Burger King

(3.62)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (488 z 636)

Katastrofalna obsługa, wprowadzają...
Katastrofalna obsługa, wprowadzają klienta w błąd i unikaj odpowiedzialności za własne słowa - "manager" lokalu zrzucała winę za nierozwiązaną reklamację (brak dostarczenia połowy zamówienia, mimo że zostało zapłacone) na dostawcę, i podobno trzeba było rozmawiać z nim - bo restauracja umyła ręcę - ok, wiemy jak jest. Jednak po tragicznej rozmowie, okazało się, że pracownik który przyjmował oryginalnie reklamację (w Burger Kingu), -wbrew zapewnieniom- nie dał -żadnej- informacji do mnie nawet po godzinie (miał napisać czy dostanę zwrot czy jednak przyjdzie zamówienie), ale jednak podobno rozmawiał z dostawcą i uzgodnił zwrot pieniędzy. "Managerka" mówiła mi kompletne bzdury przez 10 minut rozmowy bo jak sama potem przyznała, nie wiedziała nic o temacie o którym rozmawialiśmy i najpierw twierdziła że nic z dostawcą nie było załatwione z ich strony (kompletna nieprawda). "Managerka" twierdziła też potem, że jednak zostałem poinformowany SMSem, co jest wierutnym kłamstwem, nigdy nic nie zostało wysłane, a już na początku rozmowy było widać że liczono, że klient się już w temacie nie upomni. Nie wspominali też wcześniej nawet słowem o żadnym smsie. Unikanie telefonów, zrzucanie winy i twierdzenie że "kolega przyjmujący reklamację akurat wyszedł" - mimo że 30 sekund wcześniej był w tle telefonu pytany o status reklamacji. Przy prośbie o podanie jakiegokolwiek identyfikatora/danych osoby kłamiącej w rozmowie (nieszczęsnej "managerki", bo odebrał już kolega - "managerka" uciekła od odpowiedzialności), i prośbie o podanie kontaktu email odpowiedniego na złożenie skargi, obsługa "kryła" swoją nieudolną koleżankę i natychmiast rozłączyła rozmowę (3 sekundy po prośbie o podanie kontaktu do działu reklamacji z burger kinga). Następnie, przestali odbierać wszystkich połączeń do restauracji przez następną godzinę, ewidentnie widać że przestraszyli się konsekwencji swoich kłamstw i zachowań oraz tego, że mogą zostać zidentyfikowani po czasie zmiany. Pierwszy raz widziałem tego typu sytuację, obsługa powinna się wstydzić takiej "jakości" kultury i pracy, szczególnie niedoinformowana "managerka", która wprowadzała w bład+naskakiwała wielokrotnie na klienta, bo nie pomyślała żeby najpierw zapoznać się z tematem, a potem się wypowiadać - wydawać by się mogło że to zdrowy rozsądek, ale nie w burger king (przynajmniej nie w tym lokalu). Informacyjnie dla właściciela/lki, który/a zakładam że nie wie jak pracuje obsługa - "managerka", razem z obsługą "kryjącą" tą szokującą sytuację i w ogóle nie odbierająca -wszystkich- telefonów do restauracji. Sądzę że właściciel powinien wyciągnąć konsekwencje, szczególnie co do "managerki"- o ile problem z dostawcą możnaby jeszcze zrozumieć, samo zachowanie obsługi jest już w 100% odpowiedzialnością burger kinga i prezentuje żenujący standard - szczególnie że zapłacono za całe zamówienie, a otrzymano ledwo połowę - więc dość logiczny powód do irytacji klienta i oczekiwania zwrotu pieniędzy. Szokujący brak kultury i podstawowego profesjonalizmu.

Klient_eaGl

08.04.2022

Placówka

Poznań, Matyi 2

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Jedzenie dobrej jakości....
Jedzenie dobrej jakości. Podane szybko. Świeże produkty oraz miła obsługa.

Kamil_941

05.04.2022

Placówka

Kraków, al. Jana Pawła II 184

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Miła pani około...
Miła pani około 25lat obsługiwała przy składaniu zamówienia, szybko zrealizowane zamówienie.

Klient_QQ8Z

02.03.2022

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Czas oczekiwania zawsze...
Czas oczekiwania zawsze mega długi:)

Klient_cPay

16.09.2021

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
W tym punkcie...
W tym punkcie w Galerii Katowickiej obsługa jest sprawna istnieje możliwość płatności kartą czy blikiem. Miejsce znajduje się w sąsiedztwie innych marek fast foodów oraz innych punktów gastronomicznych na poziomie 2 tego centrum handlowego.

Szymon_400

29.06.2021

Placówka

Katowice, 3-go Maja 30

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Wizyta w drive...
Wizyta w drive thru, bardzo sprawnie przebiegł zarówno proces zamawiania jak i wydawania jedzenia. Zamówienie dosyć skomplikowane, zrealizowane bardzo szybko. Jakość jedzenia stale bardzo dobra, odpowiednia temperatura.

Kamil_941

31.03.2021

Placówka

Kraków, al. Jana Pawła II 184

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Lokal znajduje się...
Lokal znajduje się w tzw. strefie gastronomicznej na 2 poziomie Galerii Katowickiej. Normalny poziom obsługi sieci fast food. Bliskość dworca PKP czy autobusowego w centrum Katowic. Na plus mniejsza ilość ludzi w kolejkach niż w sąsiednich sieciach tego typu restauracji, sieci fast foodów. Na minus brak samodzielnych punktów do płacenia czy zamawiania jak u innego giganta tej branż na literę M.. Jest oczywiście możliwość płacenia kartą.

Szymon_400

27.10.2020

Placówka

Katowice, 3-go Maja 30

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
mi smakowało dobre...
mi smakowało dobre jedzenie

Klient_VTQz

23.09.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Nie polecam, jako...
Nie polecam, jako osoba która ,,zjeżdza'' z trasy i nie ma czasu na przygotowanie posiłku, chciałabym polegać na obsłudze i ufam że owa obsługa zna odpowiedz na każde pytanie dotyczące menu, jednak okazuje się żę się bardzo mylę. . Wybierając zestaw w restauracji, osoba obsługująca nie jest pewna co w danym zestawie się znajduje i sprawdza wszystko na tablicach w restauracji, do zamówienia zostaje mi zaproponowana pepsi jeśli powiększe dany zestaw, zestawu nie powiększam a napój w gratisie otrzymuje po czym zostaje mi on zabrany ze stolika bez słowa wyjaśnienia.....

Klient_omq9

08.09.2020

Placówka

Ruda Śląska, ul. Aleja Powstań Śląskich 43

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Jedzenie świeże i...
Jedzenie świeże i bardzo szybko podane. Korzystałem z drive i nie zawiodłem się jeszcze nigdy. Personel zawsze pamięta o serwetkach czy słomkach co nie zawsze jest standardem u konkurencji.

Kamil_941

20.04.2020

Placówka

Kraków, al. Jana Pawła II 184

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Jedzenie świeże i...
Jedzenie świeże i bardzo szybko podane. Korzystałem z drive i nie zawiodłem się jeszcze nigdy. Personel zawsze pamięta o serwetkach czy słomkach co nie zawsze jest standardem u konkurencji.

Kamil_941

20.04.2020

Placówka

Kraków, al. Jana Pawła II 184

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Nie ma kolejek,...
Nie ma kolejek, obsługa działa bardzo sprawnie i jedzenie jest przygotowywane bardzo szybko. Oczywiście jest bardzo dobre i zawsze ma odpowiednią temperaturę.

Klient_p1YC

10.04.2020

Placówka

Wrocław, Czekoladowa 5-22, Kobierzyce

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Spędzając dłuższą chwilę...
Spędzając dłuższą chwilę w tym lokalu można poczuć, że klimatyzacja nie jest zsychronizowana na odpowiednim poziomie. W mojej opinii chłodzi ona za mocno, powodując dyskomfort. Efektem tego jest chęć spożycia zamówienia w jak najszybszym tempie. Pomijając ten aspekt, czystość lokali tempo wydania zamówienia oraz uprzejmość Pracowników oceniam wysoko.

mg092

04.04.2020

Placówka

Wrocław, ul. Szewska 75/77

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
W dobie kiedy...
W dobie kiedy wszystkie inne fastfoody, a także zwykłe sklepy wprowadzają obostrzenia, zasady dotyczące kupna i ruchu w lokalu ta restauracja nie ma nic. Zero linii oddzielających klientów, do środka może wejść stado ludzi i kotłować się, w innych fastfoodach obowiązują kioski, tutaj każdy robi co chce. Brak wyobraźni właściciela może łatwo przyczynić się do poważnych komplikacji, a wtedy mam nadzieję, że otrzyma surową karę.

Klient_aDiI

25.03.2020

Placówka

Reda, Cechowa 2

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Obsługa na duży...
Obsługa na duży plus, jedzenie zawsze ciepłe, podane schludnie i czysto. Czas oczekiwania na podanie i przygotowanie posiłku był krótki co jest dla mnie najważniejsze :) skorzystam zapewne jeszcze wiele razy :)

krakowianka00

19.03.2020

Placówka

Kraków, al. Jana Pawła II 184

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Smacznie i szybko....
Smacznie i szybko. Żadnych zastrzeżeni. Polecam

Jakub_60001

02.03.2020

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Smacznie, szybko. Wszystko...
Smacznie, szybko. Wszystko ok :)

Jakub_60001

02.03.2020

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Jezeli chodzi o...
Jezeli chodzi o calą firmę, to jedna wielka lewizna, jedzenie słabe robione w totalnke nie sterylnych warunkach Dramat nie polecam

Klient_C1hP

10.01.2020

Placówka

Warszawa, Ostrobramska 75c

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Brzuch bolał cos...
Brzuch bolał cos bylo nie tak juz nie wroce. Beszczelna kierowniczka mala czarna pyskata z pretensjami do nas zamiast nam wymienic zimne jedzenie

zarejestrowany-uzytkownik

02.01.2020

Placówka

Kraków, al. Jana Pawła II 184

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Nieczynny koncik zabaw...
Nieczynny koncik zabaw , nie moglosmy siasc gdzie mam pasowalo bo pani 1.5 h przed zamknieciem sprzatala i zamykala czesc jadalna . Wylaczona czesc sprzetu bo sprzatali i musielismy dlugo czekac przezco frytki zimne stare nigdy tu nie wrocimy nie polecamy

zarejestrowany-uzytkownik

02.01.2020

Placówka

Kraków, al. Jana Pawła II 184

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie

Burger King

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Burger King?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Katastrofalna obsługa, wprowadzają...
Katastrofalna obsługa, wprowadzają klienta w błąd i unikaj odpowiedzialności za własne słowa - "manager" lokalu zrzucała winę za nierozwiązaną reklamację (brak dostarczenia połowy zamówienia, mimo że zostało zapłacone) na dostawcę, i podobno trzeba było rozmawiać z nim - bo restauracja umyła ręcę - ok, wiemy jak jest. Jednak po tragicznej rozmowie, okazało się, że pracownik który przyjmował oryginalnie reklamację (w Burger Kingu), -wbrew zapewnieniom- nie dał -żadnej- informacji do mnie nawet po godzinie (miał napisać czy dostanę zwrot czy jednak przyjdzie zamówienie), ale jednak podobno rozmawiał z dostawcą i uzgodnił zwrot pieniędzy. "Managerka" mówiła mi kompletne bzdury przez 10 minut rozmowy bo jak sama potem przyznała, nie wiedziała nic o temacie o którym rozmawialiśmy i najpierw twierdziła że nic z dostawcą nie było załatwione z ich strony (kompletna nieprawda). "Managerka" twierdziła też potem, że jednak zostałem poinformowany SMSem, co jest wierutnym kłamstwem, nigdy nic nie zostało wysłane, a już na początku rozmowy było widać że liczono, że klient się już w temacie nie upomni. Nie wspominali też wcześniej nawet słowem o żadnym smsie. Unikanie telefonów, zrzucanie winy i twierdzenie że "kolega przyjmujący reklamację akurat wyszedł" - mimo że 30 sekund wcześniej był w tle telefonu pytany o status reklamacji. Przy prośbie o podanie jakiegokolwiek identyfikatora/danych osoby kłamiącej w rozmowie (nieszczęsnej "managerki", bo odebrał już kolega - "managerka" uciekła od odpowiedzialności), i prośbie o podanie kontaktu email odpowiedniego na złożenie skargi, obsługa "kryła" swoją nieudolną koleżankę i natychmiast rozłączyła rozmowę (3 sekundy po prośbie o podanie kontaktu do działu reklamacji z burger kinga). Następnie, przestali odbierać wszystkich połączeń do restauracji przez następną godzinę, ewidentnie widać że przestraszyli się konsekwencji swoich kłamstw i zachowań oraz tego, że mogą zostać zidentyfikowani po czasie zmiany. Pierwszy raz widziałem tego typu sytuację, obsługa powinna się wstydzić takiej "jakości" kultury i pracy, szczególnie niedoinformowana "managerka", która wprowadzała w bład+naskakiwała wielokrotnie na klienta, bo nie pomyślała żeby najpierw zapoznać się z tematem, a potem się wypowiadać - wydawać by się mogło że to zdrowy rozsądek, ale nie w burger king (przynajmniej nie w tym lokalu). Informacyjnie dla właściciela/lki, który/a zakładam że nie wie jak pracuje obsługa - "managerka", razem z obsługą "kryjącą" tą szokującą sytuację i w ogóle nie odbierająca -wszystkich- telefonów do restauracji. Sądzę że właściciel powinien wyciągnąć konsekwencje, szczególnie co do "managerki"- o ile problem z dostawcą możnaby jeszcze zrozumieć, samo zachowanie obsługi jest już w 100% odpowiedzialnością burger kinga i prezentuje żenujący standard - szczególnie że zapłacono za całe zamówienie, a otrzymano ledwo połowę - więc dość logiczny powód do irytacji klienta i oczekiwania zwrotu pieniędzy. Szokujący brak kultury i podstawowego profesjonalizmu.