Jakość Obsługi

LIDL

( 4.13 )

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.500 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630. Sklepy w swojej ofercie posiadają nie tylko produkty spożywcze, ale również szeroką gamę produktów non-food, w skład której wchodzą m.in. takie produkty jak: pościele, odzież, zabawki, galanteria skórzana, produkty z kategorii dom i ogród oraz hobby. Od ponad roku Lidl Polska oferuje również podróże, działając jako multi-agent turystyczny w ramach platformy lidl-podroze.pl. Lidl współpracuje z polskimi producentami, między innymi: Tarczyński S.A., Animex, Superdrob, Mlekovita czy Sokpol.

Opinie (4971)

LIDL JEDYNY TAKI W MIEŚCIE

Miła i pomocna obsługa, pełny asortyment, dużo miejsca, chce się wracać

Spoko

Sklep czysty, obsługa udziela poprawnych informacji, pomaga w wyszukaniu artykułu, na nie których półkach większości poukładane i dołożone artykuły, zdążają się braki. Zdarzają się długie kolejki

Spoko

Sklep czysty, obsługa udziela poprawnych informacji, pomaga w wyszukaniu artykułu, na nie których półkach większości poukładane i dołożone artykuły, zdążają się braki.

Polecam!

Sklep zawsze czysty i schludny, nie ma problemu z przejściem między alejkami, nikt nie zastawia ich paletami jak w sklepach konkurencji. Świeże pieczywo zawsze na półkach, nie brakuje towaru z aktualnych promocji. Jeśli chodzi o obsługę to bywa różnie - niektóre panie kasjerki pracują tam chyba za karę. Zero uśmiechu i chęci do pracy, mam wrażenie że do klienta podchodzą wręcz z niechęcią. Na szczęście nie wszyscy, pracuje tam kilka wspaniałych, zawsze uśmiechniętych i pomocnych osób, które zachęcają do powrotu.

Niemalże właściwie postępująca placówka sieci sklepów Lidl

Wstęp: Placówka ta sieci sklepów Lidl mieści się na ulicy Zawodników 4 w Gdańsku, niedaleko stadionu żużlowego GKS. Jest to dzielnica Śródmieście miasta Gdańsk. 1) DOJAZD: a) Komunikacją miejską: Niedaleko od sklepu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej. Przystanek autobusowy jest niemalże tuż przy wejściu, natomiast na przystanek tramwajowy należy przejść używając podziemnego tunelu dla pieszych. Jest to zdecydowanie na plus, ponieważ do sklepu możemy z łatwością udać się korzystając z komunikacji miejskiej. b) Samochodem: Dojazd samochodem dla nowych klientów może trochę zdziwić. Wjazd na parking nie odbywa się z głównej ulicy Podwale Przedmiejskie, a z ulicy Zawodników. Wiąże się to z faktem iż sklep trzeba najzwyczajniej objechać. I) Parking: Parking jest w miarę należycie zaprojektowany, w czasie wzmożonego ruchu nie ma większego problemu z wyjazdem. Na parkingu znajdują się dwa automaty do wydawania biletów, jedna godzina bezpłatna, co zdecydowanie wpływa na ilość wolnych miejsc parkingowych (głównie podczas żużlu na pobliskim stadionie, czy podczas otwarcia targowiska obok sklepu). Na dzień dobry po przyjeździe przywitał nas standardowo bezdomny, który najzwyczajniej żebrał. Jest to zdecydowanie bolączka tego sklepu od lat. Ochrona nic w tym kierunku nie robi. Znanym trickiem tych bezdomnych jest rozdawanie biletów do parkowania chwilę wcześniej wydrukowanych co jest zagrywką psychologiczną na klientach, która poniekąd wymusza wygrzebanie drobnych. 2) GODZINY OTWARCIA: Sklep w tygodniu otwarty jest od godziny 7:00, co umożliwia zrobić szybkie zakupy, np przed pracą. 3) CZYSTOŚĆ, PORZĄDEK, BEZPIECZEŃSTWO: Placówka ta jest czysta. Pracownicy często na oczach klientów czyszczą sklep. Towar jest równo ułożony na półkach, ceny również są umieszczone. Wyjścia ewakuacyjne wolne, nie są zestawione. Wózki czyste, w dobrym stanie. Koszyki bywają brudne. 4) JAKOŚĆ TOWARU: Brak zastrzeżeń. Nie spotkałem nigdy towaru przeterminowanego, czy zepsutego. Pieczywo jest dopiekane na bieżąco. 5) OBSŁUGA: Obsługa jest zazwyczaj uśmiechnięta i pomocna. Pracownicy stale dbają o porządek na sali. Kasy wraz z napływem klientów są otwierane na bieżąco, a pracownicy szybko kasują produkty, co wpływa na optymalizację pracy. Pracownicy dobrze udzielają odpowiedzi na zadane pytania. 6) Reklamacje: Uszkodzony towar można praktycznie wymienić od ręki (14 dni bez aplikacji, 30 dni z aplikacją Lidl Plus). Wystarczy udać się do pracownika kas. Nawet pomijając kolejkę. Podsumowanie: Lidl na ulicy Zawodników pomimo kilku pomniejszych błędów, jest dobrą placówką. Nie występują żadne krytyczne błędy, które przykuły moją uwagę.

Jak zakupy, tylko do Lidla!

W sklepie panuje ład i porządek, łatwo znaleźć potrzebne produkty. W tle słychać przyjemną muzykę. Warzywa i owoce wyglądają na świeże, są ładnie poukładane. Personel bardzo pomocny, miły. Przy kasie zawsze następuje przywitanie Klienta i podziękowanie za zrobione zakupy. Miejsce godne polecenia

Sklep idealny na zakupy !

Sklep jest przestronny, jest dużo miejsca, co sprawia, że ludzie mają dużą swobodę ruchu, przy zakupach co jest ogromną zaletą. Asortyment na półkach jest trzymany w jak najlepszym porządku. Wszystko jest zawsze świeże-owoce, warzywa, pieczywo. Lokal jest zawsze utrzymany w czystości. Pod sklepem jest duży parking, nie musimy martwić się o znalezienie miejsca parkingowego. Personel sklepu to osoby uśmiechnięte, kompetentne i chętne do pracy i pomocy. Kasy są zawsze otwarte, nie robią się kolejki. Czas obsługi jest jak na najwyższym poziomie. Serdecznie polecam ten sklep

Dobre miejsce na większe zakupy.

Odwiedzam to miejsce często, bo mieszkam w pobliżu. Pod sklepem łatwo jest zaparkować praktycznie o każdej godzinie ze względu na duży parking. Czystość w tym Lidlu zdecydowanie na plus, mimo że w godzinach popołudniowych panuje tam bardzo duży ruch. Dostępność i świeżość produktów również oceniam pozytywnie. Kolejki do kas są regularnie rozładowywane poprzez otwieranie kolejnych stanowisk. Ogólnie sklep warty polecenia.

SUPER

CHODZĘ tam prawie co dziennie zawsze ,czysto zgodne cenówki, towar poukładany a pracownicy niby sa dostepnia ale ich nie widac nie słychac naprawde lubie sklep lidl

Pozytywny

Sklep czysty,zadbany, dostępność towaru nawet w godzinach popołudniowych,odsluga miła zawsze pomocna szczególnie jedna pracownica (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)

Wszystko ok

Świeże produkty i fajne przeceny

Lidl jak Lidl

Wchodząc do tego lidla, zauważyłem, że wszystkie gazetki promocyjne znajdowały się przy wejściu. Wózki przed sklepem były czyste, koszyki w sklepie również. Wszelkie pieczywo było świeże oraz torebki foliowe i rękawiczki były uzupełnione. Na terenie całego sklepu panował porządek, produkty były ładnie poustawiane, ceny były aktualne. Pracownicy byli ubrani schludnie i czysto. Przy kasie nie było jakiś większych kolejek, także czas oczekiwania na zakup był dość krótki. Jestem zadowolony z moich zakupów.

Bardzo dobra obsługa!

Obsługa w supermarkecie Lidl jest na najwyższym poziomie. W sklepie zachowany jest porządek. Pracownicy sklepu są pomocni, Nie ma problemu z ewentualnymi zwrotami towarów takich jak ubrania czy buty, które można tam zakupić. Nie spotkałam się jeszcze z nieświeżymi produktami, jeśli chodzi o owoce i warzywa. Wskazywałoby to, że są przez pracowników często sprawdzane i wymieniane w razie potrzeby.

Profesjonalna i szybka obsługa !!!

Kasjerki bardzo miłe i pomocne. Zawsze pytają o aplikację Lidla. Towar na sklepie ułożony prawidłowo - brak pustych miejsc. Każdy produkt posiada etykietę cenową. Ogólnie porządek na sklepie.

lidl

dobra jakość częste przeceny i duze rabaty,swiezosc produktow

Wszystko ok a jednak niedosyt

Witam Jesli chodzi o ten market zacznę od pozytywów: -półka dobrze wyeksponowana -warzywa owoce ułożone odpowiednio -czystość przed wejściem bez zarzutu -czystość na sklepie (posadzka ekspozycji) bez zastrzeżeń -personel bardzo miły Jedyne zastrzeżenia to bałagan w strefie z napojami i na polkach z odzieżą a także zaniedbane koszyki zakupowe (mniejsze plastikowe) Gdyby nie te drobne szczegóły ocena byłaby na pewno wyższa Pozdrawiam Przemysław Łapok

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.16 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem