Carrefour

( 3.66 )

Carrefour to sieć handlowa, która posiada w Polsce ponad 900 sklepów, zaliczają się do nich hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe, specjalistyczne oraz sklep online. Przedsiębiorstwo posiada także centra handlowe i stacje benzynowe na terenie kraju. Carrefour dąży do pozycji światowego lidera w zakresie transformacji żywieniowej, w tym zakresie pragnie zapewnić wsparcie dla polskich rolników, bezpieczeństwo i jakość żywności, demokratyzację żywności bio oraz troszczy się o zdrowe odżywianie. Angażuje się także w zrównoważony rozwój przez wsparcie partnerów firmy, ochronę bioróżnorodności oraz zwalczanie marnotrawstwa.

Opinie (6549)

Polecam

Bardzo miła obsługa. Panie na kasach są bardzo pomocne. Lubię tam robić zakupy. Gdy brakowało kodu przy produkcie to Pani kasjerka załatwiła sprawę. W punkcie Pok bardzo kompetentne osoby rozwiązały szybko mój problem.

Brak woli pomocy asystentów na kasach samoobsługowych

1 lipca br. Około 16.00. Proszę asystentkę na kasach samobsługowych o pomoc bo kod nie jest wczytywanych przez kasę. Panienka mówi „to jest kasa samoobslugowa” i z wyższością patrzy jak się motam z techniką. Nie poradziłem sobie i musiałem skruszony własnym zacofaniem technologicznym iść do normalnej kasy. Panienka z kpiną patrzyła jak odchodzę....

Kpiny z klienta.

Czwartkowe popołudnie, bardzo mało klientów w sklepie. Mimo to kolejka do kasy sięga aż pod dział mięsny. A tylko cztery kasy czynne. Poproszona o rozmowę kierowniczka działu kas potraktowała mnie jak natręta. Zrezygnowałem z zakupów bo nie miałem czasu na to by bezsensownie sterczeć kilkadziesiąt minut w kolejce. Konkurencja (Au**an) już od bardzo dawna nie ma takich kolejek. Uczcie się od nich.

brak zaangażowania pracownicy kasy

W dniu dzisiejszym w trakcie robienia zakupów w w/w sklepie nie dość że była kolejka i funkcjonowała tylko jedna kasa to ze strony wszej pracownicy brak jakiegokolwiek zaangażowania ( być może tak się dzieje że nie ma konkurencji w pracy lub Wasza firma nie premiuje dobrej obsługi klienta ) wrażenie jest takie jak by ktoś tam za karę pracował. W trakcie obsługi trzeba się domagać aby kasjerka zeskanowała kartę w mobilnej aplikacji i brak czasu na zadanie jakiegokolwiek pytania. Wobec powyższego po mimo informacji na pułkach że cena danego towaru z aplikacją I KUPONEM jest inna nie można z tego korzystać gdyż nie ma kiedy zeskanować aplikacji.. Za pomoc klientowi bardzo słaba ocena NIE POLECAM

obsługa na kasie

Muszę pochwalic Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) który pracuje na kasie( zresztą nie tylko ja)..zawsze uprzejmy,grzeczny,cierpliwy ! W skali od 1 do 10 dajemy = 12!!! Oby było wiecej takich kasjeró.w i obsługi!!!

Nieuczciwa firma kalisz cerfurt

Wprowadzono mnie w błąd na temat towaru ktury zakupiłem hulajnogi reklamowałem 9 razy każda reklamacja miała ok 30 dni a jak poprosiłem o zwrot kasy lub wymiany to mnie olali i pozbyli. To moja opinia nieuczciwa firma i bardzo nie miła obsługa kalisz sklep Cerfurt (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

DNO

Nikt nie odbiera telefonu od 20 dni

Brak słów

Dokonałam zamówienia online. Próbuje dowiedzieć sie co sie z nim dzieje. Jednak na maila uzyskuje odpowiedź... W czym możemy pomóc. I znów wskazuję zecprosze o informację co sie dzieje z zamówieniem otrzymuje odpowiedź. Przepraszamy za zaistniałą sytuację w czym możemy pomoc

Dno

Zamówiłam towar, opłaciłam. Od 11 dni brak towaru brak odpowiedzi na maila nikt nie zglasza sie na infolinii.

JEST DOBRZE:-)

Duża różnorodność produktów. W każdej alejce pracownik służący pomocą; miły, uczynny personel. W sklepie panuje ład i porządek, Duża liczba personelu, przy kasie praktycznie bez kolejek. Polecam zakupy w tym miejscu.

Odwiedzałeś ostatnio Carrefour?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.78 )

E Leclerc

(3.38 )

Geant

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem