Biesiadowo

( 3.84 )

Opinie (219)

Świetne pizze - ...

Świetne pizze - największa jest naprawdę wielka. Miła obsługa, która zawsze zgadza się dopasować pizzę do prośby klienta - coś dodać, coś odjąć (super!). Czas przygotowania - bardzo szybki. Od telefonu do odbioru własnego minęło 10 minut. Plusem jest zestaw trzech sosów gratis.

Zapłaciłem z góry z dostawą, ale przy odbiorze doliczono mi

... dodatkowe +4zł za nią. Na pytanie dlaczego - pani przez telefon powiedziała, że mnie rozumie, ale mają błąd w systemie i dla tej ulicy wychodzi jej dostawa za 10zł a nie jak mam w zamówieniu internetowym: 6zł. Odpowiedziałem, że skoro mnie rozumie, to niech dopłaci z własnej kieszeni, bo nie zamierzam odpowiadać za ich błędy. Pani odłożyła słuchawkę i zakończyła rozmowę. Nie chodzi o pieniądze, ale o zasadę. 2 "gwiazdki", bo jedzenie było dobre a dostawca przeprosił za swoją koleżankę - sprzedawczynię. Więcej już jednak tu nie zamówię - na jakiej podstawie mi jest coś doliczane więcej niż jest w zamówieniu internetowym ? Nieuczciwa praktyka.

DNO I WODOROSTY

KEBAB Z ZAMÓWIENIA TO SKANDAL MIĘSO SYPKIE JAK TROCINY RESZTKI Z TALERZY CZY CO TO MIAŁO BYĆ NIE POLECAM

Najgorsza pizza w Stalowej Woli

W owym miejscu pizza z każdą wizytą smakuje coraz gorzej, nieraz przypalona nieraz surowa, obsługa beznadziejna, nieuprzejmna. Kelnerka z grobową i obrażoną miną obsługuje klientów. Jedyne co można chwalić w tej pizzerii to niskie ceny, ale zważywszy uwagę na jakość jest ona adekwatna do podawanego jedzenia.

Obsługa jest dobra - lecz burgery XXL z nowej oferty dno!

W Biesiadowie w Wołominie pizza jest ok. Burgery XXL z nowej oferty to totalna porażka. Wszystko z mrożonek - kotlet zimny, bułka prosto z lodówki. Za 19 PLN można oczekiwać czegoś lepszego. Zdecydowanie odradzam!

Bardzo polecam!

Jak najbardziej polecam! Lokal czysty, zadbany. Sprzątany raczej na bieżąco. Jeszcze nigdy nie spotkałam się tam z jakimkolwiek brudem. Jedzenie bardzo smaczne, świeże i ciepłe, zawsze przygotowywane na czas. Obsługa bardzo miła i uprzejma. Bez zastrzeżeń. Uwielbiam to miejsce, ponieważ po wyjściu nie czuć na sobie "zapachu" pizzerii.. Jedyny minus to klimatyzacja - trochę słaba, ponieważ latem jest strasznie duszno

Rewelacja

Pracownik przywitał mnie słowami ,,dzień dobry". Ubrany był w odzież służbową. Szybko i sprawnie przyjął moje zamówienie. Zaproponował mi napój do zestawu. Stoliki jak i cała estauracja była czysta. Czas oczekiwania na pizze: poniżej 10min.

Dobrze

Dobrze. Cena adekwatna do jakości, jadałam lepszą ale i gorszą pizzę, czasem bardzo długo czeka się na dostawę (ponad godzinę)co sprawia że pizza przesiąka zapachem pudełka.Obsługa w lokalu miła i uprzejma. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Odwiedzałeś ostatnio Biesiadowo?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Da Grasso

(3.67 )

Gusto Dominium

(3.70 )

Pizza Hut

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem