Jakość Obsługi

OleOle.pl

( 4.25 )

OleOle.pl to jeden z największych sklepów internetowych w Polsce. Spośród tysięcy produktów z wielu kategorii, takich jak narzędzia, telewizory, komputery, AGD czy sprzęt sportowy, każdy znajdzie coś dla siebie. OleOle.pl oferuje także rozłożenie płatności na raty oraz możliwość skorzystania z dodatkowych usług. Marka stale podkreśla, że w ich działaniu najważniejsze są niskie ceny, darmowa dostawa oraz bezpieczne zakupy. Klienci oraz portale branżowe doceniają te starania, przyznając OleOle.pl wiele nagród i wyróżnień, co – jak twierdzi sama firma – jeszcze bardziej motywuje do działania.

Opinie (443)

Reklamacja

Sprawdziłem informacje na stronie sklepu OleOle i całą reklamacje bardzo szybko załatwiłem . Wystarczyło wysłać przedmiot we wskazane miejsce- otrzymałem sms z informacją o załatwieniu sprawy. Bardzo polecam - sprawnie, szybko.

Super

Zamawiałam telewizor dostawa w ciągu 2 dni plusem możliwość wyboru daty i godziny dostawy . Bogata oferta i szczegółowe informacje dotyczące produktu

Ogromna porażka.

Kontakt z firmą OleOle.pl okazał się być niesamowicie utrudniony, a podejście do klienta godne pożałowania. Po zrealizowaniu opłaty za zakupiony produkt na oficjalnej aukcji firmy na portalu allegro.pl, produkt miał zostać wysłany w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania. Po niezwykle cierpliwym oczekiwaniu ośmiu dni roboczych na e-mail potwierdzający nadanie, w końcu sama zdecydowałam się napisać wiadomość z zapytaniem. Odpowiedzi nie dostałam przez kilka kolejnych dni, musiałam więc wykonać telefon na infolinię sklepu, gdzie po dłuższym oczekiwaniu poinformowano mnie, że zamówionego produktu nieoczekiwanie zabrakło na magazynie, co za tym idzie - zamówienie nie mogło zostać zrealizowane, a jedyne, co ja mogę zrobić, to napisać kolejnego maila z PROŚBĄ o zwrócenie mi wpłaconych wcześniej środków. Nie doczekałam się wcześniej żadnej informacji ani żadnych przeprosin. Z pewnością już nigdy więcej nie zrobię tam zakupów, całe zajście było poniżej wszelkiej krytyki.

Świetnie.

Bardzo dobre ceny, dostawa w terminie.

Bardzo źle.

niestety ale niezrozumiałe promocje,interpretowane pod siebie,słaba oferta

Rewelacyjnie.

super obsługa i ceny , szybko i sprawnie sprawy zalatwione

Odwiedzałeś ostatnio OleOle.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem