Rainbow

( 4.88 )

Opinie (259)

touroperator na medal

Rainbow to biuro na medal, dokładni i proklientcy w każdym detalu. Dodatkowo w wybranych hotelach organizują zajęcia dla dzieci co dla mnie jako rodzica jest ogromnym plusem.

Biuro na dziesiątkę!

Bardzo polecam, byliśmy w te wakacje po raz pierwszy z Rainbow, wcześniej decydowaliśmy się na inne biura i było tak dobrze, że aż muszę wystawić ocenę. Wspaniały hotel, jedzenie pyszne, zwłaszcza że to był hotel White Olive Premium Laganas, należący właśnie do Rainbow. Polecam zarówno biuro jak i hotel!

Mega biuro

Jak dla mnie mega doświadczenie wyjazdu z biurem Rainbow. Lepiej niż się spodziewałem. Dzieci bawiły się w Figloklubach z fajnymi ludźmi z Rainbow, my plażowaliśmy na pięknej plaży obok, idealne wakacje.

Na tak!

Po pierwszych wakacjach z tym biurem w Falkensteiner Club Funimation Calabria, gdzie nasze dzieci bawiły się w klubiku dla dzieci o nazwie figloklub, a my figlowaliśmy sobie dzięki temu trochę sami, jesteśmy zauroczeni tym biurem. Walczą o klienta wartością dodaną. W przyszłym roku też mamy zamiar skorzystać.

Rewella!

Biuro Rainbow naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyło. Spodziewałem się raczej czegoś w normie, bez wodotrysków, tymczasem rezydentka naprawdę stawała na wysokości zadania, a poza tym figlokluby - czyli animacje z małpką dla dzieci, gdzie animatorzy codziennie wymyślali kreatywne zabawy, związane z Grecją i Korfu. Mowa o Labranda Sandy Beach, który serdecznie polecam.

Najlepsze biuro na wakacje z dziećmi

Polecam biuro z własnych doświadczeń, biuro ma super podejście dla rodzin z dziećmi, ma w ofercie fajne rodzinne pokoje, duży wybór w praktycznie każdym hotelu, a do tego Figlokluby dla dzieci do 13 roku życia w formie codziennych zabaw i zajęć z uroczymi animatorami.

Biuro 10/10!

Polecam placówkę jak i całe Rainbow. Jestem bardzo zadowolona z wyjazdu z nimi, a zwłaszcza z figloklubów, które prowadzili na terenie hotelu Kiani Beach, w którym się zatrzymaliśmy.

figlokluby są super

Cenię to buro z wielu względów, ale ostatnio moje serce skradły figlokluby, czyli animacje dla dzieci. Nie miałam wcześniej o nich pojęcia, w tym roku bawiliśmy właśnie w hotelu z figloklubami. Moje dziecko - szczęśliwe, ja - zadowolona no i mieliśmy z mężem odrobinę czasu dla siebie :)

Super obsługa!

Pani z infolinii okazała się bardzo pomocna, po tym jak nie mogłam dokonać rezerwacji przez stronę internetową, Odpowiedziała na wszystkie nurtujące mnie pytania i pomogła dokonać rezerwacji bezpośrednio przez nią samą. Odrazu po zakończeniu rozmowy wszystkie niezbędne dokumenty do wyjazdu miałam na mailu.

Przede wszystkim animacje dla dzieci

Cenię to biuro przede wszystkim za to, że mają animacje dla dzieci w niektórych hotelach, które są przygotowane perfekcyjnie, a animatorzy to rewelacyjni ludzie. No i przede wszystkim - animacje są za darmo, nie trzeba do tego nic dopłacać.

Super promocje

Bardzo polecam zakup wakacji z dziećmi w figloklubie :) zaniesliśmy narysowaną małpkę figlo, przez co bierzemy udzial w konkursie, poza tym Mlody dostał małkpę - maskotkę, a my niezłą zniżkę na niego :)

Generalnie bardzo polecam biuro

Generalnie bardzo polecam biuro Rainbow, a dziś szczególnie, bowiem byliśmy w salonie wykupić wycieczkę i dostaliśmy gratis małpkę Figloklubowej dla naszej córy :) Mała rzecz, a jak cieszy :)

Biuro ma bardzo szeroką ofertę i dobre ceny

Biuro ma bardzo szeroką ofertę i dobre ceny, a przede wszystkim proporcje jakość - cena bardzo dobrze zachowane dla klienta.

Biuro z najlepszymi hotelami

Bardzo polecam Rainbow, a szczególnie hotel Sunrise Resort w Turcij, gdzie mieliśmy przyjemność przebywać w zeszłym roku rodzinnie z naszymi dziećmi. W tym roku zapewne wybór padnie na to samo biuro i ten sam hotel, ponieważ jest o 3 poziomy wyżej jeśli chodzi o położenie, zadbanie, wyżywienie i atrakcje, w stosunku do hotelu w których wypoczywaliśmy w innych latach, a cena jest taka sama. Do tego w hotelu na okrągło Rainbow prowadzi swoje własne animacje ze specjalnie zatrudnionymi do tego celu animatorami, tak dla dzieci jak i dla dorosłych. Nie sposób się nudzić.

Biuro spisało się świetnie

Biuro Rainbow wybraliśmy na wyjątkową okazję, a mianowicie na naszą podróż poślubną. I to był strzał w dziesiątkę. Lepszego wyjazdu nie mogłam sobi wymarzyć. Teraz moi rodzice planują z Rainbow wyjazd na swoją 30 rocznicę ślubu.

Jest ok

Polecam biuro bezpieczne, bezawaryjne i można na nich polegać.

Najlepsza wycieczka

Z biurem Rainbow byliśmy na Sri Lance, wycieczka wykupiona była w rzeczonym biurze w Białymstoku. Wszystko od początku do końca bez jakichkolwiek przeszkód, wycieczka Łza z policzka Indii doskonała wręcz programowo. Bardzo dobra kuchnia oraz kawa, piękne krajobrazy i bardzo przyjaźnie nastawieni ludzie. Kraj wspaniale pokazany w programie przez pilota i przewodników.

filglokluby!

polecam to biuro głównie ze względu na filglokluby, które działają na terenie wybranych hoteli. są to zajęcia z animatorami tylko dla dzieci klientów rainbow. zajęcia są mega kreatywne, rozwijające i zajmujące. jestem zachwycona tym pomysłem i w tym roku też zapewne wybierzemy się do któregoś z hoteli z figloklubem!

Odwiedzałeś ostatnio Rainbow?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alfa Star

(4.69 )

Almabus

(3.50 )

Almatur

(4.22 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem