Jakość Obsługi

LIDL

( 4.06 )

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Opinie (6034)

Lidl jak magazyn

Lidl w Jastrzębiu zdroju na Marusarzowny był moim ulubionym sklepem . Niestety od mniej więcej pół roku sklep zrobił się magazynem. Zalegający towar w przejściach, zalegające puste opakowania to norma . Kiedyś ciągi komunikacyjne były puste i przestronne. Teraz zwłaszcza w okresie pandemii ledwo mieści się jeden wózek. Często czekam jak pracownik się przemiesci z towarem lub inny klient. Poza tym ciagi przy kasach sa za wąskie. Widać że nie ma w sklepie wlasciwej organizacji pracy.

Brak słów

Mam nadzieję, że przeczytają to odpowiednie osoby z działu Lidl. 22.07.2020 roku miała zostać dostarczona do mnie przesyłka, kurier niby zostawił ją na ganku którego nie mam, Lidl uwierzył kurierowi po 4 zgłoszeniach cisza. Brak towaru, olewka klienta nie polecam

polecam ten sklep !

sklep czysty , zadbany , cenowki na wszystkich produktach. Duży wybór. Mila obsługa, krotki czas oczekiwania w kolejce.

Dobrze zaopatrzony Lidl

Sklep jest bardzo duży. Zawsze znajdę tam to co potrzebuję. Tylko raz zdarzyło mi się znaleźć brokuły z owadami wewnątrz, ale to nie wina samego sklepu. Duży wybór i szybkie zakupy nawet przy kolejkach.

Dobry sklep

Lubię ten sklep i robić tam zakupy. Jest tam wszystko czego potrzebuję, a kasy samoobsługowe umilają i ułatwiają zakupy.

Obsługa stworzona dla klienta.

Mimo bardzo wczesnej godziny, chwilę po otwarciu sklepu obsługa bardzo pozytywna i gotowa w każdym momencie pomóc klientowi. Otwarte były tylko kasy samoobsługowe, kiedy Pani z obsługi zobaczyła że szukam zwykłej kasy, od razu podeszła do mnie z uśmiechem na twarzy i zaprosiła do jednej z nich, o nic nie trzeba było prosić.

reklamacje

Bardzo szybko i sprawnie odbywa się reklamacja przy kierowniku sklepu. Zawsze towar niepasujący, uszkodzony można zwrócić, zwracają należność na kartę debetową czy w gotówce w zależności jak był ten produkt opłacony

Wszystko ok

W sklepie było czysto, w sklepie można było zrobić swobodnie zakupy. Produkty posiadały ceny.

Miła obsługa, kasy samoobsługowe, czystość

Sklep bardzo czysty, estetyczny towar dostępny i zawsze swieży. Od niedawna kasy samoobsługowe, rozbijają kolejki mimo że się często wieszają, Pracownik na kasach samoobsługowtch zawsze pomocny i miły szybko reaguje na wołanie klienta. Polecam ten sklep.

opryskliwa obsługa Lidl przy Plastycznej Warszawa

Zawód sprzedawcy to nie 2 godzinne przyuczenie do kasy i awans po 2 dniach pracy na stanowisko kierownika. Nie muszę znosić min, mamrotania pod nosem i opryskliwości kasjerki, która robi łaskę, że odpowiada na pytanie i "dzieciaka"kierownika, który mnie poucza przy klientach, a nie informuje, że informacji nt produktu BIO mogę sobie poszukać w internecie. Sytuacja z dnia 22.07.2020 godz. 16.00 Ponieważ nie była to pierwsza sytuacja za to była to moja ostatnia wizyta w tym sklepie. Żeby ta placówka była otwarta jako jedyna w promieniu 100km to będę wodę piła, a nie zrobię tam nigdy więcej zakupów i każdemu powiem jak traktowani są tam klienci i zachęcę do omijania szerokim łukiem Lidla na Plastycznej w Warszawie.

Promocja OFF spray na komary 22.07.2020

Przed chwilą , skuszony obniżką ceny Off Spray p. komarom z 5,99 na 3,99, duża czerwona kartka, nabyłem 8 szt. tego towaru. Na paragonie nr.67008, nr wydr. 890016 , cena :5,99. Udałem się z paragonem na salę, upewniłem się, że jest 3,99 poprosiłem panią na sali o korektę. Pani sprawdziła i poprosiła mnie do kasy nr 1 i poprosiła kasjerkę o wydanie "temu panu" 16 zł. Pani kasjerka obsłużyła klienta i zawołała kasjera z kasy nr 3 i przekazała mu sprawę, pan powiedział , że najpierw musi posprzątać , koło kasy. Poszedłem za nim, posprzątał i jakby nigdy nic obsłużył jednego klienta, potem drugiego...grzecznie zapytałem , czy mógłbym dostać moje 16 zł. Pan powiedział krótko: "Do tej pani", "Której pani ?'" zapytałem , tej obok (czyli już kasa nr ) , w końcu dostałem swoje zł. Podziękowałem i przeprosiłem za kłopot i usłyszałem "Nic nie szkodzi "

Genialnie zorganizowana placówka

Jedna z lepszych placówek Lidla jakie miałem możliwość . Personel jest zorganizowany i bardzo kompetentny. Mam uczucie, że zależy im na dobrej obsłudze klienta na każdym etapie wizyty nie tylko przy kasie. Czas obsługi jest niewiarygodnie szybki. Personel szybko reaguje gdy kumulują się kolejki przy kasach. Sama obsługa przy kasie jest mija dobrze i bardzo sympatyczna. Sklep jest bardzo dobrze zagwarantowany. Znajdziemy w nim większość produktów, których oczekiwalibyśmy od sklepu spożywczego. Wszystkie etykiety są klarowane i mają swoje odpowiednie miejsce. Sklep jest czysty.

Fajny sklep

Często robię zakupy w tym sklepie. Personel miły i uśmiechnięty. Towar dobrze wyeksponowany i oznakowany. Polecam

Dobry sklep na szybkie zakupy.

W sklepie nigdy nie brakuje asortymentu, szybkie obsługi klienta przy kasie jest na wysokim poziomie, do minusów natomiast należy zaliczyć nie zawsze czysta podłogę oraz sporadyczny zapach ryb w sklepie.

Opinia

Witam .W dniu dzisiejszym w godzinach po południowych ,robiłam zakupy w sklepie Lidl w Szczecinie ,ul .Mieszka 1 .Przy kasie nr 2 powiedziałam Pani ekspedientce ,że mam aplikacje ,ale nie wie jak się korzysta z aplikacji .Pani burknęła coś pod nosem ,nie zrozumiałam co .Na paragonie zobaczyłam ,że nie uwzględniono żadnej promocji .Wydaje mi się że Pani mogła mnie poinstruować jak korzysta się z aplikacji . Pozdrawiam .Wiesława Szydłowska .

Parking

Sklep Lidl Kielce ul. Piekoszowska Sklep nieprzyjazne niepełnosprawnym!!! Jako inwalida mam problemy z poruszaniem się Apeluję na miejscach dla uprawnionych. Normalnie nawet w strefie płatnego parkowania wystarczy karta za szybą. Tu na parkingu muszę iść do automatu pobrać bilet iż powrotem do samochodu żeby położyć za szybą. Ciekawe kto.to wymyślił może ktoś kto lubi patrzeć na takich jak ja i.mieć ubaw ostatnio parkingowy mi się przyglądał ktoś w mojej sytuacji zna to uczucie ale ten lidl.mam najbliżej . Ja wiem o.tych biletach ale ale inni widzę jak dochodzą się z parkingowymi .nie jest to dla nikogo przyjemne i widać że Lidl nie do.konca dba o.klientów można to inaczej rozwiązać bo chodzi o tych co parkują a ni kupują . Marketingowe to wygląda tragicznie i.troche groteskowo . Brakuje tylko informacji że obsługują tylko klientów w krawatach bo mnie awanturujacy są Ps .tak na marginesie wszędzie gdzie są parkingi płatne są znaki przy wjeździe atu nie ma a informacje na ścianie można łatwo przegapić

Jeden z najlepszych

Bardzo lubię robić zakupy w tej placówce. Dobra organizacja pracy personelu sprawia, iż nie ma w nim nadmiernych kolejek. Wszystko jest ładnie ułożone, więc nie ma problemu z wyszukaniem odpowiedniego produktu. Dla osób, których zakupy są niewielkie doskonałym rozwiązaniem są kasy samoobsługowe.

zawsze świeże produkty

Lidl w Wałbrzychu to sklep do którego warto iść , po zakup świeżych produktów. W ofercie co tydzień można zakupić produkty z różnych stron świata, a w Wałbrzyskim jest szczególny duży wybór patrząc na inne Lidle odwiedzane przeze mnie.

Duży przejrzysty sklep

Sklep duży i czysty. Oferta dostępna i przygotowana w sposób atrakcyjny dla klienta. Pracownicy mili i pomocni, warzywa i owoce zawsze świeże.

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.33 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem