LIDL

(4.24)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5636 z 8637)

Sklep oferuje wygodny...
Sklep oferuje wygodny dostęp oraz wystarczająco duży parking, co jest dużym udogodnieniem dla klientów. Niestety, już przy wejściu można zauważyć, że posadzka w strefie owoców i warzyw bywa brudna i klejąca, co obniża komfort zakupów. Obsługa jest zróżnicowana - część pracowników wyróżnia się uprzejmością i życzliwością, jednak zdarzają się również osoby, które w mniej przyjemny sposób instruują klientów. Dość często można też usłyszeć prywatne rozmowy prowadzone przez pracowników za pomocą urządzeń w systemie interkom, a ich treść bywa nieodpowiednia w przestrzeni zakupowej. Zdarza się również, że czas oczekiwania na pomoc przy kasach samoobsługowych jest wydłużony, co powoduje zniecierpliwienie klientów. Dodatkowym utrudnieniem są często zastawione alejki - palety z towarem ograniczają swobodę poruszania się po sklepie. Z dostępnością i różnorodnością towaru sklep zazwyczaj wypada dobrze, gorzej jest w weekendy oraz przy bardziej korzystnych promocjach, wtedy można odczuć braki na półkach.

Sygnalista

20.08.2025

Placówka

Rumia, Pomorska 6

Nie zgadzam się (0)
19.08 zrobiłam zakupy...
19.08 zrobiłam zakupy w Lidlu na warszawskim żoliborzu. Obsługa w sklepie jest uprzejma, pomocna, życzliwa i uśmiechnięta. Alejki są szerokie gdzie bez problemu przejadę wózkiem, artykuły spożywcze posegregowane - bez laktozy, bez glutenu, bio. Duży wybór artykułów. Przed sklepem automat na butelki, puszki, a w sklepie można wykorzystać zniżkę, którą się dostało w tym automacie. Minusem są palety z artykułami, które stoją przy półkach i trudno jest wtedy dostać się do produktu, który chce się kupić. Dość często kasy są zamknięte i trzeba korzystać tylko z samoobsługowych, których jest sporo ale szczególnie osoby starsze i z dużą ilością zakupów wolą tradycyjne kasy.

Placówka

Warszawa, Rydygiera 6

Nie zgadzam się (0)
Kupiłem produkty spożywcze...
Kupiłem produkty spożywcze w Lidlu na ul. Zana. Duży wybór owoców i warzyw, ceny atrakcyjne. Obsługa na kasie szybka, bez zbędnych problemów. Polecam.

MarkNo

17.08.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Lubię robić zakupy...
Lubię robić zakupy w Lidlu w Baninie – zawsze znajdę to, czego potrzebuję, a do tego ceny są naprawdę przystępne. Szczególnie polecam świeże pieczywo i warzywa, bo jakość jest naprawdę super. Obsługa też na plus – miła i pomocna. Fajnie, że często są ciekawe promocje i nowości. No i aplikacja Lidl Plus się opłaca – często korzystam z kuponów. Dla mnie to jeden z najlepszych sklepów na codzienne zakupy.

Klient_LwTiB

06.08.2025

Placówka

Banino, Lotnicza 44

Nie zgadzam się (0)
Lidl to jeden...
Lidl to jeden z moich ulubionych supermarketów – cenię go za szeroką ofertę, dobre ceny i przejrzysty układ sklepu. Większość personelu jest pomocna i kompetentna, a czas obsługi przy kasach zwykle nie jest długi. Niestety, kilka razy spotkałam się z problemem wyłączonej krajalnicy do chleba. Gdy zapytałam, czy można ją uruchomić, spotkałam się z bardzo niemiłą reakcją – usłyszałam nieprzyjemne słowa i poczułam się potraktowana z oburzeniem, jakby moje pytanie było nie na miejscu. Taka postawa jednej z pracownic sprawia bardzo złe wrażenie i zupełnie nie pasuje do poziomu, którego oczekuję od tej sieci.

Klaudia1008

05.08.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dobry wybór artykułów...
Dobry wybór artykułów spożywczych i przemysłowych, ale rotacja asortymentu bywa szybka

Klient_I1sVm

05.08.2025

Placówka

Kielce, ul. Śląska 3

Nie zgadzam się (0)
Najczęściej robię zakupy...
Najczęściej robię zakupy w sklepach sieci Lidl. Produkty są świeże i dobre, a obsługa działa na najwyższym poziomie. Jedyną słabą stroną jest zbyt niska temperatura przy lodówkach — zwłaszcza w ich pobliżu jest bardzo zimno. Polecam i zachęcam do zakupów!

KamilaW_yNKd

31.07.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, pracownicy zawsze pomocni i uprzejmi. W sklepie panuje porządek, czysto i wszystko dobrze oznaczone. Produkty świeże, duży wybór – szczególnie pieczywo i warzywa. Często zaglądam i zawsze jestem zadowolony z zakupów. Polecam!

DawidKonkol_0chX

27.07.2025

Placówka

Banino, Lotnicza 44

Nie zgadzam się (0)
drogo, nieliczne promocje...
drogo, nieliczne promocje są korzystne dla mnie

Klient_WzbCN

26.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Produkty są dobrej...
Produkty są dobrej jakości a ceny mają dobry stosunek jakość-cena. Obsługa również jest pomocna i miła

KrisReal05

26.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobry program lojalnościowy.
Dobry program lojalnościowy.

Ivan24

26.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła, pomocna, dobrze...
Miła, pomocna, dobrze wykwalifikowana obsługa. Sklep odpowiednio zaopatrzony, szeroki wybór produktów. Szybki czas obslugi, jednak mały minus za duże kolejki w weekendy- w te dni powinni być otwarte wszystkie kasy a nie tylko 1 czy 2… Sklep czysty i przestronny. Duży parking. Polecam!

nataliac

26.07.2025

Placówka

Zabierzów, Rzemieślnicza 263

Nie zgadzam się (0)
W sklepach z...
W sklepach z reguły jest czysto i obsługa jest bardzo pomocna

zarejestrowany-uzytkownik

26.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

25.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Duży i czysty...
Duży i czysty sklep, ceny zazwyczaj się zgadzają, personel pomocny i uprzejmy. Co tu dużo mówić , jak dla mnie 4+, nie zawiodłam się ani razu robiąc tam zakupy na świeżość produktów. Oby tak dalej

MonikaTeofil_NwTo

25.07.2025

Placówka

Szczecin, Brama Portowa 1

Nie zgadzam się (0)
Momentami zbyt dużo...
Momentami zbyt dużo palet lub wózków z towarem

zarejestrowany-uzytkownik

25.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep, w którym...
Sklep, w którym zdecydowanie robię zakupy najczęściej, zawsze czysto, świeże pieczywo i ogromny wybór

zarejestrowany-uzytkownik

25.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Lidl to dobry...
Lidl to dobry market, jeśli chodzi o podstawowe potrzeby zakupowe. Promocje z kuchniami świata są bardzo fajne i dzięki nim można odkrywać nowe smaki i poszerzać umiejętności kulinarne.

kinga89

23.07.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Lidl to jeden...
Lidl to jeden z moich ulubionych sklepów spożywczych. Cenię go za szeroki wybór produktów, zarówno marek własnych, jak i znanych firm. Szczególnie lubię świeże pieczywo oraz warzywa i owoce, które zazwyczaj są dobrej jakości. Sklep jest dobrze zorganizowany, półki uporządkowane, a ceny wyraźnie oznaczone. Obsługa w moim lokalnym Lidlu (przy ul. Słowackiego w Krakowie) jest kompetentna – kasjerzy pracują sprawnie, a jeśli potrzebuję pomocy na sali, pracownicy chętnie wskazują miejsce produktu lub informują o dostępności. Czas oczekiwania przy kasach nie jest długi, zwłaszcza odkąd wprowadzono kasy samoobsługowe, które działają bez większych problemów. Wystrój i czystość sklepu również zasługują na pochwałę – wszystko wygląda nowocześnie i schludnie. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenia.

Justkozak

23.07.2025

Placówka

Kraków, Wielicka 83

Nie zgadzam się (0)
Sklep czysty, nie...
Sklep czysty, nie ma dużych kolejek, bo gdy jest duży ruch owtierana jest większa ilość kas. Na minus to, że często towar na półkach jest porozwalany, co utrudnia znalezienie produktu.

Klient_GIO1X

23.07.2025

Placówka

Grajewo, Kopernika 23

Nie zgadzam się (0)

LIDL

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Czy te firmy wypadają lepiej niż LIDL?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Sklep oferuje wygodny...
Sklep oferuje wygodny dostęp oraz wystarczająco duży parking, co jest dużym udogodnieniem dla klientów. Niestety, już przy wejściu można zauważyć, że posadzka w strefie owoców i warzyw bywa brudna i klejąca, co obniża komfort zakupów. Obsługa jest zróżnicowana - część pracowników wyróżnia się uprzejmością i życzliwością, jednak zdarzają się również osoby, które w mniej przyjemny sposób instruują klientów. Dość często można też usłyszeć prywatne rozmowy prowadzone przez pracowników za pomocą urządzeń w systemie interkom, a ich treść bywa nieodpowiednia w przestrzeni zakupowej. Zdarza się również, że czas oczekiwania na pomoc przy kasach samoobsługowych jest wydłużony, co powoduje zniecierpliwienie klientów. Dodatkowym utrudnieniem są często zastawione alejki - palety z towarem ograniczają swobodę poruszania się po sklepie. Z dostępnością i różnorodnością towaru sklep zazwyczaj wypada dobrze, gorzej jest w weekendy oraz przy bardziej korzystnych promocjach, wtedy można odczuć braki na półkach.
Zgadzasz się?