Jakość Obsługi

LIDL

( 4.00 )

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Opinie (6414)

Ciasteczka

Ciasteczka które kupiłam w lidlu są pyszneeee.Biegne po nastepne,chociaż muszę odstac do kasy, ale coz.

Kasy

Robilam wczoraj zakupy w lidlu,oczywiście asortyment spoko,chociaz piekarnia ma ograniczoną ofertę, natomiast znowu problem z kasą, ktoś tylko na chwilę wbiega na kasę a za chwilę przed nosem klienta zamyka, wieczny problem

Słabo

Wybór artykułów spory. Na szli panuje bałagan. Wszędzie porozstawiane palety, wózki z towarem albo puste. Klienci mają utrudniony dostęp do towaru. Przy kasie kolejki a czynne tylko były dwie kasy.Kasy samoobsługowe też zajęte.

Srednio

Sklep ogólnie lubię, porządek, dobrze wyeksponowane produkty,trochę wózków z towarem stoi na sklepie,no i oczywiście personel!!! Kojarzy mi się to z jakims obozem pracy,pracownicy smutni mega zarobieni,biegnący z kata w kat.Dziś pan na kasie chociaż bardzo mily to upocony niemiłosiernie az czuć na kilometr. Szkoda ,bo to trochę psuje pozytywny efekt.

Duży wybór, czysty sklep

Sklep jak najbardziej na plus. Duży wybór artykułów, odpowiednie promocje, sprawna obsługa, w sklepie zachowany porządek

Bardzo dobry sklep

Co tu mówić do takich sklepów warto i chce się wracać! Obsługa miła, wykonuje swoje obowiązki. Sklep czysty, opakowania [ folie i kartony] na czas zabierane, nie przeszkadzają w zakupach oraz przy przemieszczaniu się po sklepie.

CRIVIT PRO

Bardzo dobrze wykończone i wygodne spodnie narciarskie dla dzieci. Zalety; -wiatroodporne i wodoszczelne z klejonymi szwami, -materiał wierzchni niewchłaniający wody dzięki technologii, -regulowane, odpinane i elastyczne szelki, częściowo elastyczny pas z zatrzaskiem i zamkiem błyskawicznym -wysoki krój osłaniający nerki -2 boczne kieszenie na zamek błyskawiczny z ocieplającą podszewką z ochroną przed przecięciem po wewnętrznej stronie nogawki -elementy odblaskowe z praktyczną osłoną przeciwśnieżną, -gumą antypoślizgową i zapięciem na rzep i zamkiem błyskawicznym przy zakończeniu nogawki, -przyjazna dla środowiska impregnacja

Przedmiotowe traktowanie klienta

Ostatnio spotkałem się z przedmiotowym potraktowaniem przez kasjera, niestety prosząc o pomoc w znalezieniu oliwek drylowanych zostałem odesłany od jednej pani sprzedawczyni do drugiej. Ostatecznie pomogła mi menadżerka, lecz zwróciłem jej uwagę że niestety ale ciężko było uzyskać pomoc. Pani manager poinformowała mnie o tym że dziewczyny najprawdopodobniej były zajęte. Tak wiec traktowanie klienta jak piłeczki do odbijania jest co najmniej nie na miejscu.

Czysto i przejrzyście

Lidl to sklep czysty i przejrzysty, w porównaniu z wiecznie brudną biedronka mily dla oka i nosa. Trochę asortynent piekarni sie pogorszył, zmniejszyla sie ilość produktów, często nie na moich ulubionych rogalikow ktore przedtem byly non stop. Obsługa trochę zakrecona,widać ze ma bardzo dużo obowiązków, bo biegaja od miejsca do miejsca itd.widocznie mało personelu który musi robic 10 rzeczy na raz.Atmosfera udziela sie w sklepie, jest nerwowo przy kasie.klienci się denerwują bo wieczne kolejki do kasy.

Super obsługa!

Bardzo sprawna obsługa, Panie zawsze miłe uśmiechnięte! Bardzo duża powierzchnia i szeroki wybór. Sprzedawcy zawsze pomocni i mili.

Kasy

Ciągły problem z kasami. Kolejki bardzo długie, a jak otwarcie kolejnej kasy, to jednak trwa to zazwyczaj dłuzej niż obsłużenie danej kolejki. Pomimo zapowiedzi, która kasa będzie otwarta, to jednak pojawienie się kasjerki trwa i trwa. Ponadto na sali sprzedaży obsługa tak działa, że klienci muszą się przeciskać między paletami, uciekać gdy są przewożone palety, bo pracownicy wręcz wymuszają takie zachowanie na klientach, u mnie osobiście skutkuje to poczuciem, że jestem tam intruzem, a nie klientem.

Lubię

Lubie ten sklep Bardzo duży asortyment produktów Eco. Ceny wporządku.

super

Najważniejszą rzeczą na którą zwracam uwagę to czystość. W sklepie w którym robię zakupy jak zawsze czysto, towar jest uporządkowany. Dużo ciekawych promocji. bardzo ważne, że w celu zmniejszenia marnowania żywności towary z bliską datą przydatności są przeceniane.

Średnio

Obsługa pomocna, przy kasie niestety nie zawsze sprawdza się dowodu przy zakupie produktów +18, często duże kolejki ponieważ otwarte są tylko 1-2 kasy. Sklep utrzymany w czystości. Towar wyłożony, bardzo rzadko braki na sklepie, ewentualnie wywołane atrakcyjną promocją. Zwroty bez problemu

Towarowo dobrze wyposażony, obsługa słabiej

Sklep jest dobrze zaopatrzony. Ciągle zmienia się na lepsze. Jednak obsługa w dobie obostrzeń pandemii personel powinien opanować grzeczniejsze formy komunikacji z klientem.

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.45 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych drogerii. Sprawdź, gdzie kupić świąteczne prezenty!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Drogierie są jednym z miejsc, gdzie najczęściej kupujemy prezenty świateczne dla najbliższych. Aby podpowiedzieć Wam, gdzoe ajlepiej się udać, stworzyliśmy ranking najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii."Klientka z Pabianic, doceniła zaś asortyment i ceny w drogeriach Hebe, zachwalając między innymi promocje i zadbane wnętrze drogerii. "Hebe jest jedna z niewielu drogerii do których uwielbiam wracać. Czyste i zawsze wyposażone wnętrze, cenówki oraz produkty znajdują się na swoich miejscach. Poza tym mega okazje i przeceny... co nie zawsze jest dobre dla mojego portfela;)"Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas lub są pomylone:„Minęły już ponad 3 tygodnie od złożenia zamówienia. Paczka nie doszła, nie można jej śledzić. Pisanie z konsultantkami na chacie nie przynosi żadnych skutków, proszą o cierpliwość i czekanie na maila. […] Nie zapowiada się na to, żeby paczka miała szybko do mnie trafić, wolałabym już dostać zwrot pieniędzy i zrobić zakupy gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam”. ~Klient_SwFI„Sklepy stacjonarne są OK, ale sklep internetowy mocno mnie zaskoczył brakiem profesjonalizmu i podejściem do klienta. Zero szacunku, zamroziłam w sklepie pieniądze na kwotę ponad 100 zł i ciężko mi było uzyskać jakiekolwiek informacje o moim zamówieniu. Konsultanci wklejają wyuczone teksty, proszą o cierpliwość i oczekiwanie na maila”. ~Klient_IxTr Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ 

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem