KFC

( 2.19 )

Opinie (3283)

Jedzenie pyszne obsługa do bani

Jedzenie dobre i wydane szybko natomiast obsługa do bani. Nie było zamówień na ekranie ale czekałam dobre 5 minut by ktoś podszedł do kasy. Dopiero kiedy zapytałam pracowników pani w bardzo opryskliwy sposób powiedziała ze może ktoś zaraz podejdzie.

Rewelacyjny czas obsługi

Zamówienia realizowane są bardzo szybko mimo sporego ruchu, jedzenie może i nie najzdrowsze ale szybkie i zawsze ciepłe

niestety ale dostawy nie polecam

zawiedliśmy się i to bardzo z zamówienia zgadzała się tylko ilość, a co do reszty to tragedia jeszcze meczymy się z mięsem które jedynie jest ciepłe ale żeby to zjeść to potrzebny jest nóż do oddzielenia mięsa od kości o frytkach nie wspomnę wyrzuciliśmy do śmieci białe zimne i w połowie surowe ziemniaki ! Jeśli już się zdecydujesz zjeść w KFC to tylko na miejscu dostawy nie polecam!

Bardzo przyjazna restauracja

Restauracja od samego wejścia zaprasza do odwiedzenia. Obsługa jest kompetentna, ciągle widać kierownika zmiany który jest wszędzie i kontroluje oraz rozwiązuje ewentualne skargi i zażalenia. Smak jedzenia jest najlepszy w Trójmieście. Polecam rodzinom oraz każdej osobie która chciałaby dobrze zjeść

Rzetelna obsluga

Brak zastrzeżeń co do pobytu w tym miejscu. Szybka i miła obsługa. Jakos produktów na wysokim poziomie. Ponownie odwiedzilabym to miejsce.

NIEUPRZEJMA ODPOWIEDZ SPRZEDAWCY!!!!

W dniu dzisiejszym 21.09.2020 ok godz 15:20 zostałam potraktowana bardzo żle niekulturalnie. Dawno tu nie było tak złej obsługi, a korzystam od lat. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nie polecam

Te całe kfc jest do bani zero dno całkowite pomyl się z dostawą a będziesz miał po jedzeniu teraz mam czekać do 14 dni na zwrot pieniędzy a jedzenia i tak nie ma bo pani nie może zmienić w zamówieniu aby jedzenie było dostarczone do klienta

Długi czas oczekiwania

W tej restauracji jest zawsze długi czas oczekiwania. Obsługa nie jest zbyt miła.

Super to tu nie jest ...

Zamówienie złożone przez aplikację 16.08 godzina 13.35. przewidywany czas dostawy 14.35. o godzinie 16.00 zadzwoniłem na infolinię bo punkt 14.35 zmienił się status na odebrane, chociaż dostawy oczywiście nie otrzymałem. Odczekawszy swoje na słuchawce dowiedziałem sie, że to dziwne ale zaraz skontaktuje się ze mną kierownik restauracji w Elblągu. Oczywiście nikt nigdy nie zadzwonił. Dostawa także nie dotarła :-p brak bezpośredniego numeru kontaktowego do restauracji, ale może to i lepiej bo kierownik musiałby chyba codziennie słuchać klientów i ich przepraszać...... Ogólnie NIE POLECAM Dziękuję do widzenia :-)

Dostała na tragicznym poziomie

Kurier nie dostarczył zamówionych frytek po czym gdy przyjechał do nas drugi raz to zasugerował, że oszukujemy KFC, bo zamówione było pełne. Rozumiem, że można czegoś zapomnieć , ale te komentarz to są zbędne.

nieuczciwe działanie!

Zamawiając dodatki za dodatkową opłatą jedynym dodatkiem jest wyższy rachunek ! Po upomnieniu ze dodatku nie ma w zestawie w odpowiedzi przy kasie dowiedziałem się Cytuje : Ja tego nie robię ! Wystarczyło by : Przepraszamy (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Zatrudniają matołów

Kurier przywodzący moje zamówienie ... nie miał mojego zamówienia. Nie potrafił odpowiedzieć na pytanie czy i kiedy zostanie ono zrealizowane. Mimo godzinnej obsuwy zamówienia Nie otrzymałem. Z restauracja nie idzie się skontaktować

Beznadzieja

Pomimo, iż klientów praktycznie brak, na proste zamówienie czekałam z 15 minut.... Uważam, że to zbyt długo, w szczególności, że większość produktów jest już przygotowana i oczekuje w podgrzewarce

Beznadziejna obsługa

Zamówiłam kubełek z sałatką i frytkami, frytek nie dostałam. Nara.

Dramat!

Obsługa restauracji na dramatycznie niskim poziomie. Zamówienie dotarło po niemal 1,5h, chociaż deklarowany czas to 30 min. Było zimne, musiałam je odgrzewać w domu. W ,,kubełku'' frytek było ledwo na dnie. Nie wiem czy ktoś się poczęstował, czy restauracja wrzuca takie porcje. Zadzwoniłam na infolinię, a tam poinformowano mnie, że zostaną mi dostarczone jak najszybciej nowe frytki. Zimnego zamówienia nie dało się wymienić, ponieważ już zaczęłam je jeść. Czekałam 4 (!) godziny. Zero kontaktu ze strony restauracji. W końcu zadzwoniłam na infolinię ponownie i dowiedziałam się, że restauracja została poinformowana o tym, że powinni mi dostarczyć frytki niezwłocznie, ale po prostu to ZIGNOROWAŁA. Po tygodniu zadzwoniła do mnie osoba z KFC Modlińska, ale chyba tylko po to, żeby odhaczyć reklamację jako rozwiązaną, ponieważ kompletnie nie była zainteresowana tym, co chciałam jej powiedzieć. Po prostu chciała ją jak najszybciej zakończyć rozmowę. O tyle dobrze, że chociaż infolinia KFC sprawnie działa i dzięki temu uzyskałam zwrot.

Najlepsza obsługa

Chce pozdrowic mega sympatycznego pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) który dziś mnie obsługiwal.Dzięki panu wróciła mi wiara w ludzi. Oby więcej takich obsługujących w KFC

Najgorsze KFC w Polsce

Nigdy nie spotkałem się z taką ignorancją oraz oszukiwaniem klientów

Tragedia

Jedzenie przyjechało po 2 godzinach, BEZ zamówionej sałatki, po tym jak dzwoniliśmy, i wisieliśmy na infoliniach,że zamówienie nie dotarło pomimo statusu :dostarczone. Przyjechało zimne, shake'i to już tylko woda z cukrem. Próbując zareklamować BRAK sałatki przez telefon poddaliśmy się czekając na połączenie z konsultantem około 20 minut. Kto tam pracuje?! NIGDY WIĘCEJ. BE WARNED!

Obsługa

Zamawiałam ostatnio jedzenie w KFC w drive thru. Byłam przy okienku pierwszą klientką. 5 min po mnie ustawiły się jeszcze 2 samochody. Pan po przyjęciu zamówienia kazał przejechać w wyznaczone miejsce i zaczekać. Myślałam, że czas oczekiwania będzie taki sam jak zawsze, do 3-4 min. Łącznie czekałam 30 min. Uważam, że taki czas na przygotowanie frytek i wrapa jest dość zawyżony, tym bardziej że pracowników jest tam kilku i nie robi tego jedna osoba. Jakość też nie była specjalnie dobra.

Odwiedzałeś ostatnio KFC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(2.02 )

Burger King

(3.17 )

Freshpoint

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem