T-Mobile

(4.30)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4067 z 5371)

Przestrzegam przed T-mobile....
Przestrzegam przed T-mobile. Szczególnie gdy trafi nam się jakaś awaria. Sam światłowód działa jak działa. Raz lepiej raz gorzej ale ogólnie akceptowalnie. Natomiast BOK to tragedia. Zatrudniają tam chybna ludzi z łapanki na ulicy, którzy to w zamian za pensję , codzienny kubek kawy i nieograniczone rozmowy z kolegą/koleżanką z biurka obok zgodzili się tam zatrudnić. Pierwsze żółte światło zapaliło się przy zmianie ichniego badziewnego routera na ONT - przyszedł technik wymienił i cześć i czapka. Sprawdzam internetu brak. Dzwonię na infolinie a oni - u nas jest ok! u pana internet działa czyli jest coś źle skonfigurowane. sprawdzam w logach routera i widzę ze po stronie operatora połączenia są zrzucane. dzwonię do BOK znów to sam. Według nich wszystko działa. Na nieszczęście technik bał się mojego psa i gdy przyszedł pod dom to do mnie zadzwonił. więc miałem jego nr. Dzwonię do niego i z nim już "naprawiałem" połączanie. Po 4 godz działa. Kolega technik źle ustawił parametry i mój ONT się nie autoryzował! Ale przecież u nich dział ponoć! Teraz , aneks do umowy plus zwiększenie szybkości. Przychodzi po kilku dniach sms już działa można korzystać. Sprawdzam nic się nie zmieniło. Dzwonię do BOK - a gdzie u nich jest OK ale sprawdzą . Przez 3 dni batalia - speed testy prośby groźby nic.. według działu technicznego jest OK i nie przyjmą zgłoszenia bez speedtest pro certyfikowanego który wymaga minimum 6 testów w ciągu 24 godz przeprowadzonych co 30 min. Co daje 3 godz siedzenia przy kompie i robienia testów! A dla kogoś kto pracuje i dojeżdża to zostaje zarwanie nocy aby szanowny BOK podjął się interwencji. I nic nie dają zrzuty ekrany z dwóch lat pokazujące wyraźnie że prędkość nie zmieniła się ani na jotę! Oni mają w papierach że jest OK i szybkość jest zwiększona czyli płać frajerze więcej za to samo co miałeś do teraz. Na szczęście aneks mogłem wypowiedzieć tak jak i umowę i nara T-Mobile! Przestrzegam przed tym operatorem. I nie sądzę aby mój przypadek był odosobniony tylko większości ludzi się nie chce lub nie mają czasu opisywać takich zdarzeń. A co najlepsze - jak sprzedają oferty to zaraz przychodzą sms z oceną obsługi - przez 3 dni zgłaszania problemu i kilkunastu telefonach do BOK sms oceniający jakość usługi nie przyszedł ani razu!!

Klient_zPCW1

25.04.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jestem stałym klientem...
Jestem stałym klientem tej sieci. Niestety wizyta w tym salonie nie należy dla mnie do najprzyjemniejszych. Konsultantka na którą zawsze trafię jest dla mnie opryskliwa, nie miła i mimo że jej o tym mówię że gdybym mogła to bym bez was załatwiła problem to bym to zrobiła online albo w innym punkcie to nic sobie z tego nie robi. Jak tylko skończy mi się umowa w tym salonie to na pewno zmienię operatora.

Klient_vnFTl

20.04.2024

Placówka

Morąg, mickiewicza 12

Nie zgadzam się (0)
Z T-mobile jestem...
Z T-mobile jestem od lat i raczej nie zapowiada się na to aby to się zmieniło. Bardzo łatwy dostęp do wszystkich usług jak np. płacenie rachunków, przyjemny wygląd oferty reklamowej, strony oraz aplikacji oraz bardzo łatwy w obsłudze. Mają też wielką gamę różnych okazji, które są niesamowicie przydatne. Naprawdę bardzo polecam!

julhas

09.04.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Salon czysty, ładna...
Salon czysty, ładna wystawa urządzeń. Personel ubrany w stroje firmowe

Placówka

Przemyśl, Franciszkańska 12

Nie zgadzam się (0)
Pani bardzo miła....
Pani bardzo miła. Po wysłuchaniu oferty grzecznie odmówiłam przejścia do tej sieci ,Pani bez dalszego namawiania podziękowała i dołączyła się. Przebieg rozmowy na wysokim poziomie z dużą kulturą.

KlaudiaMadej_zP9I

13.03.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Salon T-mobile w...
Salon T-mobile w Galerii Dominikańskiej - umowa na internet, dodatkowo modem. Pan który miał sobotni dyżur miał bardzo dobre podejście do klienta - ani osoba przede mną (pracował sam) ani ja nie czuliśmy presji czasu. Poza tym odpowiedział na wszelkie techniczne i sprzętowe pytania bardzo jasno i rzeczowo. Niestety niezbyt profesjonalnie było jeśli chodzi o dane osobowe - bez pytania zostały zatwierdzone moje dane adresowe z innego miasta, gdzie w razie dostarczenia jakiejkolwiek poczty nie mam możliwości na jej odebranie. Powinna być w tej kwestii - potwierdzenia adresu i numeru telefonu jako aktualny szczególna ostrożność. Poza tym incydentem wizyta przebiegła na plus, a ja wiedziałam i czułam, że w razie problemów mogę wrócić i poprosić o pomoc bez poczucia wstydu.

LenaW

04.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa jest THE...
Obsługa jest THE BEST.

Patryk348

04.03.2024

Placówka

Turek, Kolska 35

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i profesjonalna obsługa.

mmmoonniikkaa

27.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z wykonanej dla mnie strony internetowej i współpracy

olgierdmaslo209.@

24.02.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Rozmowa przebiegła czysto...
Rozmowa przebiegła czysto merytorycznie super pomoc załatwione to czego oczekiwałem

Grizzlivu

23.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Przyjemna ibsluga
Przyjemna ibsluga

Niutektakmimow

14.02.2024

Placówka

Barcin, Plac 1 Maja 19

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa...
Bardzo miła obsługa lecz pani nie ma tego czegoś w sobie aby przekonać mnie do oferty brak zaangażowania na 100 % co można wyczuć u sprzedawcy który wykonuje pracę z Pasją

Klient_aHUha

13.02.2024

Placówka

Turek, Kolska 35

Nie zgadzam się (0)
Krótki czas oczekiwania...
Krótki czas oczekiwania na kontakt z doradcą. Kompetentna i profesjonalna obsługa. Szeroka i jakościowa oferta w godnej cenie.

Klient_0rbPy

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa całkiem dobrze...
Obsługa całkiem dobrze wypada, natomiast jeżeli chodzi o jakość ich sieci to czasami wolałbym się nie wypowiadać.

Kubsonovsky

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ekstra, korzyści Magenta...
Ekstra, korzyści Magenta w aplikacji są super

Omsner

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mają bardzo korzystną...
Mają bardzo korzystną ofertę na nowe telefonu i światłowód

AnnaDerela_SD6l

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetne rozwiązania zarówno...
Świetne rozwiązania zarówno dla firm jak i klienta indywidualnego

Roman_1

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W T-MOBILE zawsze...
W T-MOBILE zawsze jak kończy mi się umowa i znudzi mi się mój telefon konsultanci w każdy możliwy sposób chcą mi pomóc w dobraniu odpowiedniego dla mnie i moich potrzeb modelu telefonu. Telefon jest zawsze dobrany do mojego budżetu jaki chcę przeznaczyć na niego i zawsze jest to sprawdzony model telefonu. Konsultanci w bardzo rzetelny i szczegółowy sposób pomagają pomóc w doborze odpowiedniego telefonu oraz abonamentu Widać po nich ,że lubią swoją pracę i kontakt z klientem.

Klient_vnFTl

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna, miła obsługa
Profesjonalna, miła obsługa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Konsultant nie chciał...
Konsultant nie chciał zrozumieć odmowy zainteresowania ofertą, był natarczywy

mg15053

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

T-Mobile

T‑Mobile funkcjonuje od 1995 roku i jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługującym ponad 10 milionów klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z całej oferty usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe, czyli najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu. T-Mobile stał się silną firmą dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu partnerów biznesowych, a także wysokiej jakości obsługi klientów.

Czy te firmy wypadają lepiej niż T-Mobile?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Przestrzegam przed T-mobile....
Przestrzegam przed T-mobile. Szczególnie gdy trafi nam się jakaś awaria. Sam światłowód działa jak działa. Raz lepiej raz gorzej ale ogólnie akceptowalnie. Natomiast BOK to tragedia. Zatrudniają tam chybna ludzi z łapanki na ulicy, którzy to w zamian za pensję , codzienny kubek kawy i nieograniczone rozmowy z kolegą/koleżanką z biurka obok zgodzili się tam zatrudnić. Pierwsze żółte światło zapaliło się przy zmianie ichniego badziewnego routera na ONT - przyszedł technik wymienił i cześć i czapka. Sprawdzam internetu brak. Dzwonię na infolinie a oni - u nas jest ok! u pana internet działa czyli jest coś źle skonfigurowane. sprawdzam w logach routera i widzę ze po stronie operatora połączenia są zrzucane. dzwonię do BOK znów to sam. Według nich wszystko działa. Na nieszczęście technik bał się mojego psa i gdy przyszedł pod dom to do mnie zadzwonił. więc miałem jego nr. Dzwonię do niego i z nim już "naprawiałem" połączanie. Po 4 godz działa. Kolega technik źle ustawił parametry i mój ONT się nie autoryzował! Ale przecież u nich dział ponoć! Teraz , aneks do umowy plus zwiększenie szybkości. Przychodzi po kilku dniach sms już działa można korzystać. Sprawdzam nic się nie zmieniło. Dzwonię do BOK - a gdzie u nich jest OK ale sprawdzą . Przez 3 dni batalia - speed testy prośby groźby nic.. według działu technicznego jest OK i nie przyjmą zgłoszenia bez speedtest pro certyfikowanego który wymaga minimum 6 testów w ciągu 24 godz przeprowadzonych co 30 min. Co daje 3 godz siedzenia przy kompie i robienia testów! A dla kogoś kto pracuje i dojeżdża to zostaje zarwanie nocy aby szanowny BOK podjął się interwencji. I nic nie dają zrzuty ekrany z dwóch lat pokazujące wyraźnie że prędkość nie zmieniła się ani na jotę! Oni mają w papierach że jest OK i szybkość jest zwiększona czyli płać frajerze więcej za to samo co miałeś do teraz. Na szczęście aneks mogłem wypowiedzieć tak jak i umowę i nara T-Mobile! Przestrzegam przed tym operatorem. I nie sądzę aby mój przypadek był odosobniony tylko większości ludzi się nie chce lub nie mają czasu opisywać takich zdarzeń. A co najlepsze - jak sprzedają oferty to zaraz przychodzą sms z oceną obsługi - przez 3 dni zgłaszania problemu i kilkunastu telefonach do BOK sms oceniający jakość usługi nie przyszedł ani razu!!
Zgadzasz się?