Leroy Merlin

( 3.87 )

W sklepach Leroy Merlin można zaopatrzyć się w produkty służące do budowy i remontu. Firma powstała we Francji w 1923 roku, natomiast w Polsce pierwszy sklep otwarto w 1996 roku w Piasecznie pod Warszawą. Obecnie w Polsce znajduje się 66 sklepów tej marki. Firma ułatwia klientom realizację swoich marzeń z dziedziny domów i ogrodów. Zakupów można także dokonywać przez sklep internetowy, w którego asortymencie znajduje się ponad 63 tys. produktów.

Opinie (3747)

Super Firma montażowa REM-WIL

Po zakupie szafek łazienkowych i umywalki w LEROY MERLIN w Piasecznie po raz pierwszy zamówiliśmy również montaż Firma ta zaskoczyła nas bardzo pozytywnie Panowie przyjechali punktualnie od razu wzięli się za montaż nie tracili czasu , wszystko pięknie umocowali podłączyli sprawdzili .Posprzątali po swoim montażu nawet po wierceniu nie zostawili pyłu Firma solidna punktualna dokładna .polecam tą firmę Mam w planach jeszcze parę zmian w mieszkaniu i z miła chęcią i bez obaw zamówię firmę REM-WIL ABY PRZEPROWADZIŁA MONTAŻ ORAZ REMONT W MOIM mieszkaniu Dorota z Warszawy

Profesjonalne i pełne podziwu zachowanie!

Miesiąc temu pojechałem z żoną do sklepu LM w Płocku po płytki ceramiczne. Zabrakło nam przy remoncie paru sztuk a na stanie sklepu widniały 3 opakowania. Po przyjeździe na miejsce ku naszemu zdziwieniu, okazało się że ów płytek nie ma... Pracownik powiedział nam że być może były one uszkodzone i zostały przekazane do zwrotu. Wszystko było by ok lecz nie jesteśmy z Płocka i do pokonania mamy 50 km w jedną stronę. Poprosiłem więc o rozmowę z kierownikiem. Po dosłownie paru minutach przyszedł do nas kierownik działu. Przeprosił nas za zaistniałą sytuację i zaproponował, że zamówi dla nas te płytki oraz w ramach zadośćuczynienia również je nam dostarczy. Po 4 dniach Pan zadzwonił z informacją że towar jest zamówiony i po dostarczeniu będzie się z nami kontaktował. Tak też się stało. Po dostarczeniu przesyłki do sklepu umówiliśmy na termin dostawy. Zachowanie i zaangażowanie Pana jest na prawdę godne podziwu. Tak właśnie powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta!!! Jesteśmy wraz z żoną bardzo zadowoleni, jeszcze raz dziękujemy i pozdrawiamy!!! (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Pełen profesjonalizm i uprzejmość

Najwyższe oceny dla Pani z działu łazienek (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) - (sklep LM warszawa ostrobramska); uprzejmość i fachowość w jednym, niezwykle pomocne rady i wskazówki oraz cierpliwość w trakcie godzinnej procedury zamawiania towaru; szybki kontakt zwrotny i sprawna realizacja zamówienia - serdeczne podziękowania od klientki Małgorzaty

Brawo dla pana ze sklepu w Mikołowie!

Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) ze sklepu w Mikołowie zasługuje na zwycięstwo w każdym konkursie na Super Doradcę i Super Sprzedawcę! Profesjonalny, życzliwy kontakt zarówno stacjonarnie, jak telefonicznie. Projekt i zamówienie domknięte w krótkim czasie. Nieocenione wsparcie! Monika

DNO!!!....

Fatalny poziom pracy żenujący poziom obsługi klienta brak kompetencji i tupet pracowników coś okropnego...!!!!!!!!

Nie polecam

Projekt za złotówkę to nie jest tak,jak zmieniasz zdanie i nie chcesz tego co zrobił projektant bo myśleliśmy ze nam coś doradzą ale nic takiego,?wszystko już powiniesz znać przed tym jak przyjść do projektanta (to po co taki projekt to nie wiem ) Później jak chcieliśmy kopic płytki które byli w Sklepie w Piaseczno tam nam powiedzieli ze płytki możemy kupić u nich a zwrócić pieniążki tam gdzie robiliśmy projekt a w tym sklepie gdzie robiliśmy projekt gdzie staliśmy 1,5 godziny w kolejce nam powiedziały ze modzeli zakop płytek zrobić w ich sklepie Mając paragony na 3500 zł nam nie zwrócili 200 zł za projekt Tak dziękujemy Leroy Merlin za przyjemny remont naszego mieszkani !

Reklamacja baterii zakupionej 3 dni wcześniej

Baterię kuchenna 45930612 kupiłam w sobotę. W poniedziałek 22.04.2021 hydraulik ją zamontował, we wtorek miałam zalaną całą nową kuchnię, ponieważ nie zauważyłam wycieku ze środka baterii, po odkręceniu ciepłej wody! Dzisiaj pojechałam na reklamację z uszkodzonym fabrycznie sprzętem. Leje się ze środka, nie z przewodów doprowadzających. Jak widać po komentarzach na karcie tego produkt nie tylko ja mam problem z cieknięciem tej baterii, więc obsługa raczej nie powinna być zaskoczona i robić problemów z wymianą uszkodzonego fabrycznie produktu, który posiada taką wadę , no ale jest wręcz przeciwnie. Ze strony Leroy w Jankach nie było żadnej chęci pomocy klientowi, zostawiono mnie na 14 dni bez zlewu, bo jak zacytuję kierownika w tym dniu " ja się na tym nie znam, Pani się na tym nie zna więc musi jechać do producenta' Uwaga, bateria ma 3 dni kosztowała 300 zł i używałam ją jeden dzień po czym mam zalaną szafkę pod zlewem i brak zlewu przez kolejnych 14 dni. i jeszcze jeden cytat Państwa, którzy przyszli na oględziny bo nikt nie wiedział jak nazwać element z którego cieknie, mówiąc mi " no takie mamy procedury ,więc trzeba czekać" Szanowni Państwo pierwszy raz spotykam się z takim podejściem do klienta. To nie jest urządzenie uszkodzone przeze mnie, jak mi sugerowano tylko zostało zakupione jako uszkodzone i czas rozpatrzenia reklamacji 14 - 3 dni po zakupie jest niepoważny. Tym bardziej, że na formularzu jest opcja rozpatrzenia reklamacji od ręki. Mogłam to spakować w oryginalne opakowanie i Wam oddać po prostu. Ktoś by sobie ją kupił i też zalał sobie kuchnię. Bijcie się sami z producentem, bo jak widać produkt ma problem z przeciekaniem ze środka, a nie zostawiacie słabszego w tych stosunkach klienta bez sprzętu.

Opinia

Obsługa na medal, szczególne podziękowania dla pani, która bardzo mi pomogła w możliwości uszycia zasłon z powierzonego materiału. Niby błahostka, ale gdyby nie wykazała inwencji i chęci oraz uzgodnień z przełożonym, usługi by nie było. Więcej takich pracowników. Gratuluję, na pewno będę korzystać z tego działu nie raz. Mara

Dział obsługi klienta Ostrobramska 73B Warszawa

Ostatnio 12 marca 2021 kupowałem komplet wszelkich materiałów potrzebnych do wykończenia mieszkania będącego w stanie deweloperskim. Naprawdę durze zakupy. Odwiedzanie wszystkich działów sklepu i....sporo chodzenia. Wszędzie obsługa miła i życzliwa. Jednak w Dziale Obsługi Klienta to Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) wykazała się naprawdę merytoryczną wiedzą uprzejmością i profesjonalizmem, Miałem trudność z wprowadzeniem aplikacji "dom". Na moim telefonie doprawdy błyskawicznie wszystko ustawiła. Nie wiem jak to robiła, lecz równocześnie obsłużyła jednego pana z kolejki. Moje zamówienie obejmowało kilkadziesiąt pozycji. Szybko wszystko sprawdziła w tym załatwienie transportu, i jeszcze doradziła poprawiając kilka błędów. Kupuję w Leroy Merlin od wielu lat , lecz takiego pracownika jeszcze nie potkałem. Dziękuję Państwu i oczywiście Pani. Jan Masecki

Niemiła obsługa

Pani z działu transport- bezczelna i niemiła. Odradzam! Nie pilnują terminów, po dwóch telefonach pani bardzo nieprzyjemnie rozmawiała przez telefon. Zero szacunku do klienta. Radze poinstruować podwładnych co to kultura i szacunek do klienta. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Brak w sklepach stacjonarnych produktu.

Jestem zainteresowana boazerią angielską białą reklamowaną przez Waszą firmę - Detalia, 325820. W żadnym sklepie w Warszawie nie ma jej, więc nie mogę jej obejrzeć. Proszę o informację kiedy i gdzie będzie ten produkt dostępny dla klientów fizycznie do obejrzenia.

Dział hydrauliczny

Doradca udzielił mi profesjonalnej usługi i pomógł wybrać najlepszy dzbanek filtrujący. Gorąco polecam udać się na dział hydrauliczny i dostąpić zaszczytu pogawędki z tym kręconowłosym doradcą. Pozdrawiam Pana!

Porażka

Nie polecam tego sklepu a już na pewno zamawiania bramy wraz z montażem. Ja czekam już pół roku na dokończenie swojego zamówienia przez Leroy Merlin. Pani z obsługi montażu poprostu ma zlewkę i nie wysila się żeby zamówienie zostało skończone. Do dyrekcji niema szans żeby się dostać pozostaje założyć sprawę w sądzie i tam dochodzić swoich praw.

Obsługa klienta super

Dział ,,łazienki,,. Bardzo miła obsługa, pani była bardzo pomocna przy zakupie kabiny oraz mebli łazienkowych, potrafiła profesjonalnie doradzić i wybrać odpowiedni towar. GRATULUJEMY TAKICH PRACOWNIKÓW- dział łazienki. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Odwiedzałeś ostatnio Leroy Merlin?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.11 )

Castorama

(3.94 )

Grupa PSB

(4.13 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem