JULA

( 3.92 )

Jula to szwedzka sieć sklepów, w której znajdziesz wszystko, co potrzebne do spędzania aktywnie czasu w domu i poza nim. W swojej ofercie sklep posiada m.in. artykuły budowlane, odzież i artykuły BHP, dekoracje dla domu i ogrodu, sprzęt RTV oraz wszystko co potrzebne do odpoczynku - namioty, kempingi, wędki, spławiki, a nawet przyrządy treningowe.

Opinie (741)

Taki sobie sklep

Aby znaleźć jakiś produkt trzeba nieźle się nachodzić.Wszystko przez organizację "ruchu" w sklepie,która wyklucza kręcenie się po wszystkich działach jednocześni.Trzeba iść jedną,ustaloną ścieżką aż do samych kas.Wybór maly.Ceny wysokie

Mogłoby być lepiej.

Sklep z artykułami budowlanymi gdzie można kupić wszystko. Organizacja asortymentu jest tam bardzo dobra. Łatwo można znaleźć to czego się szuka, ale na pomoc pracowników nie można liczyć... Trzech pracowników obecnych na sali sprzedaży nie potrafiło mi wskazać lub określić, czy produkt którego szukam jest dostępny w sklepie.

Daję dobre 4+

Miła i kompetentna obsługa na infolinii. Zakupy online zmieniłem bez problemów. Polecam.

Ciekawy

Jest to bardzo przestronny sklep, gdzie można znaleźć naprawdę wszystko do domu i nie tylko. Można w tym sklepie znaleźć produktu których nie można znaleźć w innych sklepach.

Przeciętnie

Sklep ma duży wybór produktów, ale czasem ciężko znaleźć to po co się konkretnie przyszło. Pracownicy nie są zbyt chętni do pomocy.

Rewelacyjnie.

Wysoka obsługa klienta.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Odwiedzałeś ostatnio JULA?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • stolarka budowlana
  • altany ogrodowe
  • meble ogrodowe
  • sklep internetowy
  • chemia domowa
  • agd i rtv
  • sklep budowlany
  • wędkarstwo
  • motoryzacja
  • farby

Podobne firmy w okolicy

Cepelia Polska Sztuka i Rękodzieło

(3.00 )

To i owo

(4.00 )

Blacharstwo samochodowe Imort-Export Łukasz Kołodziej

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem