Inter Parts

(3.48)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 6)

Szybka, sprawna obsługa,...
Szybka, sprawna obsługa, panowie posiadają dużą wiedzę na temat swoich produktów, bezproblemowo pomogą w kupnie odpowiednich części do auta. Lokal zadbany, rzeczy ładnie poukładane na swoich miejscach dobrze się eksponują. Panowie śpieszą z pomocą, bezproblemowo znajdują tańsze zmienniki części i nie widzą problemu w składaniu zwrotów czy reklamacji. Jedyną wadą jest mały parking przed budynkiem.

Klientka_B

31.12.2020

Placówka

Węgorzewo, ul. 3 Maja 15 D

Nie zgadzam się (0)
Panowie z obsługi...
Panowie z obsługi znają się na rzeczy, nie naciągają klienta, proponują sprawdzone części. Ceny artykułów atrakcyjne

zalogowany_użytkownik

11.08.2017

Placówka

Elbląg, Warszawska 72

Nie zgadzam się (0)
Podczas kolejnej wizyty...
Podczas kolejnej wizyty w punkcie obsługi klienta w firmie Inter Parts, handlującej częściami do samochodów potwierdziły się moje wcześniejsze odczucia. Po wejsciu do biura obsługi klienta sprzedawca zaprosił mnie do swojego stanowiska/. Powiedziałem jakiej części potrzebuję i upewniłem się, że sprzedawca zrozumiał moją wypowiedz . Następnie sprzedawca na około 10 minut zapatrzył się w monitor i po czym poinformował mnie, że nie ma części, a wogóle mój samochód jest nietypowy, a rodzajów tej części jest kilka. Następnie zadał mi serię nieistotnych pytań: czy to moje auto, czy znam średnicę otworu, grubość oraz inne wymiary,itd. Będąć kompletnie zdegustowany ponownie zapytałem czy sprzedawca rozumie o co mi chodzi i wtedyokazało się, że Pan sprzedawca przez około 15 minut szukał zupełnie innej części. Po 20 minutach powiedziałem panu, że może prościej byłoby, gdyby pokazał mi katalog z rysunkiem i wymieniłem nazwy firm produkujących ten element. To jednak nic nie dało. Pan sprzedawca zapatrzył się w monitor na kolejne 5 minut i powiedział mi, że niestey ta część nie jest dostępna. Podsumowując, aby uzyskać informację czy dana część jest dostępna, straciłem 25 minut. Dodam jeszcze żę znałem fachową nazwę elemnetu, gdyż wcześnij kupowałem już tą część i zajęło mi to 5 minut.

Jakub_367

22.04.2010

Placówka

Stawiguda, Jarzębinowa 4

Nie zgadzam się (17)

Inter Parts

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Inter Parts?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?