Oney Polska SA

( 1.31 )

Opinie (13)

Jakość obsługi

Do wcześniejszej opinii dodam jeszcze, że poprzedniego dnia (tj. 28 XII 2019 r.) na stanowisku obsługi kredytowej Oney w Leroy Merlin w Wieliczce spotkałem kompetentną i miłą pracownicę. Spokojnie mogę dać jej pięć gwiazdek. W godzinach pracy była obecna! Sklonujcie ją i będzie OK. Ta z niedzieli niech faktycznie skoncentruje się na uprawie pietruszki.

Jakość Obsługi

Scenka z Leroy Merlin w Wieliczce. Nowy market, świeżo otwarty, niedziela (29 XII 2019). Ludzie robią duże zakupy, wiadomo – koniec roku. Na półkach co 10 m. reklamy kredytów firmy Oney. Super, tylko kupować. Przychodzimy do stanowiska kredytowego a tam zdziwienie. Panienka poszła do domu o godzinie 16.00. Cztery godziny przed zamknięciem marketu! Ja chciałem zrobić umowę na 4 tys. zł., inna osoba na 9-10 tys. Towar wybrany i przygotowany do skredytowania (w moim przypadku to 3 godziny biegania po sklepie), opłacony transport czeka na zewnątrz sklepu. Obydwoje pocałowaliśmy klamkę. Koszty poniesione, rozczarowanie przeżyte. Kogo Oney zatrudnia pod swoją flagą? Czy to jest poważna działalność, czy handel pietruszką? A może panience płaci konkurencja, by tak Was kompromitowała? To byłby nawet logiczny wniosek, bo teraz nic innego nie powinienem zrobić, tylko iść do Castoramy albo do Obi, gdzie pewnie lepiej pilnują pracowników i bez łaski da się sprawę załatwić.

Coraz gorzej

Od 2007r. posiadam kartę Visa Auchan i systematycznie jej używam. Miesięczny obrót ~3000zł. Trzymałem kartę z uwagi na częste zakupu w Auchan Swadzim k/Poznania. Dziś się dowiedziałem ze krótkie proste kredyty się skończyły. Sa teraz jakieś sms które oczywiście nie działają. Jaki sens więc trzymać tak drogą kartę? Nie polecam

Zenada!!!

Nie polecqm tego całego oney!!!to jakąś firma krzak!!od miesiąca nie mogę się do prosić wyciągu elektronicznego na meila,wplacam pieniądze regularnie,ale nigdy nie wiem jaka to ma być dokladnie kwota,nikt ani w biurze obsługi klienta..(.jak kolwiwk to brzmi i Noe ma noc wspólnego z obsługa...)ani na infolinii,nikt nie potrafi mi udzielić takiej informacji.bo albo muszę sie osobiście stawić w oddziale,ale akurat maja błąd awarię systemu i nie mogą mi pomoc!!!SMS ze splatami dostaje dopiero od działu windykacji juz bo jak się okazuje jest juz po tetminie spłat..masakra.jak można tak traktowac ludzi!!!wstyd!!!i zenada!!nie korzystajcie z ich usług!!!Bron Boże!!

Skandal!!!

Byłam posiadaczem karty Visa Auchon. Systematycznie i terminowo spłacałam kartę. Jednak w sierpnie 2018 r. wypowiedziałam pisemnie ubezpieczenie tej karty. W listopadzie 2018 r. otrzymałam wyciąg z konta i informację iż muszę natychmiast spłacić całe zadłużenie. Skontaktowałam się z infolinią po obszernym wyjaśnieniu całej sprawy okazało się że omyłkowo został zamknięty mój rachunek - pomyłka pracownika. Zostałam poinformowana iż sprawą tą zajmie się pracownik z działu infolinii. Dzwoniono do mnie i zapewniano o postępach w sprawie. Jednak na początku grudnia odwiedził mnie w domu inspektor z działu windykacji z informacją o konieczności spłaty całego zadłużenia i powiadomił mnie iż jestem wpisana do rejestru BIK- u. Zadzwoniłam osobiście do działu windykacji okazało się, iż nie podjęto żadnych działań w związku z zaistniałą pomyłką nie poproszono działu windykacji o wstrzymanie działań windykacyjnych. Złożyłam skargę. Przeproszono mnie, ale to do niczego jest mi nie potrzebne! Konsekwencją jest zamknięty rachunek i wpis do rejestru. To jest nie do przyjęcia! Opieszałość, wielokrotne okłamywanie klienta to jest szczyt arogancji ze strony pracowników infolinii!

Niestety mam bardzo złe doświadczenia z tą firmą

Niestety mam bardzo złe doświadczenia z tą firmą. Przy rozwiązaniu umowy o kartę kredytową Leroy Merlin poprosiłam o zwrot środków jakie nadpłaciłam. Niestety czas oczekiwania na jakąkolwiek odpowiedź ponad miesiąc po moich telefonach. Zwrot środków po ok. 40 dniach!!!Dla mnie skandal!

Oney Polska zastąpił

Oney Polska zastąpił (jakiś czas temu), obsługującą mnie Accord Finanse w karcie kredytowej Auchan, wydanej przez Credit Agricole. Z Oney Polska, generalnie kontakt mam pośredni – pocztą przesyłane, comiesięczne rozliczenia i czasem, materiały reklamowe. W tym miesiącu wysłano także zaproszenie do konkursu na przełomie roku 2014/15 z wykazem nagród, nawet dość atrakcyjnych. Warunek – rejestracja na podanej stronie. Skoro robię zakupy, dokonuję płatności, to nic nie szkodzi wziąć udział, przy okazji. Fajną sprawą jest to, że płatność nie musi być dokonywana tylko w marketach francuskiego pochodzenia (obsługa Oney), ale także w innych placówkach, a minimalny zakup to 10 zł – jeden los. Każdą transakcję obejmuje zabawa. Karty płatnicze używam, na co dzień, więc co mi szkodzi zarejestrować się i tak zrobiłam. Nie było to absorbujące czasowo, doczytałam regulamin trochę niejasności w nim znalazłam, bo nie wynika z niego jednoznacznie, że w innych sklepach płatności też będą honorowane, tak jak to przedstawiono w przysłanej mi pocztą informacji. W regulaminie często używa się pojęcia ”punkty płatnicze organizatora”, definiowane, jako Auchan i Leroy Merlin oraz punkty doradztwa finansowego w tych marketach, natomiast przesłana ulotka, dołączona do rozliczenia, propaguje ”rób zakupy w dowolnych sklepach i płać kartą kredytową Auchan” – jedno ogranicza drugie. Chwyt marketingowy czy niedociągnięcie organizacyjne – na pewno coś jest na rzeczy, mało jasne. Rozumiem namawianie do zakupów, ale zasady powinny być jasne, nawet wtedy, jeśli klient nie otrzymuje regulaminu do ręki. Odebrałam to, jak naciąganie zasad. Ja czytam regulaminy, wielu klientów tego nie robi i mam wrażenie, jakby Oney na to liczył. Konkursy - OK, ale z zasadami "fer", bez ich naginania.

Sympatyczną rozmowę odbyłam z pracownikiem

Sympatyczną rozmowę odbyłam z pracownikiem, panią Żanetą, która zadzwoniła do mnie w sprawie oferty ubezpieczenia przy karcie Auchan. Krótko, rzeczowo przedstawiła propozycję i jej zakres, atrakcyjną w kwestii finansowej. Nie naciskała, nic na ”siłę”, pełna kultura i szacunek, była grzeczna i na wstępie, po powitaniu i upewnieniu się, co do rozmówcy, spytała czy dysponuję czasem 3-4 minut na rozmowę, nie omieszkała też użyć kilku słów uznania dla mojej wieloletniej współpracy z Auchan, gdy spytałam o Accord (dawniej obsługa kart Auchan), wyjaśniła mi zmianę. Rozmowa nie była absorbująca czasowo, a zanim podejmę decyzję o ewentualnym przystąpieniu do przedstawionego pakietu, zapoznam się z warunkami, które zostaną przesłane mi pocztą.

Jest to grupa kapitałowa powstała z przekształcenia Accord

Jest to grupa kapitałowa powstała z przekształcenia Accord Finanse, która obsługuje m.in. karty kredytowe Auchan, ja taką posiadam więc zadzwonił do mnie pracownik BOK Jarosław z propozycją przedstawienia walorów karty i intratnej (podobno) oferty, poprzedzając pochwałami za dotychczasową współpracę. Przywitał się grzecznie, przedstawił i spytał czy mogę mu poświęcić chwilę, gdyż jako wieloletni klient …itd. Powiedziałam, że jeśli to będą max 2 minuty to tak. Pan jednak potrzebował nieco więcej czasu więc grzecznie umówił się ze mną na inny, bardziej dogodny termin. Czasu faktycznie nie miałam, akurat do samochodu wsiadłam, pan nie był natrętny i nie naciskał, życząc miłego dnia pożegnał się ze mną. W pełni grzecznie, krótko, kompetentnie.

Odwiedzałeś ostatnio Oney Polska SA?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

EFL

(0.50 )

Getin Leasing

(5.00 )

Kredyt Lease

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem