Carrefour

( 3.64 )

Carrefour to sieć handlowa, która posiada w Polsce ponad 900 sklepów, zaliczają się do nich hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe, specjalistyczne oraz sklep online. Przedsiębiorstwo posiada także centra handlowe i stacje benzynowe na terenie kraju. Carrefour dąży do pozycji światowego lidera w zakresie transformacji żywieniowej, w tym zakresie pragnie zapewnić wsparcie dla polskich rolników, bezpieczeństwo i jakość żywności, demokratyzację żywności bio oraz troszczy się o zdrowe odżywianie. Angażuje się także w zrównoważony rozwój przez wsparcie partnerów firmy, ochronę bioróżnorodności oraz zwalczanie marnotrawstwa.

Opinie (6557)

Polecam

Bardzo miła obsługa. Panie na kasach są bardzo pomocne. Lubię tam robić zakupy. Gdy brakowało kodu przy produkcie to Pani kasjerka załatwiła sprawę. W punkcie Pok bardzo kompetentne osoby rozwiązały szybko mój problem.

Dobrze zaopatrzony sklep

Dogodny dojazd, duży parking, czyste wózki, dobrze zaopatrzony, duży wybor produktów, warzywa szybko się psuja po zakupie ale owoce są dobre.

Perfekcyjnie!

Wszystko w jak najlepszym porządku, obsługa pomocna, nakierowała na interesujący mnie dział. Doradziła w przypadku wyboru wina na wieczór. Jeżeli widzą, że klient ma problem podchodzą i pytają. Polecam ten sklep.

Reklamacja

Po raz kolejny personel carrefoura okazał się nieodpowiedzialny i niekompetentny. Chodzi o obsługę klienta i przyjmowanie reklamacji. Złożyłem w dziale reklamacji rzecz zakupioną na dziale RTV AGD. W wyznaczonym terminie nie było żadnego kontaktu Nikt się ze mną nie kontaktował choć byli do tego zobowiązani.. Po ponad dwóch miesiącach zgłosiłem się sam w celu rozwiązania sprawy. Okazało się ze po mojej reklamacji nie było żadnego śladu. Nikt nie zanotował w komputerze mojego zgłoszenia.. Totalna zlewka i brak kontaktu.. A pani w okienku wykazała się brakiem kompetencji. Jestem oburzony i rozczarowany traktowaniem klientów. Nie polecam kupować żadnych wartościowych zakupów..

Stoisko z mięsem

Przestrzegam przed kupowaniem mięsa w tym sklepie. Kupiłam śmierdzące żeberka ! Jest to niedopuszczalne, proponuję aby zająć się tym sanepid!

folie po 25 gr nie warte nawet 1 grosza. Cena znana w kasie

18 lipca 2020 przed bramką do sklepu nie było koszyków przy wejściu więc kilka jogurtów włożyliśmy do 2 folii z rolki przy warzywach (nie ma tam żądnej ceny za te nieprawdopodobnie byle jakie folie) i podeszliśmy do kasy samoobsługowej tuż przed godz 11.20. Kobieta z personelu ogłosiła, że mamy zapłacić za te 2 tandetne folie, które na paragonie szumnie wyskakuje jako ,,torba na żywność'' w cenie 25 groszy za szt. (w Castoramie taka folia jest gruba i mocna warta swej ceny) a przy foliach z Carrefour żadnej ceny nie ma i nigdy nie było. Kobieta wstawiła nam to na ekranie kasy samoobsługowej. Wobec tego, że folie są wyjątkowo słabe, niewyobrażalnie tandetne powiedzieliśmy jej, że rezygnujemy z tych 2 folii czyli nie wynosimy że sklepu. Ona wtedy gada nam , że ,,torby'' zostały użyte, a nie były podarte ani uszkodzone. Zrezygnowaliśmy z kasy samoobsługowej i poszliśmy do kasy zwyklej, ale kobieta już telefonem zdołała poinformować nową kasjerkę, a ta cichaczem wstawiła nam te 2 dziadowskie folie podszyte wiatrem, co odkryliśmy po wyjściu. Tak więc nieświadomie zapłaciliśmy za 2 folie do warzyw, które nie wynieśliśmy ze sklepu. Przy warzywach nie ma ceny ile te folie kosztują jak i nie ma żądnej innej informacji. W kasie wciska się tandetę, której ceny klient nie zna. Dziadostwo niewyobrażalne, bo mogli ustalić cenę tych foliowych śmieci na 2 zł. od sztuki i potem domagać się tego w kasie, pomimo, że klient rezygnuje po usłyszeniu ceny za folie, które dosłownie rwą się w rękach (dobrej jakości są np. w ALDI i Castoramie). Personel Carrefour zajmuje się oszukiwaniem i wyłudzaniem. na 50 groszy mimo oddania 2 folii.. Utarg??? Przymierzenie butów to też towar użyty?

Niemiła obsługa.

Nie polecam sklepu. Robiąc zakupy na dziale z art.piśmienniczymi chciałem spytać Panią pracującą tam o jakość i cenę długopisu. Sposób w jaki ta osoba się do mnie odezwała i ile trudu musiała sobie zadać by udzielić informacji daje wiele do życzenia. jeśli tak traktujecie klientów to gratuluję. Pozdrawiam Panią o rudych włosach.

Brak woli pomocy asystentów na kasach samoobsługowych

1 lipca br. Około 16.00. Proszę asystentkę na kasach samobsługowych o pomoc bo kod nie jest wczytywanych przez kasę. Panienka mówi „to jest kasa samoobslugowa” i z wyższością patrzy jak się motam z techniką. Nie poradziłem sobie i musiałem skruszony własnym zacofaniem technologicznym iść do normalnej kasy. Panienka z kpiną patrzyła jak odchodzę....

Kpiny z klienta.

Czwartkowe popołudnie, bardzo mało klientów w sklepie. Mimo to kolejka do kasy sięga aż pod dział mięsny. A tylko cztery kasy czynne. Poproszona o rozmowę kierowniczka działu kas potraktowała mnie jak natręta. Zrezygnowałem z zakupów bo nie miałem czasu na to by bezsensownie sterczeć kilkadziesiąt minut w kolejce. Konkurencja (Au**an) już od bardzo dawna nie ma takich kolejek. Uczcie się od nich.

brak zaangażowania pracownicy kasy

W dniu dzisiejszym w trakcie robienia zakupów w w/w sklepie nie dość że była kolejka i funkcjonowała tylko jedna kasa to ze strony wszej pracownicy brak jakiegokolwiek zaangażowania ( być może tak się dzieje że nie ma konkurencji w pracy lub Wasza firma nie premiuje dobrej obsługi klienta ) wrażenie jest takie jak by ktoś tam za karę pracował. W trakcie obsługi trzeba się domagać aby kasjerka zeskanowała kartę w mobilnej aplikacji i brak czasu na zadanie jakiegokolwiek pytania. Wobec powyższego po mimo informacji na pułkach że cena danego towaru z aplikacją I KUPONEM jest inna nie można z tego korzystać gdyż nie ma kiedy zeskanować aplikacji.. Za pomoc klientowi bardzo słaba ocena NIE POLECAM

obsługa na kasie

Muszę pochwalic Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) który pracuje na kasie( zresztą nie tylko ja)..zawsze uprzejmy,grzeczny,cierpliwy ! W skali od 1 do 10 dajemy = 12!!! Oby było wiecej takich kasjeró.w i obsługi!!!

Nieuczciwa firma kalisz cerfurt

Wprowadzono mnie w błąd na temat towaru ktury zakupiłem hulajnogi reklamowałem 9 razy każda reklamacja miała ok 30 dni a jak poprosiłem o zwrot kasy lub wymiany to mnie olali i pozbyli. To moja opinia nieuczciwa firma i bardzo nie miła obsługa kalisz sklep Cerfurt (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

DNO

Nikt nie odbiera telefonu od 20 dni

Odwiedzałeś ostatnio Carrefour?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.78 )

E Leclerc

(3.38 )

Geant

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem