Bricomarche

( 3.11 )

Bricomarche to sieć supermarketów z wyposażeniem dla domu i ogrodu. Razem z Inretmarche jest on częścią Grupy Muszkieterów, czyli największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. Sklepy znajdują się zarówno w mniejszych i większych miejscowości, aby każdy miał do nich dostęp. W ofercie znajduje się nawet do 25 tys. artykułów z działów: majsterkowanie, budowanie, dekoracja i ogród.

Opinie (1817)

może być

nigdy nie mogę znaleźć tego co potrzebuje. Teoretycznie zaopatrzony budowlanie sklep, ale w praktyce nic ciekawego oraz średnio miła obsługa

Duży wybór produktów

Produkty całkiem sensownie poukładane w sklepie, można wszystko łatwo znaleźć, duży asortyment, rzadko się zawodzę w tym sklepie.

Tu przychodzę najczęściej!

Bardzo lubię ten market - mają naprawdę duży wybór i świetne ceny, ale opinie piszemy na temat obsługi, a nie wyposażenia ... Większość pracowników jest niewidoczna - wiem że gdzieś są, że pracują, ale żeby kogoś znaleźć i poprosić o pomoc, to niestety trzeba się nachodzić. Podczas ostatniej wizyty bardzo się rozczarowałam. Bardzo niemiła, wręcz złośliwa obsługa sprawiła, że miejsce do którego chodziłam z radością już tak bardzo mi nie odpowiada. Miałam okazję słyszeć także obsługę dwóch innych klientów - w każdym z trzech przypadków miałam wrażenie że pracownica jest tak za karę, że nie ma ochoty pomagać tym, dzięki którym jednak ma tą pracę. Jednak w markecie pracuje więcej osób, więc nie będę się zrażać i z pewnością skorzystam jeszcze nie raz z promocji :)

Smutne, ale prawdziwe

To co charakteryzuje ten sklep to niekompetencja pracowników i ich nieuprzejmość. Pytanie do pracownika o udzielnie informacji na temat jakiegokolwiek towaru, odpowiedź, ja się na tym nie znam, proszę iść do innego pracownika. No super. Nie pisałbym o tym, gdyby to był jednostkowy przypadek. No cóż, czarna owca może się zdarzyć wszędzie. W ubiegłym roku sytuacja była podobna. Coś tam kupowałem, pytanie o udzielenie wskazówki - odpowiedź, ja tu tylko sprzedaję, mam brać co chcę, i to szybko bo inny klient czeka. Kupiłem, zapłaciłem, zakup nie był jednak najbardziej trafny. Sklepu nie polecam, bo nie ma za co.

Brak kompetencji pracowników

Za każdym razem kiedy jestem w tym sklepie absolutnie nikt nie jest mnie pozytywnie zaskoczyć . Pracownicy nie wiedzą co sprzedają , zawsze nie widzą na jakiekolwiek pytanie .lekceważą klientów stojąc między półkami i opowiadają sobie historyjki nie omijając przekleństw .Poza tym , kiedy powinno się myć podłogę !? O 19 !? Kiedy sklep zamykają o 20’ ! Klient wchodzi i nie wie isc czy nie bo wzrok Pani czy Pana mówi co innego !!!! Uważam , że w miejscu pracy kultury trochę powinno się mieć . Radzę ,żeby szefostwo więcej uwagi poświęciło personelowi ,który zatrudniają , Sklep nieźle zaopatrzony ,ale ludzie pracujący tam pozostawiają wiele do życzenia ,

Duży wybór, szybka, miła obsługa

Szeroka gama produktów, miła obsługa ( szczególnie Pan ochroniarz, który nie raz pomógł się spakować lub uzyskać fakturę/ wymianę ). Towar dokładany na bieżąco. Polecam

Do bani.

Kierownictwo jest do niczego. Kupiłam basen ogrodowy za 300 zł. po nie pełnej godzinie wróciłam do sklepu założyć reklamacje ponieważ w dolnej części była dziurka, bardzo nie milo zarzucono mi ze na pewno otwierałam go nożem patrząc na to ze basen był ciasno owinięty sterczem to górna część nie była zakryta celność dodatkowo była w kartonie. Kierowniczka była bardzo nie przyjemna, robiła ze mnie wariatkę. Nie rozumiem jak można być tak niekompletnym człowiekiem żeby nożem otwierać tak zapakowaną rzecz. Różni ludzie się trafią rozumiem ale nie można traktować wszystkich jak krętaczy a nie jestem jednym takim przypadkiem. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Dobrze wyposażony sklep

W sklepie bardzo szeroki asortyment, zwykle nie ma tam dużego tłoku, przez co przyjemnie się robi zakupy. W kolejce do kasy też czeka się przeważnie do 3 minut. Personel pomocny i kompetentny.

Dobra organizacja pracy marketu.

Obsługa aktywnie wspierająca zakupy robione na terenie obiektu. Pracownicy schludnie ubrani w jednakowe uniformy dzięki czemu łatwo jest ich zlokalizować na terenie sklepu. W markecie jasny i intuicyjny podział na strefy i działy. Ogólny porządek i czystość. Pracownicy odczytują przez nagłośnienie komunikaty pokrywające się z reklamami w tv i przypominają o obowiązujących promocjach. Na każdej kasie widoczne broszury informacyjne i gazetki reklamowe. Nie na wszystkich roślinach na ogrodzie zewnętrznym czytelnie ceny ale pracownicy poproszeni o sprawdzenie dość szybko pomagają ustalić ceny poszczególnych roślin.

Mierna jakość obsługi klienta

Chciałem zwrócić część zakupów które nie zostały wykorzystane przy remoncie (stan nienaruszon). Normalna praktyka w podobnych sklepach. W punkcie obsługi klienta kobieta chyba za karę była tam postawiona ponieważ jak tylko zobaczyła że termin zakupu na paragonie jest dłuższy niż 7 dni z tryumfem i perfidnym usmieszkiem oświadczyła tylko tyle: Nie należy się do widzenia. Ton wypowiedzi jak z filmów Barei i w ogóle pretensja że ośmieliłem się podejść do niej. Nie polecam !!!

Okropna Kierownika

Pani w krótkich włosach, kierownika sklepu na brzeskiej potraktowała nas okropnie. Chyba nigdy nie trafiłem na takie podejście do klienta, wszystko z łaski, totalny brak wiedzy, żeby doprosić się o obsługę trzeba było pytać trzech pracowników - żaden oczywiście nie potrafił odpowiedzieć na najprostsze pytania. Jak już łaskawie przyszła kierowniczka nie potrafiła nam udzielić podstawowych informacji na temat produktu, dodatkowo wszystko pretensjonalnym tonem. Pani kierownik nie zajmuję się swoimi obowiązkami, za to ma czas na spacerowanie z dziewczynką po sklepie a chyba to nie leży w jej obowiązkach? TRAGEDIA NIGDY TAM NIE WRÓCĘ WŁAŚNIE Z POWODU TEJ PANI.

Brak slow

Po odwiedzinach tego sklepu moja opinia jest więcej niż negatywna.Czekalem na działce budowlanym ponad 40 minut mimo iż Pani z kasy wyzwala obsługę nikt się nie pojawił, a jak już to mówili że mają przerwę, skandal ,nie polecam tego dzialu

Dobry sklep

Sklep względnie czysty, obsługa przyjazna, z wyjątkami. Często troche się trzeba naszukac obsługi, a ktoś z innego działu nie pomoże.

Odwiedzałeś ostatnio Bricomarche?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Castorama

(3.94 )

Grupa PSB

(4.13 )

Grupa SBS

(1.01 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem