Vectra

(4.41)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Certyfikat Dbamy o Jakość Obsługi.

Firma korzysta z możliwości odpowiada klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1356 z 2034)

(dane osobowe pracownika...
(dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) - polecam konsultanta, kompetentny i pomocny, pomógł rozwiązać problem!

garbovski93

02.08.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
02.08.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Konsultant (dane osobowe...
Konsultant (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) w bardzo szybki i przejrzysty sposób pomógł nam rozwiązać problem z połączeniem z internetem oraz problemami z telewizją. Jest bardzo miły, konkretny. Jesteśmy bardzo zadowoleni, współpraca przebiegła świetnie.

Klient_lZGJb

21.07.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
21.07.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Pracownik infolinii (dane...
Pracownik infolinii (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) - dzielnie poświęcił swój czas. Problem rozwiązany w trakcie jednej rozmowy. Pozdrawiam.

Klient_uCqVC

15.06.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
15.06.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
W dniu 3.06.2022...
W dniu 3.06.2022 kontaktowałem się w sprawie złożenia reklamacji na jakość obsługi klienta pionu sprzedaży firmy Vectra. Godzinę przed końcem pracy telefon odebrał Pan (dane osobowe usunięte przez administratora), który mimo tego, że zajmuje się kwestiami technicznymi przyjął ode mnie tą reklamację (nie leżało to w zakresie jego kompetencji). Podczas bardzo miłej rozmowy udało się reklamację skutecznie złożyć. Jestem bardzo zadowolony z jakości obsługi tego Pana. Należy mu się co najmniej pochwała, jednak myślę, że premia również.

Klient_6ooJJ

05.06.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
05.06.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Po nieudanych próbach...
Po nieudanych próbach ustalenia z botem przyczyny niedziałającej telewizji od tygodnia, udało mi się przez kontakt biznesowy połączyć z konsultantem (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora). Naprawił mi tv, pilota, jakoś obrazu i powiedział o aplikacji mobilnej oraz czym jest dekoder smart. Kolejny przykład na to że maszyna nie zastąpi człowieka

Niezweryfikowany Klient_EUKI6

04.06.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
04.06.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Jeśli umawiają się...
Jeśli umawiają się na termin 31-05-2022r w godz.14-16 to niech dotrzymują terminu montażu dekodera smart z pakietem MAX . Nie mam czasu oczekiwać waszych techników . Proszę anulować zamówienie skoro dotrzymanie terminu to taki wielki problem.

Klient_UCsM

01.06.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
01.06.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl
Podziękowania dla (dane...
Podziękowania dla (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) za cierpliwość przy poprawianiu działania dekodera Smart 4k

AlicjaKośmicka

25.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
25.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Pan (dane osobowe...
Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) - niezwykle kompetentny i cierpliwy pracownik - 23 maja 2022 poświęcił mi ponad godzinę na rozwiązanie problemu z internetem. Jego umiejętności i wiedza godne podziwu - usterka została znaleziona i naprawiona! Szkoda, że maksymalna liczba gwiazdek to 5. Moja ocena 10!!! Aleksandra z Piły

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
25.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Bardzo profesjonalna obsługa...
Bardzo profesjonalna obsługa i pomoc w rozwiązaniu problemu pomógł mi wasz pracownik w dniu 23 05 2022 Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) jest profesjonalny i bardzo miłe podejście do klienta. Żeby tacy byli wszyscy. Pozdrawiam Sucholas-tomasz

Shinok

24.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
24.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Profesjonalne podejście konsultanta...
Profesjonalne podejście konsultanta do klienta Konsultant Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) w trakcie rozmowy telefonicznej krok po kroku tłumaczył jak naprawić usterkę Otrzymałam rzetelną informację. Wysoko oceniam profesjonalne doradztwo.

Klient_6ELW1

22.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
22.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Pelny profesjonalizm, probelm...
Pelny profesjonalizm, probelm rozwiazany od reki

Niezweryfikowany Klient_gUv2

19.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
(dane osobowe pracownika...
(dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) bardzo miły konsultant, szybka i profesjonalna pomoc, gdyby się dało za każdym razem wybierać do kogo dzwonić wybierałbym właśnie Pana.

Niezweryfikowany Klient_08Mw

18.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Pan (dane osobowe...
Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) zasługuje na szczególną pochwałę jeśli chodzi o obsługę reklamacji. Pan jest osobą bardzo kompetentną i zaangażowaną. Proszę docenić takich pracowników. Sprawa dotyczy awarii internetowej ( cały czas tej samej od 12 msc) Pozdr. Rafał Kuchmecki abonent niestety vetra. Zaznaczam że złożyłem juz stosowną rezygnację z usług.

Niezweryfikowany Klient_Wv3D

18.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Super kontakt i...
Super kontakt i oczywiście załatwione szybko

Klient_Jugf

17.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
(dane osobowe pracownika...
(dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) bardzo miły konsultant, polecam na przyszłość

Klient_6nfx

14.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Konsultację oceniam 100/10!...
Konsultację oceniam 100/10! Otrzymałam niesamowite wsparcie od Pana konsultanta (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Problem z którym zadzwoniłam był nietypowy, a pomimo to udało się go rozwiązać, dzięki determinacji i zaangażowaniu Pana, w dodatku w akompaniamencie przemiłej rozmowy. Na maksa polecam i jeszcze raz dziękuję :))))

Niezweryfikowany Klient_tlRo

13.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Dziękuję bardzo za...
Dziękuję bardzo za miłą obsługę i pomoc w sprawie technicznej z problemem działania telewizji. Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) bardzo miło przeprowadziła rozmowę i udzieliła wszystkie odpowiedzi na moje pytania a także pomogła rozwiązać problem i telewizja działa prawidłowo. Bardzo polecam usługi Vectra i obsługę klienta.

Niezweryfikowany Klient_qtWr

12.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Miałam problem z...
Miałam problem z informacją o programach w telewizji. Od soboty nie było streszczenia wybranego programu. Dzięki pomocy Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), który cierpliwie kroku po kroku prowadził moje działanie wszystkie usterki zostały usunięte. Oceniam pomóc na 5 gwiazdek

niezalogowany-uzytkownik

11.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Nie polecam (opinia...
Nie polecam (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_PpeL

10.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
Żądają pieniędzy powołując...
Żądają pieniędzy powołując się na nie istniejący zapis w umowie

Niezweryfikowany Klient_PpeL

10.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl

Vectra

Vectra jest obecnie jednym z liderów usług telekomunikacyjnych w Polsce oraz wiodącym operatorem kablowym. W ofercie firmy odnajdujemy telewizje kablową z dostępem do kanałów HD, Internet mobilny oraz kablowy, a także telefonię komórkową i stacjonarną. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom klientów, firma Vectra została pierwszym operatorem telewizji kablowej w Polsce pod względem liczby abonentów . Dbając o wysoką jakość usług i stałe zadowolenie klientów, firma oferuje pomocną infolinię oraz aż 180 stacjonarnych punktów obsługi klienta.

Dane firmy

Gdynia

Gdynia, Aleja Zwycięstwa 253

Czy te firmy wypadają lepiej niż Vectra?

Ktoś 2 godziny temu dodał opinię na temat tej firmy

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Zgadzasz się?