Cafe Frania

( 5.00 )

Opinie (2)

Pralnię samoobsługową Frania mijałam wcześniej kilkakrotnie

Pralnię samoobsługową Frania mijałam wcześniej kilkakrotnie i z ciekawością przyglądałam się temu, co zdołałam dostrzec przez jej niewielkie okno. Pralnia bowiem mieści się w suterenach budynku zlokalizowanego w centrum miasta, w pobliżu kilku większych lubelskich uczelni oraz jednego z centrów handlowych. Z pilną potrzebą zrobienia prania udałam się do znanego dotąd jedynie z widzenia miejsca. Po wejściu przywitał mnie widok sympatycznego pana, jak się okazało, właściciela. Po wyjaśnieniu celu wizyty - zrobienia prania, pan wskazał mi pralki stojące w drugim pokoju, przyległym do głównego pomieszczenia. Udałam się więc we wskazane miejsce. Pralnia zaopatrzona jest w 3 pralki dostosowane do standardowej ilości wsadu, oraz 2 większe. Dodatkowo istnieje możliwość skorzystania z jednej z dwóch suszarek bębnowych. Można więc zrobić pranie i wysuszyć je od razu na miejscu. Po oszacowaniu ilości mojego prania po wielkości plecaka, w którym je przyniosłam, pan wskazał mi pralkę, bym wypakowała ubrania. Na ten czas udał się do lady, a właściwie swojego kącika, które spełnia zarazem funkcję mini-kuchni. Ale o tym za chwilę. Doceniam dyskretność właściciela, który po objaśnieniu wszystkiego, zostawił mnie sam na sam z pralką i moimi, bądź co bądź, brudnymi rzeczami. Po zapakowaniu ubrań do środka, poprosiłam o pomoc w ustawieniu odpowiedniego programu, temperatury i szybkości wirowania. Upewniłam się, że można skorzystać z własnych środków piorących. Oczywiście, proszki i płyny do prania i płukania można też kupić na miejscu, sprzedawane na porcje. Ponieważ pranie miało trwać ok. godzinę, po uprzednim uregulowaniu płatności, wyszłam na miasto załatwić inne sprawy. Po godzinie byłam z powrotem, przełożyłam więc gotowe pranie do suszarki. Przy okazji wypytałam pana o kilka interesujących mnie informacji, np. standardową temperaturę suszenia bielizny, długość oczekiwania na zupełnie suche ubrania. Pan z chęcią i bardzo uprzejmie wyjaśnił wszystkie moje wątpliwości. W oczekiwaniu na wysuszenie się prania, spoczęłam na kanapie. Tak, ta pralnia zachęca nie tylko możliwością zrobienia prania. Dla klientów pralni skorzystanie z internetu jest gratis - 2 komputery czekają na chętnych, ponadto można poczytać gazety, kolorowe pisma, zamówić kawę czy herbatę; w pralni funkcjonuje również punkt xero i wydruków. To wszystko w bardzo miłej, przyjaznej atmosferze, której sprzyja delikatna muzyka w tle, przyjemne oświetlenie oraz skromne dekoracje w postaci kwiatka w bębnie starej frani, nawiązującej do nazwy pralni, czy wielkiej tarki do prania zawieszonej na ścianie. Nie muszę chyba wspominać o wszechobecnej czystości. Po zakończonym suszeniu spakowałam swoje rzeczy z powrotem do plecaka i udałam się do lady, by ostatecznie uregulować należności. Dostałam przy tym karnet, z którym 11-stą usługę otrzymam gratis. Byłam bardzo zadowolona z wizyty w tej pralni - nie dość, że szybko, bezstresowo i bez wysiłku można zrobić pranie, to jeszcze kompetentny i sympatyczny właściciel, który służy pomocą i radą. Zapomniałabym dodać, że pranie można zostawić w pralni, a odebrać w umówionym terminie wysuszone i złożone. To za naprawdę niewielką dopłatą do podstawowej ceny prania. Również godziny otwarcia zasługują na uwagę - od poniedziałku do piątku 10.00 - 19.00, natomiast sobota 10.00 - 18.00. W tym miejscu jakość obsługi oceniam na 5!

Odwiedzałeś ostatnio Cafe Frania?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Pralnia DORADO

(4.25 )

5 a Sec

(1.58 )

WPO ALBA

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem