PZU

( 3.64 )

Grupa Grupa PZU jest największą instytucją finansową w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Na jej czele stoi PZU SA, którego tradycje sięgają aż 1803 roku, kiedy to powstało pierwsze w Polsce towarzystwo ubezpieczeniowe. PZU może się pochwalić doświadczeniem nie tylko w ubezpieczeniach na życie i majątkowych, ale także w obszarze produktów inwestycyjnych, emerytalnych, ochrony zdrowia i bankowości. Strategią PZU jest nowe podejście do budowania relacji z klientem, które ma na celu integrację wszystkich obszarów działalności wokół klienta. Dzięki temu możliwe będzie dostarczanie produktów dopasowanych do klienta w odpowiednim dla niego miejscu i czasie, a także kompleksowe reagowanie na inne jego potrzeby.

Opinie (4513)

Bardzo fajna placówka ...

Bardzo fajna placówka - duża i jasna oraz bardzo miła obsługa. No i brak kolejek. Sprawa załatwiona w 10 minut.

Podczas ostatniej wizyty, ...

Podczas ostatniej wizyty, wykwalifikowany personel potrafił kompleksowo przedstawić mi ofertę i dobrać dla mnie najlepsze produkty. Wyszedłem zadowolony.

Obsługa najgorsza z mozliwych

Banalna sprawa: wyrejestrowanie samochodu. Jednak nie dla naszego narodowego ubezpieczyciela. Od trzech miesięcy nie mogę zakończyć sprawy w PZU, pomimo tego że odpowiedni wydział Urzędu Miejskiego dokonał wyrejestrowania pojazdu na podstawie tych samych dokumentów, które zostały przedstawione ubezpieczycielowi. Co więcej, ubezpieczyciel zakwestionował decyzję administracyjną wydaną przez Urząd Miejski. Cytując pracownika infolinii PZU: "nas nie interesuje co zrobił urząd, mamy swoje zasady". Nie polecam nikomu, chyba że ktoś chce się kopać z koniem. Dziesiątki wymienionych pism, pracownicy na infolinii, którzy "tylko mogą zarejestrować, a jeśli są jakieś pytania, to trzeba pisać maile" i tajemnicza "Dyrektor...", która widnieje jako osoba podpisująca maila z nawet najbardziej bzdurną odpowiedzią...

Super

Ubezpieczenie auta miła i szybka oraz profesjonalna obsługa. Bardzo szeroki wachlarz rozszerzen.

Super

Ubezpieczenia domu profesjonalne i rzetelna obsługa.

Poza uprzejmością nic więcej.

Niestety mocno zawiodłem się na jakości pomocy. Dzwoniąc na infolinię, gdzie rozmowy są nagrywane, oczekiwałem, że konsultant zmieni mój adres do korespondencji oraz zajmie się moją drugą sprawą. Nic z tych rzeczy się nie wydarzyło. Po zmianę adresu korespondencji zostałem odesłany do formularza na stronie PZU, a druga sprawa została skierowana do innego działu, który nie odezwał się do mnie pomimo upływu kilku dni od rozmowy. Jedyne pozytywne odczucie po rozmowie to takie, że konsultant był miły i uprzejmy.

Profesjonalna obsługa

Pani powitała mnie uśmiechem, wstała zza biurka, powiedziała "Dzień dobry", przedstawiła się z imienia i nazwiska i gestem ręki zaprosiła do zajęcia miejsca przy biurku. Spytała w czym może pomóc. Przedstawiłem swój problem i Pani rozpoczęła proces przygotowania oferty ubezpieczenia od uzyskania zgód RODO oraz zbadania moich potrzeb. W trakcie przedstawiania oferty Pani niejednokrotnie odwoływała się do przykładów z życia. Finalna oferta była satysfakcjonująca i odpowiadała moim potrzebom. Na pożegnanie Pani spytała w czym jeszcze może mi pomóc, zaproponowała, że zadzwoni do mnie w sprawie oferty. Pożegnała się ze mną wstając zza biurka i życzyła mi miłego dnia. W agencji panował porządek, na biurku nie było zbędnych przedmiotów. Pani, która mnie obsługiwała była w wieku około 35 lat, wzrost średni, szczupła, włosy krótkie blond, nosiła okulary, Ubrana była w białą koszulę i granatową garsonkę. Pani bardzo doświadczona i kompetentna. Potrafiła odpowiedzieć na wszystkie moje pytania i wątpliwości.

Ppk

Tragiczna obsługa bez chęci pomocy

Super

Najlepsze ubezpieczenie z którego miałam przyjemność korzystać.

Beznadzieja

19 styczeń 2021 r. około godz. 9.30, dotkliwe zimno, opady śniegu. Przed wejściem do budynku grupa około 10 osób w wieku 70+ oczekuje na wejście i załatwienie spawy, ostatnia osoba w kolejce tak za około 1,5 h. Do budynku wpuszczane są pojedynczo. Gdyby ktoś się mnie pytał, jak PZU traktuje swoich stałych klientów, to powiedziałbym o tym co widziałem. Niczego więcej nie trzeba. Tylko po co PZU wydaje pieniądze na reklamy, jeżeli nie ma szacunku dla starszych osób, na dwa dni przed ich świętem.

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

29.12.2020
PZU Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio PZU?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Allianz

(3.56 )

Avus Polska

(0.52 )

AXA

(3.67 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem