Atelier

( 4.42 )

Opinie (6)

Atelier to miejsce naprawdę wyjątkowe

Atelier to miejsce naprawdę wyjątkowe. Szeroka oferta kulturalna, ciekawe drinki i sympatyczna obsługa. Pracownicy są chętni do pomocy, z życzliwością odpowiadają na wszelkie pytania. Z czystym sumieniem mogę polecić każdemu to miejsce!

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na minus: wiedza i doradztwo. Na plus: personel, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Klub dość fajny

Klub dość fajny, w środku mało miejsca i ciekawy (w stylu standardowym )wystrój. Ceny jak na Sopot przeciętne. Klimat w środku bardzo fajny, pisze o ludziach. Na poziomie. Kiedyś jak byliśmy w środku z toalety woda leciała ( O.o) do tego stopnia że zakończono wieczór w klubie. Poza tym selekcja dość monca, ale zrozumiałe bo dość dużo osób chce chodzić tam a miejsce nie pomieści tylu.

Miejsce to odwiedzają łownie młodzi intelektualiści

Miejsce to odwiedzają łownie młodzi intelektualiści, artyści, ludzie związani z kulturą. Ale w sezonie letnim, zapełnia się również przypadkowymi gośćmi którzy chcą odpocząć w kawiarni na plaży. Doskonała lokalizacja, duża przestrzeń, przystępne ceny to zalety atelier. Do tego sympatyczna i przyjemna obsługa powoduje, że często nie ma wolnych miejsc, a wolne są zarezerwowane. Podczas ostatniej wizyty był jednak mały zgrzyt: ponieważ siedzieliśmy na zewnątrz a wieczory nad morze bywają chłodne, poprosiliśmy obsługę o koc (które są na wyposażeniu) pomimo obietnicy, koc nigdy do nas nie dotarł. Może ktoś zapomniał, albo nie było wolnych? Nikt się nie pofatygował żeby nam cokolowiek powiedzieć.

Niewątpliwym plusem klubu jest lokalizacja tuż nad morzem

Niewątpliwym plusem klubu jest lokalizacja tuż nad morzem, które możemy podziwiać niezależnie od aury przez przeszkloną ścianę. Wystrój bardzo przyjemny, nastrojowy, awangardowy. A w tle niestety leci radio - jakieś RMF FM czy coś podobnego, co kłóci sie z klimatem miejsca. Wprawdzie godzina popołudniowa, ale do tego miejsca przynależy jazz albo chillout a nie Łzy. Jak dla mnie to duży minus. Kolejne rozczarowanie spotyka nas, kiedy chcemy zarezerwować stolik na wieczór - trzeba mieć kartę klubową. Ok, jak dostać kartę klubową? Muszą nas polecić 2 osoby posiadające kartę kubową (!) a potem należy odbyć rozmowę z menagerem klubu... Reakcja karp a potem śmiech. Przerost formy nad treścią. Nigdy nie byliśmy tam wieczorem, nie jest mi w smak stanie przy barze czy na innym skrawku wolnej przestrzeni sącząc piwo za 8 zł w "dobrym" towarzystwie. Ceny, jak już wspomniałam, nie odbiegają od cen w innych knajpach położonych w sąsiedztwie Monciaka. Duży potencjał, ale zadęcie jeszcze wieksze.

OFERTA KLUBOWA

OFERTA KLUBOWA: w ciągu dnia klub pełni funkcję kawiarni, zaś wieczorami odbywają się dyskoteki z muzyką lat 80-tych i 90-tych oraz imprezy tematyczne (Andrzejki, Halloween, Sylwester, występy DJ-ów itp.) DOSTĘP DO KLUBU: posiadacze kart klubowych; ewentualnie po uiszczeniu opłaty, wstęp po akceptacji selekcjonera ESTETYKA WNĘTRZA: wnętrze ma charakter klubowy – duże, jasne, wygodne kanapy i niskie ławy; na ścianach czarno białe fotografie gwiazd teatru; nad stolikami klimatyczne oświetlenie; w sezonie letnim klub udostępnia duży ogrodzony taras od strony plaży CENY I ASORTYMENT: duży wybór alkoholi; ceny drinków wahają się od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych; piwo ok. 10 zł w zależności od rodzaju; możliwość zakupu chipsów i innych przekąsek; menu w trakcie wieczornych imprez dostępne dopiero po poproszeniu obsługi OBSŁUGA KLUBU: ochrona przy wejściu kulturalna, lecz stanowcza; łatwy dostęp do menadżera klubu; obsługa baru ubrana w jednakowe koszulki polo stara się realizować zamówienia szybko i rzetelnie; brak obsługi kelnerskiej powoduje rzadkie sprzątanie ze stolików pustych szklanek i pełnych popielniczek KOMFORT ZABAWY: mała ilość stolików i miejsc siedzących spowodowana niewielkim metrażem lokalu; nikła szansa na zajęcie stolika bez uprzedniej jego rezerwacji; rozplanowanie miejsc siedzących (część z nich umieszczona bardzo blisko baru) powoduje zatory w kolejce do baru i zatłoczenie przejścia między tarasem, parkietem i wyjściem z klubu; niezbyt duży parkiet szybko zapełnia się tańczącymi, którzy często bawią się w ścisku; brak odpowiedniej liczby toalet (po jednej dla kobiet i mężczyzn) powoduje długie kolejki chętnych do skorzystania z nich; goście przebywający na tarasie mają możliwość okrycia się kocami dostępnymi u obsługi baru PROMOCJA KLUBU: za pomocą aktualizowanej na bieżąco strony internetowej; rzadziej poprzez media lokalne (prasa, radio, telewizja); na terenie klubu ulotki o zbliżających się imprezach WRAŻENIA OGÓLNE: klub bardzo popularny, szczególnie wśród ludzi w wieku ok. 20-40 lat; atmosfera przyjazna i niekonfliktowa; obsługa sumiennie czuwa nad bezpieczeństwem uczestników zabawy; pomimo panującego tłoku, goście sprawiają wrażenie dobrze bawiących się, zarówno na parkiecie, jak i poza nim

Odwiedzałeś ostatnio Atelier?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Olimp

(3.26 )

Klub AWANGARDA

(3.25 )

Rockefeller Club

(4.75 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem