ADECCO

( 2.33 )

Opinie (16)

2 razy byłam zatrudniona przez tą Agencję Pracy

2 razy byłam zatrudniona przez tą Agencję Pracy. W biurze byłam raz, było tam czysto, Panie na biurku miały porządek. Wypełnianie dokumentów, ksero, przyjmowanie zajęło sporo czasu. Kontakt z pracownikami pozytywny. Wynagrodzenie przelewane na czas, wszelkie dokumenty dostarczane terminowo. Moim zdaniem solidna Agencja Pracy

Najgorsza agencja

Bałagan w firmie, lenistwo i nie uzasadnione Zwolnienia

Addeco to Agencja Pośrednictwa Pracy w Bydgoszczy

Addeco to Agencja Pośrednictwa Pracy w Bydgoszczy. Raz wstąpiłam tam, żeby dopytać o aktualne oferty pracy. Pytałam też o bieżące oferty, które widniały na szybach przy wejściu do agencji. okazało, się, że połowa ofert jest już nie aktualna- więc nie wiadomo, po co wiszą. Kazano mi zostawić swoje CV, jednak nie wyczułam, że skontaktują się ze mną w sprawie oferty, ponieważ nie zapytano mnie, jaka praca mnie interesuje, od kiedy jestem dyspozycyjna i czy obecnie gdzieś już pracuję. Ich pracę oceniam na mało zmotywowaną oraz wykonywaną mechanicznie.

Adecco to jedna z najbardziej znanych w Łodzi agencji

Adecco to jedna z najbardziej znanych w Łodzi agencji pośrednictwa pracy. Wizyta w jej biurze była jednak dużym rozczarowaniem. Agencja ma jak na lekarstwo tego, co czego służy - czyli pracy. Zaledwie kilka ofert, i to tylko właściwie robotniczo - produkcyjnych. Dwóm paniom w środku w ogóle nie zależało, abym znalazł się w ich bazie, odniosłem wrażenie że mnie do tego zniechęcają. Wnętrze nijakie i bez wyrazu, ale w tym wypadku ma to mniejsze znaczenie, ważne żeby mieli co zaoferować - a nie mają. Nawet chęci. Szkoda czasu dla Adecco.

Zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjna do firmy

Zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjna do firmy "Adecco" i w związku iż przeszedłem testy rekrutacyjne, wysłano mnie na badania do Krakowa.Pan, który wysłał mnie na te badania poinformował mnie, że mam się na nie zgłosić do godziny 8.00 tak więc zrobiłem tak.Jednak pani która miała mnie przyjąć na te badania powiedziała, że mnie nie przyjmie bo jest już za późno.Zadzwoniłem do tej osoby, która mnie tam skierowała i ona też stanęła po stronie tej recepcjonistki.Gdy zapytałem czy mógłbym pojechać jutro jeszcze raz na te badania, pan się oburzył i powiedział, że absolutnie nie mogę, co to w ogóle ma być i że rezygnuje z przyjęcia mnie do pracy.Tak więc uważam, że jest to firma nie w porządku, nie kompetentna i zawracająca ludziom niepotrzebnie tylko głowę.Nie polecam.

Jakiś czas temu szukałam pracy poszłam do tej właśnie

Jakiś czas temu szukałam pracy poszłam do tej właśnie agencji z myślą, że tam mi pomogą. Po wejściu pani z obsługi kazała mi wypełnić kwestionariusz i na tym w sumie się skończyło. Kiedy oddawałam jej wypełniony kwestionariusz spojrzała na mnie zimnym wzrokiem i powiedziała, że jak coś znajdą to zadzwonią. Dobrze, że w ogóle zauważyła, że przyszłam. Od tamtej pory nikt nie zadzwonił do mnie z tej agencji. Ale co się dziwić skoro zostałam potraktowana jak petent a nie klient.

Do biura pośrednictwa pracy Adecco skierowałem się ponieważ

Do biura pośrednictwa pracy Adecco skierowałem się ponieważ aktualnie poszukuje nowej bardziej ambitnej i satysfakcjonującej pracy. Przed wejściem do środka zapoznałem się z kilkoma ogłoszeniami wywieszonymi w zewnętrznej gablocie. Nie znalazłem tam nic co by mi odpowiadało więc wszedłem do środka. Od drzwi zostałem przywitany przez młodą blondynkę, z włosami upiętymi w kok. Była ubrana w szary żakiet eksponujący kobiece wdzięki. Zaprosiła mnie do biurka i się przedstawiła. Usiadłem na krześle przy jej biurku, przedstawiłem się i opowiedziałem co mnie sprowadza. Chwilkę porozmawialiśmy o moim wykształceniu, doświadczeniu, umiejętnościach, dodatkowych kwalifikacjach i zainteresowaniach. Dopiero po tej rozmowie poproszono o moje Cv. Po kilku chwilach zastanowienia panie z obsługi przygotowała dla mnie kilka ofert pracy. Po ogólnym omówieniu wszystkich z nich zgodnie stwierdziliśmy, że nie są to oferty pracy na tyle ambitnej aby zmieniać ją z mojej aktualnej. Po tej rozmowie poproszono mnie o dane kontaktowe takie jak numer telefonu i adres e-mail. Od pani obsługującej mnie otrzymałem imienny adres e-mail i zapewnieni, że przyłoży się ona osobiście do mojej sprawy i indywidualnie coś dla mnie znajdzie. Podziękowaliśmy sobie wzajemnie i opuściłem lokal. Pani, która ze mną rozmawiała cały czas była bardzo miła, pytała o konkrety i konkretnie odpowiadała na moje pytania. Tego właśnie oczekiwałem, gdy otwierałem drzwi tej firmy.

Wczoraj tj

Wczoraj tj. w poniedziałek wybrałam się do biura Adecco Poland Sp. Z. O.O. Nie była to pierwsza moja wizyta w tym oddziale, gdyż niedawno miałam okazję skorzystać z usług owej agencji pośrednictwa pracy i wykonywać pracę na umowę zlecenie przez krótki okres czasu. (24.05.- 30.05). Praca przebiegała spokojnie. Dopiero po wykonaniu zlecenia zrobiło się nieprzyjemnie. W piątek otrzymałam informację od mojej koordynatorki, że umowy będą podpisywane właśnie tego dnia (umowy zlecenie podpisywane są zazwyczaj po wykonaniu zlecenia; nie wzbudzało to we mnie żadnych podejrzeń). Dobrze, że nie miałam żadnych planów ani pilnych spotkań. Mogłam spokojnie udać się do siedziby Adecco. Po dotarciu na miejsce poinformowano mnie, że niestety nie uda się mi niczego załatwić, gdyż "padł im system operacyjny". No cóż, zdarza się.. złośliwość rzeczy martwych- pomyślałam i pojechałam do domu. Przez weekend biuro jest zamknięte postanowiłam poczekać do poniedziałku. w poniedziałek w godzinach porannych otrzymałam telefon. Była to pracownica firmy Adecco, która kategorycznym tonem oznajmiła mi, że niepodpisanie umowy w terminie ostatecznym, jakim jest poniedziałek (07.06.2009), pozbawi mnie prawa do wynagrodzenia. Jakież było moje zaskoczenie! Spokojnie wytłumaczyłam rozmówczyni, że nie jest to moją winą, iż umowa nie została sporządzona, co więcej, że wina leży po stronie Adecco i zaproponowałam spotkanie. Dojechałam do oddziału Adecco około godziny 16.20. Po raz pierwszy w oddziale były pustki. Żadnych kolejek, ludzi wypełniających papiery i dokumenty ""na kolanie" (to ze względu na nieustający ścisk, gdyż oddział jest bardzo mały, a ludzi zazwyczaj przebywa w nim dużo; należy nadmienić, że nie pracowników a klientów) zatem mogłam się spokojnie rozglądnąć. Biuro wydaje się być czyste i przyjazne (to zapewne sprawa żółtego koloru ścian), a zarazem jawi się pewną dozą profesjonalizmu (wszyscy ubrani schludnie i odpowiednio do miejsca). Przekraczając próg dostrzegłam jednak zdziwienie jednej z pracownic, która (zanim zdążyła wydobyć z siebie jakikolwiek dźwięk i oznajmić z czym przychodzę) zapytała" do kogo Pani przyszła? " Proszę mnie poprawić, jeśli się mylę, ale w takiej agencji pierwsze pytanie powinno brzmieć zupełnie inaczej! Chociażby: w czym mogę pomóc? Może pracownice Adecco Poand w Bielsk- Białej mają jakiś specjalny system przyjmowania zainteresowanych? Wydało mi się to co najmniej dziwne... Swoją sprawę załatwiłam jednak nader szybko. Zdziwiło mnie jednak to, iż każdym dokumentem kierowano mnie do innej osoby, raz pod biurko, raz do stanowiska itd. Było to dziwne, ale w sumie skróciło mój czas oczekiwania- a to bardzo ważne. W międzyczasie zdąrzylam jednak podsłuchać rozmowę innych pracownic. Rozmowa dotyczyła czasu zamknięcia oddziału, z tego, co udało mi się wywnioskować brakowało jednej z pracownic, a inna natomiast musiała skończyć wcześniej w związku z jakimiś sprawami rodzinnymi. Człowiek stara się być wyrozumiały i wrażliwy na problemy innych ludzi, toteż nie wzbudziło to we mnie żadnych zastrzeżeń. Dopiero, gdy usłyszałam, że oddział zamknięty zostanie godzinę wcześniej (zamiast o godzinie 18.00, o godzinie 17.00) spostrzegłam, że tak nie powinno być!!! Co z klientami, którzy przekonani o tym, że otwarte jest do 18.00? Co z ludźmi, którzy maja podpisać tego dnia umowę? Wreszcie co z uczciwością ludzką? Przecież otrzymują wynagrodzenie za to, że pracują do godziny 18:00!!! Wszystkie pracownice wyjdą godzinę wcześniej i zapłacą im za pracę, tak jak tym, które na prawdę przestrzegają godzin pracy?! Wyszłam, swoją sprawę załatwiłam. Załatwiłam pozytywnie. Czekam obecnie na pieniądze. Nie może mi dać jednak spokoju to w jaki sposób pracownice tego oddziału podchodzą do ludzi i do swojej pracy. Oczywiście zdarzają się wyjątki, np. kobieta, z która rozmawiałam za pierwszym razem Pani A. (wywarła na mnie tak silne i pozytywne wrażenie, że pamiętam jej imię i nazwisko), która na tel innych pracownic jest wzorem prawidłowego postępowania z klientami agencji pośrednictwa pracy!:) Niestety reszta pracowników zburzyła mój pozytywny odbiór tego miejsca.

Miła ale nie do końca fachowa obsługa

Miła ale nie do końca fachowa obsługa, osoba przeprowadzająca rozmowę nie do końca się orientowała w prawie pracy a w szczególności o czasie pracy. Nie zaproponowali nic a wręcz zniechęcili do Swojej firmy i skorzystania z ich usług.

Do siedziby firmy Adecco udałam się po kilkakrotnej

Do siedziby firmy Adecco udałam się po kilkakrotnej wczęsniejszej telefonicznej prośbie odnoszącej się do mojego PITu, którego do tego czasu nie otrzymałam. Zgłaszałam kilkakrotnie fakt zmiany adresu do korespondencji jednocześnie prosząc o wysłanie PITu za rok 2008 na mój adres zameldowania. Niestety po bezskutecznych próbach załatwienia tej sprawy telefonicznie udałam się po odbiór niezbędnego do rozliczenia podatkowego dokumentu osobiście. Wchodząc do lokalu zostałam odesłana 3 razy od stanowiska do stanowsika;bo oczywiście nikt nie miał pojęcia jak mi pomóc. W końcu końcó "sfoszona" Pani udała się do pokoju X, spędzając tam 28 minut. Po tym czasie z miną cierpiętnicy wręczyła mi interesujący mnie dokument. Wyszłam serdecznie pozdrawiając te Panie:)

Wybrałam się do w w firmy by ustalić szczegóły mojej pracy

Wybrałam się do w/w firmy by ustalić szczegóły mojej pracy dla jednej firm telekomunikacyjnych. Ze względu na to, że dwa dni wcześniej byłam na romowie wiedziałam na czym praca ma polegać i kiedy ma się rozpocząć (tak mi się wydawało). Pani, owszem poinformowała mnie o charakterze pracy, ale nie padała nazwy firmy ani miejsce w którym miałabym pracować. Tak więc, gdy udałam się ponownie do ADECCO inna Pani (w moim wieku albo nawet młodsza) zadała mi włąśnie te pytania na które nie znałam odpowiedzi. Starałam się jej wytłumaczyć o czym była moja rozmowa z jej koleżanką i po dłuszżym czasie doszłysmy do jako takiego porozumienia, choć do teraz mam wrażenie, że nie do końca. Potem porosiła mnie o wypełnienie ankiety. Usiadłam przy stoliku obok i obserwowałam kątem oka jak te Panie pracują... Przyszła inna dziewczyna, zainteresowana tą samą pracą co ja. Rozmawiały z nią "na zmianę", ponieważ żadna z nich nie miała wystaczającej wiedzy żeby tę biedą dziewczynę poinstruować. Na miejsu tej dziewczyny nie złożyłam bym w tej formie żadnego podpisu! Niestey zrobiłam to już wcześniej, gdy rozmawiałam dwa dni wczesniej i nawet mimo to, te Panie miały problem by odszukać moje nazwisko w tym swoim bałaganie. I na koniec jeszcze jedno; w miejscu pracy powinny obowiązywać jakieś zasady! Rozumiem, że w pracy zdarzają się "romasne" czy jako to nie nazwać, ale byłam też świadkiem takiej sytuacji: Wchodzi chłopak, pyta o ofery pracy, Pani "szczerzy" się do niego i robi maślane oczy, pyta o jego wkształecenie, o doświadczenie w pracy, on speszony odpowiada jak ona wlepia się oczami w niego. Doskolane wiem, że zadwanie tych pytań w tym momenci nie leżało w jej kompetencji. Może jak wyszłam zapytała go też o numer tlefonu? Zamiast zająć się tym co ma na biurku albo najlepiej swoją pracą. Nie wiem czy ona zdaje sobie z tego sprawę ale przychodzą tam ludzie w poważnym zamiarach znalezienia pracy i takie sytuacje ich irytują!

Odwiedzałeś ostatnio ADECCO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Randstad

(2.32 )

Start People

(5.00 )

Work Service

(2.41 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem