Beskid

(1.41)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (23 z 38)

Fatalnie. Bus przyjeżdża...
Fatalnie. Bus przyjeżdża 20 min przed czasem wyznaczonym na rozkładzie.

Niezweryfikowany Klient_mFS5

10.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bezczelny, oblewający każdego...
Bezczelny, oblewający każdego klienta, nie patrząc na wiek. Kurs 12;00 stronie Śląskie wroclaw

Niezweryfikowany Klient_e5yO

19.02.2021

Placówka

Lądek Zdrój, ul. Nie wiem

Nie zgadzam się (0)
Obrzydliwe zachowanie kierowcy....
Obrzydliwe zachowanie kierowcy. Zero kultury.

Niezweryfikowany Klient_6APs

02.12.2020

Placówka

Wrocław, Jana Władysława Dawida 5

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam kierowca...
Nie polecam kierowca nie pyta się jaki bilet daje wszystkim ulgowy po czym jak wchodzi kanar bezczelnie mówi że każdy mówi że chciał ulgowy (treść usunięta przez administratora).

Niezweryfikowany Klient_qBaC

21.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Busy jeżdżące na...
Busy jeżdżące na trasie Złotoryja -Wrocław są stare i nie posiadają klimatyzacji. Co w upalne dni jest udręką dla podróżujących. Dodatkowo są małe i bardzo często zdarza się, że znaczna część pasażerów musi czekać na kolejny bus, a i tak nie wiadomo czy uda się wsiąść.

coc_5159

22.04.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Za komuny to...
Za komuny to kierowca decydował na jakim przystanku się zatrzyma. o godzinie 11 byłem w niemczy .chciałem wrócić do wrocławia zadzwoniłem do dyspozytora czy buz według rozkładu 11. 37 zatrzymuje się w niemczy na stacji kolejowej otrzymałem zapewnienie że tak. to czekałem o 11.45 zadzwoniłem ponownie otrzymałem zapewnienie że może się spożnić i mam dalej czekać . o 12 no już nieżle zmarzłem .zrezygnowałem z czekania i przeszedłem do przystanku na początku niemczy tam o 13 04 wsiadłem do busa .i kierowca stwierdził że buzy na wrocław nie zatrzymują się na stacji kolejowej .Działacje jak monopoliści jeżdzicie jak chcecie.Przeciesz dospozytor mógł mi odrazu powiedzieź że nie jezdzą koło stacji kolejowej to bym nie marzł

Niezweryfikowany Klient_n2r3

11.12.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Znowu uciekł.
Znowu uciekł.

Klient_ItU7

08.12.2019

Placówka

Wrocław płac grunwaldzki, ul. Grunwaldzki

Nie zgadzam się (0)
Czekałam i widziałam...
Czekałam i widziałam Beskid uciekł, czemu nie zatrzymał. Było mi zimno.

Klient_ItU7

08.12.2019

Placówka

Wrocław płac grunwaldzki, ul. Grunwaldzki

Nie zgadzam się (0)
Kolejny raz w...
Kolejny raz w tym miesiącu nie wspomnac o roku autobus nie przyjechał skandal prawie cały urlop wybrałem bo nie dojechałem do pracy na czas w palę się nie mieści brak organizacji

Niezweryfikowany Klient_jVTa

25.10.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jak to jest...
Jak to jest możliwe, że busy firmy Beskid są w tak tragicznym stanie a przewożą ludzi? Gdzie jest policja i służby drogowe? Jazda takim środkiem lokomocji to prawdziwy koszmar. Trzęsie okrutnie, hałas niesamowity. Nie ma bagażników podobnych do autobusowych, a jakaś paka z tyłu pojazdu. Włożenie tam bagażu jest problemem, bo wyjąć go normalnie się nie da. Kierowcy nie fatygują się pomóc przy najmniej na trasie Stronie-Wrocław, gdzie jeździ bus w tak tragicznym stanie, że lepiej nie wiedzieć. Widzę już promocyjne ceny biletów w Beskidzie, bo zbliża się przywracania komunikacji autobusowej? Ta różnica w cenach biletów powoduje, że autobusami jeździ mniej pasażerów. Tak być nie powinno! Mamy dość busów z Beskidu. Niech się nimi zajmie policja i inspekcja drogowa. Niech sobie wybudują przystanki i wożą swoich pasażerów. Komunikacja publiczna musi być na poziomie. Liczę na to, że PKS zakupi busy i będzie nas woził nowymi pojazdami, a nie poniemieckim złomem. Dość tego.

Niezweryfikowany Klient_5XvA

08.09.2019

Placówka

Wrocław, Jana Władysława Dawida 5

Nie zgadzam się (0)
Jeżdżą jak chcą,...
Jeżdżą jak chcą, wiecznie nie ma miejsca, kierowcą brakuje kultury. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_b0D7

14.08.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
3.06.2019 na ul....
3.06.2019 na ul. Dawida 5 we Wrocławiu czekałam na ostatni bus z Wrocławia do Lądka Zdroju który planowo powinien odjeżdzać o 19.30 ale, mimo, iż czekałam ponad godzinę, autobus wcale nie przyjechał! Trzykrotne próby dodzwonienia się na płatną i to słono, infolinię Beskid Przewozy poskutkowały tylko tym, że z mojego konta znikły wszystkie pieniądze a i tak niczego się nie dowiedziałam przez opieszałość pani na infolinii która widocznie jest tak przeszkolona by wręcz obedrzeć dzwoniącego bezradnego podróżnika ze skóry, bo do udzielenia prostej informacji potrzebowałaby chyba z 15 min! A najgorsze jest to, że oprócz tej beznadziejnej infolinii nie ma innego sposobu dowiedzieć się czegokolwiek. Jednym słowem, doświadczenie z przewoźnikiem Beskid Przewozy to totalny powrót do zamierzchłych czasów PRL-u i nie polecam nikomu, komu zależy na pewnym i punktualnym dotarciu z punktu A do punktu B. Bo podróż z Beskidem Przewozy to wielka niewiadoma i drogi podróżniku, nie możesz być nigdy pewien czy autobus tej firmy w ogóle przyjedzie na przystanek! Bo raczej ta firma nie stawia na jakość i zadowolenie swoich podróżnych i ma gdzieś ich opinie! Podsumowując, dzięki Beskidowi, jestem na minusie nie tylko z powodu ich infolinii która "zżarła" mi wszystkie pieniądze z karty telefonicznej nie udzielając przy tym żadnej informacji, ale dodatkowo zmuszona byłam wynająć pokój w hotelu bo nie mieszkam we Wrocławiu i tym samym mój koszt podróży do Lądka Zdroju wzrósł kilkakrotnie!!! Także jeszcze raz wielkie dzięki Beskid Przewozy za wasze wzorcowe olewanie klienta! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_oDEM

04.06.2019

Placówka

Wrocław, Jana Władysława Dawida 5

Nie zgadzam się (0)
Kierowca postradał wszystkie...
Kierowca postradał wszystkie rozumy brak szacunku dla pasażera nie można nawet nazwiemy dotknąć bo już się czepia a myślałem ze beskid jest dla przewozu ludzi a nie zwierząt pod ścisłym nadzorem Brawo dla was

Niezweryfikowany Klient_MM9T

15.02.2019

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Dnia 05-04-2016r. dzwonię...
Dnia 05-04-2016r. dzwonię do Beskidu i proszę o informację o której z Nowej Rudy jedzie duży autobus do Wrocławia ponieważ z psem DUŻYM potrzebuję pojechać,Pan udziela mi informacji że bez problemu o 14:15 jedzie taki autobus.O godzinie 14stej już czekam z sunią autobus przyjeżdża i... miałam odebrać rodowód mojego doga niemieckiego ma książeczkę aktualne szczepienia kaganiec i co? kierowca wyrzuca mnie z autobusu bo ma uczulenie BESKID NIE DLA PSÓW!!!!!!Aaaa zapomniałam gdy kierowce upomniałam że pies ma aktualne szczepienia i kaganiec i że firma Beskid potwierdziła że będę mogła jechać z takim psem to kierowca w bardzo chamski sposób oświadczył że jak Ci z firmy usiądą na jego miejscu to pojadę a w innym razie mogę sobie pomarzyć.

Anakonda

07.04.2016

Placówka

Wrocław, Jana Władysława Dawida 5

Nie zgadzam się (0)
Dnia 13 grudnia...
Dnia 13 grudnia chciałem skorzystać z usług przewoźnika, firmy Beskid. Niestety, niewielki bus podjechał zapełniony i mógł zabrać tylko jedną osobę, a na przystanku czekało kilku potencjalnych klientów, w tym ja. Zostaliśmy poinformowani o braku miejsc oraz niemożliwości stania w busie, gdyż w razie kontroli kierowca ponosi odpowiedzialność i to on będzie ukarany. Bus natychmiast odjechał pozostawiając uczucie niesmaku. Wcześniej na przystanku rozmawiałem z jedną Panią, która powiedziała iż takie sytuacje często miewają miejsce. Dlaczego zatem przewoźnik nie wyciągnie konsekwencji i nie wprowadzi dodatkowych busów i nie zwiększy częstotliwości odjazdów, lub większych busów zamiast obecnych. Wygląd busa oceniam bardzo dobrze, natomiast zachowanie personelu i kompleksowe podejście firmy do prowadzonego interesu - słabo.

zalogowany_użytkownik

30.12.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Piszę w sprawie,...
Piszę w sprawie, która zbulwersowała, zszokowała i nie wiem jakich jeszcze słów by opisać zachowanie niejakiej pani agnieszki ( dowiedziałem się, że to jakiś kierownik ruchu) Sytuacja miała miejsce we wtorek 02.09.2014 ok godz. 6:35 rano. Czekałem na busa od 6:18 w miejscowości Piotrowice na trasie Złotoryja-->Jawor-->Wrocław. Bus według rozkładu miał być o 6:25 na przystanku. Około 6:35 wszedłem na stronę internetową i w zakładce kontakty znalazłem numery telefonów. Postanowiłem zadzwonić i spytać czy coś się stało i dlaczego nie przyjeżdża. Tutaj zaczęła się cała sytuacja. Połączenie zostało kilkukrotnie odrzucone i natychmiast zaczęło się oddzwanianie w formie głuchego telefonu. Odbierałem a po drugiej stornie cisza. Po kilku takich telefonach otrzymałem smsa o takiej treści: "Widzi pan jak to miło gdy ktoś upierdliwie wydzwania??". Po kilku minutach znowu dostałem telefon jednak już przeprowadzona została "rozmowa". pani delikatnie mówiąc wydzierała się na mnie co ja sobie wyobrażam, że tak wydzwaniam z rana. Powiedziała, że na stronie internetowej jest wyraźnie napisane, że wolno dzwonić od 9-17. Takich informacji na owej stronie nie ma. Skąd więc pasażer ma wiedzieć kiedy dzwonić a kiedy nie? Dla przykładu ok 2-3 tygodni temu kolega dzwonił o podobnej porze i bez problemu jeden z kierowców busa odebrał i wytłumaczył , że ma niewielkie spóźnienie. Po tej "sympatycznej" rozmowie dostałem kolejnego jeszcze bardziej bezczelnego smsa o treści: "Pekaesem jak nie pasuje. Wstawać wcześniej trzeba było". A przypominam: Byłem 7 minut przed czasem. To chyba wystarczająco prawda??!!

pep50

04.09.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Panowie kierowcy poprawcie...
Panowie kierowcy poprawcie się!!!,Wczoraj 16.09.2013 r. na przystanek początkowy o godz. 12.30 z Nowej Rudy do Wrocławia bus spóźnił się 10 min. Różnie to bywa podróżni są wyrozumiali i cierpliwie czekają, i to oni powinni być rozdrażnieni, a nie kierowca. Co przystanek ciągle miał kierowca uwagi do różnych podróżnych, do których nieładnie arogancko się odzywał. Oczywiście dojechaliśmy do Wrocławia spóźnieni tylko 37 min, pod warunkiem, że dojazd powinien trwać 2 h 20 min. Niedaleko punktu docelowego kierowca stanął w pewnym miejscu na skrzyżowaniu i tak ciężko było mu nas poinformować abyśmy wysiedli, był oburzony, że nikt nie wysiada!!! Skąd możemy wiedzieć jaki manewr ma w zamiarze, to nie był przystanek!!!! Inni udzielają informacji jak sytuacja ich zmusza do zajęcia innego miejsca.Nie tylko ten dał taki popis kultury. Następny wyjeżdżający o godz. 20.30 z Wrocławia do Nowej Rudy, skrócił/zmienił sobie trasę przez Rynek ul. Martwą pomijając jeden przystanek koło starego szpitala, z rozpędem zjechał z góry ul. Martwej energicznie zakręcając na skrzyżowaniu, a prędkość nie pozwoliła mu zatrzymać się na przeciwko właściwego miejsca przystanku. Na moje pytanie: dlaczego Pan się tutaj nie zatrzymał? Odpowiedział: Czepia się Pani, trzeba było wstać! A skąd ja mogłam wiedzieć jaki manewr tym razem planuje!!!! Właściwy przystanek znajduje się po drugiej stronie ulicy i zawsze jazda jest w drugą stronę kierunku w lewo, a nie w prawo.Jak dotąd inni kierowcy zatrzymywali się na wszystkich właściwych kolejnych przystankach i byli bardzo uprzejmi.

Nina_43

17.09.2013

Placówka

Wrocław, Jana Władysława Dawida 5

Nie zgadzam się (0)
Przez pewien okres...
Przez pewien okres w miesiącach zimowych, korzystałam z usług tego transportu dojeżdżając do pracy na trasie Wieruszów-Wrocław. Kilkakrotnie oczekiwałam na przystanku na autobus który się nie pojawił - okazało się, iż systematycznie odjeżdża przed czasem, ok 8 min. nie czekając na pasażerów. Rozmawiałam z kierowcą, na co w odpowiedzi usłyszałam, iż to polecenie szefa. Pozwoliłam więc sobie zadzwonić i zgłosić problem. Chyba na darmo - wiele razy nie miałam czym dotrzeć do pracy ponieważ autobus już dawno był w drodze. W chwili obecnej nie korzystam już z usług tego przewoźnika. Wyposażenie jak i czystość nie budziły większych zastrzeżeń.

Mika_17

26.04.2013

Placówka

Wrocław, Jana Władysława Dawida 5

Nie zgadzam się (1)
Firma Beskid jest...
Firma Beskid jest firmą zajmującą sie transportem osób. Ma bardzo przystępne ceny biletów . Toleruje wszystkie ulgi ustawowe na podstawie odpowiednich dokumentów uprawniających do ulg. Ma możliwość zakupu karnetów na wybrane trasy. Kierowcy są niezwykle mili i uprzejmi dla pasażerów

Iwona_946

18.03.2013

Placówka

Wrocław, Jana Władysława Dawida 5

Nie zgadzam się (14)
To był bardzo...
To był bardzo frustrujący wyjazd. Kierowca autobusu podjechał na czas. jednak wyjechaliśmy pół godziny pózniej. Ponieważ pojawiła się wycieczka, która rzekomo była umówiona. kierowca chcąc , niechcac musiął wymienić busa na autobus. W ten spoósb miałam pół godizny poślizgu. W zimę takie sytuację sa frustrujące.

Katarzyna_2576

14.03.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Beskid

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Beskid?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.