Jakość Obsługi

OleOle.pl

( 4.25 )

OleOle.pl to jeden z największych sklepów internetowych w Polsce. Spośród tysięcy produktów z wielu kategorii, takich jak narzędzia, telewizory, komputery, AGD czy sprzęt sportowy, każdy znajdzie coś dla siebie. OleOle.pl oferuje także rozłożenie płatności na raty oraz możliwość skorzystania z dodatkowych usług. Marka stale podkreśla, że w ich działaniu najważniejsze są niskie ceny, darmowa dostawa oraz bezpieczne zakupy. Klienci oraz portale branżowe doceniają te starania, przyznając OleOle.pl wiele nagród i wyróżnień, co – jak twierdzi sama firma – jeszcze bardziej motywuje do działania.

Opinie (443)

Reklamacja

Sprawdziłem informacje na stronie sklepu OleOle i całą reklamacje bardzo szybko załatwiłem . Wystarczyło wysłać przedmiot we wskazane miejsce- otrzymałem sms z informacją o załatwieniu sprawy. Bardzo polecam - sprawnie, szybko.

Super

Zamawiałam telewizor dostawa w ciągu 2 dni plusem możliwość wyboru daty i godziny dostawy . Bogata oferta i szczegółowe informacje dotyczące produktu

Ogromna porażka.

Kontakt z firmą OleOle.pl okazał się być niesamowicie utrudniony, a podejście do klienta godne pożałowania. Po zrealizowaniu opłaty za zakupiony produkt na oficjalnej aukcji firmy na portalu allegro.pl, produkt miał zostać wysłany w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania. Po niezwykle cierpliwym oczekiwaniu ośmiu dni roboczych na e-mail potwierdzający nadanie, w końcu sama zdecydowałam się napisać wiadomość z zapytaniem. Odpowiedzi nie dostałam przez kilka kolejnych dni, musiałam więc wykonać telefon na infolinię sklepu, gdzie po dłuższym oczekiwaniu poinformowano mnie, że zamówionego produktu nieoczekiwanie zabrakło na magazynie, co za tym idzie - zamówienie nie mogło zostać zrealizowane, a jedyne, co ja mogę zrobić, to napisać kolejnego maila z PROŚBĄ o zwrócenie mi wpłaconych wcześniej środków. Nie doczekałam się wcześniej żadnej informacji ani żadnych przeprosin. Z pewnością już nigdy więcej nie zrobię tam zakupów, całe zajście było poniżej wszelkiej krytyki.

Świetnie.

Bardzo dobre ceny, dostawa w terminie.

Bardzo źle.

niestety ale niezrozumiałe promocje,interpretowane pod siebie,słaba oferta

Rewelacyjnie.

super obsługa i ceny , szybko i sprawnie sprawy zalatwione

Odwiedzałeś ostatnio OleOle.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem