Burger King

( 3.17 )

Opinie (633)

nie polecam

Nie polecam, jako osoba która ,,zjeżdza'' z trasy i nie ma czasu na przygotowanie posiłku, chciałabym polegać na obsłudze i ufam że owa obsługa zna odpowiedz na każde pytanie dotyczące menu, jednak okazuje się żę się bardzo mylę. . Wybierając zestaw w restauracji, osoba obsługująca nie jest pewna co w danym zestawie się znajduje i sprawdza wszystko na tablicach w restauracji, do zamówienia zostaje mi zaproponowana pepsi jeśli powiększe dany zestaw, zestawu nie powiększam a napój w gratisie otrzymuje po czym zostaje mi on zabrany ze stolika bez słowa wyjaśnienia.....

Niezmiennie świetna jakość

Jedzenie świeże i bardzo szybko podane. Korzystałem z drive i nie zawiodłem się jeszcze nigdy. Personel zawsze pamięta o serwetkach czy słomkach co nie zawsze jest standardem u konkurencji.

Niezmiennie świetna jakość

Jedzenie świeże i bardzo szybko podane. Korzystałem z drive i nie zawiodłem się jeszcze nigdy. Personel zawsze pamięta o serwetkach czy słomkach co nie zawsze jest standardem u konkurencji.

Super

Nie ma kolejek, obsługa działa bardzo sprawnie i jedzenie jest przygotowywane bardzo szybko. Oczywiście jest bardzo dobre i zawsze ma odpowiednią temperaturę.

Klimatyzacja chłodzi za mocno.

Spędzając dłuższą chwilę w tym lokalu można poczuć, że klimatyzacja nie jest zsychronizowana na odpowiednim poziomie. W mojej opinii chłodzi ona za mocno, powodując dyskomfort. Efektem tego jest chęć spożycia zamówienia w jak najszybszym tempie. Pomijając ten aspekt, czystość lokali tempo wydania zamówienia oraz uprzejmość Pracowników oceniam wysoko.

Żenada

W dobie kiedy wszystkie inne fastfoody, a także zwykłe sklepy wprowadzają obostrzenia, zasady dotyczące kupna i ruchu w lokalu ta restauracja nie ma nic. Zero linii oddzielających klientów, do środka może wejść stado ludzi i kotłować się, w innych fastfoodach obowiązują kioski, tutaj każdy robi co chce. Brak wyobraźni właściciela może łatwo przyczynić się do poważnych komplikacji, a wtedy mam nadzieję, że otrzyma surową karę.

polecam Burger King

Obsługa na duży plus, jedzenie zawsze ciepłe, podane schludnie i czysto. Czas oczekiwania na podanie i przygotowanie posiłku był krótki co jest dla mnie najważniejsze :) skorzystam zapewne jeszcze wiele razy :)

Dramat

Jezeli chodzi o calą firmę, to jedna wielka lewizna, jedzenie słabe robione w totalnke nie sterylnych warunkach Dramat nie polecam

Zimne jedzenie

Brzuch bolał cos bylo nie tak juz nie wroce. Beszczelna kierowniczka mala czarna pyskata z pretensjami do nas zamiast nam wymienic zimne jedzenie

Jestem oburzony

Nieczynny koncik zabaw , nie moglosmy siasc gdzie mam pasowalo bo pani 1.5 h przed zamknieciem sprzatala i zamykala czesc jadalna . Wylaczona czesc sprzetu bo sprzatali i musielismy dlugo czekac przezco frytki zimne stare nigdy tu nie wrocimy nie polecamy

Skandaliczna obsługa

Zimne jedzenie Pani z kasy dlubala w nosie jak stala a potem podala nam jesc .

Porażka całkowita

Przy kasie kolejka,obsługuje jedna Pani,która też zajmuje się frytkami. Ruch reszty pracowników gorzej niż muchy w smole,pracują tam za kare.Czas oczekiwania na jedzenie ponad 10 minut. Jedzenie bez rewelacji.

Takiej obsługi nie miałem nigdzie - tragedia

Otóż złożyłem zamówienie i Pani podająca zamówione produkty, pomyliła zamówienia i zamówiła inny produkt. Więc poprosiłem o zmianę zamówienia. Przyszła Pani produkt manager, przyszła ta pani od razu zdenerwowana. Wdała się w kłótnie ze mną i sprowokowała do niegrzecznej odpowiedzi z mojej strony i tego, że zrezygnowałem z zamówienia w ogóle , wyszedłem zdenerwowany z restauracji. Jako klient i jako człowiek jestem zbulwersowany całą sprawą..

Niedobre bułki.

Z mojej obsługi byłem dość zadowolony lecz dostałem starą bułkę

Z przyjemnością tu wrócę.

Świetna lokalizacja, przy głównej drodze między Wrocławiem a Świdnicą. Zalety to: duży parking,duża liczba miejsc w środku, możliwość zjedzenia posiłku w strefie zewnętrznej. Czystość, o którą dbał konkretny pan, była zadowalająca. Obsługiwał mnie miły sprzedawca, który podczas zakupu zestawu dał mi w gratisie napój w puszce.

Super

Jedna z kilku restauracji, która rozdaje bony rabatowe jeszcze przed wejściem do lokalu.Tym samym pozyskuje wielu potencjalnych klientów. Kolejki są tam niewielkie, młoda i sympatyczna obsługa. Czas oczekiwania na posiłek jest bardzo krótki.

Odwiedzałeś ostatnio Burger King?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(2.02 )

Freshpoint

(5.00 )

Chłopskie Jadło

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem