Jakość Obsługi

LIDL

( 4.06 )

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Opinie (5901)

Cyrk na kółkach

Lidl Sosnowiec Dmowskiego 24 c Istny cyrk na kółkach! Towar często poukładany niezgodnie z cenami, na zwrócenie uwagi niemiłe zachowanie obsługi "widocznie ktoś poprzestawiał" Tak, klienci nie mają co robić tylko masowo przestawiają wam towar na półkach , takie hobby? -Dojenie kasy! Ekspedientki wpuszczają ludzi bez kolejki, bez pytania o zdanie ludzi w niej stojących. Ekspedientki wpychają łapy w pieczywo, tłumacząc ze muszą sprawdzić jaki i ile kupiłem(opakowania są przezroczyste a ekspedientki często chodzą bez rękawiczek, dotykając wcześniej masy towarów dotykanych przez innych klientów) Po sklepie włóczy się młodzież w wieku szkolnym, z pobliskich 2 szkół, większość bez maseczek, nikt tego nie pilnuje.

Obsluga na bardzo wysokim poziomie

Zakupy w tym Lidlu to sama przyjemnosc. Bardzo dobrze zaopatrzony asortyment, a co dla mnie jest najwazniejsze - zawsze ulozony czysto i schludnie. Obsluga na bardzo wysokim poziomie, zawsze pomocna. Wieloktotnie prosilam o pomoc w znalezieniu produktu i nigdy nie zostalam pozostawiona sama sobie. Jestem stala klientka i tak juz pozostanie.

brak kontaktu ze sklepem

Wielka reklama maseczek a w sklepie jeszcze niema (chyba celowo bo zleci się pół miasta i zawsze ktoś coś kupi) kiedy chcę zadzwonić jest to niemożliwe bo skasowano połączenia z sklepami. Na infolinii nie połączą ze sklepem mam jechać do sklepu i się zapytać co uczyniłem a maseczek już nie było. Jest to celowe obrzydliwe w dobie pandemii napychanie ludzi do sklepu i rzucenie małej ilości towarów

Wysoki poziom obsługi klienta.

Sklep bardzo dobrze wyposażony, pracownicy pomocni i zaangażowani. Świeże pieczywo, ciepłe wypieki prosto z pieca i bardzo duża przestrzeń. Kolejnym atutem jest duży parking i miejsca dla niepełnosprawnych oraz rodzin z dziećmi. Ceny od umiarkowanych po niskie, często można skorzystać z promocji. Przy sklepie znajduje się paczkomat - przy pokazji zakupów można odebrać swoją paczkę, co jest bardzo wygodne.

Polecam ten sklep

Sklep czysty, zadbany, dobrze zatowarowany. W dobie pandemii przestrzegane przez pracowników zasady covid-19. Ceny produktów bez zastrzeżen.

Najlepszy Lidl w C.H Plaza

Podczas zakupów w Lidlu w C.H Plaza mamy pełną dostępność do produktów i zaopatrzenia. Ceny są odpowiednio rozmieszczone i są czytelne dla klienta. Powierzchnia sklepu umożliwia swobodne poruszanie się. Personel cały czas obsługuje klientów lub dokłada towar. Jedynym minusem są kolejki i częste problemy z kasami samoobsługowymi.

Najlepszy sklep w okolicy

Sklep Lidl w Nysie oceniam jako jeden z najlepszych pod względem czystości, asortymentu, promocji, porządku jak i przejrzystości. Po wejściu do sklepu zawsze widoczne są aktualne promocje (plakaty, gazetki), koszyki są czyste i łatwo dostępne. Można swobodnie przejechać wózkiem, alejki nie są zastawione nierozładowanym towarem. Obsługa jest kompetentna i w razie trudności pomaga odnaleźć poszukiwany towar. Sklep sprawia wrażenie czystego i dobrze zorganizowanego, posiada także jedne z lepszych produktów jak i promocji. Polecam

Ok!

Warzywniak do poprawy, reszta względnie

Wygodnie i tanio!

Przejrzysta sala sprzedaży, towar uporządkowany, czysto, bardzo dobra i kompetentna obsługa, duży wybór produktów w atrakcyjnej cenie. Szczególnie towar ze strefy NON-FOOD zachęca do odwiedzin.

Niemiecka jakość

Robiąc zakupy w Lidlu nie napotkałem żadnych problemów. W sklepie jest czystko i łatwo się odnaleźć w szerokiej ofercie sklepu. Na półkach sklepowych niczego nie brakuje - personel bardzo dobrze sobie radzi z wykładaniem towaru. Świeże pieczywo jest rano i wieczorem. Zazwyczaj jest otwarta jedna kasa, ale gdy jest większy napływ klientów są otwarte nawet cztery kasy. Personel pracujący na kasie działa sprawnie. Podsumowując, do Lidla chodzi się na szybkie i przyjemne zakupy.

Czuję się niesprawiedliwie potraktowana przez Lidla

Dzień dobry, w gazetce 21.09 2020 były w promocji ciasteczka francuskie makaroniki w trzech sklepach Lidl niestety nie było tych ciasteczek następującego dnia również, klejonego dnia też nie było, i tak jeździłam przez parę dni bez skutku, Dramat!!!!! (Opinia została zmodyfikowana przez administratora z uwagi na treść)

Poleca, świetna obsługa

Czesto robię zakupu w Państwa sklepie, obsługa jest zawsze miła, pomocna i profesjonalna a sama czystość sklepu zachęca do powrotu. Jakość oferowanych produktów zadowoli najbardziej wymagającego klienta

Dobry w swoim standarcie supermarket

Wszystko jest utrzymane na poprawnym, bądź bardzo dobrym poziomie. Warzywa i owoce są świeże, nie zdarzają się odchylenia od normy. Sklep jest uporządkowany. Nie ma możliwości żeby spotkać produkt przeterminowany. Promocje są atrakcyjne. Są również przeceny -50%. Obsługa pracuje sprawnie i bezproblemowo z klientem.

Dobrze

Sklep dobrze wyposażony miła obsługa kolejki do kas raczej - raczej nie ma chociaż czasem dość wyraźne braki towarów na polkach do 2 dni

Dobrze

Sklep dobrze wyposażony miła obsługa kolejki do kas raczej - raczej nie ma chociaż czasem dość wyraźne braki towarów na polkach do 2 dni

średnia obsługa

personel mało zorientowany by odpowiedzieć na zadane pytanie czysto ceny aktualne szeroki asortyment

Szybka dostawa

Zamówiłam pościel przesyłka dotarła szybko towar zgodny z opisem dobrze zapakowany

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.28 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem