Jakość Obsługi

LIDL

( 4.18 )

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.500 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630. Sklepy w swojej ofercie posiadają nie tylko produkty spożywcze, ale również szeroką gamę produktów non-food, w skład której wchodzą m.in. takie produkty jak: pościele, odzież, zabawki, galanteria skórzana, produkty z kategorii dom i ogród oraz hobby. Od ponad roku Lidl Polska oferuje również podróże, działając jako multi-agent turystyczny w ramach platformy lidl-podroze.pl. Lidl współpracuje z polskimi producentami, między innymi: Tarczyński S.A., Animex, Superdrob, Mlekovita czy Sokpol.

Opinie (5822)

Zakupy online

Sprzedają produkty których nie mają a później po jakimś czasie zwracają kase

Obsługa fatalna

Jestem zaskoczona. W sklepach Lidla coś się psuje. Słaba oferta, błędne ceny, a na pracownika musiałam czekać prawie 10 min. Nie polecam tego sklepu.

Miła obsługa z małymi błędami

Sklep czysty towar poukładany starannie ceny widoczne wszędzie przy każdym produkcie, brak przeterminowanych produktów, towar pukładany i wyfejsowany. Pani przy kasie powiedziała dzień dobry zapytała o kartę lojalnościowa Lidla lecz podczas obsługi rozmawiała przez słuchawkę i mikrofon z inna pracownica sklepu o przedłużeniu umowy i zarobkach, na koniec powiedziała do widzenia ale nie powiedziała dziękuje.

Szybka reakcja na potrzeby klientów

Zawsze gdy odwiedzam wspomniany sklep spotykam się z czystością i życzliwym podejściem do klienta. Uprzejmi kasjerzy i szybka reakcja na tworzące się kolejki w postaci otwierania następnych kas. Jakość produktów to kolejny atut.

Fatalna obsługa.

Dzisiaj odbierałem w Wodzisławiu Śl przesyłkę z Winnicy Lidla..Wszedłem kawałek do pomieszczenia oznakowanego znakiem Winnicy i zawołalem przebywającą tam Panusię. Zostałem przez nią zwyzywany i wyproszony z pomieszczenia. Straszyła mnie nawet ochroną. Bo podobno wszedłem do magazynu. Pani potraktowała mnie jak intruza i przestępcę. Myślę , że to był mój ostatni zakup, choć Pani na kasie była z kolei bardzo sympatyczna,

Miłe i spokojne zakupy

Wszystkie artykuły z mojej listy zostały zakupione, ceny przyzwoite i odpowiednie do jakości produktu. Ogromnym plusem jest dostępne świeże pieczywo, krajalnica di krojenia chleba oraz dobrej jakości warzywa. Ceny jeśli chodzi o warzywa i owoce trochę wyższe niż w sklepach konkurencyjnych np. Biedronka. Obsługa pomocna, a jeśli czegoś nie można znaleźć doprowadziła mnie Pani do artykułu. Kasjerzy szybko reagują na kolejki przez co nie czeka się długo na skasowane produktów. Minusem jest znalezienie miejsca parkingiwego. Nawet w godzinach rannych. Jeśli już się znajdIe owe miejsce to znajduje się one daleko od wejścia do sklepu.

Miła Obsługa!

Robiąc zakupy obsługa zawsze jest na wysokim poziomie, Mili Ludzie. Każdy produkt wskażą, na kasie nie siedzą za karę :)

Uwaga! nic nie kupójcie przez internet w LIDLU!!!

PRZESTRZEGAM PRZED ZAKUPAMI INTERNETOWYMI W LIDLU. 9 LISTOPADA KUPIŁAM LIDLOMIX I DO DZISIAJ GO NIE OTRZYMAŁAM. PIENIĘDZY TEŻ MI NIE ODESŁANO. JAK NA RAZIE JA DO NICH PISZĘ I DZWONIĘ I NIC. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Super

Bardzo lubię ten sklep. Jestem tam 2 razy w tygodniu. Profesjonalna i miła obsługa. Jest czysto, wszystko poukładane i duże promocje. Owoce ,warzywa świeże. To jest mój ulubiony sklep.

Kupony rabatowe za niedogodności

Witam, dziś chciałabym opowiedzieć o moich dwóch rozmowach z infolinią lidla. Robiłam u nich zakupy on-line. Niestety jeden z produktow dotarł do mnie uszkodzony. Podejrzewam, że nastąpiło to w czasie transportu. Zadzwoniłam na infolinie, aby dowiedzieć się co z tym zrobić. Pani poinformowała mnie szczegółowo o dalszych krokach, a także zaoferowała bon do wykorzystania przy następnych zakupach. Zadowolona podziękowałam i oczywiście niedługo wykorzystałam kupon. I tu miało miejsce drugie zdarzenie, gdyż jeden z zamowionych produktów wcale do mnie nie dotarł, na fakturze wszystko było ok, dostalam zwrot za to co nie doszło. Rozczarowanie pozostało, więc znowu zadzwoniłam na infolinię aby wyjaśnić sytuację z danym produktem, bo on line byl cały czas dostępny. Tym razem Pan zobowiązał się zweryfikować stany magazynowe, a dla mojego zadośćuczynienia otrzymalam bon trzykrotnie wyższy niż ten pierwszy. Ogólnie było warto!

Towar fajny, ceny niskie, brak dobrej organizacji

W Lidlu jest strasznie brudno. Towar jest porozrzucany po półkach. Brak jakiej kolejek organizacji pracy widać. Kolejki przy kasach, w tym czynne tylko dwie kasy. Towar fajny, ceny niskie .

Niskie ceny, wysoka jakość

Posiadają bardzo bogaty asortyment. Miła obsługa. Jeśli jest taka potrzeba otwierane są dodatowe kasy.

Nowoczesna

Lidl przeszedł ostatnio ciekawą przemianę i dziś wygląda czysto schludnie i przejrzycie

Bardzo miła obsługa.

Sklep bardzo czysty i bardzo dobrze zaopatrzony, obsługa miła i przyjazna klientowi. Polecam

Szybkie zakupy

Poruszanie się po sklepie bez problemowe, kolejki również ograniczane do minimum - duży sklep, ale zapewnia możliwość dokonania szybkich zakupów.

Czysto, sprawnie

Zachowana czystość w sklepie; szerokie alejki usprawniają zakupy; obsługa na plus

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.36 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem