BP

( 4.03 )

Opinie (4431)

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. obsługa bezproblemowa i szybka

Dotyczy obsługi przez pracowników.

Obsługa typowo standardowa przez pracownika, bez uprzejmości do klienta lub propozycji dodatkowego zakupu, w dniu 22.07.2021 r.

Szybka i doskonała

Obsługa doskonale sprawdza się przy dużym ruchu na stacji. Precyzyjna

Słabo

Nowa stacja BP, obok stacja ORLEN, więc spodziewałam się super obsługi-tak, aby zdobyć klientów. Nic z tego. Samoobsługa-rozumiem, ale przy dystrybutorze brak jednorazowych rękawiczek, cena paliwa tez mało atrakcyjna. W budynku stacji dwie ekspedientki zajete pracą, nie zwracajace uwagi na to, że weszłam, żadnego "Witam", "Dzień dobry". Pani ekspedientka nawet na mnie nie spojrzała, zero kontaktu wzrokowego, o pożegnaniu tez zapomniała. Nie poinformowała mnie o Paybacku, z którego od lat korzystam. Słabo. Następnego dnia na stacji był mój mąż- zachwycony jak miło, Pani uśmiechnięta, może karte Payback Pan sopbie życzy, itp. Więc wniosek jest taki, że to stacja paliw dla Panów, kobiety obsługujemy z musu. Prędko tam nie wrócę, choć dla mnie lokalizcja jest super.

Obsługa poprawna

Obsługa jak najbardziej w porządku, było przywitanie. Jednak za mało sosów dodanych do hot-doga, parówka podgrzewana na szybko w piecyku

Bardzo miło i serdecznie

Obsługa na stacji bardzo miła i serdeczna. Nie ma problemu z niczym, a jak pojawia się problem szybo i miło jest rozwiązywany. Zawsze propozycja kanapki, Hot Doga czy kawy.

Zawsze srpawnie zawsze miło

Jak zawsze obsługa na stacji miła, szybka i uprzejma. Na stacji porządek w toaletach czysto. Woda do szyb czysta a sprzęt sprawny.

Daleko do standardu

Stacja w żaden sposób nie wygląda jak BP do których przywykłem. Już na samym wjeździe dziury w płytach które z łatwością mogą narobić szkód w samochodzie. Szczotki do przemywania szyb w samochodzie porozrywane, woda brudna. Sklepik zaniedbany, słabe zatowarowanie. Chcąc płacić za tankowanie nie mogłem znaleźć kasjera, okazało się ze chodził gdzieś na zewnątrz, obsługa od niechcenia.

Wzorowa obsługa klienta!

Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Pełen profesjonalizm, szybki czas oczekiwania, zawsze w sympatycznej atmosferze. Oferta przejrzysta. Kompetentny personel. Miejsce zadbane i czyste. Polecam.

Stacja godna uwagi

Stacja położona prawie w centrum, łatwy dojazd, ilość dysyrydutorow wyyarczajaca zawsze są wszystkie czynne, asortyment stacji wystarczajacy, personel pomocny i dostrzegający klienta, zawsze informuje o aktualnych promocjach,

Ceny bardzo wysokie

Generalnie stacja przyjemna, ale ceny za paliwo za wysokie, zwłaszcza, że niedaleko znalazłem stację innej sieci, gdzie taniej. Stacja oferowała spory wybór jedzenia, w środku było czysto.

Szybko, sprawnie i z uśmiechem

Warto wracać na takie stacje, panowie i panie pomocni, bez problemu pomogli z problemem :)

Bardzo mieszanie

Sprzedawczyni przywitała się ze mną przy kasie, odpowiadając dopiero na moje ,,dzień dobry'' - zapłaciłem za paliwo - posiadałem strasznie nieodparte wrażenie że było to robione ,,na szybko'' - a żaden produkt nie został mi zaproponowany - jedynie zostałem zapytany o kartę na punkty. Mimo wszystko poprosiłem o hot doga - również brak reakcji ze strony sprzedającej o kawę/cole do tego. Po płatności poczekałem na hot doga, tutaj obsługiwała mnie inna sprzedawczyni która dokończyła przygotowanie jedzenia, i z uśmiechem życzyła smacznego i miłego dnia.

Drogo

Miła obsługa, ale niestety ceny w porównaniu do konkurencji są wyższe. Ponadto, dobre zaopatrzenie, jednak mało wegańskich opcji z jedzenia przygotowywanych na miejscu. Trochę szkoda, bo jednak coraz więcej jest osób, które potrzebują takich zmian.

Bardzo czysta stacja

Nie jestem częstym gościem na stacjach koncernu BP. Wynika to głównie z tego, że nie odpowiadała mi tam czystość. W dniu wizyty niechętnie zajechałem na stację BP, gdyż musiałem zatankować samochód. Po wejściu na stacje zetknąłem się z czymś, co odbiegało od mojej wizji stacji BP. Wszystkie regały były poukładane, brak kurzu i brudu na podłodze. Pracownica stacji powitała mnie i z uśmiechem przeprowadziła całą rozmowę. Była miła i pomocna. Będę odwiedzał częściej tą stację.

Sprawnie i przyjemnie!

Od dłuższego już czasu na tankowanie paliwa wybieram stacje BP. Z tej, przy bielskim dworcu PKP korzystam najczęściej i za każdym razem jestem zadowolony, tak z jakości obsługi, jak i dostępności produktów, a przede wszystkim czystości. Często można też liczyć przy tankowaniu na wsparcie pracownika stacji. Sklepik na BP jest przestronny, dobrze zaopatrzony, często z promocjami. Obsługa przy kasach sprawna i życzliwa, a to sprawia, że to właśnie tutaj chętnie wracam przy okazji kolejnego tankowania. Szczerze polecam.

Dotyczy obsługi przez pracowników.

W dniu 26.03.2021 r. tankowałem paliwo na tej stacji. Obsługiwał mnie kasjer. Jakość obsługi bardzo przeciętna. Nie było z jego strony żadnej uprzejmości ani informacji czy i jaką mam kartę na punkty, ile przybyło punktów itp. Swoje czynności wykonywał bez słownego zwracania się do klienta, typowo standardowo i ogólnie. Po wyjściu nie byłem zadowolony z jakości obsługi.

Wow, Obsługa Klienta cudowna!

W dniu 19 luty 2021 byłem przejazdem w Cieszynie i skorzystałem z BP. Uśmiech, energia, radość, czystość. Zachowano standardy grzecznościowe, zapytano o punkty, zaproponowano wyrobienie karty oraz poinformowano o promocji 2xhot dog xxl po 5zł/szt REWELACJA! nr wydr. 132092/0367 #1 1980 15:28, nr transakcji 3721 Polecam z czystym sumieniem Martin

Szybko, sprawnie, brudno

Przy dystrybutorach paliwa można znaleźć rękawiczki, ręczniki oraz myjki do szyb. Niestety czystość wody w wiaderkach pozostawiała wiele do życzenia. W środku jedna kolejka do wszystkich kas. Przede mną stało 5 osób, ale dwie kasjerki szybko poradziły sobie z obsługą i po około 2 minutach zostałem obsłużony. Pani nie poprosiła o kartę na punkty Produkty na punkach poukładane równo, bez dziur na regałach, zwrócone etykietami do nabywcy. W toalecie niestety panował bałagan, brudna podłoga i trochę śmieci. Według grafiku od dwóch godzin nikt z personelu nie zaglądał do łazienki.

Skarga

W noc z 4 na 5 grudnia 2020 korzystając z usług na stacji nie dało się ukryć iż dwie pracujące w tym czasie pracownice były pod wpływem alkoholu. Do dnia dzisiejszego nie daje mi to spokoju dlatego zdecydowałam się napisać tą opinię.

Odwiedzałeś ostatnio BP?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Stacje paliw Auchan

(4.06 )

BLISKA

(3.93 )

JET

(3.45 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem