Carrefour

( 3.63 )

Carrefour to sieć handlowa, która posiada w Polsce ponad 900 sklepów, zaliczają się do nich hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe, specjalistyczne oraz sklep online. Przedsiębiorstwo posiada także centra handlowe i stacje benzynowe na terenie kraju. Carrefour dąży do pozycji światowego lidera w zakresie transformacji żywieniowej, w tym zakresie pragnie zapewnić wsparcie dla polskich rolników, bezpieczeństwo i jakość żywności, demokratyzację żywności bio oraz troszczy się o zdrowe odżywianie. Angażuje się także w zrównoważony rozwój przez wsparcie partnerów firmy, ochronę bioróżnorodności oraz zwalczanie marnotrawstwa.

Opinie (6571)

Polecam

Bardzo miła obsługa. Panie na kasach są bardzo pomocne. Lubię tam robić zakupy. Gdy brakowało kodu przy produkcie to Pani kasjerka załatwiła sprawę. W punkcie Pok bardzo kompetentne osoby rozwiązały szybko mój problem.

Dobrze oby tak dalej ale jeden mały aspekt

Skupmy się w tym momencie na obsłudze, są to przeważnie duże sklepy, hipermarkety pracuje tu dużo osób, gdy wchodzę do takiego sklepu łatwo się zgubić co gdzie jest, 3 dni temu miałem taką sytuację nie mogłem znaleźć worków do odkurzacza podszedłem do pani z personelu i zapytałem się gdzie one są gdzyz nie jestem wstanie ich znaleźć. Na co pani że nie wie, nie jest z tego działu i że mam sobie poszukać bo ona jest zajęta i nie będzie że mną latać po sklepie. Plusem było to że inny pracownik chętnie mi pomógł z uśmiechem na twarzy i z wielką przyjemnością wskazał mi gdzie się znajdują więc na 4 oceniam ten sklep

Na zakupy chodzę tylko tu

Obsługa w tym sklepie jest bardzo miła, zawsze chętna do pomocy. Sklep jest czysty, zatowarowany w stopniu zadowalajacym a rozkład artykułów jest przemyślany, nie mam problemu żeby znaleźć produkty które mnie interesują. Ceny są na poziomie średnim, nie jest ani tanio ani drogo, natomiast często można trafić na promocje w aplikacji mobilnej. Szczerze polecam ten sklep

Niemiła obsługa

Zaglądam do tego sklepu co jakiś czas ze względu na dobrą dla mnie lokalizację ale praktycznie zawsze wychodzę z tamtąd niezadowolona. Większość obsługi jest bardzo niemiła, klient czuje się winny, że przyszedł na zakupy. Ostatnio miała miejsce bardzo nieprzyjemna dla mnie sytuacja. Korzystałam z kasy samoobsługowej (żeby zminimalizować kontakt z obsługą) ale miałam problem ze znalezieniem produktu (chleba) na długiej liście. Poprosiłam Panią obsługującą kasy o pomoc a ta, nawet na mnie nie patrząc kazała mi sobie samej poszukać i poszła dalej. Zdecydowanie nie polecam, szkoda, że to jedyny większy sklep w okolicy mojego miejsca pracy.

Opinia o kasjerce .

W tym sklepie pracuje bardzo niesympatyczna kasjerka numer 054 bardzo często się zdarza też że nie wydaje reszty tych końcówek groszowych i nie uprzejmie zwraca się do kupujących w tym sklepie .

Carrefour Galeria kaskada

Będąc w dniu wczorajszym w Galerii Kaskada w Szczecinie wstąpiłem do sklepu Carrefour. Zwróciłem uwagę Pani z obsługi poprzez zapytanie - Dlaczego obsługują i wpuszczają do sklepu klientów bez maseczek. Pani odpowiedziała mi, że jeśli chcę to mogę stanąć przy wejściu i zwracać uwagę klientom. GRATULUJĘ

Szybko, tanio i profesjonalnie.

Szczególnie polecam stoisko mięsne, świeże mięso które jest rozbierane na miejscu, nigdy się nie zawiodłem. Przy kasach miła i kompetentna obsługa z małymi wyjątkami jak wszędzie w handlu. Można wejść na szybkie, jak i na dłuższe zakupy.

Udane zakupy

Bardzo duży wybór asortymentu. Personel służy pomocą. Obsługa na kasie mogłaby być na lepszym poziomie.

Dobrze zaopatrzony sklep

Dogodny dojazd, duży parking, czyste wózki, dobrze zaopatrzony, duży wybor produktów, warzywa szybko się psuja po zakupie ale owoce są dobre.

Perfekcyjnie!

Wszystko w jak najlepszym porządku, obsługa pomocna, nakierowała na interesujący mnie dział. Doradziła w przypadku wyboru wina na wieczór. Jeżeli widzą, że klient ma problem podchodzą i pytają. Polecam ten sklep.

Reklamacja

Po raz kolejny personel carrefoura okazał się nieodpowiedzialny i niekompetentny. Chodzi o obsługę klienta i przyjmowanie reklamacji. Złożyłem w dziale reklamacji rzecz zakupioną na dziale RTV AGD. W wyznaczonym terminie nie było żadnego kontaktu Nikt się ze mną nie kontaktował choć byli do tego zobowiązani.. Po ponad dwóch miesiącach zgłosiłem się sam w celu rozwiązania sprawy. Okazało się ze po mojej reklamacji nie było żadnego śladu. Nikt nie zanotował w komputerze mojego zgłoszenia.. Totalna zlewka i brak kontaktu.. A pani w okienku wykazała się brakiem kompetencji. Jestem oburzony i rozczarowany traktowaniem klientów. Nie polecam kupować żadnych wartościowych zakupów..

Stoisko z mięsem

Przestrzegam przed kupowaniem mięsa w tym sklepie. Kupiłam śmierdzące żeberka ! Jest to niedopuszczalne, proponuję aby zająć się tym sanepid!

folie po 25 gr nie warte nawet 1 grosza. Cena znana w kasie

18 lipca 2020 przed bramką do sklepu nie było koszyków przy wejściu więc kilka jogurtów włożyliśmy do 2 folii z rolki przy warzywach (nie ma tam żądnej ceny za te nieprawdopodobnie byle jakie folie) i podeszliśmy do kasy samoobsługowej tuż przed godz 11.20. Kobieta z personelu ogłosiła, że mamy zapłacić za te 2 tandetne folie, które na paragonie szumnie wyskakuje jako ,,torba na żywność'' w cenie 25 groszy za szt. (w Castoramie taka folia jest gruba i mocna warta swej ceny) a przy foliach z Carrefour żadnej ceny nie ma i nigdy nie było. Kobieta wstawiła nam to na ekranie kasy samoobsługowej. Wobec tego, że folie są wyjątkowo słabe, niewyobrażalnie tandetne powiedzieliśmy jej, że rezygnujemy z tych 2 folii czyli nie wynosimy że sklepu. Ona wtedy gada nam , że ,,torby'' zostały użyte, a nie były podarte ani uszkodzone. Zrezygnowaliśmy z kasy samoobsługowej i poszliśmy do kasy zwyklej, ale kobieta już telefonem zdołała poinformować nową kasjerkę, a ta cichaczem wstawiła nam te 2 dziadowskie folie podszyte wiatrem, co odkryliśmy po wyjściu. Tak więc nieświadomie zapłaciliśmy za 2 folie do warzyw, które nie wynieśliśmy ze sklepu. Przy warzywach nie ma ceny ile te folie kosztują jak i nie ma żądnej innej informacji. W kasie wciska się tandetę, której ceny klient nie zna. Dziadostwo niewyobrażalne, bo mogli ustalić cenę tych foliowych śmieci na 2 zł. od sztuki i potem domagać się tego w kasie, pomimo, że klient rezygnuje po usłyszeniu ceny za folie, które dosłownie rwą się w rękach (dobrej jakości są np. w ALDI i Castoramie). Personel Carrefour zajmuje się oszukiwaniem i wyłudzaniem. na 50 groszy mimo oddania 2 folii.. Utarg??? Przymierzenie butów to też towar użyty?

Odwiedzałeś ostatnio Carrefour?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.80 )

E Leclerc

(3.38 )

Geant

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem