Home&You

( 4.07 )

Home&You to marka, która nieustannie podąża za trendami wnętrzarskimi. W swojej ofercie posiada produkty wysokiej jakości, w przystępnej cenie z kategorii wyposażenie wnętrz. W sklepach można znaleźć produkty do salonu, sypialni, kuchni oraz jadalni. Marka Home&You powstała w 2006 roku wraz z otwarciem pierwszego salonu. Zaledwie po czterech latach stała się największą pod względem ilości salonów marką w Polsce. Obecnie funkcjonuje ok. 150 salonów w kraju.

Opinie (1380)

Brak zwrotu pięniędzy

Nie zwrócono mi środków na konto za wadliwy towar, który zwracałam poprzez reklamację.

Dno

Zamówiłam 2 lampy. Przyszły z podmienianymi kloszami innymi niż na zdjęciu. Podrapane i poobijane. Otrzymałam przeprosiny i informację że przywiozą i podmienią na właściwe. Gdy termin dobiegał końca po upomnieniu się otrzymałam informację że był błąd na stronie. Proszę wystrzegajcie się tego sklepu z cenami z kosmosu, a jakością z chińskiego bazaru.

Katastrofa

Kupiłam ostatnio w promocji cztery zasłony (firanki) po prawie 100 zł za sztukę. Jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Ale nie o tym miało być. Po rozpakowaniu w domu, niestety obcięłam "uszy" bo zamierzałam powiesić je na karniszu. Podczas wieszania okazało się że wyrzuciłam w błoto 400 złotych. To jakaś katastrofa. Materiał pomarszczony, brzegi nierówne, pofalowane, ni to upiąć ni przymarszczyc. Nigdy więcej nie zrobię tam zakupów i wszystkim odradzam. Porażka. Zapakowany towar wyglądał ok, potem dopiero okazało się jak jest w rzeczywistości. Po prostu chłam i tandeta ładnie opakowane. No i drogie

nieuczciwa firma

po 2 dniach użytkowania zszedł kolor z dozownika - ja winna bo oni twierdzą że tarłam szorstką gąbka

Super obsługa i pomocna

Bardzo wiele pomysłów na wymarzony prezent dla bliskich w korzystnych cenach. Polecam. Nie tylko bardzo fajny sklep z bogatym asortymentem, ale też sympatyczna obsługa. Wesoła i pomocna.

super było bardzo super

wszystko na 100% miło czysto pięknie

Poniszczone produkty

zamówienie #HY2643467 Witam, dostałam podkładki bananas zgięte na pół, przygniecione innymi produktami, z takim wgnieceniem na środku, że nie nadają się do użytku. Drugi raz dostałam już od was uszkodzony produkt. Podkładki warte kilka złotych, więc nie zawracam sobie głowy odsyłaniem, ale do kogo mam się zwrócić z taką obsługą i lekceważeniem klienta?! Może UOKiK mi pomoże???!! Jestem zawiedziona i czuję się oszukana! Ula Borucka

Obsługa porażka

Obsługa nieuprzejma, opryskliwa. Jak sam nie znajdziesz to nikt nie pomoże. Proszę sobie samemu poszukać i poczytać. 3 obsługujące i pustki w sklepie ale chyba miały panie zły humor ...

Obsługa robi łaskę, że pracuje

Sklep porażka, obsługa nie ma czasu i chęci odpowiadać na pytania, bo romansuje ze sobą, z łaską odpowiada akompaniując nieuprzejmym parsknięciem

Polecam to miejsce do zakupu prezentów

Asortyment warty uwagi, jednak nie zawsze tani, ale można trafić, a bardzo fajne promocje. Minusem jest również obsługa, która nie jest zainteresowana klientem.

sklep nie zachwyca

W sklepie jest bardzo mało miejsca i są wąskie przejścia. Przy ekspozycjach z takimi artykułami bardzo łatwo jest coś strącić, dlatego nie czuje się w tym sklepie zbyt dobrze. Mimo dużej ilości produktów moim zdaniem na ma tam zbyt dużego wyboru.

Mało wolnej przestrzeni dla klienta

Lubię sklepy Home&You, ale szczerze powiedziawszy ten konkretny sklep mnie nie zachwycił. Pomieszczenie jest bardzo małe, trudno jest czegoś nie zrzucić, czy nie potłuć. Nie czuję komfortu w sklepie, w którym muszę chodzić na paluszkach. Alejki są bardzo ciasne, a produkty poupychane są prawie jeden na drugim. Ceny uważam, że są dosyć wysokie. W innych sklepach dostaniemy podobne produkty taniej. Jedynym kołem ratunkowym tej całej sytuacji jest miła obsługa.

Dodatki do domu w najlepszej jakości

Zdecydowanie kiedy potrzebuje zmienić wystrój wnętrz lub dokupić kilka szczegółów do domu wybieram ten sklep. Zawsze jest pełen ciekawych i wyjątkowych rzeczy, a dodatki pasują do siebie nawet jeżeli są z różnych kolekcji.

Wszystko dobrze!

Obsługa i wybór produktów jest tu naprawdę na wysokim poziomie, watro jednak poczekać na przeceny bo pierwotne ceny są zazwyczaj dość wysokie. Kolekcje są ciekawe.

Po remoncie super!

Sklep niedawno otwarty po remoncie, zdecydowanie więcej przestrzeni, łatwiej poruszać się między półkami. Duży wybór produktów, miła obsługa.

Odwiedzałeś ostatnio Home&You?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

PEPCO

(4.07 )

Agata

(3.93 )

Black Red White

(3.52 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem