Bardzo dziękuje kurierowi firmy DHL który dostarczał przesyłkę do Radomia w dniu 24.01.2019 r o profesjonalne podejście w kwestii doręczenia przesyłki.Chęć rozwiązania problemu z doręczeniem mimo braku możliwości odebrania paczki ze strony odbiorcy.Dobry kontakt telefoniczny i wniesienia paczki.Polecam
Niby przesyłka 11:30 a 16 a nigdy tak nie dociera. Już drugi raz otrzymałam błędną informację że przesyłka dotrze do mnie, otóż nie dotarła ani za 1 ani za 2 razem ! Tego można by było się spodziewać gdyby to była paczka dużych rozmiarów ale to tylko kilka ciuszków dostępnych przez internet... Naprawdę szkoda słów. Nie wspominam nawet że paczka jest przyjęta na oddziale DHL już 5 dni a podobno miał być to 1 tylko dzień.
DHL to najgorsza firma .Paniska!!Na infolinii pani bezczelna.Zamówiłem trzy przesyłki paletowe .Od tygodnia są w oddziale w Koszalinie, ale nie ma kto ich dostarczyć do domu.Kłamią przez telefon, zmieniają elektronicznie czas dostawy.Totalna porażka,omijać z daleka tą przereklamowaną firmę.Palety z Sosnowca wysłane 11-go do 20-go jeszcze nie doszło ,więc co tu komentować.Przesyłka kurierska trwa już 10 dni
Byłem pod wrażeniem bardzo dobrej jakości obsługi klienta zarówno telefonicznej jak i kurierskiej. Zadzwoniłem do działu obsługi klienta pytając czy kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek ponieważ Kurier nikogo nie zastał w domu i nie zadzwonił i widniał komunikat że następna próba doręczenia przesyłki nastąpi w ciągu 2 dni. Konsultantka poinformowała mnie że nie została wykupiona dodatkowa usługa żeby Kurier zadzwonił a po drugie kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do klienta. Dodam że wcześniej wysłałem wiadomość do działu obsługi klienta z prośbą aby Kurier zadzwonił i otrzymałem numer zlecenia a następnie informacje że moja prośba została przekazana do oddziału. Konsultantka zaproponowała że połączy mnie telefonicznie z Kurierem. Kurier powiedział że jest w innej części miasta ale za 20 minut może ponownie przyjechać. Był bardzo uprzejmy z wielką kulturą osobistą. Spodziewałem się że na następny dzień się umówię a tu taka miła niespodzianka. Choć byłem zniesmaczony informacją od konsultantki że Kurierzy nie mają obowiązku dzwonić i że moją prośbę o oddzwonienie brzydko mówiąc olano to cała sytuację swoją postawą uratował Kurier. Wniosek z tego jest jeden: nie ważne w jakiej Firmie nabywany usługę- liczą się ludzie. Wszystko zależy w dużej mierze od człowieka ponieważ człowiek jest wizytówką firmy. Owszem zgodzę się z faktem że każda firma ma swoje standardy ale człowiek może i tak robi faktycznie że stosuje standardy firmy lub wykracza poza te standardy czy też ich nie przestrzega w negatywnym tego słowa znaczeniu.
Kurier woził pieniądze i uciekł. Nie poczekał na sprawdzenie okradzionej paczki.
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.
Bardzo źle.
Bardzo dobrze.
Rewelacyjnie.
Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii.
Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź jakie opinie ma na portalu Jakości Obsługi! Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej ocenionych gabinetów w Polsce!
Sprawdź, które sklepy interentowe otrzymały najwyższe oceny wśród użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te portale, które zebrały min. 30 opinii.
Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności
Zrozumiałem