Makro Cash and Carry

( 3.61 )

Makro Cash and Carry to samoobsługowa hurtownia gastronomiczna i artykułów biurowych dla przedsiębiorstw. Makro należy do jednego z największych koncernów handlowych na świecie METRO Group. Pierwsza hurtownia w Polsce została otworzona w 1994 roku w Warszawie, kolejne dwie pojawiły się w Sosnownu i Łodzi. W hurtowniach Marko można zaopatrzyć się w produkty spożywcze, między innymi mięsa, ryby, owoce morza, warzywa i owoce, czy artykuły biurowe. Oprócz ogólnodostępnych produktów sklepy posiadają także w swojej ofercie produkty marki własnej, a także zaopatrzenie sprzętowe dla gastronomi i hoteli.

Opinie (527)

Miła otmosfera. Dobrzy doradcy.

Sama hurtwnia w sobie posiada spokój kupowania dla klientów utrudnienia są aktualnie pod względem przeniesienia asortymetu na inne lokalizację. Obsługa pomocna jak i Panie z kas

szybka realizacja zamówień

Zamówienia z dostawą realizowane są bardzo szybko. Produkty są świeże i dobrej jakości.

Ochrona i kompetencje Kierownictwa to główny problem.

Podczas dokonywania zakupów w Hali Makro w Gdyni zmuszony byłem do konsultacji z kierownictwem. Dziwi fakt, że po wysłuchaniu moich zarzutów Pani wezwała ochronę. Zupełnie bez powodu, bez żadnych nerów... pomijam fakt, że nikt (ani kierowniczka, ani ochroniarz) nie chciał przedstawić się z nazwiska... rozwiązanie problemu zerowe... usłyszałem tylko „bo tak jest”. Nie polecam tego miejsca.

Sklep nie do końca 24h

Zakupy robione po godz 23, żadnego pracownika na całym sklepie. Produkty dobrze poukładane, żadnych braków, wszystko dostępne, przed sklepem jak i w sklepie czysto

Źle.

Brak pomocnej obsługi na terenie hali

Dobrze.

świetne miejsce na zrobienie zapasów produktów. Polecam przedsiębiorcom jak i indywidualnym klientom. Sklep posiada ogromny wybór produktów zazwyczaj niespotykanych nigdzie indziej. Lubię produkty marki własnej tego sklepu, ponieważ są dobre jakościowo oraz konkurencyjne cenowo. Miejsce zawsze posiada ogromny parking i wybór wielkości koszyka na zakupy w zależności od naszych potrzeb Minusem tego miejsca jest obowiązek wyrobu karty, która daje możliwość wejścia do sklepu ( inaczej nie zostaniemy do niego wpuszczeni)

Bardzo dobrze.

Wszystko prawidlowym poziomie.

Odwiedzałeś ostatnio Makro Cash and Carry?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

EUROCASH

(3.91 )

Selgros Cash&Carry

(3.90 )

STALROL

(1.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem