Jakość Obsługi

LIDL

( 3.88 )

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Opinie (6660)

Chaos,okropne kolejki przy ...

Chaos,okropne kolejki przy 5ciu możliwych kasach zawsze są tylko dwie otwarte a co za tym idzie że ludzie stojący w kolejkach zajmują pół sklepu,jest ciężko przejechać wózkiem dziecięcym jak i na zakupy.

Brakuje promocji, które ...

Brakuje promocji, które widzę w innych lidlach. Dobre jest to, że w zasadzie nigdy nie stoję w dłuższej kolejce, bo zawsze zaraz otwierana jest kolejna kasa. Minusem jest to, że jest brak kas bezobsługowych, mimo że dość niedawno był remont placówki.

Kolejki kolejki i ...

Kolejki kolejki i jeszcze raz kolejki. Jedna kasa i nikt nie reaguje na prośby o otworzeniu kolejnej kasy. Totalna zlewka

Czysto. Świerże bułeczki, ...

Czysto. Świerże bułeczki, na półkach porzadeczek, kasjerki mile. Jedyny minus częste kolejki

Bardzo schludny i ...

Bardzo schludny i dobrze zatratowany sklep tej sieci. W związku, że to nowa lokalizacja jest tam dużo mniej ludzi niż w innych sklepach Lidl. Atutem tej lokalizacji jest też duży parking na którym zawsze znajdzie się wolne miejsce.

Bardzo lubię robić ...

Bardzo lubię robić zakupy w tym właśnie sklepie, ponieważ zawsze, produkty których potrzebuję są dostępne na półkach. W razie potrzeby, pytań z mojej strony, bardzo szybko mogę znaleźć pracownika sklepu, który udzieli mi potrzebnych informacji. Obsługa przy kasach jest sprawa i szybka. Dla mnie nawet za szybka, bo zawsze muszę się spieszyć z pakowaniem skasowanych już produktów do siatki. Wygląd i czystość sklepu jest również na wysokim poziomie.

Bardzo dobry sklep, ...

Bardzo dobry sklep, dobrze zaopatrzony. Obsługa miła, a na sklepie jest czysto.

Sklep czysty, warzywa ...

Sklep czysty, warzywa i pieczywo świeże i jest tego dużo. Obsługa schludna i szybka. Ceny aktualne, każda cena pod danym produktem. Obsługa zachęca do założenia aplikacji Lidl plus i informuje o przywilejach związanych z aplikacją.

Zrobiłam dziś zakupy ...

Zrobiłam dziś zakupy o godz. 7,40. Na sumę 237,55. Nie zdążyłam zapakowac, kiedy kasierka zaczęła liczyć następnego klienta i mieszac nasze produkty. Powstalo zamieszanie. W domu sprawdziłam, że kasierka policzyła mnie chleb św. Włoski za 2, 89, którego nie kupowalam. Na rachunku nie była to pozycja ostatnia, w środku. Kupuję w Waszym sklepie od początku, jak dotąd obsluga była uprzejmą i pomocna. Dziś jestem w szokie i zła. Pozdrawiam

Zakupy w tym ...

Zakupy w tym supermakecie to prawdziwa przyjemność. Personel dba o to aby na półkach zawsze znajdował się towar najlepszej jakości. Ekspedientki miłe i kompetentne, z wielką staranoscia podchodzą do swoich obowiązków

Dużo świeżych produktów ...

Dużo świeżych produktów w rozsądnej cenie. Można kupić bardzo dużo rzeczy zarówno spożywczych jak i elektronicznych. Szybka i miła obsługa.

Uwielbiam zakupy w ...

Uwielbiam zakupy w Lidlu, obsługa zawsze miła i uśmiechnięta, warzywa super jakości!

Dzisiaj zostałam wprowadzona ...

Dzisiaj zostałam wprowadzona w błąd przy kasie . Zamiast za 1 sztuki chałwy z kakao zostało mi naliczone za dwie sztuki, czyli dodatkowo zapłaciłam 4.99. Robiłam zakupy z dość dużą ilością artykułów i niestety nie mogłam od razu przy kasie zauważyć nieprawidłowości. Jestem wkurzona gdyż zdążyło mi się to już nie pierwszy raz. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Miła i szybka ...

Miła i szybka obsługa, personel pomocny, bardzo duży wybór asortymentu, świeże produkty

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.80 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem