JYSK

( 3.81 )

Jysk to międzynarodowa sieć handlowa, której korzenie znajdują się w Dani. W sklepach można znaleźć „wszystko dla domu”. Grupa Jysk posiada obecnie 2800 sklepów w 52 krajach na świecie. W Polsce pierwszy sklep rozpoczął działalność w 2000 roku, a obecnie jest ich 215. Słowo Jysk oznacza w duńskim języku coś lub kogoś z Półwyspu Jutlandzkiego, słowo to jest kojarzone ze skromnością, dojrzałością oraz uczciwością. Według właściciela firmy Larsa Larsena, powyższe słowa charakteryzują również jego markę podkreślając jej solidność oraz wiarygodność.

Opinie (3476)

Sklep internetowy

Zakupiłam produkty on line miesiąc temu i nadal nie otrzymałam towaru. Infolinia ciagle przekłada termin dostawy zasłaniając się duża ilością zamówień i brakiem towaru. UWAGA sprzedaj ten sam towar kilku klientom. Nie polecam zakupów online w Jysk.

Dziękuję bardzo za ...

Dziękuję bardzo za miłą obsługę w dniu dzisiejszym, tj. 16.11.2021 r. i profesjonalne podejście do klienta - mega profesjonalizm! Gorąco polecam! Oczywiście podziękowania należą się miłej Pani!!!

Wybraliśmy się ostatnio ...

Wybraliśmy się ostatnio z żoną na zakupy. Poziom pani kierowniczki jest wprost żenujący. Jest niemiła i arogancka. Traktuje sklep jak jej prywatny folwark. Zwykły pracownik więcej pomógł i ma więcej kultury jak ona. Szkoda, bo sklep jest ok, ale my już go omijamy.

Uwielbiam ten sklep, ...

Uwielbiam ten sklep, jednak pracownicy mogliby się częściej uśmiechać, dzięki!

Super

Jestem tam stałą klientką, bo obsługa rewelacja, lokalizacja bardzo korzystna, duży wygodny parking. Poruwnuję do sklepów tej firmy w dwóch sąsiednich miastach, i ten jest zdecydowanie najlepszy.

Super obsługa

Dobra jakość i obsługi i produku zakupionego.

Długi czas oczekiwania w kolejce

Personel sklepu nie był zbyt zajęty obsługą klientów, w kolejce do kasy musiałam stać około 10 minut, gdy pracownicy pochowali się za regałami. Dopiero po prośbie jednej kasjerki (na 3 stanowisk kasowe) podeszła kasjerka i zaczęła obsługiwać klientów stojących w długiej kolejce.

Bardzo wartościowa forma odpowiedzi zwrotnej

W informacji, którą otrzymaliśmy kompletną informację i standardowo całe ofertę produktów. Szybko, sprawnie i rzeczowo.

Do d....y takiej nie ma nigdzie

czekam na zakupiony wypoczynek już około 2 miesięcy zero informacji co towarem lub kasą

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

10.05.2021
JYSK Kontakt online

Spory wybór towaru

Duży sklep, w którym można znaleźć przeróżne sprzęty do wnętrza domu, czy firmy. Obsługa pomocna, potrafi wskazać miejsce, gdzie znaleźć można dany rodzaj produktów. Ceny przyzwoite, w sklepie czysto.

Rewelacyjna obsługa

Obsługa mojego zamówienia przebiegła sposób sprawny i bezproblemowy. Kontakt ze strony sklepu był klarowny i rzeczowy. Jeżeli chodzi o jakość towarów, jest ona na bardzo wysokim poziomie, oczywiście zachowując rozsądną cenę.

Promocja

W dn 26.02.2021 kupiłam w sklepie poduszkę za 35,-pln i otrzymałam 10% rabatu. Dziś dostałam gazetkę i ta sama poduszka jest w cenie 89,95pln, a w promocji można kupić za cenę 45,-pln.Czy ktoś może mi wyjaśnić cel promocji. Czy w Jysku promocja to znaczy cena idzie w górę? Uważam że to jest nieuczciwe.

Pozytywnie

Lubię ten sklep ,fajny asortyment, można coś ciekawego znaleźć, fajnie wyeksponowany towar,różne promocje.Obsługa sprawna.

Bardzo miły sklep

Bardzo lubię ten sklep. Przed Świętami robiłam zakupy: poduszki świąteczne. Pracownica zaproponowała mi krawat z bałwankiem, świąteczny, żeby wspomóc sprzedaż. Zrobiła to bardzo miło, więc kupiłam też ten krawat. Sprzedawcy są w tym sklepie zawsze mili i uśmiechnięci. Polecam.

Źle

Źle

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

29.12.2020
JYSK Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio JYSK?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

abra

(3.66 )

Agata

(3.93 )

Black Red White

(3.45 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem