BP Tour

( 1.99 )

Opinie (67)

Autobusy na lini ...

Autobusy na lini lodz pabianice wiecznie opóźnione bądź nie przyjeżdżają w ogóle zero informacji

Nie polecam - zwłaszcza jako pracodawcy

Motto firmy „jeździmy dla wozokilometrow, nie dla pasażerów” Problemy z regularnymi, płynnymi i pełnymi wypłatami (za wypracowane godziny), ciągłe zmiany harmonogramów pracy, niepłatne nadgodziny (w ilości kilkudziesięciu godzin na miesiąc), które będą do odbioru jako wolne do końca roku - firma jest na okresie rozliczeniowym 12 miesięcznym; wieczne zgłaszane te same usterki od miesięcy przez kierowców w autobusach, które nie są naprawiane, są równi i równiejsi na tych samych stanowiskach - nie którym ucina się za to samo przewinienie z premii, a nie którym nie. Jest wiele więcej mankamentów - ale to już łamiących prawa pracownicze i kodeksu pracy. Pozdrawiam

Jestem zadowolona

Często podróżuje BP Tourem na trasie Lublin- Gdynia-Lublin (kilka- kilkanaście razy w roku), owszem podróż trwa troche długo, bo rpawie 9h ale zawsze wszystko na czas. Kierowcy są mili i bezporblemowi. Polecam każdemu, tym bardziej, że na takiej trasie nie ma innej alternatywy busowej.

Fatalny przewoźnik

Fatalny przewoźnik,autobus w dniu dzisiejszym na trasie Bełchatów- Wrocław, nie zatrzymal sie na przystanku w Bełchatowie,nie zabrał pasażerow.Pani na infolinii opryskliwa, oskarżyła pasażerow o kłamstwo, Trzy tygodnie temu ten sam autobus był spóziony 1.5.godziny.Zdecydownie odradzam korzystanie z usług tego przewozinika

Fatalny przewoźnik

Fatalny przewoźnik , po raz kolejny problem z autobusem ma trasie Belchatow Wroclaw.. kierowca nie zatrzymal sie na przystanku nie zabral czekajacych pasazerow.Pni na infolini oprócz zarzucania kłamstwa.nie była pomocna.

Najgorszy przewoźnik

Tabor pozostawia wiele do życzenia, busy są stare, smierdzące i brudne. Na trasie Lublin-Krasnystaw od jakiegoś czasu jeździ kierowca podejrzewam, że Ukrainiec. Niekompetencja tego Pana to jest jakiś koszmar. Nie dość że nie rozumie nic po Polsku to i mówić też nie umie. Nie potrafi sprzedać klientowi biletu, trzeba pokazywać co ma kliknąć na kasie co jest nie do pomyślenia. Na podstawowe pytania podróżnych też nie jest w stanie odpowiedzieć. Dramat

Koszmar i niekompetencj

Jest to najgorszy przewoźnik i firma z jaką miałam doczynienia. Pan obsługujący infolinię bardzo niemiły, nerwowy, opryskliwy. Osoby, które odpisują na wiadomości e-mail same sobie zaprzeczają. Zarzucali mi mówienie nieprawdy po czym sami w wiadomości potwierdzili że to jednak oni kłamią. Musze przyznać, że ta firma to dno dna. Dziwię się, że Flixbus z nimi współpracuje. Jednym słowem koszmar!!!!!! Pół gwiazdki dałam tylko dlatego, żeby można było zatwierdzić opinie. W innym wypadku byłoby zero.

Smród tragedia

Przejazd Władysławowo Warszawa Z toalety wydobywal się na cały autobus straszny smród, autobus nie posiada amortyzatorów cały czas trzęsie nawet przy najmniejszej dziurze. Nie polecam tej firmy

Mega źle

Ta srednia ocena 0,58 to i tak za duzo, nie dajcie sie nabrac. Uciekl mi autobus, bo przystanek to jakis zwykly miejski przystanek przy drodze w ogole nie oznakowany. Stracilem kase, a na infolinii jakis buc mi mowi, ze ma to gdzies. Napisalbym duzo wulgarnych slow teraz, ale nie chce, zeby skasowali opinie. Unikac tego (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Trasa Łódź-Lublin

Jedna z moich najgorszych podróży. Zamiast autokaru jakiś mały bus. Klima, która nie działa. Niesamowita duchota i ciasnota. Z tyłu brak miejsca na nogi. Ludzie ścisnięci jak sardynki w puszce. Za takie pieniądze to niedopuszczalne. Dramat!!!!!!!!! To moja ostatnia podróż z tym przewoźnikiem!!

Smród

No jestem właśnie w drodze z Lublina do Władysławowa. Ledwie ruszyliśmy o 22.50 już czuć było odór z toalety, a co jest w tej chwili - lepiej sobie tego nie wyobrażać. Z bluzą na głowie, w kapturach, z zasłoniętymi twarzami - tak jadą ludzie za wcale nie małe pieniądze. Ciekawe czy nie odbije się to na naszym zdrowiu. Smród taki, że zatruć się można.

Kurs Kraków-Puławy

Nie polecam przewoźnika. Nie mam zamiaru więcej korzystać z ich usługi. Kurs odwołany dzień przed powrotem. Zostałam w Krakowie bez noclegu. Całkowita dezorganizacja podróży i strata czasu i pieniędzy przez ich niekompetencja. Nigdy więcej!

Koszmarny smród

Dołącza m do negatywnych opinii 07.07.2019 na trasie Zakopane- Lublin odór z toalety aż oczy szczypały. Moja mamę rozbolała glowa i prawie zwymiotowala...Kierowca mówi że nic nie może zrobić więc wszyscy po kolei dzwonili na infolinię a tam obrażona pani powiedziała że jak jesteśmy niezadowoleni to możemy napisać maila że skarga i domagać się zwrotów kosztów podróży. Wszyscy siedzieli z bluzami, chusteczkami przy twarzach. No ale ile można... W końcu zrobiliśmy dym i kierowca łaskawie zjechał na stację i oczyścił WC był obrażony. Autentycznie baliśmy się że się potrujemy... Owszem już kiedyś podczas podróży również był nieprzyjemny zapach ale to???? Nie wspomnę już o tym że całą drogę okrutnie trzęsło a kierowca co jakiś czas zatrzymywał się na poboczu. Acha no i oczywiście 1.5 h opóźnienia w tym jakieś 15 min czyszczenia WC

Koszmarny smród

Dołącza m do negatywnych opinii 07.07.2019 na trasie Zakopane- Lublin odór z toalety aż oczy szczypały. Moja mamę rozbolała glowa i prawie zwymiotowala...Kierowca mówi że nic nie może zrobić więc wszyscy po kolei dzwonili na infolinię a tam obrażona pani powiedziała że jak jesteśmy niezadowoleni to możemy napisać maila że skarga i domagać się zwrotów kosztów podróży. Wszyscy siedzieli z bluzami, chusteczkami przy twarzach. No ale ile można... W końcu zrobiliśmy dym i kierowca łaskawie zjechał na stację i oczyścił WC był obrażony. Autentycznie baliśmy się że się potrujemy... Owszem już kiedyś podczas podróży również był nieprzyjemny zapach ale to???? Nie wspomnę już o tym że całą drogę okrutnie trzęsło a kierowca co jakiś czas zatrzymywał się na poboczu. Acha no i oczywiście 1.5 h opóźnienia w tym jakieś 15 min czyszczenia WC

Przewożnik tragiczny

Kupiłam bilet za pośrednictwem e-podróznik. Kierowca nie zabrał mojego pracownika z Lublina do Elbląga twierdząc ,ze nie ma wolnych miejsc. Na liście pasażerów według informacji telefonicznej z bptour ten pan był.Przesiedział dobę na dworcu w Lublinie czekając na innego przewożnika. E-podróżnik zwala na bptour. Pani z pbtour nerwowa,niemiła,zwala na regulamin i na to ,że Pan się pewnie spóżnił. Reklamacja odrzucona. Powalczę trochę.Pytanie na co poszły pieniądze za bilet gdy pojechał ktoś inny.

Beznadziejna polityka firmy

Niestety, miałam nieprzyjemność korzystać z usług tejże firmy i doświadczyłam wielu problemów. Z nie mojej winy musiałam zgłosić reklamację, aby oddano mi pieniądze. Żadna osoba nawet nie raczyła mi odpisać na wiadomość. Dopiero po wykonaniu telefonu, sprawa została pośrednio rozwiązana, jednak z negatywnym skutkiem i stratą moich pieniędzy. Pan z infolinii jest niemiły, nerwowy, a sama polityka i regulamin zaprzeczają sobie i mogę stwierdzić, iż jest to dno dna. Nie polecam.

Koszmarna, staroświecka i prymitywna firma rodem z PRL

Nie dajcie się nabrać na ładne zdjęcia na stronie ani informacje o tym, że kursy odbywają się wygodbnymi autokarami. Może być autokar ale może też być stary zardzewialy bu, w którym mimo wcześniejszej rezerwacji, nie będzie dla Was miejsca siedzącego, a i możecie być nie zabraninprzez kierowcę z przystanku, bo "ma komplet". Są beznadziejni i nie poczuwają się do oddania pieniędzy za tragiczne warunki jazdy, wbrew temu co niby oferują. Jechałem z mamą (trasa Lublin - Wrocław) , wracającą ze szpitala, której chciałem zagwarantować komfortową podróż, ale mnie oszukali i jechaliśmy ciasnym busem, a ja stałem bo nie było miejsc. Chciałbym żeby taka firma przestała istnieć i jak możecie to nie korzystacie z ich usług. Pozdrawiam i życzę dobrej podróży, ale nie z tym przewoznikiem

Odwiedzałeś ostatnio BP Tour?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Sindbad

(4.02 )

PKS Kłodzko

(0.63 )

PKS Bydgoszcz

(1.61 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem