Czas na herbatę

( 4.31 )

Firma PROGRESSIVE działa na rynku już od 1997 roku i jest właścicielem marki "Czas na Herbatę". Przedsiębiorstwo zajmuje się importem, produkcją i sprzedażą kaw i herbat wysokogatunkowych oraz akcesoriów do ich parzenia, podawania i przechowywania. W asortymencie firmy znajdziecie Państwo m.in.: herbaty czarne, zielone, mate, czerwone, białe i owocowe, kawy czyste jak i smakowe.

Opinie (266)

Naprawdę dobre, herbaciane ...

Naprawdę dobre, herbaciane miejsce. Duży wybór herbat w przystępnych cenach, a do tego bardzo miła i pomocna obsługa. Sympatyczna Pani świetnie mi doradziła i wyszłam zadowolona z przepięknym prezentem dla przyjaciółki.

Porażka

Robiłem zakupy około 18.30: niekulturalna Pani ekspedientka. Grzecznie się pytam, jaka herbata jest zapakowana w celofanie, to Pani odpowiada na "Ty", że wszystko jest napisane "przeczytajcie sobie" zero pomocy współpracy klient-sprzedawca. Pani opryskliwa, bo chciałem inną herbatę zieloną do zapakowania, to mi Pani odpowiada że mam sobie pójść i za 15 minut wrócić, to szczyt bezczelności. Tylko pogratulować przyjęcia do pracy takiej niekompetentnej osoby.

Odradzam ze względu na fatalne podejście do klienta

Po latach kupowania i posiadania karty stałego klienta, dziś przestaliśmy być z mężem klientami sklepu Czas na Herbatę w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu. Niestety, firma przez cztery miesiące trwania w Polsce "chińskiej zarazy" nie była w stanie przystosować się do koranawirusowej rzeczywistości. Dziś ok. 18.30 obsługa sklepu odmówiła mężowi węchowego zapoznania się herbatami twierdząc, że nie otwierają puszek z herbatą. Na pytanie, jak w takim razie wybiera się herbaty, jedna z pań sprzedawczyń nic nie była w stanie nic odpowiedzieć, a druga sugerowała kierować się składem herbaty. Nikt nie zna wszystkich gatunków mieszanek herbacianych, więc nie sposób kupować herbatę "po etykietce". Inne wrocławskie herbaciarnie jakoś potrafią sobie z problemem pandemii poradzić i przygotowują małe próbki herbat, pomocne przy wyborze - ale dla Czasu na Herbatę to widocznie za trudne. Cóż, gratuluję podejścia do klienta! Ewidentnie za długo kupowaliśmy w Czasie na Herbatę, ale już więcej tego błędu nie popełnimy. Szczerze odradzam zakupy w sklepie we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim!

Tragedia

Wizyta w tym sklepie popsuła nastrój na kolejne dobre dwie godziny. Pani ekspedientka znudzona, zupełnie niezaangażowana i nieprzyjemna. Sprawiała wrażenie jakby praca była dla niej surową karą przez co zdecydowałam opuścić sklep bez zakupu choć miałam ochotę na dobrą kawę.

Obsługa ok

Wszystko byłoby dobrze gdyby pracownice nosiły maseczki ochronne, a żadna z dwóch ich nie posiadała. Poza tym - obsługa ok.

pomoc w wyborze herbaty

Obsługa w tym punkcie jest miła i pomocna. Pracownica pomogła mi wybrać bardzo dobrą herbatę. Na pewno wrócę to tego punktu.

Jest dobrze

Sklep jest idealny, aby znaleźć dla kogoś prezent. Obsługa jest uprzejma i miła.

Zawsze profesjonalna porada.

Lubię komponować prezenty dla znajomych w tej sieci sklepów ze względu na profesjonalne doradztwo oraz staranne, estetyczne pakowanie. Wychodząc ze sklepu, praktycznie mam gotowy prezent. Postawa i umiejętności Pracowników warte docenienia.

Dobra herbata, ale bardzo droga.

Herbata jest bardzo dobra, duży wybór smaków i rodzajów, ale cena jest zdecydowanie za wysoka.

Obsługa jakiej mało.

Lubię odwiedzać ten sklep szczególnie wtedy, kiedy poszukuję prezentu. Pracownicy wyróżniają się szeroką wiedzą nt produktów. Zawsze trafnie doradzą i pięknie zapakują prezent. Przy takiej obsłudze możesz poczuć się wyjątkowym klientem.

Rozczarowanie

Odwiedziłam sklep w celu zakupu herbatki na prezent wraz z przyjaciółkami . Po przywitaniu się starsza Pani obsługująca klientów zapytana o pomoc w doradzenia prezentu stwierdziła z oburzeniem ze jest nas kilka i nie Wiemy co chcemy . Mało tego kiedy oglądałyśmy towar próbując same zdecydować co kupić usłyszałyśmy ze powinnismy się przesunąć bo wszystko zasłaniajmy a Ona musi tu pracować . Szczerze mówiąc już dawno nie spotkałam się z tak niemiłym i obcesowym potraktowaniem klienta . Dla porównania na drugi dzień udałam się do innej placówki tej samej firmy i jakże odmienna sytuacja ekspedientka miła chętna do pomocy . Wniosek jak się chce to można .

Najmilsza obsługa NA ŚWIECIE!

Od kilku miesięcy robię zakupy w Czas Na Herbatę w szczecińskiej Kaskadzie. Robienie tam zakupów to czysta przyjemność, a wszystko to dzięki Paniom (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO), które zawsze dobrze i sprawnie doradzą w wyborze herbaty, robiąc to zawsze ze szczerym uśmiechem na twarzy! Choć rodzaje herbat w Czas Na Herbatę można liczyć w setkach, a na pewno w dziesiątkach, Panie doskonale znają się na każdej z herbat! Bardzo często próbowałem nowych smaków (można powiedzieć, że przerobiłem połowę sklepu) i te Panie zawsze potrafiły trafić w moje oczekiwania. Te bardzo pomocne, jeszcze bardziej sympatyczne i doświadczone sprzedawczynie to powód (na równi ze świetną jakością produktów), dla którego tak często odwiedzam Czas Na Herbatę w Kaskadzie! <3

Tak sobie

Tak sobie.

Odwiedzałeś ostatnio Czas na herbatę?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Tchibo

(4.21 )

Cepelia Polska Sztuka i Rękodzieło

(3.69 )

To i owo

(4.17 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem