Jakość Obsługi

LIDL

( 4.11 )

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Opinie (5999)

Dobrze.

Dobrze, ale ciasno w przejściach stoją palety, które utrudniają zakupy, czasem nie można wogóle do półki dosięgnąć. Ogólnie są dobre promocje, towar świeży, owoce tez, ale ceny zwalają z nóg. Wiadomo wszędzie ceny saąwysokie, ale tu niektóre warzywa i owoce maja jeszcze wyższe ceny. Bałagan na stoiskach przemysłowych. Ogólnie czuje sie brak pracowników, przy kasach kolejki, co odstrasza klienta od zakupów.

Obsługa sklepu

Bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie, obsługa miła, pomocna, w razie potrzeby pracownik pójdzie, pokaże. Jak na tyle obowiązków ile mają te Panie to na prawdę podziwiam cierpliwość i postawe pracowników w tym sklepie.

Pogorszenie jakości

Niestety jakość zarówno obsługi jak i estetyki sklepu strasznie spadła. Podczas ostatnich zakupów przy dziale z warzywami i owocami alejki przy stoisku były tak zagrodzone, że nijak nie można było przejść na drugą stronę stoiska. Warzywa leżały w kartonach rozrzucone byle jak na podłodze. Często zastaję pracowników przy kasie z telefonem podczas pisania smsów czy grania i tak było i tym razem... Podsumowując ogólne wrażenie z estetyki jaki obsługi pozostawia wiele do życzenia. Pandemia spowodowała, że pracownik robi co chce nie bacząc w ogóle na jakość obsługi.

Mega pozytywnie

Jestem mega zadowolona,zakupy w 100%udane. Zakupy robiło sie miło i przyjemnie.Panie pracujące służą pomocą i przedewszystkim uśmiechnięte a to duzy plus. Napewno tam wrócę i to nie raz.

Duże promocje i szybka obsługa

W sklepie można znaleźć duży asortyment z typowymi promocjami oraz atrakcyjne oferty. Sklep blisko osiedla Kukuczki oraz z dużym parkingiem. Obsługa na solidnym poziomie.

Brak informacji że nie przechodzą aplikacje lidla

Kupiłem dzisiaj schab który z aplikacja miał kosztować ok 10 zł taniej za kilogram, niestety przy kasie pani poinformowała mnie ze moja aplikacja nie wchodzi i rabat nie został naliczony,. Powinna zostać wywieszona informacja ze taka sytuacja ma miejsce, inaczej jest to celowe wprowadzanie w błąd klienta.

Gliwice, ul. TARNOGÓRSKA

Obsługa wciąż bez maseczek zarówno na kasie, jak też układająca towar. Biorąc pod uwagę wzrost zakażeń na Śląsku to skrajna odpowiedzialność nie tylko ze względu na własne zdrowie, ale przede wszystkim na klientów. Podczas gdy z głośników słychać nagranie jak sieć dba o klientów i pracowników, obsługa przeczy tym zasadom.

Bałagan i brak swobodnego przemieszczania się po sklepie

Nie pierwszy raz mam wrażenie, ze w tym sklepie klienci przeszkadzają i wykładanie towaru jest ważniejsze niż klienci. Nie da się nawet bez wózka robić zakupów gdy pracownik wykładajacy towar co rusz przesuwa towar jaki ma do wyłożenie i uniemoliwia dojście do regału czy lady chłodniczej.

Uporządkowany sklep ze sprawną obsługą

Bardzo lubię tego Lidla. Jest to sklep niezwykle czysty, a obsługa jest bardzo miła. Widać spory wysiłek załogi, która ogarnia sklep, dzięki czemu produkty są dobrze ułożone i dobrze opisane. To spora oszczędność czasu, kiedy nie musi się przez długi czas szukać odpowiadającej produktowi etykietki z ceną. Do tego ułożenie towaru jest całkiem logiczne i łatwo jest się odnaleźć. Warzywa i owoce są zawsze świeże, a przynajmniej ja nigdy nie natknąłem się na żadne uchybienia. Jedyne, do czego można się przyczepić, to trochę wąski asortyment - rzeczy, które powinny być w ofercie, s w gazetkach i na stronie internetowej dość często nie ma. Nie wiem, czy ich w ogóle nie dostarczają do tego sklepu, czy jest mała ich ilość i szybko się wyprzedają. Wiele razy musiałem iść do innego Lidla po produkt, który chciałem kupić.

Miłe zakupy w czystym sklepie

Witam serdecznie, Wczoraj byłam na zakupach w Lidlu. Sklep posprzatany, obsługa miła, towar świeży, owoce i warzywa zachęcają do kupienia. Miło robić w takim sklepie zakupy.

Fajna oferta

Oferta bogata oraz zróżnicowana, każdy znajdzie coś dla siebie. Ceny i czas dostawy w normie. Koszmar to wystawienie fv, czas oczekiwania to ponad 10 dni!

Super obsluga

Bardzo dobrze wykwalifikowani pracownicy tego sklepu.super panie na kasie.

Miło, szybko i sprawnie lecz zawsze może być lepiej!

W sklepie otwarta byłą większość kas dzięki czemu nie było dużych kolejek. Dostałem wszystkie produkty po które pryszedłem. W sklepie panowała czystość i porządek. Kasjerka mnie powitała jednak nie zapytała o aplikackę LIDL Plus.

Profesjonalna obsługa, przyjemny sklep, wygodne zakupy

Kolejne tygodniowe zakupy w Lidlu i kolejna okazja do pełnej satysfakcji i zadowolenia. Dogodne godziny otwarcia, duży parking, dostępność wózków zakupowych, a przede wszystkim życzliwy i profesjonalny personel - to główne powody, dla których z przyjemnością wracam do Lidla, by właśnie tutaj zrobić zakupy. Sklep jest przestronny, zadbany, a produkty łatwe do odnalezienia i bardzo dobrze oznaczone cenowo. Zawsze tutaj mogę liczyć na pomoc i przychylność personelu i sprawną obsługę kasową. Gdy do tego dodać aktualne gazetki reklamowe oraz dużą ilość promocji i obniżek w ramach programu "kupuję nie marnuję", to w tej chwili jest to dla mnie sklep numer jeden w sieci marketów spożywczych. zdecydowanie polecam.

Pomoc na każdym kroku

Wszyscy pracownicy są pomocni . Jeśli jeden nie wie nie odsyła bez kwitka ale angażuje innych do pomocy . Kierownicy są bardo przyjemni i mili . Pomagają jak umieją .

Kiepska obsługa

Nawet przy koronowirusie bardzo często jedna kasa czynna, ludzie chodzą po skkepye bez maseczek, mało miejsca w sklepie żeby przejść, towary poristawiane na środku

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.34 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem