Beskid

( 0.79 )

Opinie (33)

Kierowca

Nie polecam kierowca nie pyta się jaki bilet daje wszystkim ulgowy po czym jak wchodzi kanar bezczelnie mówi że każdy mówi że chciał ulgowy (treść usunięta przez administratora).

słaby komfort podróżowania

Busy jeżdżące na trasie Złotoryja -Wrocław są stare i nie posiadają klimatyzacji. Co w upalne dni jest udręką dla podróżujących. Dodatkowo są małe i bardzo często zdarza się, że znaczna część pasażerów musi czekać na kolejny bus, a i tak nie wiadomo czy uda się wsiąść.

beskid busy działa jak pks za komuny

Za komuny to kierowca decydował na jakim przystanku się zatrzyma. o godzinie 11 byłem w niemczy .chciałem wrócić do wrocławia zadzwoniłem do dyspozytora czy buz według rozkładu 11. 37 zatrzymuje się w niemczy na stacji kolejowej otrzymałem zapewnienie że tak. to czekałem o 11.45 zadzwoniłem ponownie otrzymałem zapewnienie że może się spożnić i mam dalej czekać . o 12 no już nieżle zmarzłem .zrezygnowałem z czekania i przeszedłem do przystanku na początku niemczy tam o 13 04 wsiadłem do busa .i kierowca stwierdził że buzy na wrocław nie zatrzymują się na stacji kolejowej .Działacje jak monopoliści jeżdzicie jak chcecie.Przeciesz dospozytor mógł mi odrazu powiedzieź że nie jezdzą koło stacji kolejowej to bym nie marzł

Nie polecam

Czekałam i widziałam Beskid uciekł, czemu nie zatrzymał. Było mi zimno.

Powinni zlikwidować ta firmę

Kolejny raz w tym miesiącu nie wspomnac o roku autobus nie przyjechał skandal prawie cały urlop wybrałem bo nie dojechałem do pracy na czas w palę się nie mieści brak organizacji

Pojazdy w tragicznym stanie

Jak to jest możliwe, że busy firmy Beskid są w tak tragicznym stanie a przewożą ludzi? Gdzie jest policja i służby drogowe? Jazda takim środkiem lokomocji to prawdziwy koszmar. Trzęsie okrutnie, hałas niesamowity. Nie ma bagażników podobnych do autobusowych, a jakaś paka z tyłu pojazdu. Włożenie tam bagażu jest problemem, bo wyjąć go normalnie się nie da. Kierowcy nie fatygują się pomóc przy najmniej na trasie Stronie-Wrocław, gdzie jeździ bus w tak tragicznym stanie, że lepiej nie wiedzieć. Widzę już promocyjne ceny biletów w Beskidzie, bo zbliża się przywracania komunikacji autobusowej? Ta różnica w cenach biletów powoduje, że autobusami jeździ mniej pasażerów. Tak być nie powinno! Mamy dość busów z Beskidu. Niech się nimi zajmie policja i inspekcja drogowa. Niech sobie wybudują przystanki i wożą swoich pasażerów. Komunikacja publiczna musi być na poziomie. Liczę na to, że PKS zakupi busy i będzie nas woził nowymi pojazdami, a nie poniemieckim złomem. Dość tego.

Nie polecam!

Jeżdżą jak chcą, wiecznie nie ma miejsca, kierowcą brakuje kultury. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Bus na przystanek nie przyjechał wcale!!!

3.06.2019 na ul. Dawida 5 we Wrocławiu czekałam na ostatni bus z Wrocławia do Lądka Zdroju który planowo powinien odjeżdzać o 19.30 ale, mimo, iż czekałam ponad godzinę, autobus wcale nie przyjechał! Trzykrotne próby dodzwonienia się na płatną i to słono, infolinię Beskid Przewozy poskutkowały tylko tym, że z mojego konta znikły wszystkie pieniądze a i tak niczego się nie dowiedziałam przez opieszałość pani na infolinii która widocznie jest tak przeszkolona by wręcz obedrzeć dzwoniącego bezradnego podróżnika ze skóry, bo do udzielenia prostej informacji potrzebowałaby chyba z 15 min! A najgorsze jest to, że oprócz tej beznadziejnej infolinii nie ma innego sposobu dowiedzieć się czegokolwiek. Jednym słowem, doświadczenie z przewoźnikiem Beskid Przewozy to totalny powrót do zamierzchłych czasów PRL-u i nie polecam nikomu, komu zależy na pewnym i punktualnym dotarciu z punktu A do punktu B. Bo podróż z Beskidem Przewozy to wielka niewiadoma i drogi podróżniku, nie możesz być nigdy pewien czy autobus tej firmy w ogóle przyjedzie na przystanek! Bo raczej ta firma nie stawia na jakość i zadowolenie swoich podróżnych i ma gdzieś ich opinie! Podsumowując, dzięki Beskidowi, jestem na minusie nie tylko z powodu ich infolinii która "zżarła" mi wszystkie pieniądze z karty telefonicznej nie udzielając przy tym żadnej informacji, ale dodatkowo zmuszona byłam wynająć pokój w hotelu bo nie mieszkam we Wrocławiu i tym samym mój koszt podróży do Lądka Zdroju wzrósł kilkakrotnie!!! Także jeszcze raz wielkie dzięki Beskid Przewozy za wasze wzorcowe olewanie klienta! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Beskid Wrocław - Kepno

Kierowca postradał wszystkie rozumy brak szacunku dla pasażera nie można nawet nazwiemy dotknąć bo już się czepia a myślałem ze beskid jest dla przewozu ludzi a nie zwierząt pod ścisłym nadzorem Brawo dla was

Odwiedzałeś ostatnio Beskid?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

BP Tour

(0.82 )

PKS Kłodzko

(0.50 )

PKS Bydgoszcz

(0.60 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem