BP

( 4.12 )

Firma BP jest obecna w Polsce od 30 lat, znajduje się w rankingu 500 największych przedsiębiorstw w Polsce i jest wiceliderem na polskim rynku z marką Aral i Castrol, działa też spółka JV Lotos - Air BP.

Opinie (4924)

Obsługa miła Pan ...

Obsługa miła Pan tylko spytał się mnie czy zbieram punkty. Hot doga nie zaproponował a na podjeździe brakowało rekawoczek jednorazowych

Obsługa stacji zaproponowała ...

Obsługa stacji zaproponowała ofertę food dla osoby na diecie wegetariańskiej, posiadała wiedzę na temat składu przygotowanej zapiekanki. Nastawienie pracownika było pozytywne, obsługa wyróżniała się na tle stacji konkrecyjnych. Całkowity czas obsługi to 8 minut. Oferta food była bogata, duży wybór świeżych kanapek oraz hot dogów. Stanowisko z kawiarką było sprawne i czyste. Teren stacji oraz podjazd był czysty i zadbany, sklep utrzymany na wysokim poziomie bez braków w towarze na półkach, w toalecie urządzenia sanitarne sprawne i czyste.

Szybka obsługa, regały ...

Szybka obsługa, regały zatowarowane dyżur asortyment i bardzo smaczna Kawa.

Średnia jakość obsługi. ...

Średnia jakość obsługi. Niezbyt czyste toalety. Na podjeździe porozrzucane śmieci.

W sobotę taktowałem ...

W sobotę taktowałem paliwo i korzystałem z myjni. Stacja zadbana miła obsługa. Pani podpowiedziała podczas kupna myjni, ze najtańszy program nie myje kół co jest ważne podczas zimy. szybka obsługa na stacji, stacja czysta i zadbana.

Bardzo miła obsługa. ...

Bardzo miła obsługa. Klient jest informowany o promocjach. Szybko , sprawnie i czysto

Pracownicy nieprzyjemni, mało ...

Pracownicy nieprzyjemni, mało pomocni. Sprzedawczyni bardzo wredna i opryskliwa. Nie powinna w ogóle pracować. Żadnego podejścia do klienta. Podobnie inna pracownica tak samo arogancka. Czy tacy ludzie powinny pracować w miejscach gdzie maja odczynienia z ludźmi? Muszę dać niestety pół gwiazdki, a nie powinnam nic dawać

Miła obsługa, nigdy ...

Miła obsługa, nigdy nie trafiłam, że czegoś nie mają.

Czystość, wzorowa obsługa ...

Czystość, wzorowa obsługa klienta i dobrze zaopatrzony sklepik to atuty bielskiej stacji paliw BP przy dworcu kolejowym. To stacja paliw, którą wybieram najchętniej ze względu na dobre położenie i miłą obsługę. Personel jest tutaj zawsze pomocny, życzliwy i uśmiechnięty, a to liczy się dla mnie najbardziej. Cały teren stacji, niezależnie od pory roku, jest bardzo czysty, zadbany i dobrze oświetlony, a kawa serwowana tutaj jest świeża i smaczna. Polecam odwiedziny na tej stacji paliw tak mieszkańcom Bielska-Białej, jak i przyjeznym

Szybką obsługa mimo ...

Szybką obsługa mimo dużego ruchu. Zaproponowanie przy kasie hot-doga bądź kawę. Kasjerka miła i uśmiechnięta.

Plusem jest lokalizacja ...

Plusem jest lokalizacja i zaopatrzenie, duży wybór towarów. Minus to toaleta tylko dla osób tankujących lub kupujących.

Sprawna i miła ...

Sprawna i miła obsługa. Czysty podjazd i dobrze zaopatrzony sklep.

Profesjonalna i szybka ...

Profesjonalna i szybka obsługa klienta mimo natłoku ludzi. Obsługa przestrzega zasad epidemiologicznych. Sklep czysty, dobrze zaopatrzony. Roller wypełniony świeżymi kiełbaskami, zapiekanki i kanapki świeże. Podjazd zadbany. Toalety czyste i pachnące.

Odwiedzałeś ostatnio BP?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Stacje paliw Auchan

(3.94 )

BLISKA

(3.78 )

JET

(3.45 )

Poradnik jakości obsługi

Najlepiej oceniane platformy zakupowe i ogłoszeniowe! Sprawdź nasz nowy RANKING!

Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!

Pracujemy nad letnią sylwetką! Sprawdź ranking TOP 5 siłowni

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając.  Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu.  Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

RANKING! Sprawdź TOP10 drogerii i perfumerii

Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z  Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem