Leroy Merlin

( 4.01 )

W sklepach Leroy Merlin można zaopatrzyć się w produkty służące do budowy i remontu. Firma powstała we Francji w 1923 roku, natomiast w Polsce pierwszy sklep otwarto w 1996 roku w Piasecznie pod Warszawą. Obecnie w Polsce znajduje się 66 sklepów tej marki. Firma ułatwia klientom realizację swoich marzeń z dziedziny domów i ogrodów. Zakupów można także dokonywać przez sklep internetowy, w którego asortymencie znajduje się ponad 63 tys. produktów.

Opinie (3310)

Fachowa pomoc doradców.

Już na samym wejściu, ochroniarz prosi o zdezynfekowanie rąk oraz założenie rękawiczek jednorazowych. Sprawdza także obecność obowiązkowych maseczek na twarzach klientów przybyłych do sklepu. Przechodząc główną alejką, z łatwością można odszukać dział, który nas interesuje. Pomagają w tym szyldy zawieszone nad naszymi głowami. W tym sklepie są one także w języku czeskim. Wzdłuż głównej alejki, przy każdym dziale znajdują się stanowiska komputerowe, przy którym można odszukać jednego z pracowników działu. W obrębie tego stanowiska są umieszczone produkty na wyprzedaży, końcówki kolekcji czy produkty uszkodzone. Wszytko oznaczone nowymi cenami. Po wejściu na wybrany dział widać wyraźnie podział na kategorie produktów łatwo odszukać ten, który interesuje nas najbardziej. Półki wypełnione produktami, oznaczone cenami a niektóre z nich wyraźnie dostrzegalnymi etykietami w kolorze żółtym, mówiące o produkcie najtańszym w danym asortymencie. W razie potrzeby łatwo odszukać pracownika, który fachowo doradzi w wyborze produktu. Jeśli zdarzy się sytuacja, że dany pracownik jest z innego działu, bez problemu wezwie dla klienta osobę, która udzieli nam wszelkich odpowiedzi. Problem jest niestety z godzinami porannymi, kiedy doradcy znajdują się poza zasięgiem. Wymagać to może od klienta cierpliwości w oczekiwaniu na pomoc. Obsługa kasowa zawsze sprawnie skanuje produkty. W razie potrzeby opuszczają stanowisko, skanując produkty wielkogabarytowe lub ciężkie, które pozostają nadal na wózku sklepowym. Nigdy nie zapominają o proponowaniu produktów obecnych przy kasie oraz o posiadanie karty stałego klienta. W przypadku problemów z wydrukowaniem faktury w automacie, potrzebie wymiany czy zwrócenia niepotrzebnego produktu, punkt informacyjny zawsze sprawnie załatwi naszą sprawę i odpowie na ewentualne pytania. Przyjemnie robi się zakupy w tym sklepie.

Byłam w szoku

Robiąc zakupy w tym markecie budowlanym mimochodem usłyszałam rozmowę dwóch Pań ukladajacych towar na dziale dekoracji, ich soczysty język i mnóstwo epitetów długo zapadną mi w pamięci..

Fatalna obsługa dostaw

Totalna porażka pracownik logistyki sam ustala gdzie i jaki transport wysłać za nic nie ma ustalonych godzin dostaw . Nie polecam

Porażka

Zero obsługi brak pracowników....na kasach kolejki sa zawsze bo tez brak kasjerow na taki wielki sklep 2 osoby jak w delikatesach na osiedlu firma dno........

Brak obsługi

Sklep o bardzo dużej powierzchni i bardzo dobrym zaopatrzeniu. Liczna załoga właściwe nie zwraca uwagi na klientów. Aby uzyskać pomoc trzeba samodzielnie poszukać pracownika z odpowiedniego działu lub poradzić sobie samemu. Prawdopodobnie nadmiernie obciążony licznymi obowiązkami personel unika kontaktu z klientami. Szkoda.

Szczecin golisza

Pracownik działu z plytkami, mimo rażącego braku kompetencji, popelnianiu bledu za bledem, przy prostej czynnosci wystawieniu blankietu na ilosc i cene przecenionych plytek z wysepki, co w tym wszystkim najgorsze i niewybaczalne, bo kazdemu moze zdarzyc gorszy dzien, ale do samego konca impertynecja, twarde uparcie przy swoich absurdalnych racjach (liczby z kosmosu, 600 zl za 15 plytek gresu itd) i zero slowa skruchy. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

MASAKRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Obsługa tej firmy to jedna wielka masakra. Formularz umożliwia złożenie zamówienia z opcją odbioru władnego po 4 godzinach. Skoro formularz umożliwia to znaczy że sprzedawca zobowiązuje się do takiej usługi - niezależnie kim jest. Niestety złożone zamówienie przez formularz na stronie z opcją odbioru za 4 godziny okazało się porażką. Pracownicy mówili o tym, że nie za 4 godziny ale dopiero w poniedziałek. Nie mówiąc już o braku chęci pomocy w rozwiązaniu problemu. To samo jakaś kobieta w pod ogólnym numerem reklamacji. Pytam się po co ona jest skoro jedyne co potrafi powiedzieć, że trzeba kontaktować się z kompletnym sklepem Taka pomoc to fikcja. Niestety jako klient zostałem bez towaru, bez chęci pomocy przez pracowników, bez zrozumienie i bez pieniędzy ponieważ oczywiście musiałem wykonać przelew aby zamówienie mogło być zrealizowane. Niestety ta firma to już dno dna :(

Pomocni pracownicy

Pracownicy w tym sklepie są pomocni i przyjaźnie nastawieni do klientów. Potrafią doradzić w wyborze najlepszych rozwiązań dotyczących remontu.

Pochwała pracownika

Witam. Chcę pochwalić Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) , pracuje na dziale drzewnym( panele, drzwi) na ul.Krakowskiej we Wrocławiu. Jest to osoba rzetelna, mająca wiedzę, świetny kontakt z klientem, a do tego sympatyczna.To dla firmy skarb posiadać takiego pracownika. Pozdrawiam Lubczyńska Aga

Porządek inwentaryzacyjny.

Poszukiwałam osłonki na doniczkę o konkretnej specyfikacji i wg stanów on - line, w sklepie znajdowały się 2 sztuki, co potwierdziło się w rzeczywistości. Warty docenienia fakt, ponieważ nie we wszystkich sklepach budowlanych spotykam się z przełożeniem stanów internetowych na fizyczne.

Zadowolony kupujący!

Witam. 17. 04.2020, robiłem zakupy w Liroy Merlin w Katowicach na Dolinie Trzech Stawów ul. Alpejska 4 . Udoło się z pomocą Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora -RODO). zakupić w końcu większą ilość paneli kafli i drzwi. Doradził jakie futryny i podkłady do paneli. Cały zakup okazał się trafny i w 100% - tach pasywny do moich potrzeb. Życzył bym sobie więcej takich sumiennych i lojalnych pracowników jak ten Pan.

Bardzo słabo

Zakupy w sklepie to żenada.Zero zainteresowania klientem.Pracownicy chodzą po sklepie nudzą się i rozmawiają przez twlefony a klient na ostatnim miejscu.Pan na stanowisku budowlanym z ledwością i łaską mnie obsłużył.Szok w żadnym sklepie nie spotkałam takiego lekcrważenia klienta.Stanowczo nie polecam

Brak doradców w sklepie

W tym sklepie zawsze brakuje pracowników. Podczas mojej ostatniej wizyty po długim czasie poszukiwania pracownika z działu farby i lakiery, którego finalnie nigdzie nie było, pomógł mi pracownik, który sprzątał w sklepie i nie był żadnym doradcą. Potrafił mi udzielić pomocy, jednak nie podoba mi się, że musiała mi pomóc osoba, która nie specjalizuje się w tym temacie.

Fachowa obsluga w Leroy Merlin Sieradz !!!

Ostatnio czesto robie zakupy w Leroy Merlin Sieradz. Najbardziej fachowym,konkretnym doradca jest wg mnie Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) .Wyrozumialosc,cierpliwosc,to cechy doradcy oceniane przeze mnie na wysokim poziomie.Czesto zdarzalo sie,ze na ostatnia chwile robilam zakupy czy tez potrzebowalam porady w wyborze roznych produktow i zawsze na pomoc Pana moglam liczyc.Dlatego tez wszystkie produkty do domu zakupilam w tym sklepie. DZIEKUJE PANU,DZIEKI PANU REMONT POSZEDL SZYBCIEJ ;) (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)

Jestem bardzo zadowolona z obsługi w L. M.

Odwiedzam sklep Leroy Merlin bardzo często i muszę powiedzieć, że jestem mile zaskoczona jakością obsługi szczególnie Pani projektantki (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Pani robiła mi projekt do łazienki, z którego to jestem mega zadowolona. Łazienka z projektu jest praktyczna i bardzo ładna. Kupiłam praktycznie wszystko co P. zaproponowała. Zauważyłam, że do każdego klienta podchodzi indywidualnie bacząc na potrzeby określonego klienta ( trudny, wymagający, szczegółowy, pedantyczny itp. ). Jestem osoba bardzo szczegółową, do której potrzeba cierpliwości i określonego podejścia. Gdyby nie fachowa obsługa tej Pani, na pewno nie zakupiłabym tych materiałów w sklepie Leroy Merlin. Zwracam uwagę na to, czy doradca podchodzi do mnie ze zrozumieniem i fachowo, konktetnie odpowiada na moje pytania. Jestem w pełni zadowolona z jakości obsługi, pod każdym względem. Poza tym ta Pani jest cierpliwą osobą, co w kontakcie z ludźmi jest nieodzowne. Nie ma problemów z komunikacją telefoniczną . KAŻDEMU POLECAM TAKIEGO DORADCĘ. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Bardzo dobra obsługa!

Duży wybór produktów, pracownicy chętni do pomocy. Bardzo bogaty dział z materiałami na wymiar, duży wybór wzorów oraz kolorów. Polecam.

Odwiedzałeś ostatnio Leroy Merlin?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.38 )

Castorama

(4.11 )

Grupa PSB

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem