WyjatkowyPrezent.pl

( 0.70 )

Opinie (10)

Ukryte informacje

Uwaga! Powierzchownie wydaje się że wszystko na stronie jest ładnie poukładane i że Wyjątkowyprezent.pl jest firmą która chce dbać o zadowolenie klienta i jakość usługi jaką jest voucher. Po wykorzystaniu vouchera- miałem tylko jego numer- okazało się, że nie mam możliwości wykorzystania go ponownie na inny prezent mimo, że pozostałą na nim kwota 100 zł. Innymi słowy, pieniądze przepadły z korzyścią dla Wyjątkowyprezent.pl. Podczas przechodzenia przez ścieżkę zakupową nigdzie ten „mały” szczegół nie został uwzględniony. Po próbie wyjaśnienia tematu został mi mailowo wskazany podpunkt i miejsce usadowienia tejże informacji na stronie firmy. Nie ukrywam że jeśli taka informacja byłaby przekazana na ścieżce zakupowej podjąłbym inną decyzję i wybrał inny prezent. Mimo świadomości, że powinienem zapoznać się z regulaminem wnikliwie i zapoznać się z tą informacją czuję się oszukany i uważam, że może być to celowe działanie tej firmy żeby pozyskać dodatkowe środki na ludziach, którzy może tej informacji nie zauważą. Zakładam że niestety jest to zgodne z prawem. Pozdrawiam i nie polecam z uwagi na brak wyrozumiałości i braku rozpatrzenia mojej prośby o przywrócenie moich środków z Vouchera.

Nieuczciwie potraktowani

Ważność vouchera nie została przedłużona, a upływala w okresie pandemii i zamknięcia atrakcji. Reklamacja nie została uznana. Nie polecam (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nie polecam, brak chęci współpracy z klientem

Witam Ponad rok temu dostałem voucher na jazdę Ferrari, niestety przez rok nie mogłem go wykorzystać, po roku i kilkudziesięciu dniach zadzwoniłem na infolinię i tam mi powiedziano, że voucher przepadł i nie chcą mi przedłużyć terminu jego ważności, lub zamienić na inny a przecież nic ich to nie kosztuje jedynie odrobinę dobrej woli. Dodam tylko, że ważność vouchera to rok ale tak naprawdę to tylko 7 miesięcy kiedy to można wykonać jazdę tym samochodem. Szczerze nie polecam.

Tragedia

Dostałam w prezencie "Pakiet przeżyć" o wartości 199zł. Zrobiłam rezerwację na jedno z przeżyć o wartości 69 zł, la gdy chciałam dobrać coś jeszcze, by wykorzystać pełną kwotę, okazało się, że ... nie mogę. Cytuję: "Uprzejmie informujemy, że Pakiety Przeżyć dają Osobie obdarowanej możliwość wyboru jednego przeżycia z dostępnych w Pakiecie propozycji. Cena prezentów zawierających się w Pakiecie jest uśredniona, to Osoba obdarowana dokonuje wyboru jakie przeżycie zrealizuje w ramach Pakietu. Zasada działania Pakietu nie jest taka sama jak w przypadku Kart Podarunkowych (Karty Podarunkowe mają konkretną wartość na wykorzystanie), z Pakietu wybieramy jeden prezent i go realizujemy, nie przeliczamy Pakietu na pieniądze jak w przypadku Kart Podarunkowych. " Tłumaczenie absurdalne, bo osoba, od której dostałam prezent wydała na niego 199zł, wierząc, że będę mogła z nich skorzystać. Tymczasem to "Wyjątkowy Prezent" dostaje prezent w wysokości 130zł. :) 199 zł to 199zł, a karta podarunkowa czy "pakiet przeżyć" to tylko nazewnictwo. Osoba, która dostaje taki prezent nie orientuje się w tych wszystkich nazwach i podejrzewam, że firma to wykorzystuje. Jestem doprawdy zaciekawiona, dlaczego mając kartę można łączyć vouchery, a mając "pakiet przeżyć" już nie. To są te same pieniądze! Czuję się oszukana i bardzo zniesmaczona. Choć nie są to moje pieniądze, jest mi przykro myśląc o osobie, która podarowała mi ten prezent. Przykro mi, że zaufała takiej firmie. Przykro, że będę jej musiała powiedzieć o tym, jak zostałam potraktowana. Wszystkim odradzam korzystanie z usług "Wyjątkowego prezentu". Sama natomiast zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta.

Na wyżej wymienionym portalu zakupiony został voucher

Na wyżej wymienionym portalu zakupiony został voucher podarunkowy, który miał zostać odebrany na następny dzień, w jednym z centr handlowych. Do wyboru były jego dwa warianty, oba przypominające ulotkę informacyjną, przeładowane marketingową treścią. Po napisaniu reklamacji drogą mailową-17.12.14, odpowiedziano 23.12.14 o godzinie 21, Treść maila dotyczyła głównie tego gdzie został on zakupiony i który z dwóch wariantów. Na moją prośbę zaproponowano też zmianę szaty graficznej. Zbyt późna reakcja personelu wyżej wymienionego portalu, uniemożliwiła próbę naprawy szaty graficznej wyżej wymienionego produktu.

Jest to strona oferujące niezwykle ciekawe prezenty

Jest to strona oferujące niezwykle ciekawe prezenty, których nie kupimy w żadnym sklepie ze względu na ich oryginalność i prestiż. Nie są to jednak prezenty materialne, ale bardziej związane z ludzkimi doznaniami, doświadczeniami. Przykładem może być tutaj jazda samochodem marki Lamborghini czy kurs robienia sushi. Jest to bardzo ciekawa oferta w czasach gdy większość prezentów materialnych staje się nudna. Ceny tych prezentów są jedna k dość wysokie i nie stać na to przeciętnego Kowalskiego. Strona jest jednak bardzo ładnie wykonana. Kolorystyka jest dynamiczna, przyjemna i miłą dla oka. Prezenty można wykorzystać w kilku największych miastach w Polsce ( niestety w Olsztynie nie), a dostarczane są w formie voucherów. Ciekawy pomysł, dobra idea, wysoka cena.

Odwiedzałeś ostatnio WyjatkowyPrezent.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

kuchniapupila.pl

(4.50 )

Foto.it

(5.00 )

cal.pl

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem