LIDL

(4.24)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5645 z 8649)

Zakupy przebiegły sprawnie,...
Zakupy przebiegły sprawnie, sklep czysty i dobrze zorganizowany. Na minus – część towaru promocyjnego wyprzedana już przed południem.

Adas000

16.09.2025

Placówka

Orzesze, Powstańców 3

Nie zgadzam się (0)
Sklep prezentuje wysoki...
Sklep prezentuje wysoki standard czystości i estetyki – alejki są szerokie i łatwo znaleźć potrzebne produkty. Obsługa na kasie uprzejma i sprawna, nie było długiego oczekiwania mimo sporej liczby klientów. Na wyróżnienie zasługuje dział pieczywa – świeże i dobrze wyeksponowane produkty. Małym minusem była chwilowa kolejka przy stoisku mięsnym, gdzie obsługa mogłaby być liczniejsza w godzinach szczytu. Ogólnie jednak wizyta była pozytywna i komfortowa.

Adas000

15.09.2025

Placówka

Orzesze, Powstańców 3

Nie zgadzam się (0)
Miałam okazję zawitać...
Miałam okazję zawitać dzisiaj do sklepu Lidl w Nowogardzie. Jestem bardzo zadowolona z zakupów w sklepie Lidl. Obsługa zawsze szybko reaguje na ewentualne problemy przy kasach samoobsługowych, dzięki czemu klienci nie muszą długo czekać. Pracownicy są uprzejmi, pomocni i zawsze z uśmiechem podchodzą do klientów. Dodatkowo świetnie znają asortyment sklepu i potrafią bez problemu wskazać miejsce, gdzie znajduje się dany produkt. Dzięki takiej atmosferze zakupy są przyjemne, a do sklepu chętnie się wraca.

Klient_OihBL

15.09.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
„Robię zakupy w...
„Robię zakupy w Lidlu przy ul. Wici 3 już od dawna i zawsze wychodzę zadowolony. Sklep jest czysty, dobrze zorganizowany i nigdy nie mam problemu ze znalezieniem potrzebnych produktów. Duży plus za świeże pieczywo – pachnie w całym sklepie i zawsze jest chrupiące. Obsługa jest uprzejma i pomocna, widać, że pracownicy starają się, żeby zakupy przebiegały sprawnie. Podoba mi się także duży parking i stacja ładowania samochodów elektrycznych, co jest dziś sporym udogodnieniem. Godziny otwarcia są bardzo wygodne, można spokojnie zrobić zakupy zarówno rano, jak i wieczorem. To mój ulubiony Lidl w Łodzi i szczerze polecam każdemu.”

Placówka

Łódź, Wici 3

Nie zgadzam się (0)
Denerwuje mnie brak...
Denerwuje mnie brak jednoznacznego rozmieszczenia produktów. Często produkty z promocji są w innych częściach sklepu a nie w głównej kategorii.

Klient_iXlMR

08.09.2025

Placówka

Zielona Góra, Stanisława Staszica 5

Nie zgadzam się (0)
Czysto i zawsze...
Czysto i zawsze miła obsługa

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Czysty sklep, dobra...
Czysty sklep, dobra jakość produktów i szeroki asortyment w przestępnych cenach. Zawsze są świeże warzywa i owoce.

Klient_6udwK

06.09.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Lidl w Kartuzach...
Lidl w Kartuzach ma dobrą lokalizację i wygodny parking, a godziny otwarcia pozwalają spokojnie zrobić zakupy także przed lub po pracy. Doceniam atrakcyjne ceny, częste promocje oraz szeroki wybór pieczywa i świeżych produktów. Zauważyłem jednak, że w godzinach szczytu tworzą się kolejki i w sklepie bywa dość ciasno, a przy dużym ruchu niektóre towary szybko znikają z półek. Ogólnie sklep oceniam pozytywnie – można w nim zrobić komplet codziennych zakupów, choć najlepiej wybierać godziny poza największym natężeniem klientów.

Klient_0Vkj3

01.09.2025

Placówka

Kartuzy, 3 Maja 37

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem sklep Lidl...
Odwiedziłem sklep Lidl w Krakowie na ul. Wysockiej, aby zrobić codzienne zakupy spożywcze. Sklep był czysty, zadbany i dobrze zorganizowany, a alejki umożliwiały swobodne poruszanie się. Na plus oceniam możliwość korzystania z aplikacji Lidl Plus – dzięki niej mogłem zeskanować zakupy telefonem, co znacznie przyspieszyło cały proces przy kasie. Dodatkowo aplikacja oferuje atrakcyjne promocje i kupony rabatowe, co pozwala sporo zaoszczędzić. Asortyment sklepu jest szeroki, jednak zauważyłem brak niektórych produktów – np. nie udało mi się znaleźć czerwonej pasty curry, której szukałem. To trochę obniżyło komfort zakupów. Obsługa była uprzejma i dostępna w razie potrzeby, a przy kasach panowała sprawna organizacja. Zakupy w Lidlu oceniam pozytywnie. Sklep jest czysty, dobrze zaopatrzony i nowoczesny dzięki aplikacji mobilnej, choć warto zadbać o lepszą dostępność niektórych produktów egzotycznych.

Dominik31822

21.08.2025

Placówka

Kraków, Stanisławy Wysockiej 1

Nie zgadzam się (0)
Sklep oferuje wygodny...
Sklep oferuje wygodny dostęp oraz wystarczająco duży parking, co jest dużym udogodnieniem dla klientów. Niestety, już przy wejściu można zauważyć, że posadzka w strefie owoców i warzyw bywa brudna i klejąca, co obniża komfort zakupów. Obsługa jest zróżnicowana - część pracowników wyróżnia się uprzejmością i życzliwością, jednak zdarzają się również osoby, które w mniej przyjemny sposób instruują klientów. Dość często można też usłyszeć prywatne rozmowy prowadzone przez pracowników za pomocą urządzeń w systemie interkom, a ich treść bywa nieodpowiednia w przestrzeni zakupowej. Zdarza się również, że czas oczekiwania na pomoc przy kasach samoobsługowych jest wydłużony, co powoduje zniecierpliwienie klientów. Dodatkowym utrudnieniem są często zastawione alejki - palety z towarem ograniczają swobodę poruszania się po sklepie. Z dostępnością i różnorodnością towaru sklep zazwyczaj wypada dobrze, gorzej jest w weekendy oraz przy bardziej korzystnych promocjach, wtedy można odczuć braki na półkach.

Sygnalista

20.08.2025

Placówka

Rumia, Pomorska 6

Nie zgadzam się (0)
19.08 zrobiłam zakupy...
19.08 zrobiłam zakupy w Lidlu na warszawskim żoliborzu. Obsługa w sklepie jest uprzejma, pomocna, życzliwa i uśmiechnięta. Alejki są szerokie gdzie bez problemu przejadę wózkiem, artykuły spożywcze posegregowane - bez laktozy, bez glutenu, bio. Duży wybór artykułów. Przed sklepem automat na butelki, puszki, a w sklepie można wykorzystać zniżkę, którą się dostało w tym automacie. Minusem są palety z artykułami, które stoją przy półkach i trudno jest wtedy dostać się do produktu, który chce się kupić. Dość często kasy są zamknięte i trzeba korzystać tylko z samoobsługowych, których jest sporo ale szczególnie osoby starsze i z dużą ilością zakupów wolą tradycyjne kasy.

Placówka

Warszawa, Rydygiera 6

Nie zgadzam się (0)
Kupiłem produkty spożywcze...
Kupiłem produkty spożywcze w Lidlu na ul. Zana. Duży wybór owoców i warzyw, ceny atrakcyjne. Obsługa na kasie szybka, bez zbędnych problemów. Polecam.

MarkNo

17.08.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Lubię robić zakupy...
Lubię robić zakupy w Lidlu w Baninie – zawsze znajdę to, czego potrzebuję, a do tego ceny są naprawdę przystępne. Szczególnie polecam świeże pieczywo i warzywa, bo jakość jest naprawdę super. Obsługa też na plus – miła i pomocna. Fajnie, że często są ciekawe promocje i nowości. No i aplikacja Lidl Plus się opłaca – często korzystam z kuponów. Dla mnie to jeden z najlepszych sklepów na codzienne zakupy.

Klient_LwTiB

06.08.2025

Placówka

Banino, Lotnicza 44

Nie zgadzam się (0)
Lidl to jeden...
Lidl to jeden z moich ulubionych supermarketów – cenię go za szeroką ofertę, dobre ceny i przejrzysty układ sklepu. Większość personelu jest pomocna i kompetentna, a czas obsługi przy kasach zwykle nie jest długi. Niestety, kilka razy spotkałam się z problemem wyłączonej krajalnicy do chleba. Gdy zapytałam, czy można ją uruchomić, spotkałam się z bardzo niemiłą reakcją – usłyszałam nieprzyjemne słowa i poczułam się potraktowana z oburzeniem, jakby moje pytanie było nie na miejscu. Taka postawa jednej z pracownic sprawia bardzo złe wrażenie i zupełnie nie pasuje do poziomu, którego oczekuję od tej sieci.

Klaudia1008

05.08.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dobry wybór artykułów...
Dobry wybór artykułów spożywczych i przemysłowych, ale rotacja asortymentu bywa szybka

Klient_I1sVm

05.08.2025

Placówka

Kielce, ul. Śląska 3

Nie zgadzam się (0)
Najczęściej robię zakupy...
Najczęściej robię zakupy w sklepach sieci Lidl. Produkty są świeże i dobre, a obsługa działa na najwyższym poziomie. Jedyną słabą stroną jest zbyt niska temperatura przy lodówkach — zwłaszcza w ich pobliżu jest bardzo zimno. Polecam i zachęcam do zakupów!

KamilaW_yNKd

31.07.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, pracownicy zawsze pomocni i uprzejmi. W sklepie panuje porządek, czysto i wszystko dobrze oznaczone. Produkty świeże, duży wybór – szczególnie pieczywo i warzywa. Często zaglądam i zawsze jestem zadowolony z zakupów. Polecam!

DawidKonkol_0chX

27.07.2025

Placówka

Banino, Lotnicza 44

Nie zgadzam się (0)
drogo, nieliczne promocje...
drogo, nieliczne promocje są korzystne dla mnie

Klient_WzbCN

26.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Produkty są dobrej...
Produkty są dobrej jakości a ceny mają dobry stosunek jakość-cena. Obsługa również jest pomocna i miła

KrisReal05

26.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobry program lojalnościowy.
Dobry program lojalnościowy.

Ivan24

26.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

LIDL

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Czy te firmy wypadają lepiej niż LIDL?

Ktoś 4 godziny temu dodał opinię na temat tej firmy

Świetnie!
Świetnie!
Zgadzasz się?