Carrefour

( 3.67 )

Carrefour to sieć handlowa, która posiada w Polsce ponad 900 sklepów, zaliczają się do nich hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe, specjalistyczne oraz sklep online. Przedsiębiorstwo posiada także centra handlowe i stacje benzynowe na terenie kraju. Carrefour dąży do pozycji światowego lidera w zakresie transformacji żywieniowej, w tym zakresie pragnie zapewnić wsparcie dla polskich rolników, bezpieczeństwo i jakość żywności, demokratyzację żywności bio oraz troszczy się o zdrowe odżywianie. Angażuje się także w zrównoważony rozwój przez wsparcie partnerów firmy, ochronę bioróżnorodności oraz zwalczanie marnotrawstwa.

Opinie (6542)

Polecam

Bardzo miła obsługa. Panie na kasach są bardzo pomocne. Lubię tam robić zakupy. Gdy brakowało kodu przy produkcie to Pani kasjerka załatwiła sprawę. W punkcie Pok bardzo kompetentne osoby rozwiązały szybko mój problem.

Niespotykane zachowanie pracownika przy kasie

Witam, z przykrością piszę o zaskakującej sytuacji, która mnie dzisiaj spotkała. Weszłam do sklepu po dwa produkty bez koszyka. Oczywiście w rezultacie miałam pełną reklamówkę zakupów. Pracownica przy kasie słusznie zwróciła mi uwagę, że przed wejściem jest wielki napis, żeby brać wózki na zakupy. Powiedziała, że nie skasuje mnie dopóki nie przyniosę wózka. Rozumiem, takie procedury, więc poszłam po koszyk. Głupio mi było, bo cała ta sytuacja była spowodowana przeze mnie. Ale jak przyszłam z koszykiem do kasy, to pracownica zaczęła na mnie krzyczeć, dużo krzyczała, między innymi że " ludzie jak woły chodzą" ! zrobiło mi się jeszcze bardziej głupio i miałam ochotę zapaść się pod ziemię, bo przez głupi koszyk taki wstyd. Ale potem pomyślałam sobie jakim prawem ktoś wyzywa mnie od wołów? Cały dzień zastanawiałam się czy pisać do Państwa tę informację. Z drugiej strony praca z ludźmi jest ciężka i może był wcześniej jakiś trudny klient....a potem jeszcze ja bezczelnie bez wózka przyszłam.... i pracownica nie wytrzymała.... Nawet jeśli standardy obsługi pozwalają Państwa pracownikom krzyczeć na klientów , to wyzywać od wołów, już raczej nie - przynajmniej mam taką nadzieję. Wydruk z paragonu wskazuje godz. 6.31, kwota 116.46, kasjer 005, nr transakcji 42840.

Jest dobrze

Sklep jest duży, jest w nim wiele produktów. Znajduje się w dobrej lokalizacji, jest duży parking. Niestety zdarzają się kolejki.

Duży hipermarket w centrum miasta.

Duży parking przed sklepem ułatwia duże zakupy, a lokalizacja hipermarketu jest w centrum miasta. Sklep jest bardzo duży, a wybór produktów jest ogromny i zawsze można znaleźć potrzebne produkty.

Mały sklep.

Mały sklep, w którym można kupić świeże owoce, warzywa i jest zaopatrzony w najpotrzebniejsze produkty.

Dobra lokalizacja.

Sklep jest mały i niektórych produktów brakuje lub są w małej ilości, ale ceny i lokalizacja sklepu są dużym plusem.

Bardzo nie zadowolona

Chciałam sie podzielić swoimi odczuciami w tak trudnych dla nas chwilach jak epidemia. Wszyscy wiemy ze mamy ograniczenia wprowadzone dla naszego bezpieczeństwa a tu całkiem inne zasady. Klienci nie maja dostatecznych środków do ochrony oprócz płynu dezynfekcyjnego gdzie z tego co wiem powinny byc jeszcze zapewnione rekawiczki. Oprócz tego klienci wchodza do sklepu jak chcą. Nie wiem czym jest to uzależnione, gdzie jest jakas kontrola bo podejrzewam ze to nie decyzja pracownikow, a raczej góry. Wszedzie mozna wchodzic pojedynczo żeby było szybko i sprawnie i jak naj mniej ludzi na sklepie a tu prosze małżeństwa i nie tylko po 2, 3 osoby wchodza w najlepsze. Dla mnie jest to nie pojete aby tak bagatelizowac taka wazna sytuacje w naszym kraju. Gdzie zapewnienie bezpieczenstwa dla pracownikow rowniez którzy najbardziej sa narażeni na niebezpieczeństwo nie jest egzekwowane. Ludzie tez sa nie poważni ze nie trzymaja sie odgornych od panstwa wytycznych niestety nie skozystalam z możliwości zakupow w waszym sklepie. Poszlam do konkurencji. Bardzo nie zadowolona klientka Carrefour Łódź Szparagowa

Punkt Obsługi Klienta - Uśmiech i pomoc za każdym razem

W sobotę po południu robiłem zakupy w Carrefour , nie mogłem znaleźć pewnego artykułu, podszedłem do Punktu obsługi klienta , była tam miła pani która pomogła mi , Wykonała kilka telefonów i udało się ,trochę to trwało ,ale jej poczucie humoru rozładowało napięcie. Za każdym razem , kiedy znajduję się w tym sklepie niektóre panie na kasach są naprawdę bardzo miłe ,Czasami zawodzą mnie osoby pracujące które wykładają towar ,kiedy próbuję uzyskać informację o danym towarze odburkną coś pod nosem albo udają ,że nie słyszą , ale wtedy idę na punkt obsługi bo wiem ,że tam zawsze mi pomogą.

Tak sobie !

Byłam klilka razy w tym sklepie i zauważyłam nieprawidłowe ceny oraz małą ilość towaru na półkach. Jeżeli chodzi o czystość nie mam zastrzeżenie, obsługa też bardzo miła.

Duży asortyment i duże kolejki.

Lubię robić zakupy w tym sklepie ze wględu na duży wybór produktów. Mocną stroną placówki jest obecność w asortymencie artykułów sezonowych. Rzadko kiedy można spotkać się z lukami towarowymi. Minusem są ciągłe kolejki na stoiskach z serami i wędlinami. Pomimo ogromnego wyboru kolejki zniechęcają do wypróbowania nowego smaku. Kolejnym minusem jest dość częsty brak wózeczków pod koszyki przy wejściu - które są ułatwieniem w przemieszczaniu się, ponieważ sklep jest wielkopowierzchniowy.

Wszystko dobrze!

Sklep jest dobrym miejscem na zakupy ponieważ ceny są niskie, konkurencyjne względem innych marketów tego typu. Jedyna co można by polepszyć do jakość obsługi.

Niewystarczająca ilość personelu

Wiele razy zdarzyło się już, że w sklepie były bardzo długie kolejki, praktycznie na długość sklepu, a nie wiedzieć czemu kasy samoobsługowe były zamknięte. Gdy zapytano jedną z pań na sklepie czy można otworzyć kasy samoobsługowe, powiedziała, że pójdzie i zapyta. Czekaliśmy aż wróci z odpowiedzią, niestety nie wróciła, a kasy samoobsługowe nie zostały otwarte. Przez niewystarczającą ilość pracowników kasjerzy przy kasie bardzo się spieszą, ledwo zdąży się zapłacić i już zaczynają kasować zakupy kolejnej osoby. Jeśli chodzi o wygląd sklepu i czystość to uważam, że jest w porządku, przestrzeń sklepu również jest dobrze zaplanowana i mimo dużej przestrzeni dość łatwo odnaleźć produkty.

Najlepszy carrefour w jakim byłem

W sklepie czysto, nic nie brakuje, atrakcyjne promocje. Wyjątkowo miła ochrona. Obsługa przepływa płynnie i przyjemnie.

Dramat, ogólny bałagan.

Podczas wizyty w sklepie zdecydowałem się na zakup produktu w oznaczonej promocji. Produktem była golonka wieprzowa. W pojemniku były 2 sztuki, z których po zważeniu wybrałem lżejszą. Zapakowaną w folię golonkę przełożyłem do koszyka. W domu stwierdziłem, że mięso jest zepsute, nie nadaje się do spożycia. Ekspedientka ważąca mi towar musiała wyczuć zapach zepsutego mięsa a mimo to sprzedała mi produkt. W sklepie panuje ogólny bałagan, produkty są nieładnie poukładane, widać też braki towarowe. Warzywa nie wyglądały świeżo. Jestem zdziwiony wyglądem sklepu który znajduje się w dużym centrum handlowym w centrum miasta wojewódzkiego.

Bardzo fajny sklep

W sytuacji, kiedy dookoła "wyrosły"Biedronki, Galerie itp, taki nie za duży, a świetnie zaopatrzony sklep jest niezwykle przydatny. Wygoda zakupów - przede wszystkim.

Byle oszwabić klienta

Taki to sklep, gdzie za wszelką cenę chcą oszukać klienta. Warzywa i owoce na wpół zgniłe lub zwiędnięte. Na mięsie i wędlinach nieciekawy nalot często podchodzący pod kolor zielony. Ubrania na kurdupli z Chin ( zresztą tylko ta marka dominuje). Sprzęt AGD i RTV też kiepskiej jakości - made on China. Ceny znacznie wyższe niż w innych tego typu sklepach. Ogólnie dno bez dna - zburzyć, zaorać i zasiać kukurydzę, przynajmniej świnki będą miały świeżą paszę

Obsluga w dziale mięsnym

Prawie codzienne robimy zakupy w carrefour i chcę pochwalic pracowników działu mięsnego (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO) za bardzo sympatyczną miłą obsługę .... sa życzliwi uczynni a przede wszystkim uśmiechnięci...z przyjemnością robi sie tam zakupy ....wiecej takich pracowników a czas spedzony na zakupach będzie miły

Odwiedzałeś ostatnio Carrefour?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.80 )

E Leclerc

(3.37 )

Geant

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem