KFC

( 1.86 )

Opinie (3329)

Zamuwilem kubekdla 2 osób nr zamówienia 89

W dniu dzisiejszym kupiłem na wynos kubek dla 2 osóbi srogo się zawiodłem. Jedzenie było chłodne niedopieczone gumowate. Nadmieniam że często korzystam że sieci kfs i nigdy nie było zastrzeżenia do jedzenia . Po sprubowaniu jedzenie wylądowało w koszu przykra niespodzianka.

Ujnia

Najgorsze kfc jest w Józefowie , kto odpowiada za jakość ...nie maja tam kontroli.... pomylone składniki w kubełku brak sosów do zamówienia Jedyne co potrafią to skasować pieniądze.... zamówiłem 15 skrzydełek cześć ciemna cześć jasna jakby smażyli ze 3 razy wszystko przesiąknięte tłuszczem, nawalone ostrej przyprawy ze nie czuć mięsa ... syf syf i syf Nikomu nie polecę tej restauracji

Masakra

zamawiasz dostajesz jak zawsze nie pełne zamówienie brakuje jak zawsze. Stare suche kurczaki brak sosów do zamówienia któryś raz z kolej za każdym razem coś nie tak jest zróbcie szkolenie pracownikom jak nie uniom czytać zamówień a jakość prawcie bo masakra ...

byle jaki serwis

Wczoraj złożyłem zamówienie w KFC MOP Pierszyska 55. Paragon 0000544 od 2020-12-27 15-32. Nie dali nalewki. Na moją uwagę nie usłyszałem przeprosin. Praktycznie rzucili mi ten kubek. Wziąłem dodatkowy ser i bekon - nie było ich. Ale to już zrozumiałem później. Do kawy nie dać cukru!? Restauracja postępuje nieuczciwie. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Coraz gorzej na psy!!

Pan kierownik bardzo nie miły!!! "Kierownik" pfff z dzisiejszej popołudniowej zmiany 27.12.2929r. Nie umie słuchać co się do niego mówi w porównaniu do Pań które tam pracują u zawszę rozumieją. Ogólnie restauracja schodzi coraz bardziej na psy... Niestety rozczarowujące ale bardzo prawdziwe. Kupując tam coś trzeba się przygotować że będziesz musiał tam wrócić i to oddać bo nie nadaje się do jedzenia!!

Zepsuty mieso

Witam Byłem wczoraj w Tychach, na ul. Towarowej, kupiłem kubełek, ktory został zapakowany bo nie Spożywania na miejscu. Bo dojechaniu do domu około 20 minut. I po otwarciu torby z jedzenie smród zepsutego mięsa był nie do wytrzymania. Jakbym był na miejscu w restauracji to O bym rozwalił to jedzenie na tych co to przygotowali. Korzystałem z KFC od 15 lat bardzo często, ale już nigdy tam nie kupię w żadnym kfc. Tory

Nie wiedzą co sprzedają

Będąc ostatnio na zakupach w Alei Bielany skusiłam się na nowość w KFC - Wrap BBQ. Zanim jednak dokonałam zakupu, podpytałam jednego z pracowników, z jakich składników składa się wnętrze. Podobno w środku miało być mięso, bekon, pikle, ser i sos. Podeszłam więc do kasy aby złożyć zamówienie., poprosiłam jednak o potwierdzenie, co jest w kanapce - poprzedni pracownik nie był pewien. Pracownica wymieniła Mięso, bekon, sałatę, ser, sos i prażoną cebulę. Inne składniki niż podał mi pierwszy pracownik! Poprosiłam o porcję bez cebuli. Ostatecznie, w środku nie było sałaty, ale były pikle i frytki! Kinder Niespodzianka w postaci Wrapa.

Wydawanie posiłków oporne długi czas oczekiwania

W dniu dzisiejszym byliśmy w kfc koszalin. Obsługa nie zorganizowana brak towaru przez co posiłki były wydawane z dużym poślizgiem i na dodatek zimne. Jeszcze po wyjściu z galerii zorientowaliśmy się że dostaliśmy nie swój kubełek bo zamawialiśmy dla 4 osób a dostaliśmy zestaw dla dwóch. Żenada. Napewno tam nie wrócę. Nie polecam.

Zachwiane standardy solidnej marki

Pomimo popularności i renomy jaką cieszą się restauracje KFC w Polsce restauracja KFC w arkadach jest najrzadziej odwiedzaną w mieście. Może się to wiązać z tym, że galeria, w której mieści się restauracja jest mało popularna wśród wrocławian. Jednak nie sprawia to, że działalność restauracji jest nad wyraz dobra. Wręcz przeciwnie jest jedną z gorszych we Wrocławiu. Na wielu portalach i osobistych skargach klientów można usłyszeć o nagannej obsłudze, czy nie dokładanie wykonanym zamówieniu. Zaczynając od obsługi to odkąd pamiętam zawsze pozostawiała wiele do życzenia. Kadra pracownicza jest rzadko zmieniana co sprawia, że pracownicy nie są już zmotywowani do miłej obsługi i często odnoszę wrażenie, że gość nie jestem tam mile widziany. Zauważalny jest również bród i zacieki pozostawione na dozownikach z napojami i w miejscu wydawania posiłków. Największym mankamentem restauracji KFC Arkady jest przygotowanie zamówienia. Kurczaki, które są przywożone z innej hodowli niż z reszty restauracji KFC są zdecydowanie mniejsze w wyniku czego smak kanapek zdecydowanie odbiega od tego do czego jesteśmy przyzwyczajeni. Na plus na pewno szybkość obsługi. Zamówienie często są wydawane od razu po zapłaceniu przez klienta, sprawia to, że czas oczekiwania wynosi maksymalnie pięć minut.

Porażka

Jedzenie za 107 zł.poszlo w kosz,spalone, nieświeże ,same skorupy z paniery,palki czarne,sine masakra,w sumie pierwszy raz tak się nacielam, nie wiem co się stało. Pieniądze wyrzucone w błoto.

Po raz kolejny wielkie rozczarowanie

Jestem bardzo zawiedziona. Ostatnimi czasu KFC bardzo obniżyło standardy. Już po raz kolejny przy zamówieniu Longera dostaje bułkę z sałatą i keczupem. Kawałek mięsa nawet nie jest na pół bułki. Ja rozumiem potrzebę oszczędzania przez Covida, ale to jest dramat, żeby przy takich cenach dostawać coś takiego. Ja już zdecydowanie rezygnuję z tej firmy. Zwykle wybierałam KFC nad MC Donald itp, gdyż jedzenie było adekwatne do ceny i warto było zapłacić. A teraz to taka loteria. Niektóre produkty wciąż bogatę, a inne nadają się tylko by rozdawać je za darmo. Wielkie rozczarowanie. Zrobiłam nawet zdjęcie tym kanapką żeby pokazać znajomym bo idzie się z tego śmiać.... Nie polecam.

Niestety

Po konsultacjach z infolinią Pani powiedziała, że mam w uwagach napisać, że zamiast mięsa do żonglera proszę placek w zeszłym tygodniu było ok. Dziś dostałem mięso, zamiast placka mimo, że na ,,rachunku" jest opisane, że powinno być zamienione. Po telefonie w celu reklamacji z Panią dowiedziałem się,że gwarancji co mi włożą nie ma i tyle.

Nie polecam !!!!

Zamowienie zlozone drive thru. Po przyjezdzie do domu okazalo sie,ze brakuje jednej pozycji !!!!! Z pewnością byla to moja ostatnia wizyta tam. I z pewnością nie zostawię tego w ten sposob!!!!!!

Odwiedzałeś ostatnio KFC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(2.02 )

Burger King

(3.00 )

Freshpoint

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych drogerii. Sprawdź, gdzie kupić świąteczne prezenty!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Drogierie są jednym z miejsc, gdzie najczęściej kupujemy prezenty świateczne dla najbliższych. Aby podpowiedzieć Wam, gdzoe ajlepiej się udać, stworzyliśmy ranking najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii."Klientka z Pabianic, doceniła zaś asortyment i ceny w drogeriach Hebe, zachwalając między innymi promocje i zadbane wnętrze drogerii. "Hebe jest jedna z niewielu drogerii do których uwielbiam wracać. Czyste i zawsze wyposażone wnętrze, cenówki oraz produkty znajdują się na swoich miejscach. Poza tym mega okazje i przeceny... co nie zawsze jest dobre dla mojego portfela;)"Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas lub są pomylone:„Minęły już ponad 3 tygodnie od złożenia zamówienia. Paczka nie doszła, nie można jej śledzić. Pisanie z konsultantkami na chacie nie przynosi żadnych skutków, proszą o cierpliwość i czekanie na maila. […] Nie zapowiada się na to, żeby paczka miała szybko do mnie trafić, wolałabym już dostać zwrot pieniędzy i zrobić zakupy gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam”. ~Klient_SwFI„Sklepy stacjonarne są OK, ale sklep internetowy mocno mnie zaskoczył brakiem profesjonalizmu i podejściem do klienta. Zero szacunku, zamroziłam w sklepie pieniądze na kwotę ponad 100 zł i ciężko mi było uzyskać jakiekolwiek informacje o moim zamówieniu. Konsultanci wklejają wyuczone teksty, proszą o cierpliwość i oczekiwanie na maila”. ~Klient_IxTr Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ 

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem