Burger King

(3.57)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (493 z 634)

Bardzo smacznie nawet...
Bardzo smacznie nawet lepiej niż w Mc bardzo szybka wydawka

Klient_570zw

26.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Bar Burger King,...
Bar Burger King, którego jakość produktów jest wyjątkowo dobra, stanowi doskonałe miejsce dla miłośników smakowitych burgerów. To miejsce charakteryzuje się krótkim czasem oczekiwania, co z pewnością zadowoli nawet najbardziej niecierpliwych klientów. Czystość sklepu jest priorytetem – podłogi, stoły i łazienka zawsze prezentują się nieskazitelnie, co tworzy przyjemną atmosferę. Obsługa klienta to bez wątpienia jeden z atutów tego baru. Personel zawsze zachowuje się bardzo uprzejmie, dostarczając klientom pozytywnych doświadczeń. Bez przeciągania obsługa jest gotowa pomóc i udzielić informacji na temat menu czy specjalnych ofert. Podsumowując, Burger King to nie tylko miejsce o doskonałej jakości produktów, ale także o krótkim czasie oczekiwania, czystym otoczeniu i serdecznej obsłudze, co sprawia, że jest to idealne miejsce dla tych, którzy pragną smacznie zjeść w przyjemnym otoczeniu.

zarejestrowany-uzytkownik

17.01.2024

Placówka

Marki, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Jedzenie nawet jak...
Jedzenie nawet jak na fastfooda mocno średnie i nieświeże. Odkąd dostałam zatrucia pokarmowego po jednym małym burgerze, więcej się nie pojawiam... @kinss2.7.0.9@gmail.com

Kinga Wojniusz

05.12.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Już od samego...
Już od samego wejścia bardzo przyjemna atmosfera, czysto, delikatna muzyka i kompetentni ludzie. Przy składaniu zamówienia Pani kasjerka była bardzo miła i uprzejma zamówienie poszło sprawnie i przyjemnie. jeśli chodzi o kompletacje zamówienia to wszystko się zgadzał. Jedzenie było bardzo. smaczne i ciepłe widać że z samych świeżych artykułów. moja opinia na 5 gwiazdek wynika przedrzymskim z profesjonalnego podejścia nie tylko kasjerek ale też Managerów którzy jak widziałem przychodzili z uśmiechem do kolegów którzy czasem się mylili nie dało się wyczuć że mimo wszystko świetnie się razem czują i bawią.

Kirakamido

22.11.2023

Placówka

Warszawa, ul. Józefa Piłsudskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Jedzenie smaczne,wykonywane szybko,...
Jedzenie smaczne,wykonywane szybko, możliwość zjedzenia na miejscu.

Angelaa_233

02.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobre lody
Dobre lody

Placówka

Janki, Mszczonowska (CH Janki)

Nie zgadzam się (0)
Szybka obsługa, jedzenie...
Szybka obsługa, jedzenie bardzo dobre, wszystko świeże i jest bardzo czysto.

DamianBlaszak222

05.06.2023

Placówka

Wrocław, ul. Szewska 75/77

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na poprawnym poziomie

Nela_7

31.03.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jedzenie wygląda tak...
Jedzenie wygląda tak jak pokazują na reklamach. Widać było, że nie oszczędzają na składnikach i jedzenie wygląda naprawdę dobrze oraz porcje są odpowiednie aby się najeść. Ceny nie zwalają z nóg więc często tam wracam, gdy jestem na jakimś spotkaniu ze znajomymi.

Lecu

22.02.2023

Placówka

Poznań, Matyi 2

Nie zgadzam się (0)
Po otrzymaniu zamówienia...
Po otrzymaniu zamówienia na dowóz okazało się, że brakuje produktu. Skontaktowałam się z restauracją. Bardzo miła Pani zaproponowała dosłanie brakującego produktu oraz dodatkowy gratis w ramach rekompensaty. Widać, że zależy im na jak najbardziej usatysfakcjonowanych klientach.

Izabela Bączek

15.01.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Przeciętnie.
Przeciętnie.

madziulaa

04.10.2022

Placówka

Szczecin, Struga

Nie zgadzam się (0)
Katastrofalna obsługa, wprowadzają...
Katastrofalna obsługa, wprowadzają klienta w błąd i unikaj odpowiedzialności za własne słowa - "manager" lokalu zrzucała winę za nierozwiązaną reklamację (brak dostarczenia połowy zamówienia, mimo że zostało zapłacone) na dostawcę, i podobno trzeba było rozmawiać z nim - bo restauracja umyła ręcę - ok, wiemy jak jest. Jednak po tragicznej rozmowie, okazało się, że pracownik który przyjmował oryginalnie reklamację (w Burger Kingu), -wbrew zapewnieniom- nie dał -żadnej- informacji do mnie nawet po godzinie (miał napisać czy dostanę zwrot czy jednak przyjdzie zamówienie), ale jednak podobno rozmawiał z dostawcą i uzgodnił zwrot pieniędzy. "Managerka" mówiła mi kompletne bzdury przez 10 minut rozmowy bo jak sama potem przyznała, nie wiedziała nic o temacie o którym rozmawialiśmy i najpierw twierdziła że nic z dostawcą nie było załatwione z ich strony (kompletna nieprawda). "Managerka" twierdziła też potem, że jednak zostałem poinformowany SMSem, co jest wierutnym kłamstwem, nigdy nic nie zostało wysłane, a już na początku rozmowy było widać że liczono, że klient się już w temacie nie upomni. Nie wspominali też wcześniej nawet słowem o żadnym smsie. Unikanie telefonów, zrzucanie winy i twierdzenie że "kolega przyjmujący reklamację akurat wyszedł" - mimo że 30 sekund wcześniej był w tle telefonu pytany o status reklamacji. Przy prośbie o podanie jakiegokolwiek identyfikatora/danych osoby kłamiącej w rozmowie (nieszczęsnej "managerki", bo odebrał już kolega - "managerka" uciekła od odpowiedzialności), i prośbie o podanie kontaktu email odpowiedniego na złożenie skargi, obsługa "kryła" swoją nieudolną koleżankę i natychmiast rozłączyła rozmowę (3 sekundy po prośbie o podanie kontaktu do działu reklamacji z burger kinga). Następnie, przestali odbierać wszystkich połączeń do restauracji przez następną godzinę, ewidentnie widać że przestraszyli się konsekwencji swoich kłamstw i zachowań oraz tego, że mogą zostać zidentyfikowani po czasie zmiany. Pierwszy raz widziałem tego typu sytuację, obsługa powinna się wstydzić takiej "jakości" kultury i pracy, szczególnie niedoinformowana "managerka", która wprowadzała w bład+naskakiwała wielokrotnie na klienta, bo nie pomyślała żeby najpierw zapoznać się z tematem, a potem się wypowiadać - wydawać by się mogło że to zdrowy rozsądek, ale nie w burger king (przynajmniej nie w tym lokalu). Informacyjnie dla właściciela/lki, który/a zakładam że nie wie jak pracuje obsługa - "managerka", razem z obsługą "kryjącą" tą szokującą sytuację i w ogóle nie odbierająca -wszystkich- telefonów do restauracji. Sądzę że właściciel powinien wyciągnąć konsekwencje, szczególnie co do "managerki"- o ile problem z dostawcą możnaby jeszcze zrozumieć, samo zachowanie obsługi jest już w 100% odpowiedzialnością burger kinga i prezentuje żenujący standard - szczególnie że zapłacono za całe zamówienie, a otrzymano ledwo połowę - więc dość logiczny powód do irytacji klienta i oczekiwania zwrotu pieniędzy. Szokujący brak kultury i podstawowego profesjonalizmu.

Niezweryfikowany Klient_eaGl

09.04.2022

Placówka

Poznań, Matyi 2

Nie zgadzam się (0)
Jedzenie dobrej jakości....
Jedzenie dobrej jakości. Podane szybko. Świeże produkty oraz miła obsługa.

Kamil_941

05.04.2022

Placówka

Kraków, al. Jana Pawła II 184

Nie zgadzam się (0)
Miła pani około...
Miła pani około 25lat obsługiwała przy składaniu zamówienia, szybko zrealizowane zamówienie.

Klient_QQ8Z

03.03.2022

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Czas oczekiwania zawsze...
Czas oczekiwania zawsze mega długi:)

Niezweryfikowany Klient_cPay

16.09.2021

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
W tym punkcie...
W tym punkcie w Galerii Katowickiej obsługa jest sprawna istnieje możliwość płatności kartą czy blikiem. Miejsce znajduje się w sąsiedztwie innych marek fast foodów oraz innych punktów gastronomicznych na poziomie 2 tego centrum handlowego.

Szymon_400

29.06.2021

Placówka

Katowice, 3-go Maja 30

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w drive...
Wizyta w drive thru, bardzo sprawnie przebiegł zarówno proces zamawiania jak i wydawania jedzenia. Zamówienie dosyć skomplikowane, zrealizowane bardzo szybko. Jakość jedzenia stale bardzo dobra, odpowiednia temperatura.

Kamil_941

31.03.2021

Placówka

Kraków, al. Jana Pawła II 184

Nie zgadzam się (0)
Lokal znajduje się...
Lokal znajduje się w tzw. strefie gastronomicznej na 2 poziomie Galerii Katowickiej. Normalny poziom obsługi sieci fast food. Bliskość dworca PKP czy autobusowego w centrum Katowic. Na plus mniejsza ilość ludzi w kolejkach niż w sąsiednich sieciach tego typu restauracji, sieci fast foodów. Na minus brak samodzielnych punktów do płacenia czy zamawiania jak u innego giganta tej branż na literę M.. Jest oczywiście możliwość płacenia kartą.

Szymon_400

27.10.2020

Placówka

Katowice, 3-go Maja 30

Nie zgadzam się (0)
mi smakowało dobre...
mi smakowało dobre jedzenie

Niezweryfikowany Klient_VTQz

24.09.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam, jako...
Nie polecam, jako osoba która ,,zjeżdza'' z trasy i nie ma czasu na przygotowanie posiłku, chciałabym polegać na obsłudze i ufam że owa obsługa zna odpowiedz na każde pytanie dotyczące menu, jednak okazuje się żę się bardzo mylę. . Wybierając zestaw w restauracji, osoba obsługująca nie jest pewna co w danym zestawie się znajduje i sprawdza wszystko na tablicach w restauracji, do zamówienia zostaje mi zaproponowana pepsi jeśli powiększe dany zestaw, zestawu nie powiększam a napój w gratisie otrzymuje po czym zostaje mi on zabrany ze stolika bez słowa wyjaśnienia.....

Niezweryfikowany Klient_omq9

08.09.2020

Placówka

Ruda Śląska, ul. Aleja Powstań Śląskich 43

Nie zgadzam się (0)

Burger King

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Burger King?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo smacznie nawet...
Bardzo smacznie nawet lepiej niż w Mc bardzo szybka wydawka