Audi

( 4.12 )

Opinie (36)

Potencjalny klient

Poszłam do salonu w poszukiwaniu małego SUVa. Zaproponowano mi Audi Q3, nowość w ich salonie. Pani, która mnie obsługiwała, dopasowywała wszystkie dodatki do samochodu tak, żeby cena nie była wygórowana. Dodatkowo miała na uwadze wszystkie moje potrzeby, jako klienta. Pojechałyśmy na jazdę próbną, podczas której mogłam bliżej poznać się z samochodem. Po mojej wizycie Pani dzwoniła w umówionym terminie w sprawie mojej decyzji odnośnie zakupu auta. Obsługa naprawdę miła, w salonie skaczą nad klientem, czy czegoś nie potrzeba. Mogę szczerze polecić doradców.

Serwis

Nie polecam, oddałam samochód do serwisu po odebraniu auta okazało się że świtała przeciwmgielne nie dokręcone,nie podłączone, uszkodzili klapkę od spryskiwaczy reflektorów i zero poczucia winy.Nawet głupiego przepraszam.

Świetny salon

Świetny salon, super samochody. Miła, uprzejma załoga, dbająca o klienta. Polecam ten salon wszystkim zainteresowanym marką AUDI.

Ładny

Ładny, nowoczesny salon. Przemiła obsługa, chętnie służąca fachową radą i pomocą. Zdecydowanie polecam ten salon wszystkim chcącym kupić nowoczesne, niezawodne auto.

Witam Chciałem zamówić części przez ten salon to Pani która

Witam Chciałem zamówić części przez ten salon to Pani która mnie obsługiwana stwierdziła że nie mają tegona miejscu i bezczelnie odrzuciła słuchawkę próba ponownego kontaktu zajęła mi pół godziny po czym jak już miałem kontakt stwierdzili że muszę to ściągać osobiście z Niemiec nie polecam tego serwisu

Nadszedł czas na zmianę samochodu

Nadszedł czas na zmianę samochodu. Wybrałem się wiec do salonu samochodowego Audi w Modlniczce. Salon jest bardzo duży i pełen samochodów. Każdy może wybrać coś dla siebie. Sprzedawca jest bardzo miły i rzeczowo omawia cechy i funkcje samochodu. Sprzedawca nie boi się zaproponować jazdy testowej i proponuje ją spontanicznie. W salonie jest czysto i samochody prezentowane też są czyste. Warto odwiedzić ten salon.

W dniu 19

W dniu 19.05.2015 odbyłem jazdę próbną wybranym modelem auta.Wcześniej telefonicznie umówiłem się na konkretny dzień i godzinę. Po moim przyjeździe nie było jednak pracownika z którym się umawiałem.Obsłużył mnie inny pracownik, omówił zalety wybranego modelu, odbył ze mną 2 jazdy próbne /różne wersje silnika/.Bardzo podobała mi się obsługa w salonie, pracownik obiecał, że skontaktuje się ze mną.Do dzisiaj nikt z salonu nie skontaktował się ze mną, podjąłem więc decyzję o zakupie auta w innym salonie.

Bardzo miła obsługa

Bardzo miła obsługa.Pracownicy dołożyli wiele starań, aby przedstawić zalety wybranego przeze mnie modelu.Szczegółowo zostały mi przedstawione dodatkowe pakiety wyposażenia.Omówiono możliwości ubezpieczenia, zakupu na raty.Uzyskałem również rabaty...Szczerze polecam ten salon wszystkim zainteresowanym zakupem AUDI.

Dobrze

Dobrze. Warto odkurzyć tył monitorów, klient siedzi i patrzy na nie od tyłu, a z kratek w monitorach wystaje kurz. Niby nic wielkiego, ale w Audi liczą się przecież szczegóły. Na minus: wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena.

Super

Super. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Jest to strona marki samochodów Audi

Jest to strona marki samochodów Audi. Strona na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo estetyczna i starannie wykonana. Posiada bardzo ciekawą szatę graficzną i zachęca do dłuższego pozostania na tej stronie. Niestety zaraz po wejściu na tę stronę ukazuje się nam bardzo głośna reklama i nie można jej wyłączyć ani ściszyć. Menu jest bardzo rozbudowane a nad nim są pokazane najlepsze modele tych samochodów. Strona jest bardzo intuicyjna. Posiada szeroki wybór asortymentu.

Będąc w okolicy centrum M1

Będąc w okolicy centrum M1, zatrzymałam się przy salonie Audi Szewczyk w celu zapoznania się z ofertą nowego auta Audi Q3. Spodobał mi się ten samochód i chciałam się z nim zapoznać. Salon prezentuje się bardzo dobrze, wewnątrz pełna oferta, możliwość oglądania aut tak długo, jak kto uważa za stosowne. Obsługa recepcji i handlowców/sprzedawców, na bardzo wysokim poziomie. Młody mężczyzna, który prezentował mi samochód, miał pełną wiedzę techniczną, był bardzo sympatyczny i objaśniał wszelkie szczegóły dotyczące samochodu bez pomocy folderów. Był po prostu kompetentny. Traktował mnie jak potencjalnego klienta, z szacunkiem, namawiał do jazdy próbnej, przedstawił firmę w bardzo dobrym świetle. W salonie panowała przyjemna temperatura, oferowano mi kawę i napoje zimne, dostępna była toaleta. Oczywiście, przed salonem znajduje się obszerny i czysty parking. Całość robi bardzo dobre wrażenie.

Odwiedzałeś ostatnio Audi?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Mitsubishi

(3.50 )

BMW

(3.81 )

Chevrolet

(3.00 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem