Jakość Obsługi

Shell

( 3.89 )

Shell to największy na świecie koncern energetyczny wytwarzający najwyższej jakości produkty oraz oferujący kompleksową gamę usług związanych z dostarczaniem paliw i energii, a także rozwiązań dla klientów biznesowych i indywidualnych. Shell Polska Sp. z o.o. to aktualnie 419 stacji oferujących kierowcom najwyższej jakości paliwa. Na stacjach Shell klienci mogą korzystać z usług myjni samochodowych, z oferty punktów gastronomicznych oraz robić zakupy w sklepie z szerokim asortymentem produktów spożywczych i motoryzacyjnych. Ponadto Shell dysponuje szeroką gamą olejów i smarów, a do klientów biznesowych skierowana jest oferta kart paliwowych Shell Card.

Opinie (2720)

Miła obsługa.

Stacja paliw sama w sobie nie jest duża. Mają czysto przed wejściem, pomieszczenie dobrze zatowarowane, miła obsługa, duży wybor kanapek. Jedynym mankamentem jest praktycznie zerowy wybór hod dogow.

Polecam

Jestem zadowolony z wizyty na stacji. Po podjechaniu do dystrybutora, pracownik z uśmiechem proponuje pomoc w zatankowaniu paliwa. W sklepie znajduje się duży wybór produktów oraz wiele promocji, które przyciągają klientów. Przy kasie pracuje miła obsługa. Polecam stację znajomym oraz rodzinie.

Świetna obsługa

Stacja na której najczęściej tankuję, ponieważ obsługa jest naprawdę godna polecenia. Pan, który przebywa na zewnątrz stacji zawsze podchodzi i pyta czy pomóc zatankować oraz informuje jaką mają promocje a paliwo. W środku towar bardzo estetycznie ułożony na półkach oraz pod każdym produktem znajduję się cena co znacznie ułatwia zakupy. Na rollerze zawsze kręcą się min. 4 rodzaje kiełbasek do hot dogow. Kasjer/ka zawsze z uśmiechem, poleca kawę czy hot doga, płyn do spryskiwaczy, batonika, pyta o kartę lojalnościową. Najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że na tej stacji każdy pracownik tak samo podchodzi do klienta, co sprawia że zawsze jestem zadowolona z miłej obsługi.

Bardzo dobra jakość paliwa

Jedyna stacją paliw , po której moje auto dostaje więcej mocy. Nigdy się nie zawiodłem. Zawsze szybka, uprzejma obsługa. Polecam!

Pomocna obsługa, dobra cena

Dziś tankowałam samochód na tej stacji. Miło, że pracownik od razu podszedł i zaoferował pomoc przy tankowaniu oraz zważywszy na pogodę polecił płyn do spryskiwaczy w dobrej cenie. Miałam jednak problem z wiatrem na stację od ulicy Traktorowej- wjazd nie jest czytelnie oznakowany. Na stacji mogłaby być czynna więcej niż jedna kasa, ponieważ stałam w dość długiej kolejce- kasjerka uprzejma, widziałam, że stara się robić wszystko możliwie sprawnie. Stacja bardzo dobrze zatowarowana. Cena za paliwo dobra.

Świat pędzi do przodu, a shell tak jakby stał w miejscu.

W dniu dzisiejszym wracając z pracy potrzebowałem zatankować samochód. Najczęściej tankuję właśnie na tej stacji i naprawdę jako klient, który musi regularnie kupić paliwo nie mogę narzekać. Oczywiście w zależności od pory dnia różnie to bywa i czasami trzeba dłużej poczekać w kolejce. Natomiast sami pracownicy są kulturalni i pomocni w stosunku do klientów. Poza tym można odczuć, że panuje wśród nich dobra atmosfera, są zgranym zespołem. Jeśli zaś chodzi o obecny czas epidemii to standardy sanitarne na terenie stacji są przestrzegane zarówno przez pracowników w sklepie, na podjeździe jak i przez samych klientów. Jedyne czego mi obecnie brakuje to możliwość zapłacenia pracownikowi z mobilnym terminalem na podjeździe bez konieczności wchodzenia do środka. Szkoda, że stacje spod innego szyldu wprowadziły takie udogodnienie, a shell jeszcze nie. Stąd ode mnie na dzień dzisiejszy tylko cztery gwiazdki. W oczekiwaniu na lepsze jutro.

Mały klient przeszkadza

Jakiś czas temu chciałem zatankować przed 5 rano i niestety, dystrybutory nieczynne, drzwi zamknięte. Sytuacja powtórzyła się za kilka dni. No cóż - obraziłem się na Shella. Jednak wczoraj przeprosiłem się z Shellem, podjechałem pod dystrybutor a tu pracownik bez maseczki wygonił mnie, bo to jest tylko stanowisko dla TIR-ów. Przecież faktycznie, nie muszę tankować na Shellu!

fajna miła obsuga polecam

Byłem na stacji wczoraj około 23 godziny. Miła pani, uśmiechnięta o blond włosach. Zaproponowała mi więcej produktów po mimo faktu że przyszedłem tylko po jeden , Oraz powiedziała że może mi założyć kartę na punkty aby miał korzyści z tankowania na ich stacji. Stacja był czysty, jak również szyld . Stacja zabezpieczona w płyn do dezynfekcji i rękawiczki. Jak również w informacje o odstępach. Polecam stacje Shell w Torzymiu.

Świetna obsługa 5

Stacja czysta, obsługa bardzo miła zarówno na kasie jak i na podjeździe, ceny paliw przystępne, dania gotowe oraz kawa bardzo smaczna, polecam bardzo tą stację

Wszystko okey

Obsługa miła, kompetentna, bardzo dobra kawa i kanapki. Polecam!

Godzina po 21 Boże Ciało

Pani za kasą kazała nam wyjść ze stacji ponieważ nie miała wydać ze 100 zl!! l!! SKANADL jak młoda sprzedawczyni traktuje klientów!!! Mamy z mężem ponad 40 lat a ta dziewczyna potraktowała nas jak byśmy byli jej znajomymi których nie lubi!!!

Ceny na plus, obsługa na duży minus.

Ostatnio byłem zmuszony skorzystać z oferty stacji paliwowej Shell z racji kończącego się paliwa. Z reguły korzystam z innej stacji paliwowej jednakże niska cena paliwa skusiła mnie bym tam zatankował. Wszystko było w porządku do momentu wejścia do sklepu celem zapłaty. Zauważyłem totalny brak jakiegokolwiek środka ochronnego, pracownica nie była w ogóle zaopatrzona w choćby w maseczkę nieowiac już o rękawiczkach ochronnych do przyrządzania ciepłych posiłków. W czasach COVID-19 takie wyposażenie to niezbędnik. Liczę że obsługa zrozumie że bezpieczeństwo ich i klientów jest w tym czasie najważniejsze

Bardzo miła obsługa

Stacja posiada wszystkie potrzebne narzędzia włącznie z automatyczną myjnią. Obsługa bardzo profesjonalnie i miło pomaga podczas całego pobytu na stacji. Polecam.

nie polecam

Od lat tankuje na stacji shell, w dniu 16.o3.2011r. podjechałem na stację shell w koszalinie przy ul. Syrenki gdzie zawsze tankuję, po zatankowaniu chciałam skożystać z toalety, niestety Pani z obsługi powiedziała że nie ma takiej możliwości bo mogę zostawiś w toalecie wirusa, zresztą ona nie ma zamiary po każdym włazić i sprzątać, zbulwersowało mnie to że personel stwierdził że chcieli by siedzieć w domu a stacja powinna być zamknięta, takie postępowanie firmy shell bardzo mnie dotkneło, panowie załatwili by sprawę przy dystrybutorze, ja natomiast jako kobieta tego zrobić bym niemogła, całe szczęście że niedaleko była stacja Orlenu gdzie nie było problemu.

Polecam

Polecam, miła obsługa, czysto rzetelnie. Zaproponowanie coś ciepłego do zjedzenia, możliwość założenia karty. Z chęcią tam wrócę Pozdrawiam

Odwiedzałeś ostatnio Shell?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • akcesoria samochodowe
  • artykuły samochodowe
  • paliwa
  • stacja paliw

Podobne firmy w okolicy

Auchan - stacje paliw

(3.20 )

BLISKA

(3.74 )

BP Stacje Paliw

(3.99 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem