Jakość Obsługi

T-Mobile

( 4.27 )

T‑Mobile funkcjonuje od 1995 roku i jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługującym ponad 10 milionów klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z całej oferty usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe, czyli najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu. T-Mobile stał się silną firmą dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu partnerów biznesowych, a także wysokiej jakości obsługi klientów.

Opinie (4430)

Brak czasu oczekiwania

Super kompetentni ludzie po drugiej stronie telefonu. Szybko udało się połączyć z konsultantem, szczegółowo odpowiedział na moje pytania, doradził i podpisaliśmy nowa umowę. Polecam

Profesjonalne podejście do Klienta.

10.09.2020r. Byłam gościem Salonu T-mobile aby poznać ofertę. Na wejściu powitał mnie miły Konsultant i zapytał co mnie sprowadza. Wyjaśniłam, że potrzebuję internet do mieszkania.. Następnie konsultant zadał masę pytań: - ile osób będzie korzystać - czy mam w domu konsolę - czy dużo oglądam video -gdzie mam obecnie swój nr telefonu - czy korzystam z netflixa Po ciągu pytań dobrał dla mnie ofertę za 49 zł 100gb. Konsultant pokazał mi router, wyjaśnił szczegóły aktywacji. Następnie zapytał co myślę o ofercie. Odmówiłam, ponieważ nie byłam do końca zadowolona z oferty. Konsultant wręczył wizytówkę i podziękowałam za poświęcony czas, na koniec żegnając się, konsultant powiedział Do Widzenia. . Salon był czysty. konsultant był ubrany w koszulkę T-mobile., czarne spodnie i czarne buty. Stał podczas przedstawiania oferty i pokazu sprzętu.

Profesjonalne podejście do Klienta.

10.09.2020r. Byłam gościem Salonu T-mobile aby poznać ofertę. Na wejściu powitał mnie miły Konsultant i zapytał co mnie sprowadza. Wyjaśniłam, że potrzebuję internet do mieszkania.. Następnie konsultant zadał masę pytań: - ile osób będzie korzystać - czy mam w domu konsolę - czy dużo oglądam video -gdzie mam obecnie swój nr telefonu - czy korzystam z netflixa Po ciągu pytań dobrał dla mnie ofertę za 49 zł 100gb. Konsultant pokazał mi router, wyjaśnił szczegóły aktywacji. Następnie zapytał co myślę o ofercie. Odmówiłam, ponieważ nie byłam do końca zadowolona z oferty. Konsultant wręczył wizytówkę i podziękowałam za poświęcony czas, na koniec żegnając się, konsultant powiedział Do Widzenia. .

Świetna obsługa

Poziom obsługi klienta w salonie jest na bardzo wysokim poziomie. Konsultanci przekazują informację w sposób jasny i czytelny. Potrafią zbadać potrzeby i dostosować do tego ofertę. Uśmiech na twarzy powoduje, że chce się tam wrócić i zawrzeć umowę.

Świetna obsługa, ładny salon

Salon czysty, przestronny, wszystko poukładane, duży wybór akcesoriów do telefonu. Obsługa świetna, ludzie znający się na swojej pracy, potrafią doradzić, wytłumaczyć wszystko, przy okazji nie zapominając o uśmiechu. Widać, że są specjalistami w swojej dziedzinie.

Nieźle

Punkt bardzo ładny, czysty, dobrze wyposażony. Pan który mnie obsługiwał był bardzo miły, uprzejmy choć nie do końca znał ofertę i nie potrafił mi pomóc. Cala wizyta w punkcie w mojej ocenie powinna trwać zdecydowanie krócej. Pracownik bardzo się starał ale moje pytanie co do oferty pozostało bez odpowiedzi. Niestety.

Mogło być lepiej

Niby wybór jest ale co z tego jak z personelu trzeba wszystko wyciągać siłą. Jak się nie zapytasz to się nie dowiesz a to przecież pracownicy są na bieżąco z ofertą i powinni przedstawiać ja klientom.

Duży wybór

Duży wybór sprzętu czy to mix czy abonament. Sympatyczne Panie, zorientowane na potrzeby klienta zawsze fachowo doradzą. Polecam

Profesjonalna obsługa i znajomość oferty w każdym stopniu

Salon pod względem wizualnym i wystroju wygląda perfekcyjnie jest czysto, ładnie, spory wybór telefonów. Obsługa i oferta którą mi zaproponował konsultant brzmiała interesująco i bardzo zachęcająco przedstawił mi wile plusów i minusów danej oferty co nie zmienia faktu , że konsultant był bardzo opanowany i wyrozumiały ze względu ,że byłem dość dociekliwy i wiele ofert odrzucałem ponieważ mi niektóre nie pasowały. Co do obsługi i przedstawionej mi oferty jestem bardzo zadowolony i wrócił bym z przyjemnością do takiego sklepu i obsługi.

Bardzo miła obsługa!

Bardzo dobra i profesjonalna obsługa poprzez infolinię. Pani bardzo miła, bardzo szybko załatwiony temat, z którym miałam problem. Czas oczekiwania na połączenie bardzo krótki. Pani konsultantka służyła dodatkową pomocą gdybym jeszcze takiej potrzebowała.

Oferta szyta na miarę.

Standard kończącej się umowy. Jeden telefon z BOK, umowa nie przedłużona. Kilka dni później drugi telefon i ... podpisałem umowę na 2 lata. Koleś z infolinii wszystko wyjaśnił, wytłumaczył i zrobił ofertę prawie specjalną. Polecam.

obsługa miła lecz nie kompetentna

Miły młody człowiek za wszelką cenę chciał mnie namówić na zakup telefonu oraz usługi abonamentu, lecz nie do końca miał wiedzę w tym temacie. Opierał się tylko na ulotkach które miał wokół siebie. W sklepie bałagan, podłoga brudna, atrapy telefonu zdezelowane

Szybko i profesjonalnie

Super obsługa. Duża wiedza Pani która mnie obsługiwała. Nastawienie na potrzeby klienta. Pełen profesjonalizm.

Niezawodny salon z naprawdę skuteczną obsługą.

Zawsze gdy chcę załatwić jakąś sprawę dotyczącą moich usług abonamentowych, z kilku salonów T-mobile znajdujących się w mieście Opole, zawsze wybieram ten na ulicy Kopernika 16. Wybieram go ponieważ, wedle moich obserwacji oraz personalnych doświadczeń zawsze moja sprawa zostanie załatwiona pozytywnie, nigdy nie spotkałem się z niemiłą obsługą, wiele razy przychodziłem do nich z różnorakimi problemami naprawdę czasem ciężkiego kalibru, lecz zawsze wszystko zostało naprawiane konsultanci sprawiali wrażenie jakby traktowali mnie poważnie i mój problem naprawdę ich obchodził, polecam gdy ktoś naprawdę chcę załatwić szybko i bezproblemowo swoją sprawę.

Obsługa w salonie mogłaby się lepiej postarać

Przedłużałam umowę przez infolinie i byłam zadowolona, lecz po jakimś czasie router uległ awarii i poszłam oddać go do salonu. Niestety długo się naczekałam na obsługę, ponieważ akurat tylko jeden pracownik był wolny, drugiego słychać było na zapleczu przez cienkie ściany jak prowadzi osobistą rozmowę. Pan, który mnie obsługiwał przyjął tylko zgłoszenie, nie pytając ani nie sprawdzając. Dał mi kartkę do podpisania, nie mówiąc zbyt wiele i kazał czekać na kontakt. Czułam jakbym mu przeszkadzała

Polecam Zdecydowanie!

Świetny kontakt, sprawa została załatwiona szybko i sprawnie. Osoba, która mnie obsługiwała była kompetentna i miło nastawiona do klienta.

PROFESJONALIZM NAD PROFESJONALIZMEM

Obsługa była bardzo dobra, czułam się miło przyjęta a często zdarzało mi się, np. w instytucjach zostać potraktowana bardzo chłodno. Wygląd konsultantki zgodny ze standardem obowiązującym w punkcie. Obsługa była expresowa- zostałam bardzo szybko obsłużona, nie musiałam czekać w kolejce. Oferta została dopasowana do moich potrzeb. Konsultantka odwoływała się do moich wcześniejszych wypowiedzi. W danej placówce było czysto oraz przyjemnie.

Świetna obsługa w Radomsku

Bardzo podobała mi się obsługa w T-mobile na ul. Metalurgii 7. Wszystko powoli wytłumaczone, wyjaśnione.

Super, obsługa lepsza niż w innych punktach

Nie mam żadnych zastrzeżeń. Bardzo dobre zbadanie potrzeb oraz prezentacja oferty. Widać, że Konsultantka posiada dużą wiedzę na temat oferty. Dodatkowo oferta została mi przedstawiona w zrozumiały sposób. W salonie panowała przyjazna atmosfera.

Odwiedzałeś ostatnio T-Mobile?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.13 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem