FedEx

( 2.83 )

Opinie (629)

Nie polecam! Uwaga porażka!

Najgorsza firma z jaką współpracowałam! Powinni otrzymać -10 (minus 10). Nie uznają reklamacji. Wpisują wyssane z palca wymiary przesyłek. Wysłałam jeden przedmiot i jakimś dziwnym trafem zmutował. Jakaś cudowna maszyna dodała mi po 20 cm do dwóch wymiarów. Totalna porażka! Zastanawiam się czy nie zgłosić sprawę do odpowiedniego urzędu.

Totalna porażka

Firma krzak to mało powiedziane. Firma wałek to już bliżej prawdy. Fedex to totalna porażka i totalni kłamcy kurierzy którzy potwierdzają nieprawdę że byli i nikogo nie zastali.

Niedostarczenie z góry opłaconej przesyłki

Firma Fedex nie dostarczyła zakupionej przeze mnie paczki. Opłatę uiściłem z góry, więc poniosłem straty finansowe. Niestety nie tylko kurier, ale również Biuro Obsługi Klienta wykazało się olbrzymią arogancją.

najgorsza dostawa jaka mogła byc

Przesyłka wydana na ulicy bo kurierowi nie chciało się wnieść na drugie piętro z wielką łaską wniósł do piwnicy. Pierwszy raz się z taką sytuacją spotykam , adres to punkt dostawy więc tam ma być dostarczony przedmiot .

Dno dno dno ...

Jesteśmy byłym klientem tej firmy,chciałbym przestrzec przed Fedexem firmy jak i osoby prywatne. Firma krzak, chociarz na świecie uważana jest za globalnego przewożnika ale chyba centrala w stanach nie wie co dzieje się w Polsce. Przesyłki paletowe tragedia, odbierają kiedy im się chce. Na dostawę palety można czekać nawet i z 2 tygodnie. NIe uznają reklamacji . Pani z tej miernej firmy odpowiedziała drogą email: "Koszt usługi może zostać anulowany jedynie w przypadku, gdy opóźnienie w doręczeniu przesyłki spowodowało szkodę inną niż w przesyłce, to znaczy w przypadku, gdy zostali Państwo obciążeni" Więc mogą trzymać paletę z miesiąc albo dwa i nie anulują kosztów transportu, chyba że przedstawi się dowody na obciążenie kosztami związanymi np. z odebraniem od nich tej palety, CYRK. Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) ... z FEEEdeksa napisała: "Dzień dobry FedEx doręcza przesyłki w ciągu 24 godzin, nie mamy w regulaminie informacji, że jest to termin gwarantowany." Czyli .... Nie mamy Pana palety z towarem i co Pan nam zrobi. Cytując klasyka. Mało tego, prowadzą transport palet a przez długi czas w Bydgoszczy nie było samochodu z rampą. My i inni klienci (wiem od samych kurierów) czekali po 2-3 tygodnie na palety. Póżniej zaczoł przyjerzdzać ale bez rampy, palety z towarem trzeba było rozpakowywać i zdejmować z samochodu ręcznie. CYRK bez rampy. LUDZIE NIE WCHODZCIE W JAKIE KOLWIEK KONTAKTY Z TYMI JANUSZAMI TRANSPORTU. PEŁNA OLEWKA, AMATORSZCZYZNA, BUTA I IGNORANCJA.

Firma niegodna zaufania

Od dwóch tygodni nie można się doprosić własnej paczki. Rozumiem, że czasami może coś pójść nie tak, ale są telefony. W systemie co chwilę widnieje komunikat, że paczkę zwrócono do oddziału z adnotacją "nieudana próba doręczenia" co jest kłamstwem. Mimo wielu maili, SMS-ów, próśb nie można się doprosić swojej rzeczy. Wychodzi na to, że trzeba będzie zgłosić sprawę na policję.

Porażka

firma podejmuje się dostaw nie posiadając do tego odpowiednich samochodów w związku z czym nagminnie spóźnia się z dostawami

masakra

Nagminne opóźnienia dostaw.brak reakcji na ponaglenia.Klient jest dla nich niczym.

Tragedia

Powiem krótko i na temat: totalny brak kontaktu z kurierem, przesyłka niby awizowana, bo kurier nie zastał nikogo w domu, a rodzina przez cały dzień była w domu i nikt nie podjechał tego dnia. Prawdopodobnie kurier pomylił adresy nawet ich nie sprawdzając wcześniej. Trzeba było specjalnie dzwonić do obsługi klienta FedEx aby wyjaśnić całą sprawę, która powtórzyła się wielokrotnie. Jestem zażenowany taką jakością obsługi.

Kurier widmo

Ciężko wyrazić opinię o kurierze, którego się nie zobaczyło. Kurier podobno dwa razy był z paczką i mimo siedzenia cały dzień w domu nie udało mu się dostarczyć przesyłki. Możliwe jednak, że naciśnięcie dwóch cyfr na domofonie przerosło jego umiejętności. Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem napewno też nie ułatwia sprawy.

DNO - to nie jest kurier!

Cztery razy zamawiałem w FedEx i ANI RAZU przesyłka nie dotarła na czas! Trzy razy oddział gdański, teraz szczeciński. Obsuwa co najmniej 2-3 dni. I oczywiście infolinia nie ma telefonu do kurierów

KATASTROFA

To jakaś kpina, kurier robi co mu sie podoba, zostawił paczkę wartą 300 zl pod domem sąsiada nikogo o tym nie informując. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.

Dno dno i dno

Dno totalne dzwonie 20 min na Lini nikt nie odbiera telefonu sprawa bardzo poważna. Zero kontaktu nikt nie odbiera wielce zajęci konsultanci niech sami posłuchaja tej pioseneczki przez tyle czasu...

Wielkim nieporozumieniem jest nazywać ich firmą kurierską!

Pan kurier (z obcym akcentem) poinformował mnie, że on pracuje w gidzinach 11-13 i jeżeli nie mogę być w domu to on oddaje paczkę do magazynu, ktory znajduje się (co najlepsze) w Łomiankach, mimo iż w emailu jaki dostajemy od firmy fedex jest informacja o tym że będzie ponawiana próba doreczenia jeszcze dwukrotnie. Za radą pana kuriera wysłałam do niego smsa z przekierowaniem na inny adres(piatek). Po weekendzie sprawdziłam status przesyłki - w oddziale, wtorek to samo. Kontakt z kurierem który mówi że przesłał smsa do oddziału, dzwonię do oddziału, po 10 minutach ktoś odbiera i dowiaduje się że przesylka nie została przekierowana, ponieważ może to zrobić wyłącznie nadawca. Pani zapewniła mnie że wyśle dyspozycje do kuriera z ponownych doręczeniem na ten sam adres, a kurier mowi mi że on paczkę przekierowal i nie doreczy mi jej od 16 ani w żadnych innych godzinach jak 11-13, chociaż jak sie dowiedzialam pan kurier pracuje do godziny 17, a jeżeli chce paczkę odebrać od 17 do 19 to mam zapłacić dodatkowo kurierowi. Gratulacje dla firmy za wybieranie pracowników, nigdy nie miałam takiego problemu z przesyłką ani z kontaktowaniem się z biurem obsługi klienta

Porażka

Najgorsza firma kurierska jaka może istnieć. Zero kontaktu z klientem. Na infolinii nic nie wiedzą. Kontaktu brak. Nikomu, nie polecam bo ta firma to jakaś kpina

Odwiedzałeś ostatnio FedEx?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

DHL

(3.78 )

DPD Polska

(3.36 )

GLS

(3.54 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem