Credit Agricole

( 3.66 )

Historia Credit Agricole Banku Polskiego rozpoczęła się w 1991 roku, mimo że pod tą nazwą funkcjonuje dopiero od 2011 roku. Jest częścią Grupy Credit Agricole czyli jednej z największych na świecie grupy finansowej, działającej w 49 krajach. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze consumer finance. Oprócz usług finansowych, proponuje także ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i na życie. Wartości, którymi od lat kieruje się Credit Agricole, to przede wszystkim zaangażowanie, bezpieczeństwo, szybkość i przejrzystość.

Opinie (1342)

Około godziny 15

Około godziny 15:00 zadzwonił mój telefon. Dzwoniła pani Anna, pracownica Lukas Banku, osoba, która kilka miesięcy wcześniej obsługiwała mnie w gliwickim oddziale. Uprzejmie mnie przywitała, przedstawiła się i przypomniała sytuację, w której się zetknęłyśmy. W słuchawce słyszałam ciepły głos osoby o dobrej dykcji i dużej kulturze osobistej. Celem jej telefonu była przede wszystkim okazja do przypomnienia o firmie oraz zaproponowanie korzystania z rachunku utworzonego w tym banku. W związku z tym, że jestem zadowolona z obsługi w moim dotychczasowym banku, poprosiłam o więcej informacji na temat tego produktu – p. Anna przedstawiła mi najistotniejsze dla mnie kwestie. Dowiedziałam się, że opłata za prowadzenie konta wynosi 11 złotych, natomiast w przypadku gdyby na rachunku znajdowały się środki o wartości co najmniej 5000 złotych – konto prowadzone byłoby bezpłatnie (okazało się, że obecny mój rachunek prowadzony jest na lepszych warunkach). Po zakończeniu wyjaśnień, pracownica banku podziękowała za rozmowę i życzyła mi miłego dnia.

Jestem klientem od 3 lat

Jestem klientem od 3 lat, największe plusy to brak kolejek, najwyżej dwie osoby w godzinach szczytu oraz indywidualne podejście do klienta, którego dowodem są porady wykraczające poza sferę bankowości. Minusem jest trochę zbyt nachalne reklamowanie kredytów, dodatkowych ubezpieczeń, kart kredytowych i innych usług, ale można im to wybaczyć gdyż nie trwa to zbyt długo. Wygląd wnętrza średni, co do cen usług nie mam za bardzo porównania, gdyż nie widzę powodu, żeby przenosić się do innego banku.

Mam

Mam (a raczej miałem) konto internetowe w tym banku, to co przeżyłem w placówce to prawdziwy horror. Po wejściu do oddziału ucieszyłem się były tyko trzy osoby, naiwnie pomyślałem szybko pójdzie, ale organizacja pracy w tym benku jest fatalna. Obsługa czyli trzech konsultantów, dwóch obsługuje kredyty jeden konta, akurat wtedy kiedy ustawiłem się w 2 osobowej kolejce do obsługi konta - konsultat wziął 15 minutową przerwę, która trwałą 30 minut w tym czasie NIKT nie obsługiwał klientów ze sprawami konta (tylko akcja kredytowa trwała w najlepsze - wiadomo trzeba zarabiać ...). Kiedy już udało mi się dostać do okienka okazało się, że pani nie ma dość pieniędzy w kasie żeby obsłużyć moją wypłatę - to oczywiście mogę zrozumieć ale kolejne 15 minut oczekiwania już nie... i na sam koniec kolejna niespodzianka za wypłatę SWOICH pieniędzy musiałem zapłacić prowizję, oczywiście jest to ujęte w tabeli prowizji, ale uważam takie postępowanie za wyłudzanie i takim to sposobem bank pozbył się klienta.

Bank zaproponował mi zmianę starej karty kredytowej na

Bank zaproponował mi zmianę starej karty kredytowej na nową. Udałem się do najbliższego oddziału Lukas Banku w Pabianicach, bo tam miałem najbliżej. Już w drzwiach wejściowych zauważyłem, że niewielki oddział to bardzo ładne pomieszczenie. Trzy stanowiska do obsługi klientów i kasa w zupełności wystarczają do szybkiej obsługi petentów. Młoda kadra, bardzo sprawnie obsługuje ludzi udzielając odpowiedzi na wszystkie pytania... Moja sprawa została załatwiona w ok.15 minut i usatysfakcjonowany w stu procentach udałem się na zakupy do pobliskiego marketu, ponieważ mogłem poświęcić czas przeznaczony dla banku na inne przyjemności... Była to nie pierwsza moja wizyta w tym oddziale Lukas Banku i zawsze wychodziłem ogólnie bardzo zadowolony. To jeden z lepszych banków na naszym rynku w pełnym słowa tego znaczeniu. Polecam !!!!!!!!

Udałem się w celu zwiększenia debetu w koncie

Udałem się w celu zwiększenia debetu w koncie. Obsługujący mnie pracownik był bardzo rzeczowy - przedstawił mi ofertę która mnie interesowała oraz przedstawił inne propozycje

W sumie obsługa bardzo sympatyczna

W sumie obsługa bardzo sympatyczna, największym minusem jest problem z przepustowością oraz nadmiar klientów. Trudno jest w krótkim czasie załatwić sprawy, gdyż konieczne jest wpierw odstanie ładnych kilkunastu minut w sporej kolejce.

Moja wizyta w Oddziale Banku dotyczyła rozeznania sie w

Moja wizyta w Oddziale Banku dotyczyła rozeznania sie w ofercie lokat. Gdy weszłam, przy oprócz mnie był tylko jeden klient. Zostałam powitana w uprzejmy sposób i zaproszona do stanowiska, gdzie Pani zajmująca się lokatami, w sposób profesjonalny, a zarazem zrozumiały odpowiedziała na wszelkie moje pytania.

Jakość obsługi jest bardzo dobra ze strony referentów tam

Jakość obsługi jest bardzo dobra ze strony referentów tam pracujących, w miare szybko zostałem obsłużony w celu sprawdzenia zdolności kredytowej, jasno zostały mi przedstawione szczegóły usług bankowych, referentka była schludnie ubrana i zachowywała się bez zarzutów. Jedyna co mnie zaskoczyło to strasznie wysokie oprocentowania kerdytowe w oferowanych przez firmę lukas bank kartach.

POSIADAM KONTO

POSIADAM KONTO, ZABLOKOWAŁA MI SIE USŁUGA DOSTĘPU DO INTERNETU. W PLACÓWCE ZŁA ORGANIZACJA PRACY-KOLEJKA, PRACOWNICY NIE REAGOWALI GDY KLIENCI STALI I SIE DENERWOWALI, PRACOWNIK KTÓRY MNIE OBSŁUGIWAŁ MIAŁ NIEWYPRASOWANĄ I BRUDNĄ KOSZULĘ -TRAGEDIA. NA MOJE PYTANIA ODPOWIADAŁ PO DŁUGIM NAMYŚLE BEZ PRZEKONANIA CZY FAKTYCZNIE TAK JEST. JAKOŚĆ OBSŁUGI POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA. PANI SPRZĄTACZKA MYŁA PODŁOGI PRZY KLIENTACH, MYŚLĘ ŻE POWINNA TO ROBIĆ PO ZAMKNIĘCIU ODDZIAŁU TYM BARDZIEJ ZE W PLACÓWKACH LUKAS BANKU ZAWSZE JEST SPORO KLIENTÓW W GODZINACH POPOŁUDNIOWYCH.

Celem mojej wizyty była wpłata własna gotówki na rachunek

Celem mojej wizyty była wpłata własna gotówki na rachunek, który w tym banku posiadam. Byłam obsługiwana przez panią Katarzynę - po raz trzeci w przeciągu ostatniego pół roku. Pani Katarzyna szczegółowo pamiętała moją ostatnią wizytę i zagadnienia, które mnie interesowały, co było dla mnie bardzo pozytywnym zaskoczeniem. Po oznajmieniu celu wizyty pani Katarzyna sprawnie przeprowadziła transakcję, zaproponowała kawę. Odmówiłam. Pani Katarzyna nawiązała do naszej ostatniej rozmowy - byłam zainteresowana ubezpieczeniem. Zaproponowała mi produkt Euro <26. Udzieliła mi informacji dotyczących tego ubezpieczenia i korzyści jakie wypływają z faktu posiadania tego obezpieczenia. W sposób bardzo przystępny i klarowny przedstawiła mi szczegółu oferty.

Jestem klientem tego banku od kilku lat

Jestem klientem tego banku od kilku lat. O ile nie można narzekać na jakość jak i kompetencje obsługi o tyle organizacja pracy jest conajmniej kiepska. Niewystarczająca liczba zaledwie dwóch lub trzech referentów jest bardzo odczuwalna przez bardzo liczna klientelę tego banku. Dodatkowo niewielka ilość miejsca by pomieścić petentów nie wpływa na pozytywną ocenę.

Cel wizyty dotyczył założenia konta bankowego

Cel wizyty dotyczył założenia konta bankowego. Już w chwili wejścia pracownik nawiązał kontakt z klientem. Przedstawione zostały zalety wszystkich produktów bankowych, związane bezpośrednio oraz pośrednio z przedmiotem zainteresowania klienta. Miła i sympatyczna obsługa, udzielono odpowiedzi wyczerpującej na wszystkie zadane pytania. Obsługę klienta zakończono bez pospiechu, grzecznie i kulturalnie. Z obserwacji podczas pobytu wynika iż wszyscy klienci traktowani są w ten sam sposób. Warto też zauważyć, ze na biurkach pracowników panował ład i porządek, wszyscy pracownicy bardzo schludnie ubrani, panowie w garniturach.

Duża część mojej rodziny ma konta lokaty w banku Lukas Bank

Duża część mojej rodziny ma konta/lokaty w banku Lukas Bank i zawsze byli zadowoleni z jego usług. Moja mama miała kartę płatniczą ważną do 12/08. Niestety Bank nie zdarzył przesłać jej nowej karty, dzięki czemu od 3 dni nie ma dostępu do swych pieniędzy. Identyczny problem ma mój brat, którego karta przestała juz działać dużo wcześniej, przez co musiał w okresie świątecznym pożyczać pieniądze na swój zagraniczny wyjazd sylwestrowy.

W oddziale doradca wyjaśniła

W oddziale doradca wyjaśniła, że 5% "rabatu" od transakcji płaconych kartą FURORA dotyczy jedynie wybranych supermarketów, np. Kaufland, Tesco i in. natomiast innych,jak np. ASTRA nie dotyczy. Niestety nie byłem o tym wcześniej zadowalająco informowany, stąd moje zdziwienie,gdy na wyciągu zobaczyłem rabat jedynie przy niektórych transakcjach.Kolejny problem to wyjaśnienie jak skorzystać z rabatowych eZłotych. Doradca wykonała dwa telefony wreście powiedziała, że nic nie może zrobić gdyż jest "nowa" w Oddziale i nie ma jeszcze dostępu do systemu. Jedyny plus-cała rozmowa odbyła się z uśmiechem, co przyjąłem za dobrą monetę do dalszej współpracy.

Udałam się do banku w celu wpłaty pieniędzy na konto

Udałam się do banku w celu wpłaty pieniędzy na konto. Weszłam do banku i usiadłam na krześle, ponieważ wszystkie stanowiska były zajęte. Po około 5 minutach podeszła do mnie młoda blondynka i z uśmiechem zaprosiła do swojego stanowiska. Na identyfikatorze widać było nazwisko Joanna Mazek. Pani spytała czy mam ochotę na kawę. podziękowałam, ale poczułam się bardzo miło. Pani Joanna spytała o cel wizyty i przeszłyśmy do załatwiania sprawy. Następnie Pani spytała czy jeszcze czegoś potrzebuję. Poprosiłam o sprawdzenie usługi, którą uruchamiałam przez internet. Pani sprawdziła i rzeczowo i jasno wyjaśniła o co chodzi. Na koniec podziękowała za wizytę i zaprosiła ponownie.

Przyszedłem dowiedzieć się jakie jest aktualne zadłużenie i

Przyszedłem dowiedzieć się jakie jest aktualne zadłużenie i termin spłaty karty kredytowej FURORA. Doradca powiedziała, że dopiero po wygenerowaniu wyciągu może podać te informacje.Gdy zaznaczyłem, że chodzi mi nie o wyciąg, a o informacje - nastapiła - rzecz bez precedensu, doradca odesłała mnie do koleżanki na stanowisku obok twierdząc, że musi rozładować kolejkę klientów spłacajacych kredyty. Nadmieniam, że rozmowa trwała krótko. Na stanowisko obok doczekałem się po 5 min. czekania. Przy okazji okazało się, że ekspres do kawy jest zepsuty. Inny doradca udzieliła mi wyczerpującej odpowiedzi.

Rozmieszczenie stanowisk obsługi klienta w oddziale jak dla

Rozmieszczenie stanowisk obsługi klienta w oddziale jak dla mnie jest całkowicie niepoprawne, dzięki czemu utworzyła się całkiem długa kolejka osób, które to w dodatku czekały zdezorientowane nie wiedząc w którym stanowisku zostaną obsłużone. Jednej pani z obsługi ewidentnie nie przeszkadzała ciągle powiększająca się kolejka (obsługiwała klienta dobre 45min, mam wrażenie że to był jej jakiś znajomy albo po prostu mężczyzna z którym flirtowała). Ogólnie nastrój u klientów był fatalny - jeden nawet zrobił awanturę czemu to tak długo trwa oraz czemu nie może być obsłużony w okienku do spłaty kredytów, które akurat było wolne. Jedyny plus jest taki, że jedna z osób pracujących w tym banku robiła ludziom kawę na bieżąco z ekspresu. Pytała poszczególnych osób kto chce i komu jeszcze dolać więc sam skorzystałem. Gdy w końcu swoje wyczekałem zostałem obsłużony w 3 minuty ale tylko dlatego, iż chciałem się dowiedzieć dlaczego nagle pojawiło mi się saldo ujemne na kocię i to na sporą kwotę. Po szybkim sprawdzeniu okazało się że to był "błąd w systemie" i że szybko to naprawią przywracając mi środki na konto. Ogólnie masę nerwów mnie kosztowała ta wizyta, zważywszy jeszcze na to iż poszedłem do tego oddziału tylko i wyłącznie przez ich własny błąd.

Przyznałam ocenę bardzo dobrą

Przyznałam ocenę bardzo dobrą, ponieważ jakoś obsługi była zdecydowanie bez żadnych zarzutów. Mimo dość wczesnej godziny w kolejce stały już 4 osoby, ja byłam osobą piątą. Kiedy weszłam do placówki, były czynne dwa stanowiska- jedno do obsługi kont, drugie ds. kredytów. Jednak w ciągu pół minuty, przyszły dwie pracownice- doradcy klienta i zostały otwarte dwa nowe stanowiska, kolejka automatycznie zmniejszyła się. Mój problem dotyczył karty do konta. Doradca, który zajmował się moim przypadkiem miał problem, ponieważ nie spotkał się z takim przypadkiem, ale zaproponował mi dwa rozwiązania, z których jedno było dla mnie atrakcyjne. Dalsza obsługa przebiegła w bardzo miłej atmosferze, i bardzo sprawnie.

Byłem razem z narzeczoną wpłacić rate kredytu w tym

Byłem razem z narzeczoną wpłacić rate kredytu w tym punkcie, pani która nas obsługiwała chciała zdecydowanie pozbyć się nas jak najszybciej. W celu udzielenia nam informacji dotyczącej karty kredytowej którą obsługuje bank LUKAS (ACCORD - jest to karta kredytowa sieci handlowej AUCHAN) odesłała nas do najbliższego Hipermarketu. Gdzie zostaliśmy poinformowani że musimy się udać do placówki Lukas banku.

Była sobota

Była sobota,poludnie gdy poszłam do banku odebrać kartę bankomatową.Wchodzę,tylko na 2stanowiskach do obsługi klienta z 4 możliwych siedzą Panie i obsługują ok.10osobową kolejkę-trudno stwierdzić dokładnie bo jedna osoba wchodziła druga wychodziła(osoby się niecierpliwiły i patrzyły na zegarek-ja również) gdy przyszła moja kolej,Pani była miła ,fachowo mi doradziła co następnym razem zrobić gdy karta zaginie itp.Ja podziękowałam,a ona z uśmiechem powiedziała,że serdecznie zaprasza kolejnym razem.

Odwiedzałeś ostatnio Credit Agricole?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.71 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.61 )

BNP Paribas

(3.54 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem