Warszawska Grupa Wydawnicza

( 0.86 )

Opinie (32)

Nigdy więcej

To jest absurd wdać się w jakąkolwiek formę współpracy z tym wydawnictwem- wydałem u nich tomik wierszy - pozostały same kłopoty - mieli mi zapłacić za każdy sprzedany tomik - echo - żaden pkt popisanej umowy nie został przez nich spełniony. Szkoda słów - nie dajcie się nabierać.

Nigdy więcej!

Kiedy wreszcie władze zabiorą się za takich oszustów?! Aby w biały dzień naciągać rzesze ludzi i nie można było z nimi nic zrobić! Chętnie przyłączę się do pozwu zbiorowego i każdej innej formy działania przeciwko tym ludziom- kontakt przez fb - Kurier ze Stambułu

Omijać z daleka. DNo

Kto chciałby pozwać zbiorowo Warszawską Grupę Wydawniczą?

Czy ktoś oszukany nie chciałby dołączyć do pozwu zbiorowego?

Wydałam książkę, ale wydawca mnie zbywa. Zero wywiązywania się z postanowień umowy, zero pieniędzy, brak promocji, dystrybucji książki, jest niedostępna. Wielkie koszty! Czy ktoś oszukany nie chciałby dołączyć się do pozwu zbiorowego?

Bardzo źle

Zrobiłam zamówienie, wysłałam przelew. Książki nie otrzymałam. Wysłałam kilka meili z zapytaniem o zamówienie, nikt mi nie odpowiedział. Zostałam oszukana. Nie polecam.

Jestem bardzo zawiedziona i zdegustowana współpracą z

Jestem bardzo zawiedziona i zdegustowana współpracą z Warszawską Grupą Wydawniczą reprezentowaną przez Warszawską Grupę Wydawniczą reprezentowaną przez Jarosława Wernika i jego żonę Monikę. Ażeby wydać książkę u tego wydawcy, zdobyłam sponsorów, zapłaciłam 3800 złotych i... zaczęły się trudności. Najpierw termin pierwszej korekty był kilkakrotnie przekładany, potem trudno było się doprosić o przysłanie książek przed promocją. Proromocja była 18 stycznia o 18,00, a książki dostałam w tym samym dniu o 12,30. Sama robiłam promocję, zaproszenia, plakaty, ulotki, spotkania autorskie, a teraz Pan Jarosław Wernik nie rozlicza się. 30 czerwca upłynął termin rozliczenia, kilkanaście razy monitowałam i przypominałam. jest 28 sierpnia, nie mam ani raportu sprzedaży, ani pieniędzy. Książka widnieje na kilkunastu stronach księgarni internetowych . Przez kilka miesięcy patroni medialni i sponsorzy czekali na obiecane książki i mieli do mnie pretensje. WYDAWCA JEST NIERZETELNY, NIEUCZCIWY, KOMBINUJĄCY I UNIKAJĄCY WSPÓŁPRACY. mA PRZEWAŻNIE NIECZYNNY TELEFON, NIE ODPOWIADA NA MAILE, CZASEM WYŚLE SMS-A. jAK NAJDALEJ OD TEJ FIRMY!

Wydawnictwo

Wydawnictwo, które chwali się na stronie internetowej pełnym profesjonalizmem, należy omijać szerokim łukiem.! Jest tak wiele złych opinii o współpracy z WGW, tak wielu zawiedzionych autorów, korektorów, innych współpracowników, że przykro marnować ich chęci i talent na współpracę z tak niekompetentnymi ludźmi. Mają kilka pozycji, którymi się chwalą, zdjęcia z promocji, ale należy pamiętać o tym, że to głównie autorzy płacą za promocję, wieczór autorski, okładkę no i cały proces wydawniczy. Ludzie szukają profesjonalnego wsparcia i pomocy w dystrybucji książki, otrzymują stuprocentową czarną polewkę. Za własne pieniądze. Poznałam właśnie kilkoro poszkodowanych i zawiedzionych osób, to wstyd prowadzić taką firmę i żerować na debiutantach.

Odwiedzałeś ostatnio Warszawska Grupa Wydawnicza?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Forbes

(4.50 )

Gazeta Wyborcza

(3.37 )

Newsweek

(3.77 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem