Leroy Merlin

( 3.88 )

W sklepach Leroy Merlin można zaopatrzyć się w produkty służące do budowy i remontu. Firma powstała we Francji w 1923 roku, natomiast w Polsce pierwszy sklep otwarto w 1996 roku w Piasecznie pod Warszawą. Obecnie w Polsce znajduje się 66 sklepów tej marki. Firma ułatwia klientom realizację swoich marzeń z dziedziny domów i ogrodów. Zakupów można także dokonywać przez sklep internetowy, w którego asortymencie znajduje się ponad 63 tys. produktów.

Opinie (3716)

Polecam, super obsługa

Przy zakupie szafki łazienkowej i zlewu był bardzo pomocny pracownik tego działu Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Profesjonalnie i miło pomógł przy kupnie. Gdy doszło jeszcze do faktu kolejnych zakupów chciała bym trafic ponownie na tego Pana.

Super obsługa dział Drzwi

Polecam na dziale drzwi kontakt z Panem (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Nie polecam Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Przy zakupie 11 drzwi na zamówienie sprawnie i profesjonalnie pomógł dobrać wszystkie elementy. Po 2 tygodniach architekt zasygnalizował zmiany w ilości i należało sprawdzić czy producent pozwoli jeszcze na modyfikacje zamówienia. Próbowałam wyjaśnić sprawę z obecnym na dziale Panem i uzyskałam suchą informacje, że po 2 tygodniach nie ma możliwości modyfikacji zamówienia. I koniec, a i jeszcze że jak to tak późno te zmiany i że JA TU PRACUJĘ 13 LAT WIĘC SIĘ ZNAM po takim czasie nie można nic zrobić. Gratuluje Panie, nie sprawdził Pan, że producent nie wprowadził naszych drzwi do produkcji , nie skontaktował się z prowadzącym nasze zamówienie pracownikiem ale pokazał Pan kto tu rządzi. Dużą ulga był dla nas ponowny kontakt z Panem, który skontaktował się z producentem, dokonał zmian i potwierdził termin realizacji. Dwóch ludzi na tym samym dziale a tak różna jakość obsługi....

Super obsługa

Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) na dziale ogród bardzo zaangażowana, uczynna i pomocna . Widać wysokie kompetencje i znajomość tematu . Wybieraliśmy pergole z drewnianą donicą 3 szt. + deski ryflowane. Nie były wystawione. Były na magazynie. Inne pracownice mówiły, że nie ma.

Zadowolona

Jestem bardzo zadowolona z obsługi zarówno bezpośredniej, jak i telefonicznej. Podczas pobytu w placówce na Dziale Drzewnym uzyskałam interesujące mnie informacje i wskazówki. Po powrocie miałam wątpliwości natury technicznej. Zadzwoniłam z zapytaniem. Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z Działu Drzewnego przyjął zapytanie i po skonsultowaniu dosłownie w 15 minut oddzwonił mi z wyczerpującą odpowiedzią. Podczas całego kontaktu był uprzejmy i cierpliwy.

Zachowanie obsługi pozostawia wiele do życzenia

Ostatnia wizyta celem zakupu roślin okazała się bardzo negatywna ze względu na zachowanie pracowników. Ich zachowanie zdecydowanie nie wpływa korzystnie na wizytówkę sklepu. Bardzo nieuprzejmi, a wręcz niegrzeczni. Ich kompetencje znikome, a wydawać by się mogło, że powinni wiedzieć co nieco o tym co sprzedawają lub dziale którym kierują. Okazali się być bardzo niepomocni i ostatecznie zrezygnowałam z jakichkolwiek zakupów w tym sklepie. Bardzo nie polecam!

Dostarczenie zamówienia

Fatalnie! Nie dość ze nie otrzymaliśmy dostawę terminowo, tak jeszcze LM nic nie może zrobić w kweście dostarczenia zamówienia! Pieniędzy (nie małe) przepadły ?

Pani :)

Jestem w trakcie realizacji wykończenia mieszkania, a to oznacza że ''głowa odpada'' od listy zakupowej i nowo powstających problemów. Wszystko się zmieniło w momencie kiedy na swojej drodze zakupowej spotkałam Panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), która bardzo mi pomogła w trakcie skomplikowanych zakupów oraz profesjonalnie doradziła :) Dzięki Pani zakupy bardzo się udały i wszystko poszło bardzo gładko. Pani z Leroy Merlin, bardzo dziękuję za pomoc !! Serdecznie Panią Pozdrawiam :)

Super obsługa

Dziękuję Panu (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) za bardzo miła profesionalna i pomocna obsługę bardzo polecam tego pana

Nie tak powinno być!

11.06.21 udaliśmy się po zakup kory i zrębków dekoracyjnych do ogrodu. Kora zakupiona , żółte zrębki a i owszem są jak nam powiedziano , ale na paletach dostępne będą kiedy druga zmiana przyjdzie do pracy , a była 11:30. Jako , że nie jesteśmy już najmłodsi , potraktowaliśmy zaistniałą sytuację dosyć dla nas uciążliwą.Czy przy dostępności towaru , był to aż tak duży problem udostępnić go klientowi?

RODO W LEROY W GORZOWIE

GORZÓW WLKP. KASJERKA ( dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)!?! stałem, jako 3 osoba w kolejce do kasy. Kasjerka zakładała kartę na pkt dla klienta iiiii, prosiła o dane typu imię nazwisko, pełny adres zam, data urodzenia nr tel, adres @, ect. Trwało to koło 4 min, wiem gdzie typ MIESZKA, mam jego pełne dane, gdyby korzystał z moich usług taxi, nawet bym go nie zapytał o adres, bo mam wszystko nagrane. Nie zachowa pani żadnej dyskrecji, nawet nie próbowała ściszyć tonu głosu, aby zachować RODO,-dane wrażliwe. NA identyfikatorze kasjerka miała tylko imię, DLACZEGO? skoro klientów pytała o kompl danych?

Brawo, brawo

Chciałaby podzielić się wrażeniami po wizycie w sklepie leroy w Gorzowie Wielkopolskim w minioną sobotę. Mimo natłoku ludzi jaka zastałam przy stanowisku na dziale z panelami byłam w szoku jak Pani która tam obsługiwała potrafiła sprawnie i szybko załatwić każdego klienta, ja mimo iż byłam chyba 6-ta w kolejce czekałam zaledwie 3 min i nikt nie wyszedł z pustymi rękami, miałam kupić tylko 18 op. Paneli lecz Pani ta była tak miła i pytała o każdy szczegół, że skończyło się na kupnie paneli oraz kilku par drzwi. Jestem bardzo zadowolona z zakupów i jeśli na każdym dziale pracują tacy ludzie to wróżę owocną przyszłość. Taką obsługę to że świeczka szukać. Pozdrawiam Ewa

Sklep nieprzyjazny klientom

Jesli chcecie Państwo poznać sklep nieprzyjazny klientom zapraszam do ŚWIDNICY.Dziś poprosił mnie znajomy (poruszający się o kulach )o pomoc w zakupach , proste produkty 10 płyt regipsowych ,10 płyt osb i 10 worków zaprawy , myślę szybka sprawa podjadę busem ,znajomy wypisze fakturę ,zapłaci a miła obsłyga wrzuci towar do auta ,jakież było moje zdziwienie .że takiej obsługi brak .Biorę wózek ładuję płyty regips i do kasy ,nastepnie do busa i powrót po płyty OSB - niestety brak pomocy uniemożliwił zakupy tego towaru .Nastepnie zmieniam wózek i ładuję 10 worków zaprawy i tu ZONK ,wózek nie do ruszenia ( może Dyrektor tej placówki codziennie przy wejściu do pracy pociąga sobie taki wózek niesprawny),zmiana wózka i przeładunek , i teraz Pani w kasie wydaje wczesniej przygotowany towar -problemy i kolejne pól godziny ucieka ,super sklep dla siłaczy mających duzo czasu do zmarnowania ,pogratulować obsługi klientów niepełnosprawnych. Dobrze ,że jest konkurencja.

feralne zakupy

W dniu 28.05,2021 między godz. 20-20,30 kupowałam ziemię m.in uniwersalną BIO do roślin. w ilości 4 szt. woreczków. Pani w kasie policzyła 5 szt. Zauważyłam to pakując do samochodu. w sumie trwało to 5 minut od odejścia od kasy. Zatem wróciłam z powrotem do kasy zgłaszając błąd. Spotkałam się z bardzo nieprzyjemnymi wypowiedziami sugerującymi, że reklamacji nie uzna bowiem, kiedy liczyła było 5 szt. Wróciłam z załadowanymi już do samochodu woreczkami. Pomimo, że zobaczyła ilość, odpowiedziała, że pieniędzy nie zwróci, bo mi nie wierzy, twierdząc nadal, że liczy la to było 5 worków. Nie pomogło tłumaczenie, że 5-ty woreczek to była ziemia do flancowania. Po moim uporze postanowiła posłać ze mną ochronę, aby sprawdził samochód. Pan ochroniarz sprawdził i przyznał, że jest tylko 4 woreczki ziemi, a nie 5. Pani kasjerki to nie przekonało i pieniędzy nie zwróci . Powiedziała, żebym poszła do budynku Leroy by obejrzeć monitoring.. Jedna z pań stojących przy pokoju monitoringu poinformowała mnie, że monitoring uszkodzony. Powiedziałam jej o co chodzi, ona zadzwoniło do tej feralnej kasjerki. Ta kazała jej jeszcze raz przeszukać mój samochód, co niniejszym uczyniła. kasjerka w informacji wypłaciła mi 12,99......Ktoś może powiedzieć, że nie było warto. Jednak nie pozwolę, by ktoś szargał moje imię i nazywał mnie oszustką. Poza tym mam już 74 lata, wiele przykrych dolegliwości i chodzenie dla mnie jest trudne. ...Uważam, że nawet "zły dzień' tej pani nie upoważnia jej do tego, by dręczyć ludzi. Zyczę tej pani by kiedyś znalazła się w mojej sytuacji.... Liczę na wyciągnięcie wniosków z zaistniałej sytuacji........To obniża ocenę placówki. Ewa Jaślikowska

dno,dno i brak szacunku dla klijenta

Pani w kasie na placu z materiałami budowlanymi nie umiała policzyć worków z cementem w samochodzie .Kazała starszej kobiecie rozładować tonę cementu z samochodu ,na który wcześniej towar załadował ich pracownik wózkiem widłowym.Ani ona ani ochrona nie umieli wezwać kierownika sklepu, ani też podać kontaktu w celu złożenia skargi .Zero gwiazdek.

traktują klienta nieuczciwie

zamówienie złożone i opłacone 08.04.2021. Termin dostawy na do dnia 06.05.2021. Kiedy piszę opinię jest 27.05.2021 a zamówiony towar do mnie nie dotarł. Kilkukrotny kontakt z infolinią to porażka. Za każdym razem mówią co innego i kłamią - np. co do kontaktu z kupującym. Nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Polecam

Bardzo życzliwa, szybka i kompetentna obsługa pani z dzialu zwrotów/informacji i panów z działu drzewnego. Wymiana wadliwej ościeżnicy od ręki. Super, Dziękuję. Pozdrawiam (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO)

Odwiedzałeś ostatnio Leroy Merlin?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.12 )

Castorama

(3.94 )

Grupa PSB

(4.13 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem