AAA Auto

( 1.82 )

Opinie (346)

Zdecydowanie odradzam współprace z firma AAA Auto

Witam, 19.06 wpłaciłem w Katowicach kaucję transportową (1000pln) a konto przewozu samochodu z Oddziału Warszawa do Oddziału Katowice - otrzymałem deklarację, że co prawda w weekendy transporty nie są realizowane, ale w przeciągu dwóch dni roboczych (tj. do 23.06) samochód będzie na miejscu. Ze względu na brak jakiejkolwiek informacji dzwonię do AAA Auto w dniu 25.06 - otrzymuję informację, że oferta nie jest już aktualna (!). Pomijając kwestie straty czasu i pieniędzy (mieszkam 100km od Katowic i ponoć zgodnie z procedurami firmy nie można wpłacić kaucji przelewem lecz wyłącznie osobiście), wnioskuję o zwrot ww. kaucji. Pierwsza informacja (23.06): "nie ma problemu". Ponowny kontakt (26.06): jestem poproszony z przesłanie skanów potwierdzających dokonaną przeze mnie wpłatę, co też czynię. Ponowny kontakt (30.06): ktoś z infolinii deklaruje, że już - już.. Ponowny kontakt (02.07): już nie ma informacji, że już - już, jest w zamian komunikat "pani z księgowości jeszcze nie ma w pracy", "skontaktujemy się z księgowością", "powiemy, że Pan dzwonił". Reasumując: ZDECYDOWANIE ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z TA FIRMĄ. UWAŻAM, ŻE POZORNE OSZCZĘDNOŚCI NA KWOCIE ZAKUPU AUTA NIE SA WARTE PAŃSTWA NERWÓW

Słabo, zachowanie jak u Januszy z podrzędnego komisu

Składają oferty, któych nie dotrzymują. W moim przypadku firma oddział w Katowicach zachowała się jak przysłowiowe Janusze biznesu. Chcieli od mnie kupić samochód, który wystawiłem na portalu motoryzacyjnym. Auto niemal nowe, stan idealny, nie ma się do czego przyczepić. Umówiliśmy się na cenę i na dzień sprzedaży. Po przyjeździe sprawdzili samochód (wszystko zgodne z ustaleniami, niczego nie znaleźli bo auto jest nowe) i zaoferowali niemal 10000 zl mniej. Zapytałem dlaczego, to odpowiedzili, że tak wyceniają, a osoba przez telefon "się pomyliła". Zapytałem o złożoną telefonicznie przez nich ofertę odkupu i osobę, z którą rozmawiałem, żeby ustalić dlaczego nie chcą dotrzymać umowy. Ja umowy dotrzymałem - dostarczyłęm samochód jest w uzgodnionym stanie. Nie chcieli podać nazwiska osoby, która złożyłą ofertę, nie chcieli też z nią połączyć telefonicznie. Kazali pisać reklamację. Oczywiście na reklamację nie odpowiedzieli. Z mojej strony współpraca z AAA Auto to strata 150 km drogi i niemal 4 godzin. Nie polecam. Co ciekawe znajomy z nimi miał bardzo podobną przygodę. Strata czasu.

Ładne samochody czyste miejsce i super polityka sprzedażowa.

Dlaczego LIPA już podaje wybrałem samochód telefonicznie - przejechałem 300 km do salonu. Auto ładne sprawdzone miła obsługa asystenta. Miało być na firmę zatem na miejscu dowiadujemy się o dodatkowych kosztach - Ok przewidywalne - regulamin trzeba czytać zawsze. obsługa kredytowa/ leasingowa beznadziejna pracownikowi się nie chce nawet doradzić pomoc chyba bo obojętność totalna. Przychodzi zgoda z ich banku polecanego a auta nie ma podobno sprzedane . Propozycja innego droższego. A za kilka dni widzi się to auto na największym portalu handlowym pojazdów w Polsce. Brawo wy - dla mnie bardzo przemyślana polityka sprzedażowa. Za gotówkę owszem kupiłbym auto - leasing i kredyt sorry No kazdy bank was bije na głowę. Nie wiem skąd wy macie te odsetki a z leasingiem zewnętrznym spore problemy u Was nagle auta znikają. Nie pozdrawiam absolutnie. I nie wysyłajcie mi już tych waszych propozycji handlowych bo w imie zasad od Was auta nie chce - za obsługę te rzetelna.

Jedno wielkie nieuczciwe postępowanie

Niestety zakupiłem passata od tej firmy. Już na dzien dobry cena z szyby na placu urosła o 1300zl za rzekome sprawdzenie auta. Reklamują się że sprawdzają ponad 100 punktów w aucie przed sprzedażą. Kłamstwo. Przy zakupie ok godziny 22 nie byłem już w stanie nigdzie sprawdzić auta. Następnego dnia przy tankowaniu do pełna okazało się że bak to jedno wielkie sitko. Ok 15l ON poszło na asfalt! Gwarantują możliwość zamiany auta do 7dni. Kolejne błędne informacje!!! 6 dnia chcąc zamienić auto na dużo droższe dowiedziałem się że po 1 nie dotyczy to aut w cenie poniżej 15tys zł a po 2 przedsiębiorcom nie przysługują takie prawa. I bujam się z niesprawnym autem i kolejna reklamacja już 1,5 miesiąca. Auto nie jeździ. A kupione jako auto do jazdy. Nieuczciwe dzialanie i brak kompetencji (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

klient

Po przybyciu na miejsce stwierdziłem ,że samochód jest po kolizji drogowej uderzony przodem . żle spasowane elementy odstający zderzak inny kolor itp. Zero spójności z opisem( zdjęcia umiejętnie zrobione w taki sposób aby wszystkiego nie pokazać ) jak w ogłoszeniu no może rocznik i kolor przebieg nie wiem .Samochód z zewnątrz porysowany , porobione zaprawki w innym kolorze .To jeszcze bym prezył w końcu nie jest nowy , ale jak zobaczyłem sodek to ręce opadły .Taki bród, że odrazu można sadzić ziemniaki.Instalacja wystaję z pod kokpitu kładli nową czy co i wszystkiego nie połączyli .Nie można otworzyć maski ciekawe dlaczego !!.Schowek po stronie pasaera wypada po otwarciu.Plastiki wnetrza nadmiernie poniszczone ,połamane i odstające.Nie oczekiwałem cudu w koncu to samochód urzywany .ale w takim stanie to brak słów.Samochód wart połowe wystawionej ceny. ..SZCZERZE ODRADZAM SZKODA CZASU I PIENIEDZY.

Oliwia

Wszystko super, bardzo dobry samochód kupiony w okazyjnej cenie

Swietna obsługa!!!

rewelacyjna obsługa, zawsze miałam o komisach złe zdanie ale na szczęście na AAA się nie zawiodłam

Koszmar!!!

Firma nierzetelna, krętacze! Dzwoniłam parę dni przed przyjazdem do Łodzi na infolinię, prosząc o wyczyszczenie upatrzonego auta, gdyż na zdjęciach było poprostu w środku brudne. Zapytałam również o ostateczną cenę, ustalilam że opuszczą 500zl. A że mieszkam w Świnoujściu więc wolałam pewne rzeczy ustalić przez telefon. Doznałam szoku jak zobaczyłam auto na miejscu! Syf i malaria! A co do umówionej zniżki to nie było mowy, pan czeski menadżer nie dotrzymal słowa! Nie polecam!!!!!!!

Brak Profesjonalizmu

Brak kontaktu w sprawie wyceny . Nikt nie odzdzwania również nie odpisuje na maile. Fatalna Obsługa

Nie polecam! potraktowali nas nieuczciwe!

Sprzedali nam niesprawne auto. Podczas transakcji sprzedaży zakrywali najważniejsze informacje. A na piśmie od ich prawnika brakowało tylko bezpośredniego stwierdzenia: "pocałujcie nas gdzieś, i tak nam nic nie zrobicie". Mam jednak satysfakcję, bo kilkunastu moich znajomych po naszej akcji nie kupilo już tam samochodu - A chcieli!! Te kilkanaście osób powtórzyło to innym... Te inne kolejnym.. I tak zamiast przyznać się do błędu i zwrócić nam pieniądze, stracili przynajmniej 10x tyle.. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść) Gratuluję podejścia do klienta! Żenada! NIGDY WIĘCEJ!

Bałagan i syf

To był kolejna i tym razem z pewnością ostatnia moja wizyta w salonie aaa a. Piaseczno. Jeden wielki pic. Oferta aut niezgodna z internetową. Nawet na miejscu nie wiedzą co posiadają na placu. Przez telefon zapewniają i cmokają, że wszystko ok aż palce lizać. Ostrzegam: NA MIEJSCU OKAZUJE SIĘ, ŻE TO ŚCIEMA. W skrócie: -pierwszy raz przyjechałem i okazało się, że nie ma auta, na które się umówiliśmy. Zaproponowali i pokazali inne. Oprócz marki nic się nie zgadzało! Następnie telefonowałem. Zawsze dziwnym trafem te najlepsze oferty już były nieaktualne (niektóre są zamieszczone po dziś dzień). Kolejna wizyta (po kilkukrotnym upewnieniu się, ze auto jest dostępne) osobista. Na miejscu info, że autko czeka już na mnie. Po godzinnym oczekiwaniu okazało się, że samochód istnieje wyłącznie wirtualnie. Podejrzewam, że to działanie mające na celu zwabienie potencjalnych kupców aby w akcie desperacji zakupili to co jest (!) SYF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nie polecam

Witam Najpierw auto które zarezerwowalam i po które jechałam, nie bylo dostepne. Okazalo się, gdy już byłam w drodze, że nie jest jeszcze sprowadzone od klienta. Zanim wybrałam się otrzymałam przynajmniej 5 krotne potwierdzenie, że auto jest dostępne na placu. Zaproponowano mi inne auto, lecz dopiero na placu dowiedziałam się że było całe malowane i że nie działa klimatyzacja. Zdecydowałam się na inne auto. Po przyjeździe do domu, na drugi dzień nie chciało odpalić. Zwalilismy to na karb uruchamiania bez sprzęgła. Po tygodniu auto znów nie odpaliło. Nie pomogło ładowanie za pomocą kabli, czy też prostownika. Akumulator był nowy. Po zawiezieniu do mechanika, okazało się że akumulator został cały rozładowany, nie ma podaży prądu donl rozrusznika i sam rozrusznik, gdy otrzymuje prąd z innego źródła również nie działa. O żadnych takich problemach nie dowiedzieliśmy się u sprzedawcy. Auto jest w miarę nowe, ma 5 lat, jest bezwypadkowe i bez szkodowe. Uważam, że sprzedawca był świadomy wady samochodu i o niej nie poinformował. Okaże się jeszcze czy zostaną uznane prawa wynikające z rękojmi. Niestety wątpię w to.

Odwiedzałeś ostatnio AAA Auto?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Autokomis "Orzeł"

(0.53 )

Autohandel

(4.00 )

Auto-Plus

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem