RTV

( 3.80 )

Opinie (21)

Świetna obsługa klienta

Polecam bardzo pomocnego sprzedawcę (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), wracamy za każdym razem gdy potrzebujemy fachowej porady i zakupu nowego sprzętu.

Kompetentna obsługa

Jedną z najgorszych sytuacji podczas wybierania sprzętu rtv/agd jest ta, w której pracownik próbuje wcisnąć sprzęt, który nie spełnia oczekiwań klienta, ale podnosi premie pracownika. W tym sklepie nie występują takie sytuacje. Pracownicy są kompetentni, uprzejmi, z dużą wiedzą. Starają się dobrać sprzęt do oczekiwań klienta, biorąc pod uwagę zarówno funkcjonalność, jakość jak i cenę, czyli wszystkie najważniejsze dla klienta aspekty. Zawsze wychodzę zadowolona, nie tylko w związku z zakupionym sprzętem, ale także przez atmosferę panującą w tym sklepie.

Zawiedziony

Po zakupie słuchawek przez moja narzeczona okazało się że prezent jest nie trafiony . Po podejściu z paragonem w celu zwrócenia towaru lub wymiany na inny Pan który obsługiwał powiedział że nie przyjmie towaru mimo że był on oryginalnie zapakowany . Bardzo średnie podejście do klienta

Jestem rozczarowana i zaskoczona

Sprzedawca (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) nie chciał okazać zarezerwowanego internetowych sprzętu bez uprzedniej zapłaty mimo iż była to wyłącznie rezerwacja w celu obejrzenia sprzętu w sklepie. Sugerował że namieszałam w zamówieniu i nie może przez to go odnaleźć a towar był oznaczony przez kogo zostanie odebrany w rezerwacji internetowej. Ostatecznie udało się laptopa otworzyć i włączyć dzięki mojej uwadze aby zapytać innego pracownika... Generalnie wiele do poprawy zarówno w podejściu do klienta jak i znajomości sprzedawanego sprzętu.

Towar sprawny w 100%

Towar sprawny w 100% zero zastrzeżeń. Jestem zadowolona z zakupu laptopa. Polecam

Obsługa na 5+

Dzwoniłem na infolinie w celu zasięgnięcia informacji na temat reklamacji czytnika ebook. Jakoś połączenia była dobra. Pani konsultantka powitała mnie w sposób uprzejmy oraz przestawiła siebie jak i firmie. Wyczerpującą udzieliła mi informacji w jaki sposób złożyć reklamacje. Na koniec rozmowy zapytała czy posiadam jakieś inne pytania. Moim zdaniem infolinia spełniła moje wszystkie wymagania. (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Super obsługa

Obsługa zawsze pomocna i posiadająca wiedzę na temat asortymentu. Szybko, sprawnie i miło.

Obsługa dobra, sprzedawca miły i uprzejmy

Poszukiwałam laptopa do pracy w biurze rachunkowym. Mój wybór był uzależniony od oferty sprzedawcy. Ponieważ żaden sprzedawca do mnie nie podszedł, sama poprosiłam o pomoc. Sprzedawca zapytał się do czego będę używała laptopa i na czym mi zależy. Następnie zaproponował mi laptopa firmy Dell, szybkiego i dużej pamięci. Dodatkowo zaproponował mi zakup programu antywirusowego i programów biurowych Office. Sprzedawca posiadał dosyć dużą wiedzę na temat prezentowanego sprzętu. Jedynym minusem było to, że nie miałam wyboru i był to jedyny laptop o tak dobrych parametrach do biura rachunkowego. Pozostałe były z przeznaczeniem do gier. Kiedy powiedziałam sprzedawcy że jeszcze się zastanowię, ten odpowiedział że nie ma problemu i pożegnał mnie mówiąc: w takim razie zapraszam ponownie.

SUPER

BYŁAM ZAINTERESOWANA ZAKUPEM SUSZARKI DO WŁOSÓW.PAN DORADZIŁ MI KTÓRA WYBRAĆ.WZIOŁ POD UWAGĘ MOJE PREFERENCJE CENOWE.

Wczoraj udałam się do punku RTV i AGD w

Wczoraj udałam się do punku RTV i AGD w Lubaniu. Po wejściu do sklepu żaden z pracowników mnie nie zauważył. Po kilku minutach sama podeszłam do jednego z pracowników aby pomógł mi w doborze odkurzacza, który chciałam kupić. Pracownik, który mnie obsługiwał nie był zainteresowany obsługą. Nie polecił mi żadnego, że sprzętów, który chciałam kupić. Po wyjściu ze sklepu udałam się do innego ze sklepów RTV i AGD. Czas obsługi to 7 min. Sklep był czysty i wszystko było uporządkowane.

Niemiła obsługa

Niemiła obsługa, bardzo długo czas oczekiwania na obsługę, jeden sprzedawca odsyła do drugiego. Brak zainteresowania ze strony sprzedawców.

Media Expert w Olimpie

Media Expert w Olimpie - panowie coś tam wiedzą, jednak nie angażują się zbytnio w pomoc klientowi. Chciałam zakupić sprzęt na raty, Pan ze sklepu odesłał mnie do okienka gdzie siedziały Panie,te natomiast z powrotem odesłały mnie na sklep. Mają raty w ofercie a nie umieją przekazać na jakiej zasadzie działa ten system.

Poszłam do sklepu w celu zakupienia piekarnika

Poszłam do sklepu w celu zakupienia piekarnika. Obsługa całkowicie mnie ignorowała. Trzech panów stało sobie w kącie sklepu i opowiadało sobie coś śmiejąc się przy tym w głos. Stałam tam dobre 15 minut i nikt się mną nie zainteresował, nie wiem po co w ogóle tak duża obsada, chyba tylko po to aby mogli się nawzajem zabawiać bo klient czuje sie tam jak intruz. Nikomu nie polecę.

Ponad 2 lata minęło od poprzedniej mojej opinii na temat

Ponad 2 lata minęło od poprzedniej mojej opinii na temat tego sklepu i muszę stwierdzić, że niewiele się zmieniło pod względem zaangażowania personelu w obsługę klienta. Wygląd i czystość obiektu poprawna. Personel nadal nie interesuje się klientami dopóki się kogoś nie poprosi o pomoc. Zresztą na tą pomoc też trzeba trochę poczekać, bo personel zajęty plotkowaniem. Jedna sprzedawczyni po moim pytaniu , na które nie znała odpowiedzi poprosiła koleżanki o pomoc. Koleżanki natomiast były tak zajęte plotkowaniem, że dopiero po kilku minutach zainteresowały się problemem, którego i tak w końcu nie potrafiły rozwiązać i dopiero opinia sprzedawcy była merytoryczna. Trochę to mało profesjonalne i kierownictwo sklepu powinno zwrócić uwagę na wyszkolenie wszystkich członków personelu. Wydaje się, że sprawa każdego klienta powinna być załatwiona z należytą starannością przez każdego członka personelu o czym już pisałem 2 lata temu. Szkoda, że tak to opornie idzie.

Szukałam tuszu do drukarki

Szukałam tuszu do drukarki . Poprosiłam więc do pomocy sprzedawcę aby dowiedzieć się jaki będzie najlepszy .Niestety nie znam się na tym zbytnio .Okazało się jednak że nie tylko ja się nie znam .Pan również tego nie wiedział .Poprosił więc kolejna osobę . Po 20 minutach otrzymałam w końcu właściwy tusz i podeszłam do kasy .Niestety obsługa okazała się niezbyt kompetentna , zresztą nie pierwszy raz w tym sklepie . Przy kasie przywitała mnie uśmiechnięta pani , wydała resztę i paragon .

Na początku lipca udałam się do sklepu ze sprzętem RTV i

Na początku lipca udałam się do sklepu ze sprzętem RTV i Agd w celu zorientowania się w cenie oraz modelu lodówki, pralki i kuchenki. Po wejściu do sklepu po niemal chwili podszedł Pan z obsługi oferując swoją pomoc przy wyborze sprzętu. Pracownik wykazał się olbrzymią wiedz z zakresu oferowanego sprzętu,z cierpliwością odpowiadał na zadawane pytania, bez problemu rozwiewał wszelkie wątpliwości. Towarzyszył mi w zasadzie w trakcie całego pobytu w sklepie oraz zapraszając do ponownej wizyty. Ze sklepu wyszłam z notatką na której miałam zanotowane ceny i modele najbardziej mi odpowiadające z czego byłam niezwykle zadowolona

Do sklepu udałam się po kabel zasilający

Do sklepu udałam się po kabel zasilający. Mimo że było to niedługo przed zamknięciem zostałam sprawnie obsłużona. Pan od razu wskazał mi odpowiedni produkt, poinformował mnie również o możliwości zwrotu gdyby jednak okazało się, ze nie pasuje. Sklep przestronny, czysty, urządzenia ustawione kategoriami.Obsługa uprzejma.

Odwiedzałeś ostatnio RTV?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.67 )

DOMAR

(3.13 )

Domex

(3.49 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem