CityFit

( 4.08 )

CityFit to sieć 23 klubów fitness obecnych w piętnastu polskich miastach. Każdy z klubów posiada powierzchnię ponad 1700 m2 (największy ma aż 3200 m2), specjalne strefy treningowe oraz szeroką gamą zajęć fitness, które wliczone są w cenę pakietu. Do dyspozycji klientów pozostają fontanny z bezpłatną wodą filtrowaną, maszyny vendingowe z napojami oraz zdrowymi przekąskami. Siłownie CityFit otwarte są 24h/7 dni w tygodniu.

Opinie (697)

Polecam

Polecam wypocić zbędne kilogramy w tym akurat klubie. Do boju spaślaki!

Najgorsza siłownia i zwykle nieuczciwe działanie

Nie chodzę na siłownie od dwóch miesięcy i mimo ze zrezygnowałem to ściagają mi kolejny raz kasę. Zwykle nieuczciwe postępowanie i naciąganie klientow. Płace kolejny miesiąc za to ze nie chodzę. Nigdy więcej. Nikomu nie polecam.

Wyłudzają pieniądze

Nie da się zrezygnować z karnetu i to z tego standardowego (nie na 12 miesięcy). Mimo złożenia rezygnacji ściagają pieniądze, nie odpowiadają na maile.

Zajęcia fitnes

Witam serdecznie, CityFit Bydgoszcz jest jedną z najlepszych siłowni w całej Bydgoszczy wszystkie zajęcia fitness nie prowadzone przez Panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) są cudowne !!!!!!!! Niestety już drugi raz przekonałam się, że zajęcia u tej Pani są jedną wielką pomyłką ! 1. Instruktorka przychodzi spóźniona na zajęcia po czym zamiast zacząć woli pokremować sobie rączki. 2. dziesięć razy zastanawia się jaki ćwiczenia będziemy wykonywali. 3. Nie pokazuje ćwiczeń jakie po kolei będą robione w jednej serii ( każdy się gubi i patrzy bo nie wie co ma robić - w zamian są pretensję, że stoimy). 4. Arogancki ton z jakim się odzywa jest nie na miejscu ! 5. prowadzone zajęcia są tylko rozgrzewką przed samodzielnym treningiem tej Pani. 6. W ogóle nie zwraca uwagi jeśli ktoś wykonuje źle ćwiczenie co może być nie korzystne dla zdrowia. 7. I tak dalej, i tak dalej ...... ! Przy okazji pragnę POLECIĆ zajęcia u innych instruktorek (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) - kompetentne i uprzejme osoby dające motywację do treningu oraz zwracające uwagę na źle wykonywane ćwiczenie poprzez poprawienie sylwetki uczestnika. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)

Nie polecam

Niestety, diametralnie zmieniłem opinię o tym miejscu po wybuchu pandemii. Karnet wykupiony na rok w sierpniu 2019 roku. Od momentu wybuchu pandemii nie mogę i nie chcę odwiedzać tego miejsca z obawy przed zarażeniem, natomiast Cityfit na moją prośbę o anulację karnetu odpowiedział: Niestety, obawy przed zarażeniem oraz pandemia nie jest wystarczającym powodem do zamknięcia karnetu bez kary umownej.

Fatalna obsługa !

Nie polecam tego miejsca, obsługa jest fatalna ! W regulaminowym terminie odstąpiłam od zawartej umowy tj. zakupu karnetu przez internet i przez ponad pół roku od tego czasu co miesiąc dostaje ponaglenia do zapłaty za karnet a także naliczane są na mnie kary umowne za brak płatności za karnet. To jakaś porażka jest cały ten klub. NIE POLECAM !

Nie polecam!

Całkowicie odradzam wszystkim zawarcie umowy z cityfit! Firma wprowadziła regulamin który zawiera wiele niekorzystnych dla klientów postanowień! Próbuje w ten sposób poradzić sobie z problemami finansowymi i nakłada na klientów wysokie kary umowne. Polecam wszystkim dwa razy zastanowić się przed podpisaniem umowy z ta firma! Przestrzegam innych przed popełnieniem błędu jaki ja popełniłam

ANONIM

Teraz tak, :) podpisywanie umów elektronicznie, nie informowanie o opłatach dodatkowych ukrytych kosztach, jeden guzik wiąże was badziewną umową na 12 miesiecy, na które nie wyrażaliście zgody oni odwołują się do regulaminu wystawiając fakture, i zmieniając kwote faktury jezeli nie bedziecie placic np z 50 zł na 119zł także porażka!!! Niesolidna firma i nie jestem gościem który psuje pr “ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. O przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym”. W skrócie: jeśli cena i zakres usługi nie jest sformułowany przez przedsiębiorcę w sposób jednoznaczny, zrozumiały, łatwy do odczytania i niebudzący wątpliwości, to umowa nie jest dla klienta wiążąca. " serdecznie nie polecam, unikajcie promocji, niemaja mojego podpisu na jakim kolwiek aneksie, zgody etc, a patologia jaką jest cityfit, wyciera sobie (treść usunięta) moim imieniem nazwiskiem moimi danymi, przetwarzając te dane dalej, (treść usunięta) . #cityfitoszukany (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Rzeczowo i na temat.

Konkretnie i wyczerpująco wytłumaczona kwestia obecnej sytuacji (COVID-19). Trzymam kciuki abyśmy wrócili do klubów jak najprędzej.

członkini od samego początku istnienia w Poznaniu

Wszystko fajnie: lokalizacja, obsługa, muzyka... ale.. coraz więcej nowych uczestników, sprzętu tyle samo. Popołudnie/wieczór zaczynają się tworzyć kolejki. rabaty i promocje dla nowych członków? W czym wynagrodzi się tych, którzy już są?

Ta firma wyłudza pieniądze, nie odpowiada na wiadomości

Zawiera "umowy" z użytkownikami na abonament bez potwierdzenia innego niż wpisanie nr karty i adresu e-mail, z abonamentu "nie można" zrezygnować nawet jeśli nigdy nie skorzystało się z usługi. Nie odpowiadają na wiadomości mailowe. Składam skargę na econsumer oraz zawiadomienie o wyłudzeniu do prokuratury.

Odwiedzałeś ostatnio CityFit?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • fitness siłownie
  • trening personalny
  • fitness profesjonalny
  • fitness dla kobiet

Podobne firmy w okolicy

Gymnasion

(4.00 )

Holmes Place Poland Sp z o.o.

(0.50 )

Centrum Sportowo-Rekreacyjne Active

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem