DHL

( 3.76 )

Opinie (2045)

Metr mulu i dopiero dno.

Najpierw przesylka awizowana, że niby nikogo nie ma w domu - domownicy obecni. Kolejna proba, kilka dni pozniej: doreczenie miedzy 14 a 16 - brak doreczenia. I w koncu wychodze na ogrodek okolo 18 a tam przy wejsciu paczka lezy jak zywa do zabrania przez kazdego - zauwazyc trzeba ze dzwonek dziala. W powiadomieniu na poczcie sprawdzam, a tam status dostarczone. Deszcz leje, paczka moknie, a kuriera nikt na oczy nie widział. Kpina nie kurier / dostawca. Nikomu nie polecam.

Dramat

Zamówiłam już 6 raz z przesyłką DHL kuriera obsługującego osiedle POLNOC nie widziałam ani razu (3razy się minelismy), nie zadzwonił ani razu, dostaje informację że będzie jutro.....i go nie ma albo przychodzi pierwszy raz i mówi że odbiór w takim razie na szarych szeregów(Nie miałam gotowki). To po co ja płacę kurierowi....skoro muszę iść tak samo jak na PP To już mój ostatni raz .....wracam do DPD kurier zawsze dzwoni pyta kiedy, czy, jak.....

Brawo, jestem zadowolona.

Jestem zadowolona z usług firmy kurierskiej DHL, bardzo uprzejmi pracownicy, sympatyczni, kontakt telefoniczny przed odebraniem przesyłki na wysokim poziomie.

Najgorsza firma kurierska

Zero do kwadratu , najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia , Kurier zamówiony dostałem maila kiedy ma być odbiór i echo , oczywiście następny dzień to samo , Interweniuję , w odpowiedzi dostaję maila ,że reklamacja zakończona a kuriera nie ma ,nie było / i już nie będzie bo nie wydam mu paczki zamówię inną firmę kurierską / minęło następnych kilka dni . Kontakt z DHL-em istna kpina , zażądam zwrotu pieniędzy lub sprawdzę możliwość pozwu za wszystkie straty i opóźnienia . Oczywiście piszą / kłamią / ,że nikogo nie zastali pod adresem , szkoda tylko ,że przez ten czas siedzi w domu 4 dorosłe osoby bo poważnie traktujemy zagrożenie wirusem . Dałem na tej stronie same jedynki bo po prostu nie da się niżej . Takie opinie wystawię we wszystkich możliwych stronach i forach

Gorzej niż źle!

Od 2 tygodni nie dostarczyli przesyłki! Nie odpisują na @, najgorsza firma kurierska z jakiej korzystałem! Kontakt zerowy! Osoba odpowiedzialna za "ustalenie losu przesyłki" nie odpisuje na @ do niej wysyłane!

Całkiem nieźle

Jedna z lepszych firm kurierskich. Kurier zazwyczaj dzwoni, że niedługo będzie i jest w podanym przedziale czasowym

Mr

Jak ktoś pisze że super i świetnie to zapraszamy do Olsztyna. Stawiam flaszkę temu co znajdzie osobę zadowolona z dhl Olsztyn.

porażka ta firma

Dzisiaj tj 05.03.2010 paczka miała być między godz 12:00 - 14:00 , godz 13:20 dostaje sms że przesyłkę awiozowano. mieszkam w bloku i nikt o tej porze nie dzwonił domofonem, ani telefonicznie (gdzie Pani w DHL na reklamacji twierdzi że nie podano nr tel i dlatego kurier nioe dzwonił, w wiadomośi e-mail też brak tel do kuriera). Paczkę teraz muszę leciec odebrać do punktu który nie wiadomo gdzie jest. Ja to się dziwnię że jeszcze nikt nie wpadł na pomysł zbiorowego sądu za takie coś toż to grabież pieniędzy bo kurierowi się nioe chciało dostarczyć paczki za którą sie słono płaci . Jeśli bym chciała odebrć ją w punkcie to bym wybrała taką opcję. Mieszkam na Gałczyńskiego w Bolesławcu i najbliższy punkt DHL Service Point jest na ul Jana Pawła II a paczkę zostawili mi gdzieś na jakieejś ul Kopernika i to w żabce - kpiny jakięś. Pani która oddzwoniła z reklamacji to jakaś słabo poinformowana gdzie są punkty i twierdziła że to najbliższy i na 100% da sobie obie ręce obciąc że kurier u mnie był. Pogroziłam Pani że mogę to sprawdzić na monitoringu i sprawa trafi do sadu. I wymagam od Pani pisma z podpisem jej prezesa firmy i kuriera że odbyła się taka rozmowa między firmą DHL a kurierem. I oczywiście Pani twierdzi że jak jest paczka w punkcie nic już nie można zrobic to co to za firma? Druga sprawa brak reklamacji telefonicznej. Jak dla mnie ta firma to jedna wielka porażka i to kogo ta firma zatrudnia i jaką ponosi odpowiedzialność.

Tragedia, skandal, groźby utraty życia !!!

Kurier DHL zostawił dla córki przesyłkę, która podała dom rodzinny do odbioru. Powiedział, że nie trzeba za nią płacić. Na drugi dzień przyjechał z informacją, że jednak system się pomylił i trzeba za nią zapłacić. Żeby ułatwić mu wyjaśnienie tej sprawy, wskazałam mu gdzie ją znajdzie, aby skutecznie wyjaśnić tę sprawę. Skończyło się wyzwiskami, skandalem, grozbami uszczerbku na zdrowiu w miejscu publicznym w obecności innych osób, które są wstrząśnięte zaistniałą sytuacją. Na szczęście jest monitoring i świadkowie. Żałuję, że pomogłam temu Panu, a że takimi przykrościami skończy się dla mojej córki to wcale nie przeszło mi przez myśl. Więc uważajcie, bo nie wiadomo kim jest twój kurier?

Dramat

Kurier dzwonił w dzień dostarczenia, mimo że dzień wcześniej przekierowalam paczke na następny dzien(on zdziwiony) Na następny dzień Ani nie zadzwonił telefonem A nawet nie podszedł do domofonu aby nacisnąć guzik! Tylko otrzymałam SMS o "PROBIE DOSTARCZENIA" wkurzona pojechałam odebrać osobiście. Wchodzę mówię dzien dobry (jestem jedyna, A pań za ladą-dwie szt) i co slysze....NIC! Zajęte sobą bo jednej nie zgadzało się w kasie 20zl grzecznie stoję I czekam aż któraś mnie zawola...... Wchodzi Pan staje za mną.......I słyszę 'tu Pan podpisze ....O wydaje mu paczkę, Pan wychodzi mówi do widzenia i co.....I znów nic.....ja mu odpowiedziałam. I nadal czekam....wkoncu "moja kolej" po podaniu i nr zamówienia pytam gdzie można złożyć skargę na kuriera usłyszałam regułke na stronie.......blebleble, kurier nie ma obowiązku dzwonić! To za co ja płacę? Za dostarczenie pod adres! Bo pocztę to ja mam pod "nosem" ale zamawiam kurierem aby nie stać w kolejkach i nie tracić czasu! Kurier lamus A Panie w pkt. Jak za kare- klient nie jest dla nich ważny. Nigdy więcej.....

Beznadziejna obsługa i usługa

Dzień dobry z uwagi na liczne problemy z reklamacją usługi, brak kontaktu pragnę ostrzec innych użytkowników. Chciałam wysłać produkt kurierem 12 listopada, tydzień póżniej okazało się że paczka trafiła do losowego odbiorcy pod nazwą Losek. Paczka miała trafić z Gdańska do sklepu w Warszawie. Po 3 tygodniach paczka wróciła do Gdańska. Był problem z odbiorem. Niezwłocznie zareklamowałam usługę. 9 grudnia otrzymałam informacje o rzekomym rozpatrzeniu i wypłacie zadość uczynienia w ciągu 7 dni..... Dnia 15 stycznia otrzymałam skan decyzji z informacją że zostało wto wykonane niby 9 grudnia, jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu na konto. Nie polecam tej firmy, nie będe równiez korzystac z jej usług. Uwazajcie. DHL zamiast pomagać utrudnia zycie. Kolejnym dużym minusem jest uzyskanie jakiejkolwiek informacji co dalej, na jakim etapie jest reklamacja i czy wogole mozna sie spodziewać zwrotu.

Beznadziejna obsługa klientów

Brak możliwości jakichkolwiek skarg i reklamacji, zero reakcji na zgłaszane problemy. Życzę zmian i poprawy w podejściu do klienta w 2020 roku.

Dostawa paczki zalezy od kuriera

Nie tak dawno żaliłam się na tę firmę i jakoś jej obsługi a tu dzisiaj miłe zaskoczenie. Przemiły pan kurier dowiózł szybko paczkę pomógł ja wnieść bo była bardzo ciężka. Paczka dzisiaj rano dotarła z Niemiec a już po 16 była u mnie. Jednak jak wszędzie wszystko zależy od człowieka czyli kuriera. Dobrze, ze firma ma chociaż kuli wspaniałych ludzi, którzy w takim przedświątecznym natłoku są mili, grzeczni i pracują uczciwie . Super.

Bardzo zła jakość obsługi

Paczka wysłana z Niemiec dotarła w dwa dni ale w Głobinie utknęła na bardzo długo. Kurier nie zostawił awiza, nie dzwonił chociaż nr telefony był wielkim cyframi na paczce zapisany. Śledząc na nienieckiej stronie dhl zobaczyłam, ze paczka przygotowana jest do zwrotu. Osobiście pojechałam do siedziby a tam na paczce wielkim literami zapiano , że adresat nieznany. Jeszcze godzina a paczka wróciłaby do nadawcy. Mówiąc kierowników że złoże skargę ze śmiechem pracownicy odpowiedzieli - "proszę składać nam to wisi." Kierownik powiedział, ze mogę składać a on mi na piśmie odpowie że to nie ich wina bo takich mają kurierów. Jeszcze nigdy i nigdzie nie spotkałam się z taką obsługą.

interwencja

Miałem otrzymać przesyłkę - Kurier niestety kolejny raz ,nie informuje mnie , brak w skrzynce Awizo - gdy dodzwoniłem się do Koszalina ,poinformowano mnie ,żę przesyłka jest do odbioru w Koszalinie , więc pożyczyłem samochód i jechałem po odbiór ważnej przesyłki - Ten pan Kurier robi to kolejny raz . Jest złośliwy brak empatii do ludzi . Powinien przejść przeszkolenie pracy z człowiekiem ( właściwie nie wiem czy dałbym jemu wozić drewno z lasu ) - może niech wozi pszczoły luzem . Proszę o interwencję i zwrot kosztów przejazdu z Kołobrzegu do Koszalina

Odwiedzałeś ostatnio DHL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

DPD Polska

(3.27 )

GLS

(3.49 )

FedEx

(2.90 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 10 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem