empik.com

( 4.24 )

Opinie (748)

Fajny i szybki kontakt ale..

Sklep szybko odpowiada na zapytania i służy pomocą. Strona zakupowa ma taką wadę że nie jest przejrzysta. Np różne sposoby wisywania kodow rabatowych. Do tego Niestety kody rabatowe nie działają na wszystkie produkty z oferty..

Sklep empik

Sklep empik. com posiada wiele pozycji, nie tylko książek, ale także płyt i różnych akcesoriów. Zamówiłam książkę i lampkę do książek. Ponieważ mam konto w tym sklepie internetowym już od jakiego czasu, samo zamówienie przebiegło bardzo sprawnie. Otrzymałam potwierdzenie na adres e-mail. Dosłownie następnego dnia otrzymałam wiadomość, iż wybrane przeze mnie rzeczy są już do odebrania w wybranym salonie Empik w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej 141 (Galeria Bałtycka). Odbiór nie stanowił problemu. Jestem zadowolona, że całe zamówienie przebiegało tak sprawnie.

Bardzo wygodna forma zakupów w salonie Empik

Bardzo wygodna forma zakupów w salonie Empik. Klikasz na empik.com i zamawiasz dostawę do salonu. Unikasz w ten sposób poszukiwania między regałami i dopytywania się obsługi o konkretne pozycje, choć ta oczywiście zawsze służy pomocą. Dodatkowo oszczędzasz czas i pieniądze. Niestety kontakt z obsługą klienta jest dość długi (cały dzień trzeba czekać na odpowiedź) i odnoszę wrażenie, że nie dokładnie czytają pytania zawarte w mailach (zdawkowe odpowiedzi + informacja typu "w razei dalszych pytań pisz lub dzwoń)

Książkę

Książkę, którą chciałam zamówić znalazłam na stronie internetowej sklepu bez żadnych problemów. W krótkim czasie po zamówieniu produktu otrzymałam informację zwrotną na maila o szczegółach zamówienia. Książka przyszła w wyznaczonym przez serwis terminie. W trakcie oczekiwania była możliwość śledzenia etapów transakcji: przygotowania zamówienia, wysłania zamówienia i dostarczenia go do wyznaczonego salonu. Produkt był nie uszkodzony, zgodny z opisem, zapakowany w folię chroniącą przed zabrudzeniem. W środku znajdowała się pełna informacja dotycząca zamówienia. Cena książki niższa przy zamówieniu internetowym niż przy kupnie bezpośrednio w salonie, co jest ogromnym plusem. Serwis i strona internetowa godne polecenia.

Często zdarza mi się zamawiać zdjęcia poprzez empikfoto

Często zdarza mi się zamawiać zdjęcia poprzez empikfoto.pl. Na skrzynkę mailową dostaję informacje o bieżących promocjach. Ostatnio skorzystałam i zamówiłam zdjęcia w formacie 15x21 za 0,99 zł. Zdjęcia są ładne i tanie, prosta obsługa stronki. Czas realizacji kolo 7 dni, przy wyborze dostawy - jako odbiór osobisty w wybranym przez siebie punkcie Empik.

Sklep ma bardzo rozbudowany asortyment

Sklep ma bardzo rozbudowany asortyment (szeroki, bogaty wybór), oferuje 10% zniżkę. Pozwala na kilka sposobów płatności i odbioru, mi najbardziej odpowiada odbiór osbisty w wybranym sklepie Empik. Dzięki temu nie muszę w księgarni szukać interesującego mnie towaru. Organizacja portalu zasługuje na pochwałę, zasady kupowania, intuicyjny profil użytkownika, informacje o przesyłce aktualizowane na bieżąco, podgląd stanu przesyłki, a także maile informujące o zmianie statusu zamówienia, dzięki temu wszystkiemu, zakupy można zrobić bardzo szybko i wygodnie.

Strona internetowa empiku daje możliwość zamówienia prosto

Strona internetowa empiku daje możliwość zamówienia prosto do domu wybranego towaru, a nawet - za co duży plus - odbioru osobistego w salonach empik, z czego dziś skorzystałam zamawiając kilka książek. Dzięki zamówieniu internetowemu nie muszę w księgarni poszukiwać interesującego mnie towaru. Niestety często zdarza się, że poszukiwanej pozycji nie ma w magazynie.

Strona popularnej sieci salonów sklepowych z możliwością

Strona popularnej sieci salonów sklepowych z możliwością zakupu przez internet. Strona główna charakteryzuje się dużą dawką informacji o nowościach dostępnych w serwisie lub w przedsprzedaży, a także reklam, które ułożone są chaotycznie. Przejrzenie obszernego towaru nie wymaga rejestracji i jest intuicyjne, natomiast jego zakup zmusza do założenia konta. Możemy przy tym potwierdzić, lub odrzucić możliwość otrzymywania newslettera na mail. Założenie konta nie jest zbytnio problemowe. Podczas przeglądania towaru można zauważyć informacje o jego dostępności lub sprzedaży z drugiej ręki przez użytkowników, co ustanawia plus dla serwisu. Niestety bardzo często można się spotkać z niedostępnością towaru w każdej możliwości kupna. Produkty są opisane dość skrótowo, ale w sposób pełni satysfakcjonujący, z możliwością dodania własnej opinii - duży plus. Po wybraniu interesującego nas przedmiotu jest on dodawany do koszyka, gdzie uzyskujemy informacje odnośnie dokładnej ceny z dostawą lub bez, w zależności od sposobu doręczenia. Dość dużą wadą jest przypuszczalny czas doręczenia, który odstrasza dość długim oczekiwaniem, podczas, gdy zamówiony towar jest dostarczany w dość szybszym terminie.

Obserwacja dotyczy zakupów w sklepie internetowym sieci

Obserwacja dotyczy zakupów w sklepie internetowym sieci Empik. Platforma działa bez zarzutu, ceny niższe niż w salonie i innych księgarniach i niewątpliwy plus: zamówione produkty można odebrać w wybranym salonie, bez zbędnych kosztów. Paczki porządnie zapakowane (do odbioru przez 14 dni) cierpliwie czekają na odbiór. Dodatkowy atut to powiadomienie na skrzynkę pocztową, czy dana przesyłka jest już do odbioru. W przypadku, gdy zamówione artykuły mają różny termin dostarczenia (podany na stronie) wówczas paczka jest dzielona na pół i część zamówienia można odebrać wcześniej.Jedyny drobny minus to kolejka do kasy, ale ten problem zazwyczaj zostaje szybko rozwiązywany przez otwarcie nowych stanowisk.

Odwiedzałeś ostatnio empik.com?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • książki
  • książki historyczne
  • książki polityczne
  • książki przygodowe
  • książki dla dzieci
  • biografie ksiązki
  • sklep internetowy

Podobne firmy w okolicy

Hexeline

(3.87 )

oponeo.pl

(4.48 )

kuchniapupila.pl

(4.62 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem