Fielmann

( 3.02 )

Opinie (186)

Tragicznie

Nie polecam żadnego salonu Fielmann w Poznaniu - zarówno w Pestce jak i na Ul. Św. Marcin. W galerii Pestka w salonie pusto a na pytanie klienta do kogo z obsługi może podejść to odpowiedź: "do kogo chce". Na Św. Marcinie jeszcze gorzej. Obsługujący pan opryskliwy gburowaty, nie mający pojęcia o produktach, jak doradzić klientowi. Sprawiał wrażenie osoby która na siłę musi tam pracować. Jeśli takich pracowników ma taka firma to po prostu można powiedziec tylko jedno: "współczuję klientom a dyrekcji sie dziwię". Odradzam zakupy w tych salonach.

Szybko i profesjonalnie

Jestem klientką tego salonu już kilkanaście lat i w dalszym ciągu jestem zadowolona. Co kilka lat zamawiam nowe okulary, a co kilka miesięcy soczewki. Ceny są przystępne, obsługa bardzo profesjonalna, a zamówienia realizowane są błyskawicznie.

Super obsługa i rzetelna pomoc.

Jesteśmy razem z mężem i córką klientami tego oddziału od przeszło 13 lat. Wszyscy nosimy okulary Feelmana . Dzisiaj po raz kolejny musieliśmy tutaj zawitać. Maż uległ wypadkowi i zniszczeniu uległy również okulary. Pomimo zamknięcia Galerii , gdzie znajduje się fachowiec do obróbki okularów , nie pozostawiono nas bez pomocy. Pan dobrał inne oprawki pasujące do szkieł. Dziękujemy . Nie wiem co byśmy zrobili gdyby przyszło nam czekać ponad miesiąc czasu. Polecam oddział i cała obsługę , a w szczególności P. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) :)

Nigdy wiecej

Totalna porażka...wchodzac spodziewałam sie miłej obsługi.Przyszlam z polecenia kolegów.Obslugujace Panie inaczej traktują klientki .O wszystko musiałam dopytywac,a gdy zapytałam o najtansze oprawki panie trzymając sie z dala wskazały PALUCHEM .Ciagle szepty i obserwowanie mojej osoby spowodowały tylko niechęć do tego miejsca.Zadnej porady nie uzyskałam .Okropna obsługa.Nigdy więcej już tam nie wrócę .NIE POLECAM !!!

Najwyższy poziom serwisu.

Po wizycie u małego Optyka na osiedlu Handlowym 7 w Krakowie Nowej Hucie, to tak jakbym przeszedł z epoki kamienia łupanego do lotów kosmicznych. Szkoda czasu i pieniędzy na amatorów wciskających kit na każdym etapie usługi. Szkoda nerwów przy próbie reklamacji wadliwych oprawek. Od dzisiaj tylko Fielmann. Od dzisiaj święty spokój.

Zawiodłam się

Od ok . 13 lat byłam klientką salonu Fielmann. I niestety już nią nie będę. Ostatnie okulary zakupiłam 2 lata temu. W święta podczas normalnego czyszczenia szkieł oprawka pękła na pół jak opłatek. Udałam się do salonu żeby uzyskać pomoc. Pan obecny przy ladzie(jak później wydedukowałam to chyba sam „kierownik”) nie raczył spojrzeć nawet na okulary, bo stwierdził ze to jest uszkodzenie mechaniczne. Owszem, jest. Ale powstało w wyniku wady oprawek. Bez problemu za to zaproponował możliwość zamówienia takich samych oprawek odpłatnie. Zgodziłam się, poczekałam ponad miesiąc. Najwyraźniej z komunikacją też mają, bo sama musiałam się dowiadywać, że oprawek jednak nie da się zamówić i nic mi na to nie poradzą. Pomijam fakt odmowy przyjęcia reklamacji, w stylu „nie, bo nie”. Do rzecznika praw konsumenta nie mogę zgłosić się z opisem problemu, bo nie mam żadnej pisemnej odmowy. Nie mam również ochoty szargać sobie nerwów na jeżdżenie i wydzwanianie. Nie tak się powinno traktować swoich klientów. Dołożę wszelkich starań, żeby nikt z mojej rodziny i znajomych więcej nie postawił tam nogi.

Pełna profeska

Witam. Byłem miło zaskoczony poziomem obsługi. Pełen profesjonalizm. Bardzo sympatyczne panie wiedzą co robią . Pozdrawiam na pewno wrócę .

Obsługa na bardzo niskim poziomie

Dzień dobry, dzisiaj odebrałam okulary z salonu przy ul W Polskiego 15, z przykrością muszę stwierdzić, że jakość obsługi była na rażąco niskim poziomie. Pani była wyraźnie ospała i zachowywała się jakby klienci przeszkadzali jej w pracy. Do zapłaty pozostało mi 5 zł,po otrzymaniu ode mnie 20 zł, pracownica stwierdziła, że nie ma wydać i mam siadać i czekać aż nazbiera drobnych. Pragnę nadmienić, że pierwszy raz zostałam u Państwa tak niemiło obsłużona.

Profesjonalna obsługa i miła obsluga

Polecam Fielmann'a ponieważ jestem bardzo zadowolona z nowych okularów. Miałam sytuację że nowe uszkodzilam a na ubezpieczenie w niskiej cenie zrobiła drugą parę. Teraz mam dwie w przystępnej cenie. Paie bardzo miłe i pomocne.

Super salon!

Bardzo profesjonalna i miła obsługa w szczególności jedna Pani (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO), Jak najbardziej tam wrócę i polecam wszystkim :-)

Odwiedzałeś ostatnio Fielmann?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Vision Express

(2.40 )

Twoje Soczewki

(4.98 )

NZOZ NEMEZIS

(1.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem