Mohito

( 4.02 )

Mohito należy do LPP S.A. czyli największej, polskiej firmy odzieżowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Marka Mohito powstała w 2009 roku, z myślą o klientkach, które kochają modę i cenią niebanalną miejską elegancję. Kolekcje są tworzone dla kobiet pewnych siebie, świadomych swoich atutów, pozwalających sobie na odrobinę luzu i nonszalancji. W ofercie można znaleźć zarówno ubrania nadające się do pracy, na co dzień i wieczorowe okazje.

Opinie (1236)

Pomoc przy wyborze sukienki miła i sprawna

Pomoc przy wyborze sukienki miła i sprawna. Dziewczyna przy kasie uprzejma i schludna, zostałam obsłużona zgodnie ze standardami łącznie z wymówieniem ilości reszty, którą mi wyspłacono. Sklep również sprawiał miłe wrażenie, towar był czysty, poukładany i niepognieciony. Ogólna ocena butiku bardzo pozytywna.

Bardzo lubię odwiedzać ten sklep

Bardzo lubię odwiedzać ten sklep, po pierwsze bardzo miła i kompetentna obsługa, nawet jak czegoś nie bylo na sklepie, panie przyniosly mi to z zaplecza, czysciutki sklep, swietnie oswietlone przymierzalnie, w sklepie spedzilam chyba z pol godziny a zadna z ekspedientek nie dala mi odczuc ze ma juz dosyc mojego marudzenia. Swietne kolekcje, nowoczene modele, i ta kolorystyka :)))) Jedyne zastrzezenie mam do jakości swetrow tej firmy, ale to juz nie dotyczy personelu :)) Gorąco polecam

Panie odpowiedzialne za obsługę klientów nie są w stanie

Panie odpowiedzialne za obsługę klientów nie są w stanie opowiedzieć na podstawowe pytania dotyczące ubrań; nie były pewne gdzie produkuje się interesujący mnie asortyment oraz nie wiedziały z jakich materiałów wytworzone są poszczególne części garderoby czy dodatki. Na plus można nadmienić iż były bardzo miłe i łatwo nawiązują kontakt ze wszystkimi klientkami sklepu.

To jeden z moich ulubionych sklepów

To jeden z moich ulubionych sklepów - bardzo mi odpowiada styl ubrań proponowanych przez tą firmę. Ostatnio byłam tam podczas nocy wyprzedaży. Mimo dużego ruchu i sporej kolejki i do przymierzalni i do kasy - nie trzeba było długo czekać - jakoś sprawnie to wszystko przebiegało. Udało mi się kupić kilka rzeczy okazyjnie. Obsługa w tym sklepie zawsze jest sympatyczna, w środku jest czysto i schludnie.

SKLEP ODWIEDZIŁAM W GALERII FERIO W KONINIE

SKLEP ODWIEDZIŁAM W GALERII FERIO W KONINIE. W SKLEPIE PANOWAŁ PORZĄDEK UBRANIA BYŁY POUKŁADANE. JEDNAK NIE BYŁY WYWIESZONE WSZYSTKIE ROZMIARY ,KIEDY ZAPYTAŁAM O KONKRETNY ROZMIAR OKAZAŁO SIĘ ,ŻE JEST NA ZAPLECZU :( CHWILĘ PO WEJŚCIU DO BUTIKU SPRZEDAWCZYNIE NAWET NIE ZAREAGOWAŁY ,NA MOJĄ OBECNOŚĆ ,KIEDY PYTAŁAM, O ROZMIAR ZOSTAŁAM POTRAKTOWANA JAK BYM PRZESZKADZAŁA PODCZAS KOLEŻEŃSKIEJ POGAWĘDKI .MIMO , IŻ PODOBAJĄ MI SIĘ KOLEKCJĘ TEJ MARKI .PO TAKIEJ WIZYCIE CZUŁAM, SIĘ BARDZIEJ JAK INTRUZ NIŻ JAK KLIENTKA .

Wybrałam się do Mohito w poszukiwaniu sukienki bądź

Wybrałam się do Mohito w poszukiwaniu sukienki bądź jakiegoś kompletu na wesele. Na samym wejściu do sklepu zostałam z uśmiechem przywitana przez sprzedawcę. Rozejrzałam się chwilę po sklepie i już chciałam wychodzić, kiedy sprzedawca zaoferował mi pomoc. Powiedziałam, że szukam odpowiedniego stroju na wesele, ale nic mi nie wpadło w oko. Sprzedawca był bardzo miły i w kilka minut zaoferował kilka zestawów, które były by odpowiednie na taką okazję. Muszę przyznać, że sprzedawca był doskonale zorientowany w trendach i potrafił szybko ocenić moje potrzeby. Jednakże moja ocena to +4, ponieważ ostatecznie nie zdecydowałam się na zakup. Ale obsługa była bardzo miła.

Do Mohito weszłam

Do Mohito weszłam, ponieważ zainteresowała mnie spódniczka, którą zauważyła przechodząc obok sklepu. Gdy znalazłam interesujący mnie rozmiar, wzięłam ją i poszłam do przymierzalni. Spódnica była dobrze wykonana,z przyjemnego materiału, dobrze leżała i cena była przestępna, więc wzięłam ją i podeszłam do kasy. Kasjerka miło mnie powitała, dobrze wydała resztę i spódniczkę zapakowała do reklamówki. Podziękowała i udałam się w kierunku wyjścia. W sklepie panował porządek, ubrania były kolorystycznie ułożone, ceny widoczne. W sklepie leciała muzyka przyjemna dla ucha. W przymierzalniach było czysto.

Na początku brak zauważenia wchodzącego klienta

Na początku brak zauważenia wchodzącego klienta,nie ma kontaktu wzrokowego.W całym sklepie jest porządek,mimo dużej ilości asortymentu jest on dobrze wyeksponowany.Ceny bardzo przystępne.Obsługa służy pomocą jeżeli się o to poprosi.Sprawna obsługa przy kasie,mimo stojących kilku klientów czas oczekiwania dość krótki. Ogólne wrażenie dobre.

w sklepie zauważono 3 ekspedientki

w sklepie zauważono 3 ekspedientki, które nie zwracały uwage a klientów wchodzących do przymierzalni, zainteresowane one były wykladaniem nowego towaru i przewieszaniem starego. Brak pomocy w przymierzalni. Poproszone o pomoc- przyniesienie paska do płaszcza- skonsultowały miedzy soba czy jest ten pasek na stanie i jedna z ekspedientek poszla go przyniesc. Przy kasie podczas placenia brak kontaktu wzrkowego z klientem, brak usmiechu na twarzy ekspedientki, zdawkowo odpowiadala na pytania dostyczace mozliwosci zwrotu towaru.

Po wizycie w nowym sklepie Mohito mieszczącym się w galerii

Po wizycie w nowym sklepie Mohito mieszczącym się w galerii City Park w Stalowej Woli, nasuwają mi się następujące uwagi. Sklep posiada bardzo ciekawą ofertę. Myślę, że każda dziewczyna jest w stanie znaleźć w nim dla siebie coś interesującego. Dziewczyna, ponieważ w sklepie są jedynie damskie rzeczy. Przyciągają uwagę również liczne promocje, zarówno na swetry i golfy zimowe jak i na bluzki. Salon jest bardzo ładnie ułożony, gra w nim fajna, młodzieżowa muzyka. Zauważyłam dwa swetry które chciałam przymierzyć i tutaj natknęłam się na problem.Otóż swetry wisiały tak wysoko, że nie było możliwości ich ściągnięcia. Na dodatek była to promocja więc tym bardziej dziwne, jak ciężko było z niej skorzystać. Poprosiłam więc ekspedientkę o pomoc, a ta przy pomocy drabiny pomogła mi ściągnąć rzeczy z wieszaka. W sklepie nikt do mnie nie podszedł, chociaż byłam tam dosyć długo. Panie były zajęte układaniem towaru na półkach. Ekspedientki pracujące w sklepie wyglądały bardzo ładnie, były ubrane w sposób dobrze komponujący się ze sklepem. Po zmierzeniu ( w sklepie są 3 przymierzalnie), zdecydowałam się na zakup bluzki oraz swetra. Płatność przebiegła bez problemu. rzeczy zostały spakowane w firmową reklamówkę.

Podczas zakupów z moją dziewczyną zauważyłem

Podczas zakupów z moją dziewczyną zauważyłem, że sklep obsługują trzy Panie, które pracowały nad porządkiem w sklepie. Były ubrane schludnie i w jednym stylu, posiadały identyfikatory. Wnętrze sklepu było zadbane - było czysto a ubrania znajdowały były uporządkowane. Ze względu na przeceny była mała ilość asortymentu w popularnych rozmiarach.

Jakiś czas temu w Częstochowie otworzone długo oczekiwaną

Jakiś czas temu w Częstochowie otworzone długo oczekiwaną Galerię Jurajską. Wiele marek, często nowe i nieznane dotąd w Częstochowie, stworzyły doskonałe pole do obserwacji. Na szczególną uwagę zasługuje marka Mohito, pierwszy raz spotkałam się z nią właśnie w GJ, nawet w Krakowie była nieznana. Jednym zdaniem: świetne kolekcje, dla młodych kobiet, pragnących się wyróżniać i co ważne, bardzo dobre wyeksponowanie towaru, ład i porządek. Nie było bałaganu i przypadkowości, wszystko ułożone było kolorystycznie. Bardzo miłe dziewczyny, które z chęcią służyły pomocą, uśmiechnięte, nie wyglądały jakby były tam z przymusu... w sklepię nie było głośnej muzyki i jarzeniowego światła. Z czystym sumieniem zachęcam do wizyty w sklepie Mohito, na pewno nie będziecie żałować. I co ważne, jest to polska marka i ceny również są polskie.

Jakiś czas temu pisałam o tym

Jakiś czas temu pisałam o tym, jak składałam reklamację torby w sklepie Mohito, w Złotych Tarasach. Tamtejsza ocena ociekała wręcz w pozytywy, a ja byłam szalenie zadowolona z obietnic jakie mi złożono. Niestety na obietnicach się skończyło. 29.09 - po "ustawowych" 14 dniach na czas reklamacji, ok g.17.00, będąc przelotem wstąpiłam do sklepu, aby dowiedzieć się jak wygląda sytuacja mojej reklamacji. Zanim do kontuara podeszła pracownica, minęło ładnych parę minut (pani rozmawiała przez telefon), dało się odczuć pewną dawkę ignorancji. Po podejściu do kontuaru, pani z uśmiechem na ustach przywitała mnie"Dzień dobry, czym mogę służyć", po czym na moją odpowiedź, że jestem przelotem i wstąpiłam zapytać o losy mojej reklamacji, pani zapytała czy minęło 14 dni. Odpowiedziałam jej, że reklamację składałam 14.11, więc już powinny minąć. Pani stwierdziła, że dziś mamy 28.11(był czwartek 29.11), i że nie minęło 14 dni, i powinnam się zgłosić po upływie tego terminu. Po czym odwróciła się na pięcie i pobiegła do klientki pytającej o cenę butów. Nadmienię, iż w momencie składania reklamacji, obiecano mi telefoniczny kontakt w terminie 14 dni. Kolejny raz udałam się do sklepu 2.11, tym razem ciesząc się , że minęło te 14 dni i może się czegoś dowiem. Powitała mnie ta sama pani, po kilkuminutowym czasie oczekiwania. Zadała dokładnie to samo pytanie - czy minęło 14 dni, po czym wzięła druk reklamacji, który miałam jako potwierdzenie złożenia reklamacji i pobiegła na zaplecze. Po ok. 10 minutach wróciła informując mnie, że nie mogą mi udzielić informacji, ponieważ mają awarię systemu. Gdy zapytałam kiedy mogę się spodziewać odzewu z ich strony tudzież działania systemu - Pani odpowiedziała, żebym "zajrzała" w późniejszych dniach. Była miła, niepretensjonalna, ale w tej sytuacji z reguły oczekuje się konkretów:daty, godziny, wizytówki z nr tel do sklepu, żeby móc zadzwonić i zapytać. Pominąwszy zawód, związany z faktem, że od 3 tygodni nie mam ani torby ani pieniędzy, dokłada się jeszcze fakt że termin rozwiązania sprawy zaczyna się niebezpiecznie wydłużać,a panie z obsługi chętnie przyjmują reklamacje,jednak jeśli chodzi o ich rozwiązanie-sprawiają wrażenie z lekka zniecierpliwionych i mało zainteresowanych pomocą klientowi.

Sprawa dotyczyła złożenia reklamacji damskiej torebki

Sprawa dotyczyła złożenia reklamacji damskiej torebki (wlaściwie to ogromnej torby). Po podejściu do lady - mimo kilku osób na sklepie, od razu przy ladzie pojawiła się uprzejma pani, z zapytaniem w czym może pomóc. Opowiedziałam o swoim problemie, Pani natychmiast uruchomiła odpowiednią procedurę, zadając rzeczowe pytania, informując, że reklamacja zostanie uznana. Po wypełnieniu formularza, pani podała mi wydruk, z informacją kiedy mam się zgłosić po odbiór torby, równocześnie podkreślając, że jeśliby rozpatrzenie reklamacji nastąpiło wcześniej - skontaktuje się ze mną telefonicznie. Mimo lekkiego bałaganu panującego na sklepie (jak to w sklepach odzieżowych bywa), 3 dziewczyny które tam pracowały miały bardzo dobrze podzielone zajęcia między siebie : 1 pomagała mi w reklamacji, 1 obsługiwala klientów przy kasie, 1 była dostępna na sklepie doradzając i na bieżąco poprawiając towar. Mimo nieprzyjemnej sytuacji jaką jest zgłaszanie reklamacji, panie były otwarte, życzliwe i kompetentnie udzielały odpowiedzi na wszelkie pytania. Nie wykazywaly zniecierpliwienia, ani nie poganiały "bo jest dużo klientów".

Dokonałam obserwacji jednego ze sklepów odzieżowych w

Dokonałam obserwacji jednego ze sklepów odzieżowych w naszym mieście i chciałam podzielić się swoimi uwagami z innymi. Przed wejściem do sklepu moją uwagę zwróciła witryna sklepowa, a dokładniej duże, żółte koła z informacją o przecenie do -50%. Manekiny były schludnie, elegancko ubrane, lecz nie zachęcały do kupna akurat tych artykułów. Przy każdym manekinie znajdowała się tzw. cenówka, czyli każda rzecz znajdujaca się na manekinie, miała przypisaną swoją cenę. Witryna ogólnie byla czysta i estetyczna. W wewnątrz sklepu nie było wielu klientów, a część pracowników porządkowała towar na stołach i przeglądarkach. Reszta rozmawiała między sobą. Zauważyłam, że wszyscy pracownicy mają przypięte plakietki z imionami i są ubranie dosyć elegancko, co pasowało do charakteru całego pomieszczenia, jak i marki.Rozejrzałam się po salonie. W oczy rzucała się informacja o obowiązującej promocji(Żółte kółka z napisem do-50%). Miałam wrażenie, że nikt ze sprzedawców nie zwrócił na mnie uwagi. W salonie panował sympatyczny klimat za sprawą spokojnej muzyki. Po kilku minutach, gdy zainteresowałam się czerwoną koszulą z krótkim rękawem, poprosiłam ekspedientkę (szczupła,młoda kobieta ok23lat,miała ciemne włosy związane w kucyk, ubrana była w jeansy i biała koszulkę) o podanie mi innego rozmiaru. Bez problemu odnalazła koszulę w rozmiarze o który prosiłam. Była dobrze zaznajomiona z asortymentem sklepu, ponieważ bardzo szybko i sprawnie poruszała się po salonie. Poprosiłam również, o podanie innych eleganckich koszul, które mogłaby mi polecić. Otrzymałam jeszcze dwie koszule w różnych kolorach i została skierowana do przymierzalni. Rozmowa ze sprzedawczynią nie przebiegała zbyt dobrze.Pracownik był pasywny. Odniosłam wrażenie, że nie słuchała moich wskazówek, co do preferowanych koszul (jedną koszulę otrzymałam z długim rękawem). Udałam się do przymierzalni. W środku było bardzo czysto. Okazało się, iż rozmiar jednej z koszul nie pasuje na mnie, chcąc wymienić ją na inną, zostałam zmuszona do wyjścia z przymierzalni na sklep, ponieważ nikogo nie było pod przymierzalnią.Zniechęciło mnie to do kupna czegokolwiek, gdyż dało mi to do zrozumienia, że nikt nie dba o to bym wyszła z tego sklepu zadowolona. Po wyjściu jedna ze sprzedawczyń odebrała ode mnie ubrania i w pogodny sposób zareagowała na moją odmowę kupna któregoś z produktów. Podczas opuszczania sklepu zaciekawił mnie pasek do spodni. Postanowiłam go kupić. Przy kasie stała pracownica, która powiedziała mi kwotę do zapłaty, spakowała pasek i podała paragon. Na koniec podziękowała za zakup. Choć wizyta przebiegła sprawnie, to nie uważam bym mogła powiedzieć, że mnie satysfakcjonuje.

Wczoraj razem z mamą pojechałyśmy do centrum Handlowego

Wczoraj razem z mamą pojechałyśmy do centrum Handlowego Karolinka w Opolu, żeby poszukać jakiś fajnych ubrań na wiosnę. Zawsze wstępujemy do sklepu Mohito, bo zawsze znajdujemy tam coś odpowiedniego dla siebie. Tak było i tym razem. Sklep może nie jest duży, ale za to mają dobre gatunkowo i ciekawe ubrania w przystępnej cenie, poukładane. Przebieralnie są duże i wygodne. Mały minus dla jednej z obsługujących pań. Co do pani przy kasie nie ma żadnych zastrzeżeń, był miła, uśmiechnięta, pomagała w wyszukaniu odpowiedniego rozmiaru. Natomiast druga układała towar, ale przy tym przepychała się między klientami bez słowa "przepraszam" i utrudniała oglądanie ubrań.

Odwiedzałeś ostatnio Mohito?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem