Rainbow

( 4.90 )

Opinie (258)

!

Dobre biuro oferujące dobre wyjazdy za dobre pieniądze.

Chcę ogólnie ocenić biuro

a niekoniecznie konkretną placówkę. Rainbow odpowiada za większość moich wyjazdów w dorosłym życiu i muszę powiedzieć, że jestem z tego powodu bardzo zadowolona. Nigdy nie wróciłam chociażby trochę niezadowolona. Zawsze full serwis, na 100%.

tak

Biuro oferuje swoje usługi na bardzo wysokim poziomie, bardzo polecam. Zwłaszcza teraz w okresie pandemii, gdy oferują w zamian za niezrealizowaną imprezę voucher +10% wartości. To jest naprwdę fajny gest, zwłaszcza w tych ciężkich czasach.

Tęsknię za wyjazdami z Rainbow

Polecam biuro, bardzo dobrze wspominam wyjazdy zorganizowane przez Rainbow i nie mogę się doczekać kolejnych. Mam nadzieję, że już we wrześniu uda mi się z Rainbow wyjechać do Maroka.

Wyjątkowe

Wyjątkowe biuro, polecam bardzo, jeździliśmy jeszcze jako para, a od zeszłego roku już w trójkę. Dobre warunki dla rodzin, sporo rodzinny hoteli w ofercie.

wierni rainbow

od 5 lat jeździmy na wczasy tylko z biurem rainbow. cenimy tego touroperatora za przejrzystość, jasne warunki dobre hotele i bardzo pomocny personel.

SOLIDNA FIRMA I PILOCI

Program zrealizowany solidnie w całości, mimo przeciwności losu jakim był wzmożony ruch na drodze, i to dzięki naszemu pilotowi. Mowa o zrealizowanej w zeszłym roku objazdówce "Skarby Północnego Wybrzeża". Gorąco polecam!

cieszę się, że w końcu trafiliśmy na rainbow

jak w tytule, w końcu znaleźliśmy biuro, któremu ufamy. to jest jak z dentystą. nie jest łatwo znaleźć swoje biuro podróży, ale jeśli to się stanie, warto się go trzymać.

genialnie

po wycieczce styczniowej wróciliśmy zadowoleni i z naładowanymi bateriami. byliśmy zaopiekowani i nie musieliśmy się o nic martwić. a byliśmy na bali.

Fantastyczne

Animacje dla dzieci, pomocni rezydenci, łatwość załatwienia wszystkiego, szybki i wygodny transport, hotele zgodne z opisem. Czego chcieć więcej od biura podróży :)

Biuro ma bardzo dużo plusów

Przede wszystkim prowadzenie animacji dla dzieci swoich klientów w niektórych hotelach. Byliśmy w zeszłym roku, jesteśmy mega zadowoleni i pewnie powtórzymy imprezę w tym.

!

Dobre biuro oferujące dobre wyjazdy za dobre pieniądze.

Polecam fachowców z tego biura

Po raz pierwszy zdarzyło nam się, że tak dobrze się nami zajęto w biurze. Profesjonaliści dobierają imprezę pod nasze oczekiwania, także finansowe. Po raz pierwszy chyba nie czułam się naciągana, wszystkie koszty zostały wyłożone na ławę. Bardzo cenię taką szczerość. W końcu wybraliśmy wypoczynek w indyjskim Goa.

Voila!

Jesteśmy przeszczęśliwi po naszym wyjeździe wakacyjnym, nasze dziecko które bawiło się z innymi dziećmi w figloklubach też, więc mamy nadzieję, że w tym roku znowu postawimy na Rainbow.

Lepiej niż wszędzie

Jestem bardzo zadowolona z biura Rainbow, zwłaszcza że dba o nasze dzieci, w wielu hotelach proponując dodatkowo swoje własne wysokiej jakości animacje.

Super biuro a zwłaszcza Figlokluby

Jestem szczerze zadowolona z naszych ostatnich wakacji w Grecji, gdzie przebywaliśmy z Rainbow przez 8 dni w hotelu z Figloklubem czyli klubikiem zabaw dla dzieci. Animacje były bardzo starannie przygotowane i prowadzone z pasją. Nasze dzieci bawiły się na tyle fajnie, że już nas męczą o wyjazd w to samo miejsce w przyszłym roku :)

Superowo

Biuro Rainbow organizuje porządne wczasy za naprawdę dobre pieniądze. Gorąco polecam.

Idealne biuro dla rodzin z dziećmi

Jak ktoś się wybiera razem z dziećmi to Rainbow jest idealnym biurem dla niego. W hotelach w wakacje prowadzone są super zajęcia dla dzieci, oprócz tego jak się kupi w odpowiednim czasie, najczęściej w first minute to są dodatkowe zniżki na dziecko. Miły gest w stronę rodziców.

Biuro na dziesiątkę!

Bardzo polecam, byliśmy w te wakacje po raz pierwszy z Rainbow, wcześniej decydowaliśmy się na inne biura i było tak dobrze, że aż muszę wystawić ocenę. Wspaniały hotel, jedzenie pyszne, zwłaszcza że to był hotel White Olive Premium Laganas, należący właśnie do Rainbow. Polecam zarówno biuro jak i hotel!

Odwiedzałeś ostatnio Rainbow?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alfa Star

(4.69 )

Almabus

(3.50 )

Almatur

(4.22 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem